Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 391 worden weergegeven.

Discussie: Deadwood(HBO-serie)

  1. #101
    Ryan_
    Guest

    Standaard

    Weet iemand wanneer seizoen 2 met NL Subs uitkomt???

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ryan_
    Weet iemand wanneer seizoen 2 met NL Subs uitkomt???
    Zou ik ook wel willen weten. I've seen one, now I want it all

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ryan_
    Weet iemand wanneer seizoen 2 met NL Subs uitkomt???
    Zou ik ook wel willen weten. I've seen one, now I want it all
    Op de site van Paramount staat al een hele tijd dat seizoen 2 dit jaar zal uitkomen. Zal wel eind van het jaar zijn.

    Kwam deze site laats tegen www.calamitydan.com, staan onder andere filmpjes, plaatjes, audiofragmenten van Deadwood op, wel een leuke site om eens te bekijken.

  4. #104

    Standaard

    Over die subs... normaliter versta ik de boel prima zonder ondetiteling. Maar Deadwood? Da's een verhaal apart. De helft versta ik echt niet en de andere helft is f#ck, motherf*ucking, cocks$cker enzo. Toch blijf ik kijken. Jane is mijn favoriet! :P

  5. #105

    Standaard

    Al meer bekend over de Nederlandse release van seizoen 2?
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  6. #106

    Standaard

    Het duurt erg lang met de specs voor de nl release. Paramount mag wel eens opschieten en de set gewoon volgende week uitbrengen en dan seizoen 3 pas eind dit jaar. Altijd maar dat uistellen.

    Seizoen 3 is wel ultra spannend zeg. Pfieeeew, afgelopen aflevering was weer van een extreem hoog niveau. Wat een serie 8)

  7. #107

    Standaard

    Volgens dvd-home

    Seizoen 2 op 7 december
    Seizoen 3 op 1 maart 2007

  8. #108

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    7 december....
    Waarom wacht je eigenlijk op de nl release??
    Als ik het zo lees, kijk je het 3de seizoen toch ook gewoon zonder ondertiteling, dus dan kan je net zo goed de uk release aanschaffen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  10. #110

    Standaard

    Jep das waar. Ik download elke week de nieuwe aflevering uit de states, zonder subs maar ik vind het gewoon fijn om alles ook een keer met ondertitels te zien om sommige dingen volledig te bevatten. Soms gaat het dialoog ontzettend snel dat je het na 4 keer herhalen nog maar net verstaat Hoewel dit wel steeds minder wordt naarmate je meer Deadwood gezien hebt, in seizoen 3 komt het maar zelden voor. Maar ik kan niet goed tegen UK versies vanwege de oerlelijk leeftijd symbolen op de rug etc. En de R1 vind ik te duur. Is de R1 trouwens hetzelfde verpakt als de R2 nl? Wellicht dat ik anders maar de set uit de states haal, ondanks de prijs.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Jep das waar. Ik download elke week de nieuwe aflevering uit de states, zonder subs maar ik vind het gewoon fijn om alles ook een keer met ondertitels te zien om sommige dingen volledig te bevatten. Soms gaat het dialoog ontzettend snel dat je het na 4 keer herhalen nog maar net verstaat Hoewel dit wel steeds minder wordt naarmate je meer Deadwood gezien hebt, in seizoen 3 komt het maar zelden voor. Maar ik kan niet goed tegen UK versies vanwege de oerlelijk leeftijd symbolen op de rug etc. En de R1 vind ik te duur. Is de R1 trouwens hetzelfde verpakt als de R2 nl? Wellicht dat ik anders maar de set uit de states haal, ondanks de prijs.
    De R1 zijn beter dan de R2 aangezien deze 5 discs zijn ipv 4 en ze ook nog extras hebben. De verpakking weet ik niet of die hetzelfde is.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  12. #112

    Standaard

    Alleen jammer dat de prijs zo hoog blijft van de R1, heb lang gewacht maar de prijs daalt maar niet. Dus ben voor de R2NL gegaan. Heb de serie al een keer gezien, maar ben hem aan het herkijken, blijft briljant.

  13. #113

    Standaard

    Ja, sinds ik mijn ''ziel'' verkocht heb aan het westerngenre weet ik niet van ophouden..... :P DEADWOOD --> het is grauwig, keihard en het is top entertainment. De karakters ontwikkelen zich goed door de hele serie heen, er komen en gaan natuurlijk... Maar wat overigens in ieder geval opvallend is, is de grauwheid van dit westernstadje (Deadwood), waar geen wetten zijn (want het stadje hoort niet bij de VS; ligt in Sioux gebied) en waar het geweldigste tv-personage ooit, Al Swearengen(een golden globe beeldje naar huis mocht nemen voor zijn rol), zo ongeveer de scepter zwaait.
    Dus een geweldige cast waar ik persoonlijk nog nooit van gehoord had: Brad Douriff, Keith Carradine en Molly Parker en de nog minder bekende maar een veel grotere rol spelende Timothy Olyphant, die één van de 'hoofdrollen' speelt, en van alle personages het dichtst bij een held komt. Hoewel hij goed zijn best doet als heetbakkende opvliegende ******** die het liefst iederen doodslaat..
    Al met al dus: gescholden als Scarface, gedronken als leaving las vegas en gevochten als fight club dat maakt van deze serie top entertainment.. en ik ben nu al wachtend op seizoen 2.... 8.5

    Jammer dat ze naar 3 seizoenen afkappen. Het is te duur en Amerika kijkt er niet massaal naar. Jammer dat er buiten Amerika niet gekeken wordt. Ik hoop dat ze de andere seizoenen snel achter elkaar uitbrengen. Net zoals de 2 speelfilms. Ik kan al niet meer wachten. Net zoals andere westenfans! 8)

  14. #114

    Standaard

    Brad Douriff kwam me bekend voor. Ik heb dan maar op IMDB gekeken en zo wist ik van waar : Alien IV.
    Deadwood is de max, onbegrijpelijk dat het niet in België wordt getoond.

  15. #115

    Standaard

    brad douriff zou je natuurlijk vooral moeten kennen van one flew over the cuckoo's nest; ook in the lord of the rings speelde hij een opvallende rol als grima wormtongue.
    zijn rol in deadwood komt echter dicht bij perfectie (to come back on topic )

  16. #116

    Standaard

    natuurlijk, amaai, en ik ben dan fan van "Lord of The Rings", wat een acteur zeg...

  17. #117

    Standaard

    Er was misschien toch sprake van nog enkele afleveringen na seizoen 3? Om de serie netjes af te sluiten?

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Er was misschien toch sprake van nog enkele afleveringen na seizoen 3? Om de serie netjes af te sluiten?
    Ja, maar dat kan nog lang duren en het word heel moeilijk om dan de hele cast weer terug te krijgen.

  19. #119

    Standaard

    Ik heb vandaag seizoen 2 gekocht.
    Kben benieuwd, maar ik moet eerst alle seizoenen van de West Wing nog kijken en 4 seizoenen six feet under en sopranos 6. Genoeg te doen dus deze decembermaand
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  20. #120

    Standaard

    Waar heb je DEADwood seizoen 2 al kunnen krijgen dan? Mij hebben ze verteld volgende week pas. En de tweede vraag is: hoeveel?

  21. #121

    Standaard

    Vandaag in de Bilbo in Brugge gekocht. Prachtige verpakking. Mooi mooi...
    De releasedatum was ook vandaag.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    Vandaag in de Bilbo in Brugge gekocht. Prachtige verpakking. Mooi mooi...
    De releasedatum was ook vandaag.
    Zelfde verpakking als seizoen 1?

  23. #123

  24. #124

    Standaard

    Hopelijk verzendt bol deze snel, want het is toch wel belachelijk dat ik deze vandaag nog niet ontvangen heb. (pre-order)
    Gelukkig ben ik nog wel bezig met het zesde seizoen van Sopranos.

  25. #125

    Standaard

    voorlopig nog niet gevonden in Rotterdam Alexandrium. Deze week eens bij Media Markt centrum kijken.

Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •