Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 391 worden weergegeven.

Discussie: Deadwood(HBO-serie)

  1. #126

    Standaard

    Jongens toch, voor degenen die dachten dat je seizoen 1 niet kon evenaren : THINK AGAIN !
    Ik ben nu 4 afleveringen ver en het niveau van de acteerprestaties, de dialogen, de realistische sets, het verhaal, alles is gewoon perfect. Al Swearengen is echt fantastisch, the man you love to hate but actually love.
    Vré straf !

  2. #127

    Standaard

    Al Swearengen. Ik lach me kapot om die kerel. Een geweldige karakter.
    Het is een schoft 1e klas, but my god wat een geweldige karakter.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Al Swearengen. Ik lach me kapot om die kerel. Een geweldige karakter.
    Het is een schoft 1e klas, but my god wat een geweldige karakter.
    The man you adore to hate but actually love...

  4. #129

    Standaard

    vorige week seizoen 1 gekeken sterke serie, goede verhaallijnen en af en toe geweldige teksten, het woord cocksucker is erg favoriet bij al
    deze week seizoen 2 eens kijken
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #130

    Standaard

    en de "Fuckin' Cocksuckers" zij hier ook talrijk... :wink:
    Aan de ene kant spreken ze in Deadwood soms een Shakespeariaans taaltje, aan de andere kant is het constant van fuck alhier en fuck aldaar, but I like it :wink:

  6. #131

    Standaard

    Vond dat juist het mindere punt van seizoen 2. Het taalgebruik geloof namelijk nooit dat dit werd toegepast in het wilde westen? Of vergis ik mijn nu volledig in de historie??

  7. #132

    Standaard

    Nu we het toch over het taalkgebruik in "Deadwood" hebben....

    http://www.youtube.com/watch?v=dpjoEK_nlSk
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Vond dat juist het mindere punt van seizoen 2. Het taalgebruik geloof namelijk nooit dat dit werd toegepast in het wilde westen? Of vergis ik mijn nu volledig in de historie??
    ik had juist ergens gelezen dat die bloemige stijl van dialogen gebaseerd was op historisch onderzoek, en dat er in die tijd wel degelijk op die manier werd geconverseerd...

  9. #134

    Standaard

    Dat is dan toch wel interessant en kan best zo zijn hoor, maar wel verbazingwekkend dan.

  10. #135

    Standaard

    Er werd in die tijd zeker zo gesproken maar dan wel afhankelijk van waar je je woonde in het land en op welk niveau van de sociale ladder je je verkeerde.
    De wat rijkere mensen praatten zeker niet zo, maar veel netter, net als die Alma Garret. Mensen in Deadwood behoorden zeker niet tot deze klasse en hier wat het taalgebruik wat kleurijker zeg maar. Dit gaat dan alleen op voor de armsten die hier hun geluk kwamen beproeven. Mensen als Wild Bill zaten hier ook maar die waren toch van een ander slag zeg maar.

  11. #136

    Standaard

    heb nu seizoen 2 ook afgekeken maar vond de laatste aflevering eigenlijk best tegenvallen. Hele seizoen vond ik eigenlijk wat minder dan seizoen 1. Wat zijn hier de meningen over seizoen 3? Beter of minder dan voorgaande seizoenen?

  12. #137

    Standaard

    De eerste 2 seizoenen van Deadwood voor 16.99€/stuk ... niet slecht lijkt me!
    http://www.mediadis.com/video/search..._promotion=251

    Zelf twijfel ik nog ... het is idd niet veel geld, maar kweet niet of het ik echt goed ga vinden :P

  13. #138

    Standaard

    Voor dat geld lijkt het me geen moeilijke keuze :P

  14. #139

    Standaard

    dit zijn niet de boxen met een franse tekst erop, of wel?

    en wat zijn de ervaringen met mediadis?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #140

    Standaard

    Ik heb al veel dvd's besteld bij Mediadis ... en bij mij is altijd alles zeer vlot verlopen!! Let wel, ik ben wel een Belg ... en doe het via Kiala punten waardoor het verzenden gratis is ook!
    Maar ik ben er dus zeer tevreden over!
    De cover is FR/NL staat er ... dus zal allebei zijn denk ik!

    Jammergenoeg twijfel ik nog ... kan er iemand eens wat zeggen over seizoen 1, wat ik kan verwachten ofzo.

  16. #141

    Standaard

    Mediadis heeft bij mijn altijd zeer snel geleverd. Heb seizoen 2 zelfs bij Mediadis besteld. Volgens mijn precies dezelfde box als in Nederland. Dus met NL als FR tekst.

  17. #142

    Standaard

    ok thx!

    heb ze besteld, laat ze in 1 bestelling komen, scheelt weer een paar euro

    hopelijk is 2 een beetje snel op voorraad
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    ok thx!

    heb ze besteld, laat ze in 1 bestelling komen, scheelt weer een paar euro

    hopelijk is 2 een beetje snel op voorraad
    Mediadis leverde bij mijn altijd zeer snel, kunnen ze een bestelling niet op tijd leveren krijg je vrijwel altijd de verzendkosten vergoed.

  19. #144
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Seizoen 2 gisteren gekocht... Echt een heerlijke serie...
    Ksnap niet waar HBO het vandaan blijft halen...

    When you talk, your mouth looks like a cunt moving

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    ok thx!

    heb ze besteld, laat ze in 1 bestelling komen, scheelt weer een paar euro

    hopelijk is 2 een beetje snel op voorraad
    Mediadis leverde bij mijn altijd zeer snel, kunnen ze een bestelling niet op tijd leveren krijg je vrijwel altijd de verzendkosten vergoed.
    bij mij is 1 al binnen, maar 2 duurt nog steeds voort...

    hoop wel dat ze kunnen leveren!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #146

    Standaard

    Seizoen 2 sinds afgelopen vrijdag reeds binnen (wel via KIALA in belgië) dus leverbaar is ie zeker!

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pierre Mahy
    Seizoen 2 sinds afgelopen vrijdag reeds binnen (wel via KIALA in belgië) dus leverbaar is ie zeker!
    ok!

    mijn 8 tot 15 dagen levertijd loopt af op 21 maart dus hoop dat ie rond die tijd of daarvoor verzonden is!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #148

    Standaard

    Net seizoen 1 besteld bij Mediadis. Ben zeer benieuwd na alle positieve dingen die ik over de serie heb gehoord.

  24. #149
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Slecht leverbaar istie niet... bol.com levert em ook.
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  25. #150

    Standaard

    Eergister besteld (Seizoen 1) bij Mediadis en vandaag een melding gekregen dat hij verstuurd is, dus ik ben benieuwd

Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •