De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tariefverhogingen Belgische Post met 27 %!!!

    Godverde... het is weer prijs. De Belgische Post slaat haar tarieven voor het buitenland op 4 april nog maar eens op!!!

    Een gewone brief gaat 0,60 kosten in plaats van 0,55. Wat betekent dat de prijs voor het versturen van een enkele DVD van België naar Nederland zomaar eventjes opslaat van 3,30 euro naar 4,20 euro, een prijsverhoging van 27 %. Voor priorverzendingen komt er "maar" 70 cent bij, en dus wordt dat 4,90 in plaats van 4,20.

    AFZETTERS!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Als ik dat zo lees mogen wij nog blij zijn met de ratten van de TPG.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #3

    Standaard

    Ik kan een tariefverhoging nog enigszins begrijpen als je daar dan ook een goede service voor terugkrijgt. Helaas blijft de Belgische Post in dat kader serieus in gebreke: zendingen komen te laat aan, zijn veel te lang onderweg, komen bij een verkeerde bestemmeling of komen zelfs helemaal niet aan. En dan heb ik het nog niet over het loketpersoneel her en der dat een weinig verantwoordelijke en betrouwbare indruk achterlaat.

    Uiteraard snoeit de post ook nog eens in personeelskosten wat maakt dat steeds minder personeelsleden te maken krijgen met alsmaar groeiende werkdruk. Zo ook de geo-routes bijvoorbeeld waarbij een pc de meest efficiënte verdelingsroute van de postbodes uitstippelt... klinkt allemaal bijzonder fraai op papier maar de heren managers blijken niet altijd te beseffen dat het in realiteit vaak anders uitpakt.

    De Belgische Post, een triest verhaal... Zeker als er al verschillende dingen van je spoorloos verdwenen zijn in de post.

  4. #4

    Standaard

    Breek me de bek niet open over "De Post", verschrikkelijk slechte service, zogenaamde priorzendingen die zelden op tijd aankomen enz.
    "To sin by silence when they should protest makes cowards of men."
    > Mijn DVD-collectie

  5. #5

    Standaard

    Werkelijk ongehoord !

    Wel, forum hier voor DVD's te koop aangeboden is vanaf nu onbetaalbaar geworden voor mij, die kosten haal je'r lang niet uit voor een simpel DVD'tje als je al bijna €5 voor verzendingskosten moet betalen.


  6. #6

    Standaard

    Vanaf nu heb ik dus een stapeltje Nederlandse postzegels in huis. Ik kom toch gemiddeld 1x per maand in Nederland. Als ik dus in de toekomst nog met iemand uit Nederland handel, zal die even geduld moeten oefenen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •