Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.

Discussie: 1000ste post.

  1. #26

    Standaard

    Ik heb dan ook altijd een lege portemonnee op zak, daarentegen pin ik meestal, daardoor krijg je helaas wel een lege bankrekening.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Ik heb dan ook altijd een lege portemonnee op zak, daarentegen pin ik meestal, daardoor krijg je helaas wel een lege bankrekening.
    Ik heb meer dan een lege bankrekening, een bankrekening met een zekere kredietlimiet. Ik hoef helemaal mijn best niet te doen om die limiet te halen. Recentelijk heeft de bank mij een brief gestuurd dat ik recordhouder roodstand ben. En denk je dat ze dat weten te waarderen?????

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ik heb meer dan een lege bankrekening, een bankrekening met een zekere kredietlimiet. Ik hoef helemaal mijn best niet te doen om die limiet te halen. Recentelijk heeft de bank mij een brief gestuurd dat ik recordhouder roodstand ben. En denk je dat ze dat weten te waarderen?????
    Meen je dat echt?? Nou, je kan dan wel zien wie er echt verslaafd is. Als ik rood zou staan zou ik geen dvd's meer aanschaffen tot ik weer in de + zou staan. Straks moet je nog als zwerver door het leven gaan met je dvd collectie.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •