De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard dvd.nl: Als laatste review van "The Incredibles"?

    Op dvdinfo.be al een review, op dvd-home.nl al een review. Op dvd.nl nog steeds niet...

    Is het een kwestie van jullie persoonlijke tijd of het gebrek aan tijd dat de review er nog niet is, of worden de collega-sites eerder voorzien van review-exemplaren?!?

  2. #2

    Standaard

    De crew heeft hun reviewbeleid al zo vaak uitgelegd, erg vervelend als er steeds opnieuw wordt gevraagd waarom een dvd later of helemaal niet besproken wordt.

    Vind het vreemd dat iemand die hier al erg lang lid is er toch nog in slaagt om regelmatig zoveel onzinnige posts neer te zetten. Zo zet je bijvoorbeeld onder de review van "Taste The Blood Of Dracula": "volgens mij heb ik deze ooit op tv gezien, kan dat?"

    Iedereen doet en laat wat hij wil, maar ik snap echt de bedoeling niet van zulke posts. En dan zijn er nog de door jou "geleende" reviews waar een tijdje terug ook irritatie over naar boven kwam. M.a.w., veel leden storen zich aan onzinnig postgedrag dat lijkt op het kunstmatig omhoog brengen van je posttotaal.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    De crew heeft hun reviewbeleid al zo vaak uitgelegd, erg vervelend als er steeds opnieuw wordt gevraagd waarom een dvd later of helemaal niet besproken wordt.

    Vind het vreemd dat iemand die hier al erg lang lid is er toch nog in slaagt om regelmatig zoveel onzinnige posts neer te zetten. Zo zet je bijvoorbeeld onder de review van "Taste The Blood Of Dracula": "volgens mij heb ik deze ooit op tv gezien, kan dat?"

    Iedereen doet en laat wat hij wil, maar ik snap echt de bedoeling niet van zulke posts. En dan zijn er nog de door jou "geleende" reviews waar een tijdje terug ook irritatie over naar boven kwam. M.a.w., veel leden storen zich aan onzinnig postgedrag dat lijkt op het kunstmatig omhoog brengen van je posttotaal.
    Tjongejonge...
    Goed, maar "gewoon" op reageren:

    1. Ik houd niet heel het forum bij en ben ook nog niet tegengenkomen, als ik het had geweten, dan had ik het hier niet gevraagd. Geef maar een link, dan lees ik het daar wel...

    2. Het is in mijn ogen geen rare vraag voor dergelijke "exotische" film om te vragen of deze al eens op TV is geweest...

    3. Net zoals jij je (blijkbaar) irriteert aan geleende reviews stellen andere leden dit op prijs. Gewoon iedereen in zijn waarde laten. Lees niet wat je niet wilt lezen...

    Blijkbaar werkt voor sommige mensen het account "rkrijger" als een rode lap op een stier. Want om nou zo te reageren op het eerste berichtje uit deze thread... Dat gaat echt wel wat ver hoor...

    De crew heeft nav dergelijke aantijgingen ook al zo vaak gepost iedereen in zijn of haar waarde te laten en bij klachten te PM-men naar de crew of het betreffende lid. Maar blijkbaar houd jij ook niet heel het forum bij...

  4. #4

    Standaard

    Ook maar even een "vriendelijke" PM gestuurd...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    1. Ik houd niet heel het forum bij en ben ook nog niet tegengenkomen, als ik het had geweten, dan had ik het hier niet gevraagd. Geef maar een link, dan lees ik het daar wel...
    Meer dan 20 pagina's leesplezier alhier:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=1695
    Eric van Ballegoie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •