Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 141 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Als men bij het zappen
    op een 4:3 zender terecht komt,
    dan vult de Panasonic automatisch
    het scherm helemaal vol, en
    dan ziet men duidelijk vervorming
    van de beelden.
    Die dikke hoofden en
    die brede schouders
    steken mij een beetje tegen.
    Men kan dan natuurlijk terug
    naar 4/3 gaan,
    maar dan ben ik bang voor het inbranden
    van de lege boorden.
    Dat zal wel bij alle merken zo zijn zeker?
    Wie kan mij gerust stellen?

    We hebben nog niets gehoord
    van Peedeepee,
    maar ik kan het begrijpen,
    men krijgt er maar niet genoeg van
    bij de eerste dag van je plasma!

    J.W.

  2. #27

    Standaard

    Peedeepee we wachten op je recensie van je Plasma :wink:

  3. #28
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Hij heeft het inderdaad te druk, zo druk dat ie zelfs ons vergeet. :wink:

  4. #29

    Standaard Zoals beloofd...

    Beste mensen,

    Zoals beloofd even mijn eerste ervaringen van de PA50 plasma. Beneden heb ik wat eerste foto's geplaatst die ik heb geschoten. Hij hangt nu zo'n 2 uur en het is een plaatje. Waar J.W. over schreef, de verschillende zoomfuncties en dat het beeld zou uitrekken; ik vind het alleszins meevallen. Je weet dat bij breedbeeld televisies het beeld uitgerekt wordt, maar ik vind dat de panasonic het puik doet. Ook het geluid (niet veel vermogen, 2 x 8w) is goed te noemen. Rekeninghoudend met het feit dat bij een film de surroundset aan gaat, is het voor 'gewoon' tv kijken gewoon goed geluid.
    Een scherm met niet teveel poespas, maar met een schitterend plaatje. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben en mijn geluk niet op kan. Dit is het helemaal, geen seconde spijt van deze aanschaf. Het doet precies wat ik ervan verwachtte en ben helemaal blij!







    Mocht je nog specifieke vragen hebben, post ze en ik probeer ze te beantwoorden..

    Gr. Peedeepee
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  5. #30
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Dat ziet er netjes uit Peedeepee, super.
    Nu de kabels en de gleuf nog en dan is het helemaal perfect. :wink:

    De film van het bovenste plaatje (Yorin) heb ik net ook gezien trouwens. :wink:

  6. #31

    Standaard

    Hallo, dit is mijn eerste post hier. Volg dit topic al ff met veel interresse vermits ik ook overweeg deze plasma aan te schaffen.
    Peedeepee, alvast proficiat met je aankoop, mag ik vragen die muurbeugel van Vogels die je gebruikt hebt, is deze makkelijk te bevestigen en past deze goed met de Panasonic?

  7. #32

    Standaard

    Peedeepee, nog een paar vragen.
    Je hebt de 42" uitvoering gekocht, toch? Hoe ver zit je van het scherm af?
    En hoe hoog heb je hem gehangen?

    En weet iemand anders misschien of er een mogelijkheid is om de interne speakers te gebruiken als centerspeaker? Bijv. via de audio-in.

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezep

    En weet iemand anders misschien of er een mogelijkheid is om de interne speakers te gebruiken als centerspeaker? Bijv. via de audio-in.
    Is dat uberhout wel verstandig om te doen.
    Dit vanwege het grote klankverschil met eventuele andere fronts wat zeker gaat gebeuren in zo,n geval.

    Of het mogelijk is om het zo te doen zoals je wilt zo ik niet weten.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Dat ziet er netjes uit Peedeepee, super.
    Nu de kabels en de gleuf nog en dan is het helemaal perfect. :wink:

    De film van het bovenste plaatje (Yorin) heb ik net ook gezien trouwens. :wink:
    Dank je wel J! We zijn er ook heel erg blij mee. Vanavond mijn set aangesloten en toen het moment supreme, welk dilemma ik altijd had met de gereviewde merken....

    GEEN VERSCHIL IN GELUID EN BEELD! Gewoon geen problemen met lip-sync! Ben daar heel erg blij mee.

    Muziekdvd's zijn een genot!

    Heerlijk gewoon. Nu Rene Froger - Live At The Arena (ik weet het... smaken verschillen! Voor er weer reacties komen) met DTS, klinkt helemaal helemaal super man!
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Hallo, dit is mijn eerste post hier. Volg dit topic al ff met veel interresse vermits ik ook overweeg deze plasma aan te schaffen.
    Peedeepee, alvast proficiat met je aankoop, mag ik vragen die muurbeugel van Vogels die je gebruikt hebt, is deze makkelijk te bevestigen en past deze goed met de Panasonic?
    Ik heb de EFW 2001 van Vogel's. Best gemakkelijk bevestigd hoor! Duidelijke handleiding, en ging in 1 keer helemaal goed! (Na alles 100x aangedraaid te hebben )

    Heel makkelijk!
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezep
    Peedeepee, nog een paar vragen.
    Je hebt de 42" uitvoering gekocht, toch? Hoe ver zit je van het scherm af?
    En hoe hoog heb je hem gehangen?

    En weet iemand anders misschien of er een mogelijkheid is om de interne speakers te gebruiken als centerspeaker? Bijv. via de audio-in.
    Ik zit op bijna 4 meter ervan af. En de onderkant hangt op 65 cm hoogte....
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezep

    En weet iemand anders misschien of er een mogelijkheid is om de interne speakers te gebruiken als centerspeaker? Bijv. via de audio-in.
    Is dat uberhout wel verstandig om te doen.
    Dit vanwege het grote klankverschil met eventuele andere fronts wat zeker gaat gebeuren in zo,n geval.

    Of het mogelijk is om het zo te doen zoals je wilt zo ik niet weten.
    Heb je gelijk in hoor. Al heb ik er helemaal geen last van, wat ik overigens wel op gerekend gehad. Daarom joh... kan mijn geluk niet op, want ik kocht dit apparaat met het idee wellicht een nieuwe receiver te moeten kopen met een audiovertragingsfunctie erop...

    Maar het is ook 1 van mijn redenen geweest om voor Panasonic te gaan. Bij dit merk schijnt het minst voor te komen...
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezep

    En weet iemand anders misschien of er een mogelijkheid is om de interne speakers te gebruiken als centerspeaker? Bijv. via de audio-in.
    Is dat uberhout wel verstandig om te doen.
    Dit vanwege het grote klankverschil met eventuele andere fronts wat zeker gaat gebeuren in zo,n geval.

    Of het mogelijk is om het zo te doen zoals je wilt zo ik niet weten.
    Heb je gelijk in hoor. Al heb ik er helemaal geen last van, wat ik overigens wel op gerekend gehad. Daarom joh... kan mijn geluk niet op, want ik kocht dit apparaat met het idee wellicht een nieuwe receiver te moeten kopen met een audiovertragingsfunctie erop...

    Maar het is ook 1 van mijn redenen geweest om voor Panasonic te gaan. Bij dit merk schijnt het minst voor te komen...
    Peedeepee, waar reageer je nu op? Op de centerspeaker of op het eventueel aanwezig zijn van een lip sync probleem?
    Zo te zien op de foto's heb je geen centerluidspreker. Je hebt de interne daarvoor gebruikt? Zo ja, hoe heb je die aangesloten?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezep
    Peedeepee, waar reageer je nu op? Op de centerspeaker of op het eventueel aanwezig zijn van een lip sync probleem?
    Zo te zien op de foto's heb je geen centerluidspreker. Je hebt de interne daarvoor gebruikt? Zo ja, hoe heb je die aangesloten?
    Ik reageer op het laatste....

    ik heb wel een center en gebruik de speakers van de Pana niet..

    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  15. #40

    Standaard

    maarre ik zie alleen dvds.

    hoe is het met de kabel kwaliteit?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco1
    maarre ik zie alleen dvds.

    hoe is het met de kabel kwaliteit?
    Kom ik bij je op terug. Ik kijk nu TV via de Satelliet... kabel moet ik nog aansluiten.
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  17. #42

    Standaard

    was een beetje nieuwsgierig.
    ik kijk zelf ook digitaal via de kabel en sat.
    want de kabel kwaliteit is nou niet bepaald om te juichen hier.
    omg den haag.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco1
    was een beetje nieuwsgierig.
    ik kijk zelf ook digitaal via de kabel en sat.
    want de kabel kwaliteit is nou niet bepaald om te juichen hier.
    omg den haag.
    Hoe is digitale kabel van casema?
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  19. #44

    Standaard

    via die decoder is hij goed.
    maar normale kabel is niet zo denderend.

    dus jij vind die plasma toppie?

  20. #45

    Standaard

    Hallo Peedeepee,


    gefeliciteerd met de Panasonic. Ik heb nu zo'n 2 jaar de voorganger van dit scherm (th42p5) en nog steeds erg tevreden. Wat me opvalt aan je foto's zijn de relatief dikke balken bij bijv. The Incredibles. Op mijn eigen exemplaar zijn deze niet zo breed (hoog). Staat jouw DVD goed ingesteld, of gebruikt dit nieuwe scherm andere scherminstellingen? Just curious.


    gr, Rob
    *** Star-trader / SafeTrader

  21. #46

    Standaard

    Dat viel mij idd ook op het beeld is wel erg smal (of erg breed het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk) Misschien iets niet goed ingesteld ofzo?

  22. #47

    Standaard

    hmm ja die balken zijn inderdaad mega vet.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rtoonen
    Hallo Peedeepee,


    gefeliciteerd met de Panasonic. Ik heb nu zo'n 2 jaar de voorganger van dit scherm (th42p5) en nog steeds erg tevreden. Wat me opvalt aan je foto's zijn de relatief dikke balken bij bijv. The Incredibles. Op mijn eigen exemplaar zijn deze niet zo breed (hoog). Staat jouw DVD goed ingesteld, of gebruikt dit nieuwe scherm andere scherminstellingen? Just curious.


    gr, Rob
    Verkeerde instelling dvd speler. Ik had hiervoor namelijk een 4:3 En toen ik hem net had hangen heb ik (zoals ik beloofd had) zsm een fotootje genomen. De balken zijn heel wat minder vet nu. Het is echt heerlijk tv kijken, ben zooo blij!
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  24. #49

    Standaard

    Als men bij het zappen
    op een 4:3 zender terecht komt,
    dan vult de Panasonic automatisch
    het scherm helemaal vol, en
    dan ziet men duidelijk vervorming
    van de beelden.
    Die dikke hoofden en
    die brede schouders
    steken mij een beetje tegen.
    Welke zoom mode gebruik je? "Just" zou het beste resultaat op moeten leveren.

    Maar wat mij inderdaad ook al opviel tijdens het bekijken van deze plasma is de bar slechte 4:3>16:9 scaling, bijv. Philips doet dit veel beter. Zelfs een el cheapo Vestel plasma vond ik het stukken beter doen als de Panasonic. Een groot minpunt op deze voor de rest super plasma.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bengbeng

    Maar wat mij inderdaad ook al opviel tijdens het bekijken van deze plasma is de bar slechte 4:3>16:9 scaling, bijv. Philips doet dit veel beter. Zelfs een el cheapo Vestel plasma vond ik het stukken beter doen als de Panasonic. Een groot minpunt op deze voor de rest super plasma.
    Dit vind ik nu juist zo super aan dit scherm. Heb ook veel vergeleken met Philips en zelfs Pioneer. Maar goed, alles persoonlijk natuurlijk.
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •