Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 141 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    hier effe een link van een maatje.

    die heeft ook een review gegeven.

    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=29356.0

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco1
    hier effe een link van een maatje.

    die heeft ook een review gegeven.

    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=29356.0
    Thnx, leuk om te lezen. Alleen die brom en de waas waar hij het over heeft, ook daar heb ik echt geen last van.

    Nog even een fotootje gemaakt zojuist:

    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  3. #53

    Standaard

    wel een mooi setje zo hoor

  4. #54

    Standaard

    Ziet er netjes uit Peedeepee, hier mag je best trots op zijn.
    Wanneer mag ik naar een demo komen kijken ? 8)

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco1
    wel een mooi setje zo hoor
    Dank je wel, ik ben ook heel erg blij. Het kan natuurlijk altijd gekker, maar we zijn heel erg tevreden met het "bioscoopgevoel" bij een filmpje.
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Ziet er netjes uit Peedeepee, hier mag je best trots op zijn.
    Wanneer mag ik naar een demo komen kijken ? 8)
    Dank je wel Sander. Demo komen kijken? Dan ben ik bang dat je onderaan de lijst staat, er willen heel veel mensen uit mijn directe omgeving een kijkje komen nemen en dat vind ik wel genoeg voor nu. Maar begin mei hangt ie ook bij Mediamarkt (Niet dat je daarnou zoveel van een demo kunt verwachten)
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Maar begin mei hangt ie ook bij Mediamarkt (Niet dat je daarnou zoveel van een demo kunt verwachten)
    Hij hangt er al bij MM Zoetermeer en daar ben ik al wezen kijken, qua beeld is ie prachtig.
    Ben er nog steeds niet uit, zit de Panasonic 42pa50 te vergelijken met de Sony kep-42m1 (zwart)
    Toch neig ik richting de Sony te gaan maar vraag me niet waarom (misschien omdat ik altijd een Sony tv heb gehad en er nog nooit problemen mee heb gehad).

  8. #58

    Standaard

    nou ik had die pa30 zien hangen bij de mediamarkt naast een lcd van panasonic.
    jeetje wat was die lcd loeischerp zeg.
    die pa30 vond ik echt heel flauw vergeleken met die lcd.
    maar ik heb nog steeds deze niet gezien

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco1
    nou ik had die pa30 zien hangen bij de mediamarkt naast een lcd van panasonic.
    jeetje wat was die lcd loeischerp zeg.
    die pa30 vond ik echt heel flauw vergeleken met die lcd.
    maar ik heb nog steeds deze niet gezien
    LCD is scherper, 100%. Maar dat hoeft niet per definitie beter/mooier te zijn. Vind ik niet althans. Warmte en echtheid van kleuren vind ik bij een plasma veel mooier.
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Maar begin mei hangt ie ook bij Mediamarkt (Niet dat je daarnou zoveel van een demo kunt verwachten)
    Hij hangt er al bij MM Zoetermeer en daar ben ik al wezen kijken, qua beeld is ie prachtig.
    Ben er nog steeds niet uit, zit de Panasonic 42pa50 te vergelijken met de Sony kep-42m1 (zwart)
    Toch neig ik richting de Sony te gaan maar vraag me niet waarom (misschien omdat ik altijd een Sony tv heb gehad en er nog nooit problemen mee heb gehad).
    Dan zou ik voor de PA kiezen. Panasonic fabriceert alles zelf. Sony heeft het paneel weer van een ander.
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  11. #61

    Standaard

    heb eindelijk ook mijn plasma gekocht.
    het is ook een panasonic th42pa50.
    het is een fantastich beeld echt perfect.
    ben er heel erg blij mee.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikem
    heb eindelijk ook mijn plasma gekocht.
    het is ook een panasonic th42pa50.
    het is een fantastich beeld echt perfect.
    ben er heel erg blij mee.
    gaaf man! Fijn scherm he? Ook zo blij? Nieuwe dimensie voor dvd kijken
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  13. #63

    Standaard

    het is echt een geweldig scherm.
    het mooiste wat ik heb gezien in deze prijs klasse.

  14. #64

    Standaard

    mja ik ga voor de iets kleinere versie denk ik.

  15. #65

    Standaard

    Heb ook naar de TV gekeken en moet zeggen het ziet er erg mooi uit.
    Heb hier in Nederland de prijzen van de TV's bekeken en het viel mij op dat de prijzen in Duitsland erg veel lager zijn.
    Bij voorbeeld TH-42PA50 Nederland €2070,60, Duitsland €1.753 en de TH-37PA50 Nederland € 1902,81, Duitsland € 1.682
    En aangezien ik toch over 5 jaar weer in een nieuwe TV wil hebben hoef ik zeker niet voor de HD versie te gaan.
    Maar ik wacht nog dat philips komt met de 37pf9830 (LCD) en dan maak ik wel een keuze.
    Mazzel,

    René

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MY00
    Heb ook naar de TV gekeken en moet zeggen het ziet er erg mooi uit.
    Heb hier in Nederland de prijzen van de TV's bekeken en het viel mij op dat de prijzen in Duitsland erg veel lager zijn.
    Bij voorbeeld TH-42PA50 Nederland €2070,60, Duitsland €1.753 en de TH-37PA50 Nederland € 1902,81, Duitsland € 1.682
    En aangezien ik toch over 5 jaar weer in een nieuwe TV wil hebben hoef ik zeker niet voor de HD versie te gaan.
    Maar ik wacht nog dat philips komt met de 37pf9830 (LCD) en dan maak ik wel een keuze.
    Hoe weet je nou al dat je over 5 jaar weer een nieuwe wil?
    Als je toch nu 1 keer investeert in een topscherm die ook HD-Ready is ben je toch voor de komende 10 - 15 jaar klaar....

  17. #67

    Standaard

    Sicco,

    Als je ziet hoe snel alle ontwikkeling gaan zal over 5 jaar de topschermen die ook HD-Ready zijn voor een prikkie te koop staan, of je krijg ze waarschijnlijk bij een pakje boter.
    Ik geloof ook niet dat HD erg snel ingevoerd gaan worden, hoe lang wachten we al op 16:9.
    Ook al zou ik een topscherm op dit moment kopen zou ik nog over 5 jaar een ander willen, zit nu 1x in het beestje.
    En ach ja waarom zou ik niet elke 5 jaar iets nieuws willen hebben.
    Kan ik mijn dochtertje ook blij maken met een echte TV op haar kamer.
    Mazzel,

    René

  18. #68

    Standaard

    Wat is de resolutie van deze scherm ?

  19. #69

    Standaard

    hoeduur is dit scherm eigenlijk bij media markt?

    bij correct rotterdam issie 2799 wat ik duur vind als je ziet dat hij online voor rond de 2075 al aangeboden wordt inclusief voet. de duurtste online winkel op de kieskeurig site daar kost hij geeneens 2700. dus beetje hoge prijs vind ik dan
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  20. #70

    Standaard

    @ MY00: Ik moet je ergens wel gelijk geven ja

  21. #71

    Standaard

    @pretorian22

    De beste prijs op kieskeurig is voor de TH-42PA50 €2070,60 en voor de TH-37PA50 € 1902,81. Zie mijn bovenstaande mail.

    @Mainuserx,
    De resolutie is 852 x 480
    Mazzel,

    René

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco

    Hoe weet je nou al dat je over 5 jaar weer een nieuwe wil?
    Als je toch nu 1 keer investeert in een topscherm die ook HD-Ready is ben je toch voor de komende 10 - 15 jaar klaar....
    Ik wil echt niet 15 jaar met een scherm doen, deze gaat na 5 tot 8 jaar lekker naar de slaapkamer of in de verkoop...
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  23. #73

    Standaard

    En de prijzen gaan wel erg hard naar beneden:
    goed 1600 euro voor de 37" en
    goed 1800 euro voor de 42"

    Beide bij Progress.

  24. #74

    Standaard

    hehe

    ja ik wacht nog effe

  25. #75

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •