Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 141 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard Panasonic TH-42PA50

    Vandaag heb ik dan eindelijk de nieuwe Panasonic TH-42PA50 geinstalleerd. Het signaal via de kabel op deze Panasonic is goed. De enige twee slechte zenders zijn Eurosport en Discovery. Ik heb dus geen enkele reden om over te stappen naar digitaal. De weergave van DVD is prima. Overdag met veel omgevingslicht is het lastig TV kijken. De stand Dynamisch bied dan uitkomst. Bij deze stand wordt dan wel het contrast helemaal open gezet.
    Enige minpunt is de standaard voet, die vindt ik niet echt geweldig. Maar dat is mijn smaak. Verder is het geluid voor tv voldoende, maar bij een muziek programma is toch wel een versterker gewenst.

    Verder is het absoluut een prima tv.

    Absoluut een aanrader.

    Zal morgen eens een aantal foto's plaatsen. Als jullie dan even niet zeuren over de kabels die nog weg gewerkt moeten worden.

  2. #102

    Standaard

    Ik zit ca. 3,2m van het scherm wat is dan de beste keus een 37inch of 42 inch?

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swa
    Ik zit ca. 3,2m van het scherm wat is dan de beste keus een 37inch of 42 inch?
    Dat is natuurlijk afhankelijk van je persoonlijke wensen maar 37 inch lijkt me dan zeker voldoende.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #104

    Standaard

    Bedankt voor je reactie Aliebaba. Is 42" te groot op die afstand?

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swa
    Bedankt voor je reactie Aliebaba. Is 42" te groot op die afstand?
    Wanneer het 'te' is kan ik niet voor je bepalen. De kwaliteit van het beeld is ook belangrijk. Kijk je op de afstand naar 42inch met een normale kabelaansluiting dan zou ik zelf gek worden van het slechte beeld. Op die afstand naar een dvd kijken is een ander verhaal. Blijft er weer maar een advies over: zelf proberen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swa
    Ik zit ca. 3,2m van het scherm wat is dan de beste keus een 37inch of 42 inch?
    Ik zit ook op ongeveer 3,2 m afstand en heb voor de 42" gekozen.
    Achteraf heel blij dat ik daarvoor ben gegaan want het beeld blijft perfect op die afstand (ook bij kabel tv).
    Als ik voor kleiner was gegaan had ik er denk ik spijt van gekregen want je raakt zo snel gewend aan het (grote) beeld en je hebt dan ook meer het "bioscoop gevoel".
    Persoonlijk denk ik dat dat met 37" een stuk minder is op die afstand.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swa
    Ik zit ca. 3,2m van het scherm wat is dan de beste keus een 37inch of 42 inch?
    Ik zit ook op ongeveer 3,2 m afstand en heb voor de 42" gekozen.
    Achteraf heel blij dat ik daarvoor ben gegaan want het beeld blijft perfect op die afstand (ook bij kabel tv).
    Als ik voor kleiner was gegaan had ik er denk ik spijt van gekregen want je raakt zo snel gewend aan het (grote) beeld en je hebt dan ook meer het "bioscoop gevoel".
    Persoonlijk denk ik dat dat met 37" een stuk minder is op die afstand.
    Dat ben ik zonder meer met je eens. Zolang het beeld goed is, is groter mooier en heb je meer bioscoopgevoel.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #108

    Standaard

    ok, dan wordt het de 42" nu nog kijken of ik voor de pv500 of de pa50 ga. Ik ga de plasma vooral gebruiken voor dvd's. Iemand nog advies voor deze keuze. Ik zit te denken aan de pa50 deze is bijna 1300 euro goedkoper en vraag mij af of je bij dvd wel het verschil ziet tussen de pa50 en de pv500.

  9. #109

    Standaard

    wat is technisch het verschil tussen de 2?
    als de pv HD ready is heb je er nu nog nix aan, maar de met het oog op de toekomst (HD-DVD / Blu-Ray) is het misschien wel handig...

  10. #110

    Standaard

    Het technisch verschil zit in de resolutie:

    42PV500 = 1024 * 768

    42pa50 = 852 * 480

    Ik denk dat dit verschil niet merkbaar is voor PAL dvd. Heb er echter nog nergens twee kunnen vergelijken. Voor de toekomst misschien handig, maar dan zie ik dan wel weer. Het gaat er mij om is de pv500 voor dvd beter als de pa50?

  11. #111

    Standaard

    Wat is eigenlijk verstandiger en geeft mooier beeld, scart of componenten ?
    Heb hem nu zelf via Scart (rgb) aangesloten maar kan hem dus ook via component aansluiten.
    Heb op het moment geen progressive scan dvd speler dus dat doet nu even niet ter zake.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Wat is eigenlijk verstandiger en geeft mooier beeld, scart of componenten ?
    Heb hem nu zelf via Scart (rgb) aangesloten maar kan hem dus ook via component aansluiten.
    Heb op het moment geen progressive scan dvd speler dus dat doet nu even niet ter zake.
    ik zit er ook over na te denken om hem component aan te sluiten. Heb hem nu via rgb, ook al mooi beeld hoor... maar met zo'n scherm wil ik toch wel alles eruit halen
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  13. #113

    Standaard

    volgens mij maakt het als je geen progressive scan speler hebt niet echt veel uit.
    heb je dat wel dan maakt het zeker wel verschil!

  14. #114

    Standaard

    Zag via arcam dv 78 toch nog wel een verschil met component ten opzichte van scart RGB. Via component is volgens mij altijd beter. Progressive of niet. Het beeld is bij mij via component beter.
    Arcam AVR300, DV78, Tannoy Sensys (DC2, C, R), MJ REF 150 sub, Panasonic 37PA50 plasma (isf)

  15. #115
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    PANASONIC TH-42PA50 : € 1770,- bij Plasmavisie 8)

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    PANASONIC TH-42PA50 : € 1770,- bij Plasmavisie 8)
    Het moet niet gekker worden. Het zou mooi zijn als ook de pv500 eens wat meer ging zakken

  17. #117
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Panasonic TH-42PA50 nu € 1.699,00 bij Pick 2 Pay

    Nu nog even mij 3 jaar oude 82 cm Sony en mij Epson TNW10H projector verkopen en dan ga ik er ook voor 8)

  18. #118

    Standaard

    Ik dacht dat ik er ook uit was (de panasonic 42pa50) en nu zie ik de samsung PS42S5H voor onder de 2000 euro aangeboden worden . De samsung is een HDTV met resolutie van 1024x768. Iemand al ervaring met dit toestel? Waarom nu nog de 42pa50 kopen?

  19. #119
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    Panasonic TH-42PA50 nu € 1.699,00 bij Pick 2 Pay
    Dit is overigens de prijs excl. voet of beugel, die beiden € 200,- kosten.
    De reële vergelijkingsprijs is derhalve € 1.899,- (internet) tegen € 2.299, (reguliere winkels).

    Scheelt toch € 400,- :wink:

  20. #120

    Standaard

    De prijs inclusief voet begint bij 1798 bij de bobshop of 1799 bij progress, mijn vriendin wil deze tv ook op korte termijn gaan kopen.

    en ach wie ben ik om haar daarbij tegen te houden.

  21. #121

    Standaard

    Dit is overigens de prijs excl. voet of beugel, die beiden € 200,- kosten.
    De reële vergelijkingsprijs is derhalve € 1.899,- (internet) tegen € 2.299, (reguliere winkels).
    Ruud, dit klopt niet helemaal. Bij de reguliere zaak krijg je de voet erbij als je beugel wilt moet je waarschijnlijk meer betalen dan die €200,- bij pick2pay.

    Verder zie ik op andere plaatsen steeds meer goedkopere prijzen voor muurbeugels op duiken. Weet alleen niet wat de kwaliteit hiervan is.
    Mazzel,

    René

  22. #122
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    De kogel is door de kerk

    Het is uiteindelijk de Samsung PS-42S4S geworden.
    Component aansluiting voor DVD --> super
    3 Scart aansluitingen, Pincture in Picture, DVI-aaansluiting enz.

    Ik ben er heel erg blij mee.

  23. #123

    Standaard

    Heb net op kieskeurig gelezen ik quote "De tv geeft een hinderlijke brom die je zelfs op 5m afstand hoort als je het geluid hebt uitgeschakeld".

    Klopt dit.

  24. #124
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mainuserx
    Heb net op kieskeurig gelezen ik quote "De tv geeft een hinderlijke brom die je zelfs op 5m afstand hoort als je het geluid hebt uitgeschakeld".

    Klopt dit.
    Welk toestel bedoel je?

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swa
    Ik dacht dat ik er ook uit was (de panasonic 42pa50) en nu zie ik de samsung PS42S5H voor onder de 2000 euro aangeboden worden . De samsung is een HDTV met resolutie van 1024x768. Iemand al ervaring met dit toestel? Waarom nu nog de 42pa50 kopen?
    Omdat Samsung enorm bekend staat om synchronisatie problemen. Na veel onderzoek bij veel winkels keer op keer bevestigd door personeel. Ben blij dat ik de PA50 heb. Heb er geen last van en ik lees het ook nauwelijks bij andere eigenaren. Kijk maar eens naar de Samsungs bij FRS...
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •