Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 141 van 141 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mainuserx
    Heb net op kieskeurig gelezen ik quote "De tv geeft een hinderlijke brom die je zelfs op 5m afstand hoort als je het geluid hebt uitgeschakeld".

    Klopt dit.
    Welk toestel bedoel je?
    De panasonic zou dat gebrom moeten hebben

  2. #127
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    [
    Omdat Samsung enorm bekend staat om synchronisatie problemen.
    Ik heb deze verhalen ook gelezen, maar dat behoort inmiddels tot het verleden.
    Mijn Samsung PS-42S4S heeft er (gelukkig ) geen last van.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    [
    Omdat Samsung enorm bekend staat om synchronisatie problemen.
    Ik heb deze verhalen ook gelezen, maar dat behoort inmiddels tot het verleden.
    Mijn Samsung PS-42S4S heeft er (gelukkig ) geen last van.
    gelukkig!

    Dat is toch wel een van de voornaamste reden waarop ik een keuze zou maken, vandaar!

    Veel plezier!!
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mainuserx
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mainuserx
    Heb net op kieskeurig gelezen ik quote "De tv geeft een hinderlijke brom die je zelfs op 5m afstand hoort als je het geluid hebt uitgeschakeld".

    Klopt dit.
    Welk toestel bedoel je?
    De panasonic zou dat gebrom moeten hebben
    Of de tv nou aan of uit staat, hier is geen brom te horen en ik zit er 3,5 m vandaan (ok als je je oor achter op het rooster legt dan hoor je gezoem maar ja welke tv doet dat niet).

  5. #130

    Standaard

    [/quote]
    (ok als je je oor achter op het rooster legt dan hoor je gezoem maar ja welke tv doet dat niet).[/quote]

    Ok thx, maar er zijn mensen die last hebben maar ik vond het al erg vreemd om dat het hier niet werd verteld.

  6. #131

    Standaard

    Een beetje off topic maar in het kader van plasma en lage prijzen:

    Aanbieding MediaMarkt:
    Fujitsu Siemens Myrica P42 plasma voor 999 euro.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #132

    Standaard

    Had ik al gezien maar kan geen reviews van die schermen vinden maar wat ik begreephebben ze er maar 47 landelijk.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swa
    Ik dacht dat ik er ook uit was (de panasonic 42pa50) en nu zie ik de samsung PS42S5H voor onder de 2000 euro aangeboden worden . De samsung is een HDTV met resolutie van 1024x768. Iemand al ervaring met dit toestel? Waarom nu nog de 42pa50 kopen?
    Iemand ervaring met de PS42S5H ?

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door g-j-t
    Via component is volgens mij altijd beter. Progressive of niet. Het beeld is bij mij via component beter.
    Ik heb m'n Plasma nog ook via component aangesloten aan m'n dvd speler en inderdaad zie je verschil.
    Het lijkt wel of het net ietsje gedetailleerder en wat scherper is dan met scart.
    Heb trouwens een Monster Cable gehaald, die zijn wel goed volgens mij.

  10. #135

    Standaard

    Mijn vriendin heeft sinds gister ook de Panasonic PA50, maar dient deze tv op een geaard stopcontact aangesloten te worden? Of is dat niet persee nodig, het toestel genereerd namelijk geknetter en een hoge piep uit de boxen als er geen geluid te horen is bijzonder irritant.

    De winkel zei dat we het stroomsnoer daarom moesten controleren, maar aarde is lang niet standaard in elke slaapkamer en woonkamer. Helpt het niet wordt er een nieuwe tv besteld.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Crash20
    maar dient deze tv op een geaard stopcontact aangesloten te worden? Of is dat niet persee nodig, het toestel genereerd namelijk geknetter en een hoge piep uit de boxen als er geen geluid te horen is bijzonder irritant.
    Nee hoor dat is niet nodig, de mijne zit ook niet op een geaard stopcontact en heb verder nergens last van.

  12. #137

    Standaard

    ik heb ook een panasonic plasma.
    deze heeft geen last van geknetter of gebrom.
    mischien ligt het aan de tv.

  13. #138

    Standaard

    even kleine update volgens winkel is gebrom ook niet goed en er is een nieuwe besteld, hopelijk daarna ook het probleem verholpen.

    we wachten af

  14. #139

    Standaard

    Vandaag besteld, woensdag ophalen.
    Toch ook maar de 42" gepakt.
    Mazzel,

    René

  15. #140

    Standaard Component = RGB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door g-j-t
    Via component is volgens mij altijd beter. Progressive of niet. Het beeld is bij mij via component beter.
    Ik heb m'n Plasma nog ook via component aangesloten aan m'n dvd speler en inderdaad zie je verschil.
    Het lijkt wel of het net ietsje gedetailleerder en wat scherper is dan met scart.
    Heb trouwens een Monster Cable gehaald, die zijn wel goed volgens mij.
    Aangezien ik ook de aanschaf van de Pana PA 50 overweeg (inmiddels in Dld verkrijgbaar voor € 1599 !) heb ik hier nog een vraagje over.
    Component is toch hetzelfde als RGB ? Kabel met aan weerszijde 3 stekkertjes ?
    Nog een vraagje : is dat alleen voor beeld of ook voor geluid ?
    Groeten,
    Herald

    "Life is like a box of chocolates : You never know what you're gonna get" - Forrest Gump

  16. #141

    Standaard Re: Component = RGB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H. Bruin
    Component is toch hetzelfde als RGB ? Kabel met aan weerszijde 3 stekkertjes ?
    Nog een vraagje : is dat alleen voor beeld of ook voor geluid ?
    Over gesproken : ik zie net pas het artikel van Edgar over kabels .......
    Vraag is dus overbodig, bij deze 8)
    Groeten,
    Herald

    "Life is like a box of chocolates : You never know what you're gonna get" - Forrest Gump

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •