Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516
De resultaten 376 tot 387 van 387 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Heb gisteren de DVD ontvangen.
    Besteld bij de veronica filmshop.
    Ben niet eens lid maar toch gewoon ontvangen :wink:
    11.95 is geen geld voor zo'n mooie uitgave en je krijgt 'em mooi gesealed binnen

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Hoe krijg je nu je geld terug van CD-WOW dan? Of gaat dat gewoon automatisch via die payment provider?
    jep als je met CC hebt betaald, wordt t gewoon via WorldPay terug geboekt en komt t op je afschrift te staan als Credit
    Maar ik heb niet met CC betaald, maar gewoon via internet. Maar dan zal het ook wel hetzelfde werken neem ik aan.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Hoe krijg je nu je geld terug van CD-WOW dan? Of gaat dat gewoon automatisch via die payment provider?
    jep als je met CC hebt betaald, wordt t gewoon via WorldPay terug geboekt en komt t op je afschrift te staan als Credit
    Maar ik heb niet met CC betaald, maar gewoon via internet. Maar dan zal het ook wel hetzelfde werken neem ik aan.
    weet ik niet zeker, denk t wel. Heb nog nooit anders betaald dan met CC
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #379

    Standaard

    Ik heb de indruk dat het beeld toch wel wat beter is dan de 25th edition.
    Het beeld doet rustiger aan en de kleuren zijn helderder.
    Iemand hetzelfde idee ?

  5. #380

    Standaard

    Als iemand zijn jaws 25th edition (z.g.a.n.) wil ruilen voor mijn 30... PM!

  6. #381

    Standaard

    Hoe is het beeld-en geluidkwaliteit van deze R2.

    Ik heb de R1 versie en ik moet zeggen dat de DTS track en het beeld me vies tegen vallen :x

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Hoe is het beeld-en geluidkwaliteit van deze R2.

    Ik heb de R1 versie en ik moet zeggen dat de DTS track en het beeld me vies tegen vallen :x
    Misschien heb je hier iets aan,ik moet hem zelf nog kijken. :wink:
    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=2324
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #383

  9. #384

    Standaard

    Heb vandaag een pakketje naast de bus gevonden met de jaws 30ste verjaardagseditie (gewonnen via wedstrijd)

    Het is een mooie editie maar wat mij stoort is :

    Het digipack zelf , als je dat in de slipcase(?)schuift dat hij er bij het uiteinde niet gelijk inzit maar dat hij schuin gaat doordat het digipack niet helemaal gelijk is als je hem dichtplooit.

    Bij de extended edition van gladiator is dat ook het geval maar bij deze editie van jaws is het echt wel ergerlijk hoor!

    (moeilijk uitleg , hopelijk snappen jullie wat ik bedoel!)
    Have the time of your life...all over again!.!

  10. #385

    Standaard

    Even mezelf beantwoorden van 10-08-2005:

    Nouja, dan zie ik het wel als ik em heb.

    dan is deel 3 zeker die met die neger erin, en dat ze met die duikboot onder het water worden aangevallen?

    Hm, zeker te lang geleden voor het laatst gezien, dat ik niks meer van deel 1 weet.


    Van dat duikfles-kapot-jaws-gedeelte kan ik me vaag nog iets van herinneren...
    Heb de film gister gezien, en wat blijkt: ik kende geen 1 stukje...had deel 1 dus blijkbaar nog nooit gezien ""schaam schaam"

    Maar wat een geweldige film, en wat scheet ik bij sommige scenes in me broek , en dan te bedenken dat de film zo'n 30 jaar oud is. Ben zelfs 1 keer heel erg geschrokken: [spoiler:2151132a74]Wanneer die researce-gozer onderwater bij die boot zit en naar dat gat kijkt, en er opeens een lijk te voorschijn komt[/spoiler:2151132a74] "Kippenvel" Regelrechte topper

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Even mezelf beantwoorden van 10-08-2005:

    Nouja, dan zie ik het wel als ik em heb.

    dan is deel 3 zeker die met die neger erin, en dat ze met die duikboot onder het water worden aangevallen?

    Hm, zeker te lang geleden voor het laatst gezien, dat ik niks meer van deel 1 weet.


    Van dat duikfles-kapot-jaws-gedeelte kan ik me vaag nog iets van herinneren...
    Heb de film gister gezien, en wat blijkt: ik kende geen 1 stukje...had deel 1 dus blijkbaar nog nooit gezien ""schaam schaam"

    Maar wat een geweldige film, en wat scheet ik bij sommige scenes in me broek , en dan te bedenken dat de film zo'n 30 jaar oud is. Ben zelfs 1 keer heel erg geschrokken: [spoiler:f756e8dd11]Wanneer die researce-gozer onderwater bij die boot zit en naar dat gat kijkt, en er opeens een lijk te voorschijn komt[/spoiler:f756e8dd11] "Kippenvel" Regelrechte topper
    Kijk de making of ook even, dan wordt dat stukje wat jij aanhaalt in je spoiler ook nog even genoemd. Daar hebben ze een paar keer aan gesleuteld totdat het gewenste schikeffect eindelijk was bereikt.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  12. #387

    Standaard

    Kijk de making of ook even, dan wordt dat stukje wat jij aanhaalt in je spoiler ook nog even genoemd. Daar hebben ze een paar keer aan gesleuteld totdat het gewenste schikeffect eindelijk was bereikt.
    Sweet! :wink:

    Ben sinds gister begonnen aan de making off, ben nu ergens bij de 30ste minuut(kerstvakantie he :wink: , teveel om te bekijken op dvd en op tv.).

Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •