Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 387 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Deze wil ik ook erg graag hebben. De OST zit er ook bij, dus da's altijd leuk. Ik vind 't heerlijk om naar die John Williams muziek te luisteren. :wink:
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  2. #27

    Standaard

    Enig idee hoelang het meestal duurt voordat zulke genummerde edities uit voorraad zijn?

    Aangezien er maar 2500 exemplaren zijn...

    Of zou ik em ook in september kunnen bestellen?

  3. #28

    Standaard

    To pay by Overboeking, proceed to the checkout as normal, select the Overboeking option, you will then be presented with the form which you simply fill in fax to CD WOW!


    Dit staat bij Cd-wow bij "Usefull Info"

    Komt het er nou op neer bij dat laatste zinnetje dat je een formulier moet invullen en dat faxen?

    Ipv: even snel wat overboeken...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Deze wil ik ook erg graag hebben. De OST zit er ook bij, dus da's altijd leuk. Ik vind 't heerlijk om naar die John Williams muziek te luisteren. :wink:
    Voor zover ik begrepen heb staan er op de CD alleen maar hoogtepunten. Ik weet niet precies wat dit betekent.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Voor zover ik begrepen heb staan er op de CD alleen maar hoogtepunten. Ik weet niet precies wat dit betekent.
    T is een sampler of hoe ze t ook mogen noemen en dat is helaas niet de volledige soundtrack.

  6. #31

    Standaard

    Ohw jammer. Nou ja, ik wil alsnog die set hebben. :wink:
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  7. #32
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik heb em allang gepreordered bij PLAY :wink:

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Voor zover ik begrepen heb staan er op de CD alleen maar hoogtepunten. Ik weet niet precies wat dit betekent.
    T is een sampler of hoe ze t ook mogen noemen en dat is helaas niet de volledige soundtrack.
    Dat is niet zo erg, want ik heb de volledige soundtrack al en de kortere LP-versie op CD.

    Ben wel benieuwd wat er op de sampler komt te staan.

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Heb de Jaws serie nooit gekocht vanwege de slechte dvd's en de slechte films. Maar deel 1 ga ik nu zeker wel kopen.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Enig idee hoelang het meestal duurt voordat zulke genummerde edities uit voorraad zijn?
    Dat is moeilijk te zeggen. Dat ligt eraan hoe groot de vraag is.

  13. #38

    Standaard

    Ik doelde eigenlijk meer op een andere vraag... :wink:

    namelijk:

    To pay by Overboeking, proceed to the checkout as normal, select the Overboeking option, you will then be presented with the form which you simply fill in fax to CD WOW!


    Dit staat bij Cd-wow bij "Usefull Info"

    Komt het er nou op neer bij dat laatste zinnetje dat je een formulier moet invullen en dat faxen?

    Ipv: even snel wat overboeken...

    Maar ik ben er al een beetje uit door een beetje te zoeken in de threads van cd-wow .

    Alleen naar welk adres moet je het bedrag zenden, bij de overboeking?

  14. #39

    Standaard

    Niemand die weet naar welk bankrekening-nummer enz, ik moet overboeken bij cd-wow?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Niemand die weet naar welk bankrekening-nummer enz, ik moet overboeken bij cd-wow?
    Staat dat niet op het formulier?

  16. #41

    Standaard

    Ja, het ging een beetje wazig, maar het is als het goed is nu gelukt.


    Komt er dus op neer nadat je heb gekozen voor je betaal methode (mijne dus overschrijven), dat je dat formulier moet uitprinten, en dat adres(Bibit...,rekeningnummer en betalingkenmerk..), over moet nemen op je overschrijving... . Maarja, wel verder handig uitgelegd.


    Ontopic: Eindelijk ook een echt gelimiteerd exemplaar van een film, waar er maar weinig van gemaakt zijn.(2500 toch?), wordt me 2de genummerde, naast me sernitype van Schindler's List.

  17. #42

    Standaard

    heb hem ook juist besteld,
    deze dvd's worden tog niet aan de douane tegengehouden?

  18. #43
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Als ze van PLAY komen niet nee :wink:

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reloaded
    heb hem ook juist besteld,
    deze dvd's worden tog niet aan de douane tegengehouden?
    als ze verstuurd worden binnen de EU niet.

  20. #45

    Standaard

    Offtopic: ik had dus die jaws enz bestelt, maar bij me orders staat niks, heb wel al het geld over gemaakt. iemand? komen die bestellingen soms later bij me orders te staan ofzo?, want ik krijg toch geloof ik ook nog een email?

    Of had ik nog iets moeten indrukken toen ik het bestelde?

  21. #46
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Ja, het ging een beetje wazig, maar het is als het goed is nu gelukt.


    Komt er dus op neer nadat je heb gekozen voor je betaal methode (mijne dus overschrijven), dat je dat formulier moet uitprinten, en dat adres(Bibit...,rekeningnummer en betalingkenmerk..), over moet nemen op je overschrijving... . Maarja, wel verder handig uitgelegd.


    Ontopic: Eindelijk ook een echt gelimiteerd exemplaar van een film, waar er maar weinig van gemaakt zijn.(2500 toch?), wordt me 2de genummerde, naast me sernitype van Schindler's List.
    Mag ik vragen waar bij cd-wow staat dat het om een genummerde uitgave gaat?

  22. #47

    Standaard

    De specificaties van de Special Edition DVD:

    Presentation:
    - 2.35:1 Anamorphic Widescreen
    - English DD5.1 & DTS 5.1 Surround
    - Hungarian and Czech DD5.1 Surround
    - Subtitles (Film): English SDH, Arabic, Bulgarian, Czech, Danish, Dutch, Finnish, Greek, Hebrew, Hungarian, Icelandic, Romanian, Swedish, Turkish, Norwegian
    - Subtitles (Extras): English SDH, French, Danish, Dutch, Finnish, Norwegian, Swedish

    Extra Features:
    - A Look Inside "Jaws" - 2 Hour Behind-the-Scenes Documentary
    - From the Set - 1974 Steven Spielberg Interview
    - Shark Facts - Interactive 3D Great White Shark to learn more about this animal: Senses, Facts and Anatomy
    - Still Gallery
    - Storyboard Comparison: Opening Credits and Chrissies Death; Death of Kintner Boy; Hoopers New Future; Original Ending
    - Deleted Scenes (x13)
    - Outtakes

    In Engeland verschijnt er ook een CE (2500 exemplaren) met de Special Edition DVD en de volgende extra's:

    - Soundtrack Highlights CD
    - Limited Edition Senitape
    - Commemorative Booklet
    - 8 Lobby Cards
    - 6 Publicity Stills
    - US Theatrical Posters

    Deze heb ik besteld, maar gaat het dan niet om een genummerde? Want ik krijg namelijk wel die dingen erbij die ik even vet gedrukt heb staan...

    http://www5.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2


    En dit is de normale S.E:

    http://www5.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2


    Check het special Features gedeelte onderaan bij beide links voor de verschillen.


    Grtz Tom

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Deze heb ik besteld, maar gaat het dan niet om een genummerde? Want ik krijg namelijk wel die dingen erbij die ik even vet gedrukt heb staan...
    Hij is gelimiteerd, maar ik denk niet dat hij genummerd is.

  24. #49

    Standaard

    Maar er zijn dus wel maar 2500 exemplaren van de engelse L.E?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Maar er zijn dus wel maar 2500 exemplaren van de engelse L.E?
    Volgens het persbericht wel.

Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •