Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 113 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    komt nog bij dat er inderdaad veel mensen zijn , die alleen de film zelf willen hebben. zo heb ik menig dvdtje kunnen "upgraden" naar de nieuwere versie , door mn oude door te verkopen op sites zoals marktplaats. echt, ik ben afgelopen half jaar zeker 30 a 40 dvd's kwijtgeraakt op die manier. natuurlijk kreeg ik niet de volle mep ervoor, zo raak je ze ook niet kwijt, maar de drempel om te upgraden kwam veel lager te liggen. en soms doe ik er gewoon 1 kado. mensen zijn jarig, veel mensen houden van film, klaar is kees.

    wat betreft dit specifieke geval nog even...
    in 5 jaar tijd zijn er wel sterke verbeteringen gemaakt in de kwaliteit van film-to-tape transfers voor de hi-res digitale master tapes, die voor de dvd gemaakt moeten worden, net als de encodering en compressie- technieken, die veel beter zijn dan eind jaren 90. legio voorbeelden zijn te noemen, Gone With The Wind, Top Gun, Goodfellas, The Right Stuff, Apocalypse Now enz. enz. allemaal veel beter in de re-release.

    (en niet met 2 maten meten..... kennelijk betekent Star Wars voor de Duke , net zoveel als Jaws voor de anderen, dus doet ie toch mee)
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Echt hoor, hoe kan het nou geldklopperij zijn. Je hoeft het toch niet te kopen? Als je tevreden bent met de versie die je nu hebt, fijn voor je! Hou die lekker en ga niet lopen zaniken dat de producent een nieuwe versie uitbrengt voor de mensen die er wel interesse in hebben.
    Ik snap niet hoe jij het geen geldklopperij kan vinden.Als de DVD uitkomt koop je die omdat je die film graag wilt hebben.Weet je echter al van tevoren dat er betere uitgave komt, dan heb je de keuze om eventueel te wachten. Maar die keuze geven ze je niet omdat ze op gokken dat je die oude versie vervangt door de nieuwe. Dat is in mijn ogen wel degelijk geldklopperij.
    Het kan ook anders zoals bijvoorbeeldbij LOTR. Sommige mensen wachten, sommige kopen ze allebei. The Butterfly Effect bevat zowel de bioscoopversie als de DC. Bij Riddick komt er enkele maanden na de originele release ineens een DC. Die hadden ze ook al klaar toen de eerste versie uitkwam en als dat niet het geval is kunnen ze makkelijk zeggen dat ie er aan zit te komen. Dat doen ze niet omdat ze weten dat de meeste mensen, lees verzamelaars, graag de best mogelijke versie willen hebben. Misschien voor jouw geen geldklopperij omdat je misschien genoeg geld hebt of het niet erg vind er nog eens een aantal euries ervoor uit te trekken, maar er zijn genoeg mensen die blij zijn dat ze eindelijk die bepaalde film op DVD hebben en er ineens een betere versie op de markt komt en niet zomaar alles kunnen kopen.
    Om aan te sluiten bij Kaplan: Denk je nou echt dat de makers van de dvd van Jaws al wisten dat ze 5 jaar later een nieuwe release zouden uitbrengen?

    Kijk, als je het hebt over een release van een film, nog geen half jaar later gevolgd door een andere vind ik dat inderdaad een slechte en rare zet van de maatschappij, maar geldklopperij is het nog steeds niet.
    Ik heb al tientallen van m'n titels vervangen voor andere edities aangezien deze beter of wat dan ook bleken te zijn en er zijn genoeg mensen die genoeg hebben aan de eerste, normaalste, simpelste whatever editie, dus ik kan die oude titel, zonder veel moeite en zonder veel verlies kwijt aan hun. Als jij perse beide titels in huis wilt hebben moet je dat zelf weten, maar ga niet zeggen dat het dan geldklopperij is, je kiest er nu eenmaal zelf voor.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  3. #28

    Standaard

    en met dat, beste heren (zitten hier wel wat dames eigenlijk?), kunnen we deze discussie best wel weer afsluiten en t puur gaan hebben over de extra's en de transfer kwaliteit zodra die disc er is, en de DTS enz.
    en wil men weten hoe die langere, oningekorte docu van ruim 2 uur is? ik heb m........ :wink:
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    en wil men weten hoe die langere, oningekorte docu van ruim 2 uur is? ik heb m........ :wink:
    WAT DENK JEEEEE????
    KOOOOOM OOOOOP MEET DIE INFOOOOOO!!!
    :wink: Héhé, neeja, vertel es, ik ben echt nieuwsgierig
    Bedankt

    Mijn portie neurose weer gehad voor vandaag :wink:

  5. #30

    Standaard

    zie mn bericht meer bovenaan pagina 1
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  6. #31

    Standaard

    Universal has sent over the final disc specs for the upcoming Jaws: 30th Anniversary Edition which will be arriving in shops from the 14th June this year. The film itself will be presented in 2.35:1 anamorphic widescreen along with English Dolby Digital 5.1, English Dolby Digital 2.0 Mono, English DTS 5.1, French Dolby Digital 5.1 and Spanish Dolby Digital 5.1 tracks. Extras will include deleted scenes and outtakes, a From the Set featurette, some Shark Facts, a Making of Jaws featurette, storyboards, production photos, and two features on the marketing of the film and the Jaws Phenomenon. English, French and Spanish subtitles will also be provided along with a Commemorative Photo Journal and collectible packaging.

    Hier de artworks en menushots(voor degene die de artwork niet zien,refresh je cache):






    Bronvdanswers
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #32

    Standaard

    Coverart en menu shots beschikbaar

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=56609

    vind de cover van 25 jarige versie toch mooier, met letters achter de zwemster, en lichter water. Vind deze veels te donker.

  8. #33

    Standaard

    Ziet er goed uit, maar ik ga alleen tot aanschaf over als de volledige documentaire op de DVD staat. Hopelijk komt hier snel duidelijkheid over.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Coverart en menu shots beschikbaar

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=56609

    vind de cover van 25 jarige versie toch mooier, met letters achter de zwemster, en lichter water. Vind deze veels te donker.
    Vind eigenlijk deze versie, met dat zwart, véééééél mooier.
    Maar das mijn mening.

  10. #35

    Standaard

    Ik mis de bioscooptrailers, trouwens.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ik mis de bioscooptrailers, trouwens.
    Die zullen ze vast niet vergeten,als er iets op een dvd staat is het wel bioscooptrailers(who gives a fu*k about them)
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ik mis de bioscooptrailers, trouwens.
    Die zullen ze vast niet vergeten,als er iets op een dvd staat is het wel bioscooptrailers(who gives a fu*k about them)
    Nou, niet altijd. De normale versie van Born on the Fourth of July heeft bijvoorbeeld wel een trailer, de Special Edition niet.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ik mis de bioscooptrailers, trouwens.
    Die zullen ze vast niet vergeten,als er iets op een dvd staat is het wel bioscooptrailers(who gives a fu*k about them)
    Nou, niet altijd. De normale versie van Born on the Fourth of July heeft bijvoorbeeld wel een trailer, de Special Edition niet.
    Kijk jij die trailers?Ik kijk daar echt nooit naar. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Kijk jij die trailers?Ik kijk daar echt nooit naar. :wink:
    Ja, die kijk ik. Vind ik wel leuk om te zien. Zeker die van vroeger.

  15. #40
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Op DVD Times staat dan de bevestiging dat het nu inderdaad om de volledige docu van twee uur gaat! Ik ben erg benieuwd, ik was al erg tevreden met de docu van 50 minuten op de huidige single disc. Na alle verhalen zal ik deze waarschijnlijk wel aanschaffen. Hoe zit het trouwens met die veelbesproken deleted scenes? Zelfs in één van de extra's van The Usual Suspects hadden ze het erover. Zitten die in de documentaire van twee uur of komen die pas op de 40th anniversary edition van Jaws?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Kijk jij die trailers?Ik kijk daar echt nooit naar. :wink:
    Ja, die kijk ik. Vind ik wel leuk om te zien. Zeker die van vroeger.
    sterker nog, ik vind ze handig. ik wil wel eens n film kijken met iemand, een vriendin bv. , en je kan wel hoesjes laten zien enzo, maar n trailer geeft n goed sfeerbeeld en n indruk van n film. ik heb meerdere malen wel eens n paar trailers laten zien, en op basis daarvan de keuze laten maken, door mn gezelschap. (natuurlijk was de selectie van opties door mij gemaakt :wink: )
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  17. #42

    Standaard

    Wordt eenzelfde soort uitgave als de laatst uitgegevn Dr. Strangelove zo te zien. Slipcase en mooi fotoboekje erbij.

    Wordt een zekere aanschaf!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Op DVD Times staat dan de bevestiging dat het nu inderdaad om de volledige docu van twee uur gaat!
    Goed nieuws. Nou komt ie zeker in mijn collectie.

  19. #44

    Standaard

    Ik ben zeer tevreden over de huidige versie!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Kijk jij die trailers?Ik kijk daar echt nooit naar. :wink:
    Ja, die kijk ik. Vind ik wel leuk om te zien. Zeker die van vroeger.
    sterker nog, ik vind ze handig. ik wil wel eens n film kijken met iemand, een vriendin bv. , en je kan wel hoesjes laten zien enzo, maar n trailer geeft n goed sfeerbeeld en n indruk van n film. ik heb meerdere malen wel eens n paar trailers laten zien, en op basis daarvan de keuze laten maken, door mn gezelschap. (natuurlijk was de selectie van opties door mij gemaakt :wink: )
    Tjah,het is maar wat je wilt.Klasiekers als deze moet gewoon iedereen een keer gezien hebben,daar is geen trailer bij nodig. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Kijk jij die trailers?Ik kijk daar echt nooit naar. :wink:
    Ja, die kijk ik. Vind ik wel leuk om te zien. Zeker die van vroeger.
    sterker nog, ik vind ze handig. ik wil wel eens n film kijken met iemand, een vriendin bv. , en je kan wel hoesjes laten zien enzo, maar n trailer geeft n goed sfeerbeeld en n indruk van n film. ik heb meerdere malen wel eens n paar trailers laten zien, en op basis daarvan de keuze laten maken, door mn gezelschap. (natuurlijk was de selectie van opties door mij gemaakt :wink: )
    Tjah,het is maar wat je wilt.Klasiekers als deze moet gewoon iedereen een keer gezien hebben,daar is geen trailer bij nodig. :wink:
    Er móet natuurlijk helemaal niks. Ieder zn ding. Ik snap je punt wel. De echte krakers zijn natuurlijk no-brainers, die vallen altijd goed in de smaak. Ik bedoelde meer in t algemeen, met die trailers.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Fuck das snel!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Fuck das snel!!
    De Amerikaanse DVD wordt over 14 dagen uitgebracht, dus de recensie is mooi op tijd.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Fuck das snel!!
    De Amerikaanse DVD wordt over 14 dagen uitgebracht, dus de recensie is mooi op tijd.
    Ja, das snel dus. Normaliter is er meestal echt niet 14 dagen voor een release een recensie te vinden.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •