De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ik mis iets op dit forum........

    Allereerst vind ik dit een erg leuk en handig forum... waar je als enigzins leek op het gebied van Hifi etc een hoop te weten kan komen.

    Toch mis ik iets op dit forum..... en wel een apart stuk van het forum over evt uitverkopen bij diverse zaken.
    Lijkt mij erg handig dat men daar kan aangeven dat er bijv bij een audio zaak bij diegene in de buurt een uitverkoop is !!! Of dat bepaalde vaak voorkomende spullen ergens in de aanbieding zijn ofzo.

    Probeer nu wel is te zoeken via google, maar is vaak niet echt makkelijk.

  2. #2

    Standaard

    Er zullen altijd zaken te bedenken zijn die aan het forum toegevoegd kunnen worden. We zijn achter de schermen ook bezig om extra functionaliteit toe te voegen, al is dit geen zaak die op onze lijstjes staat.
    Eric van Ballegoie

  3. #3

    Standaard

    heb je pricewatch en aanbiedingen van meerdere titels al eens bekeken?
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ormsambeek
    heb je pricewatch en aanbiedingen van meerdere titels al eens bekeken?
    Ik heb het idee dat de TS geen software maar hardware bedoelt...

  5. #5

    Standaard

    niet goed gelezen
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  6. #6

    Standaard

    Ben misschien niet volledig maar bedoelde inderdaad Hardware !! :P

  7. #7

    Standaard

    Ik denk niet dat zoiets als hardware aanbiedingen er snel gaat komen, het blijft immers dvd.nl en niet dvdhardware.nl.

  8. #8

    Standaard

    Waarom is er dan wel een categorie Home Theater waar het uitsluitend over "Hardware"gaat ??.....

  9. #9

    Standaard

    Deze discussie dreigt weinig vruchtbaar te worden. Er is momenteel geen forum waar hardwareprijzen gemeld worden, simpelweg omdat je veel mensen nodig hebt die geinteresseerd zijn in (precies) dezelfde hardware om zoiets goed te laten werken. Anders dan bij DVD's is niet iedereen elke maand op zoek naar nieuwe luidsprekers en versterkers, dus zal een dergelijk subforum al snel een doodbloeden.
    Eric van Ballegoie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •