Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 306 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Hmmm, jammer want ik kan het ook al niet meer aan Divine vragen

    Nog zo'n smakelijke film ja...
    Van 15 tot 21 april op vakantie, gedurende die periode reageer ik niet op pm of email...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Nou had ik gvd een heel verhaal over info over deze dvd, kopieen en de dood van Pasolini neergetikt verscheen er het volgende op de monitor

    Er is een fout opgetreden in IE...

    DAMN!!!!!
    Jammer joh. :wink:

    Ik weet niet of jouw verhaal er op lijkt, maar wat ik ervan begreep (ik heb dat laatst ook al eens in de Criterion-thread vermeld) is dat de Criterion al heel snel na release, op verzoek van de familie van Pasolini, uit de handel is genomen. Van alle oudere OOP Criterions is Salo daardoor de meest zeldzame en dus ook de meest kostbare dvd geworden.

    Coen vermelde al de link naar het verhaal over het Facets-Criterion-Salo-mysterie: da's op zich ook wel een vreemde historie.

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Het toppunt van lef: een 'originele' Criterion Salo kopen op Ebay.

    Ik zou er dus nooit aan beginnen. Het aantal vervalsingen schijnt bijzonder hoog te zijn.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Het toppunt van lef: een 'originele' Criterion Salo kopen op Ebay.
    Waar zou je em dan moeten kopen?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Het toppunt van lef: een 'originele' Criterion Salo kopen op Ebay.

    Ik zou er dus nooit aan beginnen. Het aantal vervalsingen schijnt bijzonder hoog te zijn.
    't Is ook een gat in de markt. Iedereen wil wel dat uiterst gelimiteerde schijfje hebben. Alleen een beetje lullig, wanneer je erachter komt dat iedereen die je zondag in de kerk tegenkomt 'm blijkt te hebben!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  7. #32
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    En wat als blijkt dat de Criterion met de witte ring een "fake" is

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    En wat als blijkt dat de Criterion met de witte ring een "fake" is
    Dan krijg ik een hartverzakking want ik ga hem eerdaags aanschaffen


  9. #34

    Standaard

    Ik heb me vandaag even ingelezen en denk binnenkort ook maar even (een goedkope versie van) deze film aan te schaffen. Ben nu toch wel benieuwd geworden.

    edit: Neem aan met het plan em daarna weer door te verkopen? @kinky queen

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lightscape
    edit: Neem aan met het plan em daarna weer door te verkopen? @kinky queen
    Nee hoor, zeker niet.

  11. #36

    Standaard

    Mag je je collectie wel flink verzekeren (voor zover je dat natuurlijk nog niet gedaan had)

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lightscape
    Mag je je collectie wel flink verzekeren (voor zover je dat natuurlijk nog niet gedaan had)
    De verzekering vangt 2,50 in de maand alleen voor mijn schijfjes, reken maar uit

    8)

  13. #38

    Standaard

    Ach, is hetzelfde gelul als de andere Criterions die OOP zijn: zodra ze niet meer gemaakt zijn rijzen de prijzen de pan uit, dit ondanks het feit dat ze kwalitatief gezien niet eens altijd beter zijn. Ik heb zelf de Criterions van Hard Boiled en The Killer, maar om nou te zeggen dat het zulke fantastische uitgaven zijn???

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Ach, is hetzelfde gelul als de andere Criterions die OOP zijn: zodra ze niet meer gemaakt zijn rijzen de prijzen de pan uit, dit ondanks het feit dat ze kwalitatief gezien niet eens altijd beter zijn. Ik heb zelf de Criterions van Hard Boiled en The Killer, maar om nou te zeggen dat het zulke fantastische uitgaven zijn???
    Mooie uitspraak. Niet iedere Criterion is heilig er zitten een heleboel 'standaard' uitgaves tussen. Dit in zowel kwaliteit als dvd inhoud
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  15. #40

    Standaard

    Mwoah, de meeste Criterions stijgen wel in waarde nadat ze OOP zijn geworden maar er zijn er maar een paar die ECHT kostbaar zijn. Salo is er dus eentje en de Woo-Criterions ook, maar voor de overige OOP's betaal je vaak nog hele redelijke prijzen. Er zijn best wel veel 'Criterion-speculanten', en omdat het aanbod van OOP-Criterions op bijv. Ebay daarmee redelijk constant blijft drukt dit ook de prijs van dat soort dvd's.

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Ja, branden in de hel zal je..

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Congrats! Het gaat lekker met je Criterion collectie he.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  19. #44
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen

    Koopje

    Khoop dat je er veel plezier van zult hebben...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    OMFG

    (als je geld over hebt wil ik je mijn bankrekeningnummer wel even PM-en hoor :wink: )

  21. #46

    Standaard

    hier issie te koop voor 13 euries:

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductid=393552


    ik heb ergens gelezen dat zelfs de doorgewinterde horrorfanaan de film niet in 1 keer af kan kijken

    wedden van wel???

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Gefeliciteerd, je bent nu officieel zwakzinnig.

    Heb nog wel wat tulpenbollen te koop mocht je geinteresseerd zijn. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Hey, vet man

    Laat even weten of hij echt is
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  24. #49

    Standaard

    Jezus ter*ng wat een reacties zeg.

    Dit is gewoon een keigave en superstoere actie van KQ. Vind het erg cool dat ie hem dan eindelijk heeft gekocht.

    Zeer bijzondere dvd voor een goede prijs

    Enneh, voor degene die denken dat je misschien een bootleg koopt voor dat geld....verdiep je een klein beetje in deze uitgave en je weet al dat dat dus onzin is
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V

    Gefeliciteerd, je bent nu officieel zwakzinnig.
    Ik ben zwakzinnig terwijl jij in een fictief plaatsje woont?

Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •