Pagina 63 van 74 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Blijkbaar nog een verandering bij de Amazon shops. Zelf nog niet kunnen nagaan want de laatste dagen niets meer besteld, maar blijkbaar wordt het bedrag sinds een paar dagen meteen van je krediet kaart gehaald i.p.v. bij de verzending zoals we jaren gewend waren.
    Had een bestelling geplaatst bij Amazon UK, en deze een minuut later geannuleerd wegens een wijziging. Op mijn Credit Card afschrift is het bedrag gelijk afgeboekt, en ook weer bijgeschreven.

  2. #1552

    Standaard

    Erg jammer dat ze grid view hebben verwijderd en dat je nu alleen nog maar list view hebt. Ik scroll me een ongeluk als ik op zoek ben naar films in bepaalde categorie!

    De Amazon search is trouwens ook zwaar klote. De helft is spam en produkten die geen enkel raakvlak hebben met de woorden waar je op zoekt.

  3. #1553

    Standaard

    £ 5 korting bij besteding van minimaal £ 25 met de code: MYDISCOUNT5

    Voorwaarden waren me niet helemaal duidelijk, maar het werkte bij mijn bestelling van 6 blu-rays (waarvan 4 pre-orders).

    https://www.amazon.co.uk/b?node=2092...7-b28178d6b4bd
    Laatst aangepast door tmvde : 10-03-2020 om 23:08

  4. #1554

    Standaard

    Raar maar waar: Amazon UK verzend bepaalde Regio B UK BluRays NIET naar Nederland. Het betreft geen 3rd sellers maar Amazon zelf.
    Het viel een paar weken geleden al op bij een titel en vandaag weer waarna ik willekeurig een heel stel andere titels heb gecheckt: Silence of the Lambs (de andere Hannibal films wel), BladeRunner (BladeRunner 2048 weer wel), NeverEnding Story....pure willekeur zo lijkt het.
    De klantenservice weet ook niet hoe het kan en zegt "helaas".
    Vreemd.

  5. #1555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Raar maar waar: Amazon UK verzend bepaalde Regio B UK BluRays NIET naar Nederland. Het betreft geen 3rd sellers maar Amazon zelf.
    Het viel een paar weken geleden al op bij een titel en vandaag weer waarna ik willekeurig een heel stel andere titels heb gecheckt: Silence of the Lambs (de andere Hannibal films wel), BladeRunner (BladeRunner 2048 weer wel), NeverEnding Story....pure willekeur zo lijkt het.
    De klantenservice weet ook niet hoe het kan en zegt "helaas".
    Vreemd.
    Deed of doet Amazon.de ook. Cleopatra bijvoorbeeld als ik het mij goed kan herinneren.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  6. #1556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik had het ook gemerkt, maar dan voor Nederland. Allerlei blu-rays en DVD's. Volgens hun eigen voorwaarden zouden deze gewoon naar Europa verstuurd moeten kunnen worden. Ik kon op de site alleen nergens een goed contactformulier vinden, waar je dit kunt aangeven.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, gewoon Amazon UK als verkoper. Zie bijvoorbeeld:

    Bijlage 10033
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Apart, allerlei pre-orders (Avengers: Endgame, Bumblebee, Glass, Shazam!) kunnen niet naar Nederland geleverd worden:

    This item does not ship to the Netherlands
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Raar maar waar: Amazon UK verzend bepaalde Regio B UK BluRays NIET naar Nederland. Het betreft geen 3rd sellers maar Amazon zelf.
    Het viel een paar weken geleden al op bij een titel en vandaag weer waarna ik willekeurig een heel stel andere titels heb gecheckt: Silence of the Lambs (de andere Hannibal films wel), BladeRunner (BladeRunner 2048 weer wel), NeverEnding Story....pure willekeur zo lijkt het.
    De klantenservice weet ook niet hoe het kan en zegt "helaas".
    Vreemd.
    Dat is al veel langer zo, zie andere quotes.

  7. #1557
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zal vast wel weer zoiets zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1558

    Standaard

    Yep, datzelfde probleem had ik minstens een jaar geleden al met o.a. The Cannonball Run. Slaat nergens op.
    "Bond. James Bond."

  9. #1559

    Standaard

    Het gaat erg moeizaam met amazon.co.uk momenteel. Van een bestelling van .co.uk en een van .com (die gelijktijdig zijn geplaatst) heb ik die laatste al bijna binnen (volgens de trace is ie in Amsterdam) terwijl de eerste nog niet eens verzonden is. En er is ook nog een pakketje van me 'in limbo' die blijkbaar verkeerd verzonden was, teruggestuurd is naar amazon.co.uk en waar niets mee lijkt te gebeuren. De klantenservice heeft me gevraagd 'nog even te wachten' maar we zijn inmiddels alweer bijna 2 weken verder.

  10. #1560

    Standaard

    Vandaag instructie gekregen voor het terugsturen van een 4k schijf. Deze moet nu naar de UK worden opgestuurd. Met een verklaring voor de douane. Voorheen kon het toch gewoon naar de adres in Nederland. Is dit een eerste gevolg van Brexit?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #1561

    Standaard

    Vandaag heb ik geprobeerd om een documentaire (What We Left Behind: Looking Back At Star Trek: Deep Space Nine) digitaal te kopen via Prime van Amazon UK. Ik heb geen credit card dus heb via Paypal een giftcard gekocht, de code ingewisseld, het saldo toegevoegd aan mijn account. Maar wanneer ik op 'Buy HD 7,99' klik gebeurt er niets. Ik krijg alleen een melding dat de code al is toegevoegd aan mijn account. Begrijpt er iemand mogelijk wat hiervan de oorzaak is?

    Knipsel1.jpg
    Knipsel2.jpg

  12. #1562

    Standaard

    Hoi, misschien dat je hier wat aan hebt:
    https://www.amazon.com/gp/help/custo...deId=201936780

    Ik begrijp uit deze help dat de foutmelding o.a. kan voorkomen als de reeds verzilverde code opnieuw wordt ingevuld. Ik kan uit jouw verhaal niet opmaken of dat het geval is.

    Groeten Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Vandaag heb ik geprobeerd om een documentaire (What We Left Behind: Looking Back At Star Trek: Deep Space Nine) digitaal te kopen via Prime van Amazon UK. Ik heb geen credit card dus heb via Paypal een giftcard gekocht, de code ingewisseld, het saldo toegevoegd aan mijn account. Maar wanneer ik op 'Buy HD 7,99' klik gebeurt er niets. Ik krijg alleen een melding dat de code al is toegevoegd aan mijn account. Begrijpt er iemand mogelijk wat hiervan de oorzaak is?

    Knipsel1.jpg
    Knipsel2.jpg

  13. #1563

    Standaard

    Hoi Peter,

    Dank je voor je behulpzame reactie. Het is mijn eerste aanschaf via Amazon Prime. Ik denk dat ik iets verkeerd doe. Mijn saldo is momenteel £20,-.
    Knipselsaldo.jpg

    Als ik om het even welk product in de store wil kopen klik ik op 'Buy' en kom ik uit op dit scherm:
    Knipsel4.jpg

    Weet je mogelijk waarom ik word gevraagd om een cc of een gift card code als ik al £20,- op mijn account heb staan?

  14. #1564

    Standaard

    Hoi, ik denk dat met jouw balans geen Prime video's kunt kopen. Eerste plaatje geeft 0 voor Prime video.

  15. #1565

    Standaard

    Een vriend van mij heeft ondertussen geprobeerd om de doc te kopen met zijn credit card, maar de betaling wil zich ook daarmee niet volbrengen. Op Amazon.nl is de doc niet verkrijgbaar, mogelijk dat het daar nog iets mee te maken kan hebben, maar ik heb mijn twijfels. Ik heb Amazon een mail gestuurd, benieuwd wat eruit gaat komen.

  16. #1566

    Standaard

    Een reply van Amazon.co.uk ontvangen:

    Hello Robert,

    Greetings from Amazon.

    I understand that you are trying to purchase a documentary.

    Up on checking the details thoroughly, I see that you are residing in Netherlands and wish to purchase U.K Amazon video using the Gift Card balance.

    To let you know that to purchase any digital content using Gift Card, you need to have UK payment card and billing address updated in 1 click settings.

    Even tough we don't charge your card but to purchase digital content it is mandatory to have U.K details on the account as per the policies.

    I apologize for the inconvenience.

    Should you require any additional help or support, please feel free to get back to us at:

    www.amazon.co.uk/contactus

    We look forward to see you soon.
    Als ik het goed begrijp moet er voor digitale aankopen een UK-adres in je accountgegevens zijn opgenomen, anders kun je geen (digitale) aankopen doen. Lezen jullie dit ook zo?

  17. #1567

    Standaard

    Het is een rechtenkwestie. Ze mogen die documentaire alleen verkopen in de UK aan UK-klanten. Dat zal mogelijk voor de andere digitale aankopen ook gelden. De blu-ray What We Left Behind: Looking Back At Star Trek: Deep Space Nine is te koop bij amazon.nl voor heel wat meer euro's.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #1568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Een reply van Amazon.co.uk ontvangen:



    Als ik het goed begrijp moet er voor digitale aankopen een UK-adres in je accountgegevens zijn opgenomen, anders kun je geen (digitale) aankopen doen. Lezen jullie dit ook zo?
    What we left behind: deze film wordt in Nederland verkocht door itunes!
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 24-07-2020 om 14:11
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #1569

    Standaard

    Als het via de digitale aanschaf via UK niet lukt, waarom koop je dan niet gewoon de fysieke BD in de US.
    Die heeft zelf ook nog NL subs

    https://www.amazon.com/What-We-Left-...=ATVPDKIKX0DER

    En wat Pieter ook aangeeft Amazon.nl kan ook.
    https://www.amazon.nl/What-We-Left-B...s%2C171&sr=8-1

    Disc Title: What We Left Behind - Looking Back at Star Trek: Deep Space Nine
    Disc Label: What We Left Behind - Looking Ba
    Disc Size: 49,627,178,922 bytes
    Protection: AACS
    Extras: BD-Java
    BDInfo: 0.7.5.5

    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00002.MPLS
    Length: 1:56:56.718 (h:m:s.ms)
    Size: 32,353,351,680 bytes
    Total Bitrate: 36.89 Mbps

    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 29986 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 2761 kbps 5.1 / 48 kHz / 2761 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    DTS-HD Master Audio English 1604 kbps 2.0 / 48 kHz / 1604 kbps / 24-bit (DTS Core: 2.0 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)

    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 60.872 kbps
    Presentation Graphics Spanish 57.803 kbps
    Presentation Graphics French 68.681 kbps
    Presentation Graphics Italian 62.685 kbps
    Presentation Graphics Portuguese 60.452 kbps
    Presentation Graphics German 61.289 kbps
    Presentation Graphics Dutch 61.413 kbps
    Presentation Graphics English 2.745 kbps
    Laatst aangepast door Hombre : 24-07-2020 om 14:31
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #1570

    Standaard

    OF bestel via Deepdiscount.com, prijs is lager en de verzendkosten zijn minder dan bij Amazon. En betalen via PayPal is mogelijk.
    https://www.deepdiscount.com/what-we-left-behind-looking-back-at-star-trek-what-we-left-behind-looking-back-at-star-trek-deep-space-nine/826663201185

    Groeten Peter

  21. #1571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Het is een rechtenkwestie. Ze mogen die documentaire alleen verkopen in de UK aan UK-klanten. Dat zal mogelijk voor de andere digitale aankopen ook gelden. De blu-ray What We Left Behind: Looking Back At Star Trek: Deep Space Nine is te koop bij amazon.nl voor heel wat meer euro's.
    Ja, klopt. Ik heb het daarna met Westworld geprobeerd. Zelfde verhaal. Erg jammer!

    De blu-rays zijn door Shout! geproduceerd in R1/A. Het project is een onafhankelijk project geweest en opgezet d.m.v. crowdfunding. Voor backers bestond er destijds een SE van deze blu-ray met extra special features, welke wél regiovrij werd geproduceerd, maar de reguliere blu-rays zijn dus regiogebonden. Erg onhandig dus, en fans zijn hier ook niet blij mee. Ik vermoed dat de blu-ray op Amazon.nl en deepdiscount dezelfde R1-import betreft.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    What we left behind: deze film wordt in Nederland verkocht door itunes!
    Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik vind Apple/iTunes vreselijk en mijd het zoveel mogelijk. Desondanks is dit nu de enige optie ben ik bang.

  22. #1572

    Standaard

    Zo'n half jaar geleden had ik de UHD van Resident Evil the Final Chapter gekocht. Ik wilde 'm afgelopen week kijken, maar tot mijn verbazing zaten er na het openen 2 blu-ray's in i.p.v. een UHD en een blu-ray. Het was trouwens een reseal zag ik.
    Contact met amazon en bam, 2 dagen later een nieuwe in huis. Oude kon gratis opgestuurd worden.
    Wat een topservice weer, om na zo'n lange tijd iets gratis te vervangen.
    Tip voor mijzelf is dus om een duidelijke reseal meteen te openen en te checken.....

  23. #1573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo'n half jaar geleden had ik de UHD van Resident Evil the Final Chapter gekocht. Ik wilde 'm afgelopen week kijken, maar tot mijn verbazing zaten er na het openen 2 blu-ray's in i.p.v. een UHD en een blu-ray. Het was trouwens een reseal zag ik.
    Contact met amazon en bam, 2 dagen later een nieuwe in huis. Oude kon gratis opgestuurd worden.
    Wat een topservice weer, om na zo'n lange tijd iets gratis te vervangen.
    Tip voor mijzelf is dus om een duidelijke reseal meteen te openen en te checken.....
    Apart, ik moest laatst een blu-ray terugsturen en moest eerst zelf de verzendkosten voorschieten, maar kreeg die wel terug.

  24. #1574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Apart, ik moest laatst een blu-ray terugsturen en moest eerst zelf de verzendkosten voorschieten, maar kreeg die wel terug.
    Dit ging om amazon Italië, ik weet niet of dat nog uit maakt.

  25. #1575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Apart, ik moest laatst een blu-ray terugsturen en moest eerst zelf de verzendkosten voorschieten, maar kreeg die wel terug.
    Idem, inmiddels wel refund met verzendkosten ontvangen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 63 van 74 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •