Pagina 62 van 74 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1526

    Standaard

    Nou, bij mij geen centje pijn hoor. Ben ingelogd en bij Avengers: Endgame staat gewoon "this item can be delivered to Netherlands". Net als bij Bumblebee, Glass en Shazam. Niks (meer) aan de hand dus.

  2. #1527
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij mij nog steeds niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1528

    Standaard

    Hier staat ook nog steeds de melding ''This item does not ship to the Netherlands.''

  4. #1529

    Standaard

    Ik vond en vind het toch raar & heb het in mijn beste engels gevraagd hoe het nu zat:

    Me:I would like to ask you this: By a lot of pre-orders, like Avengers: Endgame blu ray is written ''This item can not be shipped to The Netherlands''. Gow is that possible? Because in the past everything we can order, and most everything was in the possibility to be delivered in The Netherlands. Why can that now not anymore????

    Sarthak:Thank you for confirmation.
    I will soon look into this for you.

    Me:Gow must be How

    Sarthak:Thank you for waiting
    I completely understand you have received the delivery of the items earlier in Netherland.
    It is always being changed depending upon the item availability,carrier assigned for particular item to take outside UK or not and demands.
    Some items may be available for delivery right now can be not available at another now.
    It is automated process by fulfillment team.
    There is no exact reason behind it.

    Me:so people from the Netherlands can no longer buy stuff from Amazon UK?

    Sarthak:This is not correct.
    Amazon.co.uk can dispatch many items to virtually any address in the world. However, we can't send certain products to certain locations for operational and regulatory reasons.
    There are many reasons for a particular item to not delivered at your place.
    Amazon will deliver the item which are eligible for delivery in any country and carrier available for the item and assigned for the item to deliver.

    Me:So when the items are in stock, the possibility is there to buy Avengers: Endgame?
    as an exemple

    Sarthak:Yes,you can surely buy it.
    There are many sellers sell the same item at Amazon and you can check with them.
    Same item can be available with many of the sellers.
    When you shop at Amazon from outside mainland UK, product detail page messaging will let you know whether an item can be delivered to you. To determine your location we’ll use your default 1-Click delivery address when you’re signed in to your account and 1-Click has been set up; otherwise, we’ll use your IP address.

    Me:you say sellers, but most products is from Amazon itself

    Sarthak:Yes, items are sold by Amazon and sold by sellers at Amazon.
    Amazon take responsibility of the both items if you had any issue.
    It is possible that if some item is not available with Amazon then it is available with our sellers.
    Some items are not delivered with seller then it is delivered by Amazon.

    Me:No, what i mean most of the products are from Samazon s.e.a.r.l.

    Sarthak:Yes,you are right .
    Most of the items are sold by Amazon.

    Me:that is not a second hand seller, but Amazon itself. I am curious why they are not deliver anymore to the Netherlands

    Sarthak:Many there is also majority of item sold by sellers.

    Me:when a blu-ray comes out, it is sold by Amazon s.e.a.r.l
    and not by a seller
    I find it strange why you as a company the blu-ray's won't ship anymore to the Netherlands
    sellers do ok, but not Amaszon itself

    Sarthak:It is not necessary that all sold by Amazon item will deliver outside UK.We can't send certain products to certain locations for operational and regulatory reasons.
    It will be available for delivery again if they find it possible to deliver the item to Netherland.
    There are many sold by Amazon items deliver to Netherland

    Me:has that something to do with the fact that the UK is going out of the EU? The Brexit?

    Sarthak:No this can not be reason for this at all.
    We deliver the item all over the world.

    Me:but why is the the message ''This item can not be shipped to The Netherlands''??? Strange, very strange]

    Sarthak:There are many reasons for this.
    It depends upon demand from the particular country and need carriers to be assigned to deliver the item to your country.
    Suppose one person is purchasing one particular item from your country for that it needs Amazon to assign carrier which causes loss.
    This can also be reason for any item not getting delivered.
    For general information about delivery restrictions please visit our "Delivery Restrictions" help page:
    https://www.amazon.co.uk/gp/help/cus...?nodeId=524836

    Me:ok, very strange

    Sarthak:We still deliver many items inside Netherland
    Is there anything else I can help with?

    Me:No, hopefully that text will be removed, because now every pre-order cannot be shipped to The Netherlands. So maybe the people must go to another webshop to buy the stuff
    I wanna wish you a nice evening further & I wanna thank you for your time.

    Sarthak:I completely understand your concern and I appreciate your feedback and I hope our relevant team will work on this
    Have a good day
    Bye
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-04-2019 om 20:12

  5. #1530

    Standaard

    LOL het maffe is dat als je de items in je mandje stopt en gaat afrekenen, het geen probleem is en alles gewoon besteld kan worden.

  6. #1531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    LOL het maffe is dat als je de items in je mandje stopt en gaat afrekenen, het geen probleem is en alles gewoon besteld kan worden.
    Dat is inderdaad erg vreemd ja. Ik snap er geen ene moer meer van.

  7. #1532

    Standaard

    Ik heb hetzelfde probleem met oudere Blu-rays en via mail om opheldering gevraagd. Ik heb tot op heden ook geen duidelijke reactie gekregen wat de reden is van het ineens niet meer beschikbaar zijn van bepaalde items voor verzending naar Nederland. Moet zelfs zeggen dat het antwoord dat ik kreeg nóg onduidelijker/onbevredigender was dan de conversatie hierboven...

    En bij mij werkt het écht niet. Als ik bijvoorbeeld Cannonball Run probeer te kopen krijg ik halverwege het bestelproces wel degelijk de melding dat ie niet verzonden kan worden naar mijn adres in Nederland.
    Laatst aangepast door Leijo : 01-05-2019 om 11:25
    "Bond. James Bond."

  8. #1533

    Standaard

    Avengers: Endgame BD staat er bij en kan ook verzonden worden naar NL bij mij.

    Cannonball Run staat al direct bij dat het niet kan en lukt me ook echt niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Avengers: Endgame BD staat er bij en kan ook verzonden worden naar NL bij mij.

    Cannonball Run staat al direct bij dat het niet kan en lukt me ook echt niet.
    Nu staat bij mij ook dat Endgame kan worden verzonden.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  10. #1535

    Standaard

    Bij alle versies van Avengers: Endgame staat nog steeds dat er niet verstuurd kan worden naar Nederland.

  11. #1536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bij alle versies van Avengers: Endgame staat nog steeds dat er niet verstuurd kan worden naar Nederland.
    Dat staat er bij mij ook, maar ik kan 'm wel in mijn mandje doen en bestellen.
    Ik bestel zelf trouwens bij zoom voor deze titel.

  12. #1537

    Standaard

    Op mijn smartphone (android 9.0) krijg ik bij alle preorders ook de melding dat deze niet verstuurd kan worden naar NL, maar via mijn tablet (android 7.0) of Windows 10 PC staat dat ze gewoon wel kunnen worden verstuurd naar NL.

    Lijkt mij een fout bij amazon in het systeem !.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #1538
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Blijkbaar nog een verandering bij de Amazon shops. Zelf nog niet kunnen nagaan want de laatste dagen niets meer besteld, maar blijkbaar wordt het bedrag sinds een paar dagen meteen van je krediet kaart gehaald i.p.v. bij de verzending zoals we jaren gewend waren.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #1539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Blijkbaar nog een verandering bij de Amazon shops. Zelf nog niet kunnen nagaan want de laatste dagen niets meer besteld, maar blijkbaar wordt het bedrag sinds een paar dagen meteen van je krediet kaart gehaald i.p.v. bij de verzending zoals we jaren gewend waren.
    Hmmm. In het geval van voorbestellingen zou dat wel heel vreemd zijn, hoewel dat bij meeste webwinkels eigenlijk al jaren het geval is. Daar moet je altijd vooruitbetalen en daarna pas krijg je iets geleverd. En dat kan soms wel een paar weken of maanden later zijn. Aan de andere kant: voor producten die Amazon binnen een paar dagen na bestelling levert, maakt dat niet zo veel uit. Immers, je credit card-uitgaven worden maar 1x per maand verrekend, tenminste zo gaat het in Nederland. Ik weet niet hoe dat in België is. Bovendien: als je niet in GBP afrekent, maar meteen in EUR, dan heb je het probleem van koersverschillen ook niet. En in veel gevallen gaat het maar om hele kleine bedragen.

    En misschien heeft het er mee te maken dat de eigenaar van Amazon veel miljarden van zijn vermogen is kwijtgeraakt door zijn echtscheiding en dat nu weer probeert aan te zuiveren. Maar dan gaat dat op deze manier wel heel lang duren, vrees ik.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 30-05-2019 om 14:49
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #1540
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Het vreemde is dat het ook opgaat voor pre-orders, zie o.a. dit twitter bericht

    https://mobile.twitter.com/VG_Dave/s...169%2Fpage-527

    had trouwens ook gedacht aan de ex van Bezos maar denk dat dit wel héél ver gezocht is
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #1541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Het vreemde is dat het ook opgaat voor pre-orders, zie o.a. dit twitter bericht

    https://mobile.twitter.com/VG_Dave/s...169%2Fpage-527

    had trouwens ook gedacht aan de ex van Bezos maar denk dat dit wel héél ver gezocht is
    Ik kan het business model achter deze actie trouwens niet ontdekken. Zorgt alleen maar voor nog meer administratief werk. Dat moet dan ook betekenen dat je voorbestellingen ook - als daar je voorkeur naar uitgaat - meteen in euro's moet kunnen betalen. Dat was voorheen niet het geval.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #1542

    Standaard

    Dit geldt zeker niet voor alle klanten, zie ook deze discussie. Wel heel vreemd.

  18. #1543

    Standaard

    Als ik de amazon goed begrijp is het beleid als volgt. Bestel je 5 blu-rays, maar zit daar een pre-order bij die langer dan 5 dagen neemt voor levering dan wordt op het moment van de levering van de andere 4 blu-rays die wel snel geleverd kunnen worden, ook die 5e nog niet te leveren blu-ray in rekening gebracht. Ik denk dat Amazon hiertoe overgaat omdat teveel klanten de verzendkosten laag willen houden en dus in een bestelling direct leverbare items en pre-order meenemen. Dat trucje gaat dan niet meer op.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #1544
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wel vreemd, email gehad voor één pre-order die ik ondertussen ontvang heb. Was ook de enige Blu-ray die ik had besteld, dus het zal ook zo zijn voor alles wat je vanaf nu gaat pre-orderen;




    Hello,

    We are contacting you about a recent error on your account relating to your Amazon order #xxx-xxxxxxx-xxxxxxx. Your pre-order was charged before your item was dispatched.

    All future pre-orders you place on Amazon UK will be charged at dispatch.

    We apologise for the inconvenience caused and thank you for your understanding.

    Sincerely,

    Customer Service Department
    Amazon.co.uk
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #1545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Wel vreemd, email gehad voor één pre-order die ik ondertussen ontvang heb. Was ook de enige Blu-ray die ik had besteld, dus het zal ook zo zijn voor alles wat je vanaf nu gaat pre-orderen;




    Hello,

    We are contacting you about a recent error on your account relating to your Amazon order #xxx-xxxxxxx-xxxxxxx. Your pre-order was charged before your item was dispatched.

    All future pre-orders you place on Amazon UK will be charged at dispatch.

    We apologise for the inconvenience caused and thank you for your understanding.

    Sincerely,

    Customer Service Department
    Amazon.co.uk
    Dat was toch altijd al zo, dat betalingen pas bij verzending afgeboekt werden? Gewoon een foutje lijkt het dat er nu soms pre-orders meteen afgeboekt zijn.

  21. #1546

    Standaard

    Het had wel degelijk invloed bij mensen. Stel dat je 20 preorders hebt uitstaan in heel 2019 en die zonder dat je weet in 1 keer van je creditcard worden gehaald. Lijkt mij vrij vervelend.....

  22. #1547

    Standaard

    voor het eerst in heel langs eens hier komen piepen om te zien of er nog mensen problemen hadden met does not ship to belgium / holland. vandaag pas dit probleem ontdekt, word er helemaal pissig van

    en niemand van amazon kan een deftige uitleg geven

  23. #1548

    Standaard

    Dat probleem doet zich al een tijd voor. Ik wil graag Tomb Raider kopen, maar de 2D verzenden ze niet naar Nederland. De 3D wel, maar die wil ik niet hebben.

  24. #1549

    Standaard

    k heb het ook wel eens met -niet naar Nederland -en dat ook op Amazonde De artikelen zijn dan meestal wel goedkoper dan het zelfde artikel op een andere amazon (copy ASIN codenummer onderaan enz) dus het zal wel met de winstmarge te maken hebben en vinden ze het op dat moment te laag.Of het is om lokaal een artikel te promoten.

    https://www.amazon.de/gp/product/B01...KR8XB7XF&psc=1

    Het grappige is dat als het toevallig een geval is van verkocht door x verzonden door Amazon met niet naar Ned dan heeft amazonital heel soms als enige amazon niet die beperking op dat item en kan ik het soms alsnog gewoon daar kopen v d zelfde verkoper.

  25. #1550

    Standaard

    Jammer dat je niet met je bankrekeningnummer kan betalen op de UK site, zoals bij de EU sites wel het geval is. Ik heb geen credit card, dus ik moet het steeds via gift cards doen als ik daar iets wil bestellen.

Pagina 62 van 74 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •