Pagina 1 van 74 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1

    Standaard Amazon.co.uk

    Ik ben van plan de R2UK Ultimate Matrix edition te kopen via amazon.co.uk, gaat dit op eender welke manier douanekosten met zich meebrengen?Kan ik het dan mss oplossen door op het giftstickertje een lage prijs te laten zetten door amazon? 8)

  2. #2

    Standaard

    ik zou naar de MM gaan, daar issie 42,-

    :wink:

  3. #3

    Standaard

    bij MM heb ik enkel de plasticversie zien staan, ik bedoelde dus de UKversie zonder buste.

  4. #4

  5. #5

    Standaard Re: Amazon.co.uk en douane

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    Ik ben van plan de R2UK Ultimate Matrix edition te kopen via amazon.co.uk, gaat dit op eender welke manier douanekosten met zich meebrengen?Kan ik het dan mss oplossen door op het giftstickertje een lage prijs te laten zetten door amazon? 8)
    Heb er net 2 gekocht bij Amazon en da's zonder tussenkomt van Douane hoor, maak je geen zorgen.
    Bestellen bij Amazon.co.uk heeft bij mij nog nooit voor douandekosten gezorgd, ook niet bij grotere paketten.

    Wel even zeggen dat er in die UK Matrix 1 geknipt is, neemt niet weg dat de verpakking echt 100 keer mooier is dan die plastic rommel die we hier gekregen hebben.

  6. #6

    Standaard

    Dat stukje dat geknipt is, is dat enkel het moment waarop Trinity zegt "dodge this" dat is veranderd in "only agent" of zijn er meer scenes? Wel spijtig natuurlijk, maar daar ga ik de UKbox niet voor laten

  7. #7

    Standaard

    amazon.co.uk verzendt vanuit UK => binnen EU geldt vrij verkeer van goederen dus geen doaune heffingen

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    Dat stukje dat geknipt is, is dat enkel het moment waarop Trinity zegt "dodge this" dat is veranderd in "only agent" of zijn er meer scenes? Wel spijtig natuurlijk, maar daar ga ik de UKbox niet voor laten
    Dat zit er net wel in
    De kopstoten zijn uit de gevechten gehaald (in het badkamergevecht en in de metro), that's it. Idd niet dé reden om deze niet aan te schaffen. (heb em niet voor niets 2 keer besteld )

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joeylee
    amazon.co.uk verzendt vanuit UK => binnen EU geldt vrij verkeer van goederen dus geen doaune heffingen
    Amazon UK verzend vanuit Jersey, en dat hoort niet bij EU, maar ze hebben daar toch blijkbaar wat op gevonden. Top !

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Dat zit er net wel in
    De kopstoten zijn uit de gevechten gehaald (in het badkamergevecht en in de metro), that's it. Idd niet dé reden om deze niet aan te schaffen. (heb em niet voor niets 2 keer besteld )
    Dat is voor mij wel een reden geweest om hem niet te bestellen, 'censuur bad'

    Heb zelf de duitse versie is hetzelfde als de UK alleen inlay is duits en dus geen cuts.

  10. #10

    Standaard

    Ik mag van me pa zijn CC niet gebruiken omdat het volgens hem te veel risico is...
    Aan jullie(degene die ervaring hebben met import) om hem te overtuigen dat ik gerust iets kan bestellen zonder gevaar voor oplichting,... Negatieve ervaringen mogen ook, alleen helpen die niet echt :wink:

  11. #11
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    Ik mag van me pa zijn CC niet gebruiken omdat het volgens hem te veel risico is...
    Aan jullie(degene die ervaring hebben met import) om hem te overtuigen dat ik gerust iets kan bestellen zonder gevaar voor oplichting,... Negatieve ervaringen mogen ook, alleen helpen die niet echt :wink:
    Risico om met cash te betalen is vele malen groter dan met Creditcard.

    Amazon is de grootste online winkel ter wereld, deze hebben alles heel goed inelkaar zitten en van creditcard fraude heb je daar geen last.

    Ook al mocht je last krijgen van creditcard fraude, dan heb je het voordeel dat je altijd verzekerd bent, mocht er iets fout gaan krijg je altijd je geld terug via interpay. Dat heb je met cash betalen dus niet. Dan is het maar afwachten of je je geld terug krijgt!

    Met creditcard betalen is vele malen betrouwbaarder dan betalen met cash...

  12. #12

    Standaard

    Ik heb al tientallen zo niet honderden keren betaald met CC's (Mastercard, VISA en AmEx) op internet. Het risico ligt 'm niet in het gebruik van de CC, maar de keuze van de shop. Controleer altijd de connectie (slotje onderin=beveiligd) en bestel alleen bij winkels die algemeen bekend zijn. In jouw geval is Amazon geen enkel risico!

  13. #13

    Standaard

    thnx, hier heb ik zeker iets aan, nu men pa proberen te overtuigen...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    thnx, hier heb ik zeker iets aan, nu men pa proberen te overtuigen...
    Ik heb hier nog een argument. Vraag hem maar eens of hij zijn creditcard in een restaurant afgeeft om de rekening te betalen. Zijn nummer is dan ook voor iedereen zichtbaar.

  15. #15

    Standaard

    Ik betaal al jaren met AMEX of MasterCard en nooit problemen mee gehad.

    De R1 box is ook nog een goede optie. Deze is bij dvdsoon nu voor €44,- te koop en met deze couponcode SEARCHMA05 krijg je nog eens 10% korting.

  16. #16

    Standaard

    De DVDspeler die ik nu heb (de JVC XV-N212s) ondersteunt geen R1 en ik heb ook nergens kunnen ontdekken hoe ik hem regiovrij zou kunnen maken

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    De DVDspeler die ik nu heb (de JVC XN212s) ondersteunt geen R1 en ik heb ook nergens kunnen ontdekken hoe ik hem regiovrij zou kunnen maken
    Ook niet hier http://www.videohelp.com/dvdhacks

  18. #18

    Standaard

    Niet veel dat me verder helpt, verder heb ik via google nog discs gevonden om hem regiovrij te maken, maar daar heb je dan weer een CC voor nodig om die te bestellen

  19. #19

    Standaard

    met videohelp.com zou dat toch moeten lukken, ik heb zo mijn speler regiovrij kunnen maken en ik ben heel blij dat het zo makkelijk ging, nu moet ik eindelijk niet meer op de regio letten.

  20. #20

    Standaard

    Toch even melden:

    Dinsdag bestelling (boek) geplaatst
    Woensdag mail dat t verzonden is
    Donderdag binnen via DHL! (de goedkoopste verzending had ik gekozen)

    Extreem snel dacht ik zo....

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Toch even melden:

    Dinsdag bestelling (boek) geplaatst
    Woensdag mail dat t verzonden is
    Donderdag binnen via DHL! (de goedkoopste verzending had ik gekozen)

    Extreem snel dacht ik zo....
    Hoe goedkoop was de goedkoopste verzending?

  22. #22

    Standaard

    rond de 5£ geloof ik? een 7€ dus

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    rond de 5£ geloof ik? een 7€ dus
    Zoiets ja....
    Nog eens nagekeken:

    22-11 14:41 bestelling geplaatst
    23-11 11:38 mail van verzending

    en op 24-11 dus binnen...vanuit Engeland!

    Het lijkt onmogelijk.....wellicht het absolute record?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    rond de 5£ geloof ik? een 7€ dus
    Zoiets ja....
    Nog eens nagekeken:

    22-11 14:41 bestelling geplaatst
    23-11 11:38 mail van verzending

    en op 24-11 dus binnen...vanuit Engeland!

    Het lijkt onmogelijk.....wellicht het absolute record?
    Maand geleden had ik ook een dvd zo snel binnen

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    rond de 5£ geloof ik? een 7€ dus
    Zoiets ja....
    Nog eens nagekeken:

    22-11 14:41 bestelling geplaatst
    23-11 11:38 mail van verzending

    en op 24-11 dus binnen...vanuit Engeland!

    Het lijkt onmogelijk.....wellicht het absolute record?
    Maand geleden had ik ook een dvd zo snel binnen
    Ik ook. Zondag avond op Ebay een veiling gewonnen en de woensdag had ik de dvd al binnen vanuit Engeland. Vond ik toen ook echt top!
    Four-Star Trader (236)

Pagina 1 van 74 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •