Erg jammer dat ze grid view hebben verwijderd en dat je nu alleen nog maar list view hebt. Ik scroll me een ongeluk als ik op zoek ben naar films in bepaalde categorie!
De Amazon search is trouwens ook zwaar klote. De helft is spam en produkten die geen enkel raakvlak hebben met de woorden waar je op zoekt.![]()
£ 5 korting bij besteding van minimaal £ 25 met de code: MYDISCOUNT5
Voorwaarden waren me niet helemaal duidelijk, maar het werkte bij mijn bestelling van 6 blu-rays (waarvan 4 pre-orders).
https://www.amazon.co.uk/b?node=2092...7-b28178d6b4bd
Laatst aangepast door tmvde : 10-03-2020 om 23:08
Raar maar waar: Amazon UK verzend bepaalde Regio B UK BluRays NIET naar Nederland. Het betreft geen 3rd sellers maar Amazon zelf.
Het viel een paar weken geleden al op bij een titel en vandaag weer waarna ik willekeurig een heel stel andere titels heb gecheckt: Silence of the Lambs (de andere Hannibal films wel), BladeRunner (BladeRunner 2048 weer wel), NeverEnding Story....pure willekeur zo lijkt het.
De klantenservice weet ook niet hoe het kan en zegt "helaas".
Vreemd.
Zal vast wel weer zoiets zijn.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
Yep, datzelfde probleem had ik minstens een jaar geleden al met o.a. The Cannonball Run. Slaat nergens op.
"Bond. James Bond."
Het gaat erg moeizaam met amazon.co.uk momenteel. Van een bestelling van .co.uk en een van .com (die gelijktijdig zijn geplaatst) heb ik die laatste al bijna binnen (volgens de trace is ie in Amsterdam) terwijl de eerste nog niet eens verzonden is. En er is ook nog een pakketje van me 'in limbo' die blijkbaar verkeerd verzonden was, teruggestuurd is naar amazon.co.uk en waar niets mee lijkt te gebeuren. De klantenservice heeft me gevraagd 'nog even te wachten' maar we zijn inmiddels alweer bijna 2 weken verder.
Vandaag instructie gekregen voor het terugsturen van een 4k schijf. Deze moet nu naar de UK worden opgestuurd. Met een verklaring voor de douane. Voorheen kon het toch gewoon naar de adres in Nederland. Is dit een eerste gevolg van Brexit?
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Vandaag heb ik geprobeerd om een documentaire (What We Left Behind: Looking Back At Star Trek: Deep Space Nine) digitaal te kopen via Prime van Amazon UK. Ik heb geen credit card dus heb via Paypal een giftcard gekocht, de code ingewisseld, het saldo toegevoegd aan mijn account. Maar wanneer ik op 'Buy HD 7,99' klik gebeurt er niets. Ik krijg alleen een melding dat de code al is toegevoegd aan mijn account. Begrijpt er iemand mogelijk wat hiervan de oorzaak is?
Knipsel1.jpg
Knipsel2.jpg
Hoi, misschien dat je hier wat aan hebt:
https://www.amazon.com/gp/help/custo...deId=201936780
Ik begrijp uit deze help dat de foutmelding o.a. kan voorkomen als de reeds verzilverde code opnieuw wordt ingevuld. Ik kan uit jouw verhaal niet opmaken of dat het geval is.
Groeten Peter
Hoi Peter,
Dank je voor je behulpzame reactie. Het is mijn eerste aanschaf via Amazon Prime. Ik denk dat ik iets verkeerd doe. Mijn saldo is momenteel £20,-.
Knipselsaldo.jpg
Als ik om het even welk product in de store wil kopen klik ik op 'Buy' en kom ik uit op dit scherm:
Knipsel4.jpg
Weet je mogelijk waarom ik word gevraagd om een cc of een gift card code als ik al £20,- op mijn account heb staan?
Hoi, ik denk dat met jouw balans geen Prime video's kunt kopen. Eerste plaatje geeft 0 voor Prime video.
Een vriend van mij heeft ondertussen geprobeerd om de doc te kopen met zijn credit card, maar de betaling wil zich ook daarmee niet volbrengen. Op Amazon.nl is de doc niet verkrijgbaar, mogelijk dat het daar nog iets mee te maken kan hebben, maar ik heb mijn twijfels. Ik heb Amazon een mail gestuurd, benieuwd wat eruit gaat komen.
Een reply van Amazon.co.uk ontvangen:
Als ik het goed begrijp moet er voor digitale aankopen een UK-adres in je accountgegevens zijn opgenomen, anders kun je geen (digitale) aankopen doen. Lezen jullie dit ook zo?Hello Robert,
Greetings from Amazon.
I understand that you are trying to purchase a documentary.
Up on checking the details thoroughly, I see that you are residing in Netherlands and wish to purchase U.K Amazon video using the Gift Card balance.
To let you know that to purchase any digital content using Gift Card, you need to have UK payment card and billing address updated in 1 click settings.
Even tough we don't charge your card but to purchase digital content it is mandatory to have U.K details on the account as per the policies.
I apologize for the inconvenience.
Should you require any additional help or support, please feel free to get back to us at:
www.amazon.co.uk/contactus
We look forward to see you soon.
Het is een rechtenkwestie. Ze mogen die documentaire alleen verkopen in de UK aan UK-klanten. Dat zal mogelijk voor de andere digitale aankopen ook gelden. De blu-ray What We Left Behind: Looking Back At Star Trek: Deep Space Nine is te koop bij amazon.nl voor heel wat meer euro's.
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Laatst aangepast door Pieter Kleine : 24-07-2020 om 14:11
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Als het via de digitale aanschaf via UK niet lukt, waarom koop je dan niet gewoon de fysieke BD in de US.
Die heeft zelf ook nog NL subs
https://www.amazon.com/What-We-Left-...=ATVPDKIKX0DER
En wat Pieter ook aangeeft Amazon.nl kan ook.
https://www.amazon.nl/What-We-Left-B...s%2C171&sr=8-1
Disc Title: What We Left Behind - Looking Back at Star Trek: Deep Space Nine
Disc Label: What We Left Behind - Looking Ba
Disc Size: 49,627,178,922 bytes
Protection: AACS
Extras: BD-Java
BDInfo: 0.7.5.5
PLAYLIST REPORT:
Name: 00002.MPLS
Length: 1:56:56.718 (h:m:s.ms)
Size: 32,353,351,680 bytes
Total Bitrate: 36.89 Mbps
VIDEO:
Codec Bitrate Description
----- ------- -----------
MPEG-4 AVC Video 29986 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1
AUDIO:
Codec Language Bitrate Description
----- -------- ------- -----------
DTS-HD Master Audio English 2761 kbps 5.1 / 48 kHz / 2761 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
DTS-HD Master Audio English 1604 kbps 2.0 / 48 kHz / 1604 kbps / 24-bit (DTS Core: 2.0 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
SUBTITLES:
Codec Language Bitrate Description
----- -------- ------- -----------
Presentation Graphics English 60.872 kbps
Presentation Graphics Spanish 57.803 kbps
Presentation Graphics French 68.681 kbps
Presentation Graphics Italian 62.685 kbps
Presentation Graphics Portuguese 60.452 kbps
Presentation Graphics German 61.289 kbps
Presentation Graphics Dutch 61.413 kbps
Presentation Graphics English 2.745 kbps
Laatst aangepast door Hombre : 24-07-2020 om 14:31
"A man's got to know his limitations", ...
OF bestel via Deepdiscount.com, prijs is lager en de verzendkosten zijn minder dan bij Amazon. En betalen via PayPal is mogelijk.
https://www.deepdiscount.com/what-we-left-behind-looking-back-at-star-trek-what-we-left-behind-looking-back-at-star-trek-deep-space-nine/826663201185
Groeten Peter
Ja, klopt. Ik heb het daarna met Westworld geprobeerd. Zelfde verhaal. Erg jammer!
De blu-rays zijn door Shout! geproduceerd in R1/A. Het project is een onafhankelijk project geweest en opgezet d.m.v. crowdfunding. Voor backers bestond er destijds een SE van deze blu-ray met extra special features, welke wél regiovrij werd geproduceerd, maar de reguliere blu-rays zijn dus regiogebonden. Erg onhandig dus, en fans zijn hier ook niet blij mee. Ik vermoed dat de blu-ray op Amazon.nl en deepdiscount dezelfde R1-import betreft.
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik vind Apple/iTunes vreselijk en mijd het zoveel mogelijk. Desondanks is dit nu de enige optie ben ik bang.
Zo'n half jaar geleden had ik de UHD van Resident Evil the Final Chapter gekocht. Ik wilde 'm afgelopen week kijken, maar tot mijn verbazing zaten er na het openen 2 blu-ray's in i.p.v. een UHD en een blu-ray. Het was trouwens een reseal zag ik.
Contact met amazon en bam, 2 dagen later een nieuwe in huis. Oude kon gratis opgestuurd worden.
Wat een topservice weer, om na zo'n lange tijd iets gratis te vervangen.
Tip voor mijzelf is dus om een duidelijke reseal meteen te openen en te checken.....
Wat ik gezien heb
Mijn collectie