Pagina 66 van 74 EersteEerste ... 1656626364656667686970 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1626
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De tweede film van de veel te vroeg gestorven Satoshi Kon, Millennium Actress.
    Je zou die nu moeten kunnen bestellen bij Amazon, ik kan deze in ieder geval in het winkelwagentje stoppen hier in België. Vermoed dat je voor de mooie 4K versie gaat?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #1627

    Standaard

    Vandaag een bestelling gedaan met normale verzendkosten. Drie uur later al verzonden.

  3. #1628

    Standaard

    Ik wacht nu al anderhalve week op twee losse pakjes van Amazon UK. Deze zijn op 14 maart 2021 verzonden vanuit Rochester (UK). Vervolgens zijn ze op een Amazon-depot in Mouscron/Moeskroen (België) terecht gekomen (waarom in hemelsnaam daar als ze naar Nederland moeten?). En vanuit België zijn ze vervolgens op 15 maart naar een Amazon-depot in Lauwin-Planque, Hauts-de-France in Frankrijk (???) gestuurd. En sindsdien blijft het stil. En DHL maar wachten op de pakjes om ze bij mij te kunnen afleveren. Ik kan het niet helemaal volgen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #1629
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijne gaat van de UK naar een customcheck in Bierset België om vervolgens vanuit Krefelt Duitsland naar Nederland verstuurd te worden?? Wel allemaal binnen 3 dagen, ook DHL. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt?.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-03-2021 om 21:04
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mijne gaat van de UK naar een customcheck in Bierset België om vervolgens vanuit Krefelt Duitsland naar Nederland verstuurd te worden?? Wel allemaal binnen 3 dagen, ook DHL. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt?.
    Idem. Zondag verstuurd en net Krefeld verlaten.

  6. #1631

    Standaard

    Ik heb mijn historie bij Amazon UK eens bekeken en dan zie ik dat de vreemde route via België en Noord-Frankrijk wel vaker wordt gevolgd. Alleen blijven mijn pakjes nu in Noord-Frankrijk liggen ipv aan DHL overgedragen te worden. Enfin, ik wacht nog maar even af. Waarom de pakjes vanuit Engeland niet rechtstreeks naar het Amazon-depot in Zwolle of Amsterdam worden gestuurd, geen idee.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #1632

    Standaard

    Waarschijnlijk worden pakketjes voor Europa per bulk naar moeskroen gestuurd (logische route via Calais of kanaaltunnel) en vanuit daaruit verder verdeeld.

    Overigens is er vorig jaar een zending van amazon.it van mij twee weken ergens in Frankrijk blijven hangen.
    Franse (distrubutie centra,s) lijken niet altijd betrouwbaar
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #1633
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mijne gaat van de UK naar een customcheck in Bierset België om vervolgens vanuit Krefeld Duitsland naar Nederland verstuurd te worden?? Wel allemaal binnen 3 dagen, ook DHL. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt?.
    Volgende stap is dat het pakketje zich nu bij een andere Amazon facility bevind, namelijk Schoenefeld, Brandenburg in Duitsland. Lijkt wel de wereld rond in tachtig dagen. Hopelijk pikt het pakketje niet ergens onderweg corona op...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Volgende stap is dat het pakketje zich nu bij een andere Amazon facility bevind, namelijk Schoenefeld, Brandenburg in Duitsland. Lijkt wel de wereld rond in tachtig dagen. Hopelijk pikt het pakketje niet ergens onderweg corona op...
    Dan reizen ze samen, want daar is die van mij nu ook

  10. #1635
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gezellig, ook WW84 zeker...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #1636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gezellig, ook WW84 zeker...
    Yup

  12. #1637

    Standaard

    Bizar hoe snel mijn pakketjes nu aankomen. De laatste 7 aankopen werden separaat via DHL verzonden en kwamen binnen 3 dagen aan. Een paar maanden ging het moeizaam maar momenteel loopt het als een trein.

  13. #1638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bizar hoe snel mijn pakketjes nu aankomen. De laatste 7 aankopen werden separaat via DHL verzonden en kwamen binnen 3 dagen aan. Een paar maanden ging het moeizaam maar momenteel loopt het als een trein.
    Levering gaat snel, alleen wel mega irritant dat alle pre-orders dicht staan buiten de UK.

  14. #1639

    Standaard

    Het lijkt erop dat amazon het probleem met de preorders aangepakt heeft; ik kan diverse preorders nu wel bestellen!

  15. #1640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat amazon het probleem met de preorders aangepakt heeft; ik kan diverse preorders nu wel bestellen!
    Ook een hoop nog niet. Ik kon gisteren wel Godzilla vs. Kong bestellen.

  16. #1641

    Standaard

    Indiana Jones Collection 4K is ook nog steeds niet te reserveren...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #1642
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, ik ook niet, maar meestal vlak voor de release wel weer. Bijna standaard. Ik vind hem niet eens als ik zoek in de app.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ook een hoop nog niet. Ik kon gisteren wel Godzilla vs. Kong bestellen.
    Als ik die pre-order bij Amazon UK plaats, wanneer wordt dan het geld afgeschreven van de Credit Card?

  19. #1644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als ik die pre-order bij Amazon UK plaats, wanneer wordt dan het geld afgeschreven van de Credit Card?
    Bij verzending.

  20. #1645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij verzending.
    Dank je wel voor je reactie . Ik ga hem ook reserveren, want dan heb ik hier ook een Steelbook van. Ik heb ook een Steelbook van ''Godzilla: King of Monsters'' & ''Kong: Skull Island''. Van Godzilla (uit 2014) verschijnt 12 April a.s een Steelbook, welke ik ook wil hebben. En dan alleen nog een 4K Steelbook van de 1998 versie van Godzilla.

  21. #1646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ook een hoop nog niet. Ik kon gisteren wel Godzilla vs. Kong bestellen.
    Inderdaad....het waren in mijn geval titels die deze maand uitkwamen. Wellicht hebben ze een soort grens van het aantal dagen dat een titel uitkomt ingesteld o.i.d.

  22. #1647

    Standaard

    Na 14 jaar bestellen bij amazon.co.uk heb ik eindelijk eens meegemaakt dat er een pakket niet compleet aankwam. Via de chat contact opgenomen met de customer service en ze sturen meteen nieuwe exemplaren van wat er ontbrak.

  23. #1648

    Standaard

    Is er iemand prime member bij co.uk ? I heb vandaag een gratis trail gestart, om nog paar bestellingen te doen. Maar heb de indruk dat UK VAT niet wordt afgetrokken sinds dat ik prime member ben.

  24. #1649

    Question

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Is er iemand prime member bij co.uk ? I heb vandaag een gratis trail gestart, om nog paar bestellingen te doen. Maar heb de indruk dat UK VAT niet wordt afgetrokken sinds dat ik prime member ben.
    Hoe bedoel je? Dat de NL BTW en UK VAT samen opgeteld worden? Of alleen de UK VAT en niet de NL BTW? De UK VAT wordt al enige tijd niet meer ervan af getrokken zoals voorheen, maar als het goed is wordt nu de EU VAT berekend. Dit scheelt niet zoveel in BtW maar bespaart je wel de inklaringskosten.

  25. #1650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey;[URL="tel:2088914"
    2088914[/URL]]Hoe bedoel je? Dat de NL BTW en UK VAT samen opgeteld worden? Of alleen de UK VAT en niet de NL BTW? De UK VAT wordt al enige tijd niet meer ervan af getrokken zoals voorheen, maar als het goed is wordt nu de EU VAT berekend. Dit scheelt niet zoveel in BtW maar bespaart je wel de inklaringskosten.
    Ik had daarstraks Marvel Studios Cinematic Universe: Phase Three - Part Two 4K UHD besteld voor 66,50 GBP.
    Maar is dit nu correct berekend ?

    • Items:

      £79.16

      Postage & Packing:

      £3.08

      Total before VAT:

      £82.24

      Total:

      £82.24

      Promotion Applied:

      -£12.66

      Import Fees Deposit

      £17.27

      Order Total:
      [COLOR=#B12704 !important]£86.85[/COLOR]

      Payment Total:
      [COLOR=#B12704 !important]EUR 103,21[/COLOR]


Pagina 66 van 74 EersteEerste ... 1656626364656667686970 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •