Pagina 68 van 74 EersteEerste ... 1858646566676869707172 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Worden de taxen nu altijd op voorhand bijgevoegd, zoals bij Amazon US? (Voor bestellingen van amazon zelf, dus niet de marketplace?).
    Ja.
    Schermafbeelding 2021-08-05 om 11.42.09.jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #1677

    Standaard

    Dan kan ik met een gerust hart bestellen

  3. #1678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dan kan ik met een gerust hart bestellen
    Zeker. Als je wilt weten hoe het bedrag is opgebouwd, klik dan in je winkelmandje op de link See details achter "Order totals include VAT"

    Schermafbeelding 2021-08-05 om 12.50.22.jpgSchermafbeelding 2021-08-05 om 12.52.44.jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #1679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Worden de taxen nu altijd op voorhand bijgevoegd, zoals bij Amazon US? (Voor bestellingen van amazon zelf, dus niet de marketplace?).
    Ja, in ieder geval voor Nederland wel. Je kunt het makkelijk controleren bij het afrekenen.

  5. #1680

  6. #1681

    Standaard

    Die VAT heeft er altijd bij gezeten en is de Britse BTW, toch?
    Dit zegt toch niets over de BTW die wij nu moeten afdragen?
    Volgens mij wordt er hier niets, in tegenstelling tot bij de Amerikaanse Amazon, van tevoren afgedragen....

  7. #1682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Die VAT heeft er altijd bij gezeten en is de Britse BTW, toch?
    Dit zegt toch niets over de BTW die wij nu moeten afdragen?
    Volgens mij wordt er hier niets, in tegenstelling tot bij de Amerikaanse Amazon, van tevoren afgedragen....
    Nee, er wordt gewoon de NL BTW ingehouden. Dat kun je ook merken doordat de prijs iets afwijkt, aangezien de BTW in de UK 20% is en bij ons 21%.

  8. #1683

    Standaard

    De verkoopprijs die op Amazon UK wordt getoond, is inclusief Britse VAT. In je winkelmandje wordt deze eerst van de prijs afgetrokken, en daarna wordt de Nederlandse (of Belgische) BTW er weer bij opgeteld. De prijs van het product in je winkelmandje is ook iets hoger dan op de productpagina vanwege het verschil in BTW-percentage tussen beide landen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #1684

    Standaard

    Aha dus het verschil is zo goed als te verwaarlozen.
    Mooi, weer wat geleerd...

  10. #1685

    Standaard

    Moeten jullie tegenwoordig bijbetalen voor Amazon UK pakketjes? Boven een bepaalde waarde gaat de BTW er af, maar vaak ook gewoon niet. Het is zo onduidelijk allemaal.
    --

  11. #1686

    Standaard

    Volgens mij gaat automatisch de VAT van de UK eraf en die van Nederland erbij. Dan hoef je daarna niets bij te betalen, anders kun je gewoon contact opnemen met amazon.
    Dus het bedrag dat je bij de laatste pagina ziet staan (met shipping) is echt het eindbedrag.

  12. #1687

    Standaard

    Ik weet alleen niet of bij bestellingen met een waarde van boven de 150 euro ook de invoerrechten er meteen bijkomen, mijn bestellingen zijn altijd onder de 150 euro gebleven tot nu toe. Maar zoals rogue aangeeft, blijf je onder de 150 euro, dan is alles meteen goed geregeld. Zelfde geldt overigens ook voor Amazon US.

  13. #1688

    Standaard

    Nog een snelle levering, Amazon.co.uk: dinsdag verzonden, donderdag bezorgd, en dat via de "goedkope" verzendoptie, via DHL. Geen extra kosten ook (alleen VAT). Netjes.

  14. #1689

    Standaard

    Een nieuw verhaal:

    Bij amazon een tijdje geleden The Thing 4K in pre-order gezet. Nu zou het deze week moeten worden geleverd. Is niet gebeurd. Meer nog, het pakket was in handen bij Bpost hier in België, maar kreeg ineens de status van niet leverbaar wegens interne problemen bij Bpost. Nu wordt ik verzocht door de Bpost app om contact op te nemen met amazon. Natuurlijk weet je dat dit product OOP is. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn pakket naar iemand gaat die in de UK woonachtig is. Wel een bizar gegeven dat een product op de dag van levering de status niet leverbaar heeft gekregen met een nog bizardere reden: interne problemen bij Bpost.... Ik mag dus uitkijken naar een exemplaar op ebay bij de scavengers die er 2x de prijs aanrekenen, extreem hoge verzendigskosten en waar ik 100% ook nog eens langs de kassa van de douane zal mogen passeren.

    EDIT:

    Net mijn emails bekeken en Bpost zou het pakje kwijt zijn...
    Laatst aangepast door jurgen42u : 28-09-2021 om 23:40

  15. #1690

    Standaard

    Mijn exemplaar is nog niet eens verzonden...kan er waarschijnlijk naar fluiten dan?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #1691

    Standaard

    Heb vanmiddag nog een bericht gekregen dat het morgen ineens geleverd zou worden. Ik heb wel vandemorgen contact opgenomen met amazon. Wellicht heeft dit te maken met het feit dat het ineens geleverd kan worden. Wordt vervolgd.

    EDIT:

    Ik kom net thuis van het werk en alweer een update gekregen van Bpost. De inhoud van het pakje ontbreekt. Nu dat heb ik nog nooit meegemaakt.

    Laatst aangepast door jurgen42u : 29-09-2021 om 23:18

  17. #1692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heb vanmiddag nog een bericht gekregen dat het morgen ineens geleverd zou worden. Ik heb wel vandemorgen contact opgenomen met amazon. Wellicht heeft dit te maken met het feit dat het ineens geleverd kan worden. Wordt vervolgd.

    EDIT:

    Ik kom net thuis van het werk en alweer een update gekregen van Bpost. De inhoud van het pakje ontbreekt. Nu dat heb ik nog nooit meegemaakt.

    Dat is wel erg, erg stug. Gewoon opengemaakt door een medewerker van de post of zo?

  18. #1693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is wel erg, erg stug. Gewoon opengemaakt door een medewerker van de post of zo?
    Mogelijks. Ik heb juist contact gehad met de Bpost klantendienst. Zij gaan ervan uit dat de verpakking mogelijk is losgekomen of beschadigd en dat men het item bij andere voorwerpen hebben gelegd die hetzelfde probleem voor hadden. Er wordt nu een intern onderzoek naar het item gestart. Binnen een week zou ik terug van hen moeten horen, tenzij ze het item eerder terugvinden. Wordt vervolgd...

    EDIT:

    Kort na dit gesprek heb ik terug contact opgenomen met Amazon. Ze hebben een vervangexemplaar kunnen regelen. Hoe weet ik niet, want deze is eigenlijk al OOP. Wel superregeling van de Amazon klantendienst. En, het zou nu maandag al moeten toekomen.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 30-09-2021 om 10:52

  19. #1694

    Standaard

    Hoe kom je er eigenlijk bij dat het product OOP is? We hebben het hier toch over de 4K Limited Collector's Edition van The Thing? Ik zie dat die nog gewoon te bestellen is bij Amazon.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #1695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Hoe kom je er eigenlijk bij dat het product OOP is? We hebben het hier toch over de 4K Limited Collector's Edition van The Thing? Ik zie dat die nog gewoon te bestellen is bij Amazon.
    Op het moment dat mijn exemplaar ging geleverd worden stond er Out of Stock en bij Zavvi stond er uitverkocht. Dus ik ging ervan uit dat hij al OOP was.

  21. #1696

    Standaard

    ‘Out of stock’ betekent gewoon: (tijdelijk) niet op voorraad. ‘Out of print’ (OOP) houdt in dat er geen nieuwe exemplaren meer gemaakt worden, maar dat deze best nog wel ergens verkrijgbaar (kunnen) zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #1697

    Standaard

    Nou, mijn 4K Limited Editie van The Thing is binnen! Maarrrrr....nadat ik meerdere klachten hoorde over deze disc, heb ik hem zelf even bekeken en helaas is ook deze defect. Op een aantal plaatsen in de film zie je digitale artefacten. Oftewel het beeld is compleet onkijkbaar. In mijn geval van minuut 36 tot 44. En ook de docu erna had problemen.

    Wie deze film op 4k heeft gekocht raadt ik aan de hele film even te checken. Ik hoor verschillende klachten, ook vastlopers. Hangt misschien ook samen met welke speler je hebt. Klachten die ik tot nu toe gehoord heb zijn van mensen met een Oppo of Panasonic.

    Hoe dan ook, ik moet hem helaas retour gaan sturen. Ik durf geen vervangend exemplaar te vragen, want grote kans dat je dan weer tegen hetzelfde aanloopt. Er zit dus niks anders op dan een teruggave te vragen ben ik bang. Hoe jammer ook, want de uitgave zag er verder mooi uit
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #1698

    Standaard

    Ik heb hetzelfde voor, maar dan aan de 97ste minuut. Heb een vervanging aangevraagd omdat er soms wel goeie tussen zitten hoor ik. Blijkbaar zijn er geen problemen met de Italiaanse. Hoop dat Universal een replacement programma opzet.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #1699

    Standaard

    Ik ga hem straks eens bekijken. Dat zou echt jammer zijn.

  25. #1700

    Standaard

    Ik vind het wel jammer dat je hier niet met IDEAL of PayPal kan betalen. Zou fijn zijn als die mogelijkheid er was of komt.

Pagina 68 van 74 EersteEerste ... 1858646566676869707172 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •