Pagina 65 van 74 EersteEerste ... 1555616263646566676869 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1601

    Standaard

    Vandaag bericht van Amazon.co.uk gekregen met de mededeling dat mijn pre-order van de Blu-ray van Short Circuit 2 die in maart wordt uitgebracht is gecanceld. Er stond niet bij waarom. Volgens een reactie op het forum van Blu-ray.com zijn alle pre-orders uit het buitenland gecanceld.

    In het Amazon.co.uk-topic op Blu-ray.com lees ik dat pre-orders bij meer mensen zijn gecanceld. Een persoon kreeg te horen dat het zou gaan om een storing, een ander kreeg te horen dat dit door de Brexit komt.

  2. #1602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag bericht van Amazon.co.uk gekregen met de mededeling dat mijn pre-order van de Blu-ray van Short Circuit 2 die in maart wordt uitgebracht is gecanceld. Er stond niet bij waarom. Volgens een reactie op het forum van Blu-ray.com zijn alle pre-orders uit het buitenland gecanceld.

    In het Amazon.co.uk-topic op Blu-ray.com lees ik dat pre-orders bij meer mensen zijn gecanceld. Een persoon kreeg te horen dat het zou gaan om een storing, een ander kreeg te horen dat dit door de Brexit komt.
    Van mij was ook een order voor april geannuleerd, opnieuw besteld en die staat nog

  3. #1603
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Pre-order welke ik besteld heb en eind januari wordt uitgebracht staat nog altijd tussen mijn bestellingen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #1604

    Standaard

    Bij Amazon UK krijg je tot 24 januari 2021 met kortingcode DISCOUNT5P 5 pond korting bij een bestelling boven de £ 25. Voor wie durft, natuurlijk! Alleen geldig voor de eerste 10.000 bestellingen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #1605

    Standaard

    Waarom voor wie durft, boven de 22 euro brengt Amazon gewoon de import fee in rekening.

  6. #1606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Waarom voor wie durft, boven de 22 euro brengt Amazon gewoon de import fee in rekening.
    Een aantal mensen op dit forum is nogal terughoudend/huiverig geworden vanwege de nieuwe spelregels die sinds 1 januari 2021 gelden voor bestellingen uit het Verenigd Koninkrijk. Maar als je iets echt wilt hebben en dat kost meer dan die 22 euro, dan denk ik: waarom ook niet? Over een paar maanden ben je allang vergeten wat je ervoor betaald hebt. Ik bestel regelmatig in de VS een Blu-ray waarbij de verzendkosten bijna net zo hoog zijn als de prijs van de Blu-ray zelf. Maar als die alleen daar verkrijgbaar is en ik wil deze heel graag hebben, dan kan mij dat helemaal niet schelen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #1607

    Standaard

    Ik blijf ook gewoon bij amazon UK bestellen maar zie nu wel dat het langer duurt, meer dan een week moet je zeker op rekenen. Maar met die import fee boven de €22 weet je precies waar je aan toe bent en hoeveel je moet betalen, dus geen verrassingen met inklaringskosten achteraf. En zelfs met die fees is amazon UK vaak nog stukken goedkoper dan bol.com

  8. #1608

    Standaard

    Ik blijf kopen op amazon maar in veel mindere hoeveelheid. Heb vanmiddag the ladykillers 4k boxset gekocht bij amazon. Er kwam 7,55 euro importfees bij. Totaalbedrag was net iets meer dan 50 euro. Ik ga ook veel meer gericht aankopen zoals arrow, bfi, eureka en indicator vanwege de gelimiteerde edities die ze uitbrengen.

  9. #1609

    Standaard

    Ik bestel niets meer bij Amazon UK. De prutsers. Mijn order van begin December is er nog altijd niet. Laatste update up hun site dateert alweer van 05Jan toen mijn order opeens hun facility in Merseyside heeft verlaten. Sindsdien niets meer. Gone... Had normaal op 12DEC geleverd moeten zijn.

    Heb dan ook maar wijselijk een refund gevraagd (en gekregen). Hetzelfde item dan op de US site besteld en dat was dan binnen de week geleverd! Begrijpen wie begrijpen kan...

  10. #1610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Ik bestel niets meer bij Amazon UK...
    Ik ben benieuwd hoe lang je dat vol gaat houden. Van alle Britse webshops is dit de meest uitgebreide en meest betrouwbare. Soms raakt een zending wel eens zoek, vooral als die via derde partijen loopt, maar ze doen nooit moeilijk over terugbetalingen dan wel herzendingen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #1611

    Standaard

    Ik ben voor nieuwe titels meer op de US gericht dan op de UK. Ik vind de uitgaven vaak mooier (smalle cases zonder lelijke leeftijd logo's) en vaak zijn ze eerder beschikbaar. Dan neem ik de hogere verzendkosten voor lief, als is het nu afwachten of dat verschil nog wel zo groot is in vergelijking met de UK shop.

  12. #1612

    Standaard

    Ik ook zeer tevreden over Amazon UK. Vandaag weer pakje binnen, nog geen week onderweg geweest. Niks te klagen en zeker nu zonder BTW nog goedkoper dan het al was.

    Amazon USA is voor 4K titels soms interessant ja, want vaak veel eerder beschikbaar. Ik koop ze dan ook vaak tweedehands, met verzendkosten erbij kom je dan vaak rond de €15 uit voor titels die soms nog niet eens uit zijn hier.

  13. #1613

    Standaard

    Wat ik wel irritant vind, is dat je heel veel niet meer kan pre-orderen. Maar dat geldt eigenlijk voor alle Amazons de laatste paar maanden.

  14. #1614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wat ik wel irritant vind, is dat je heel veel niet meer kan pre-orderen. Maar dat geldt eigenlijk voor alle Amazons de laatste paar maanden.
    Hoe belangrijk is dat voor jou? Ik merk dat de meeste titels in de maanden na de verschijningsdatum soms sterk in prijs dalen. Ik ben er eigenlijk mee gestopt om titels te reserveren als dat niet echt nodig is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #1615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe belangrijk is dat voor jou? Ik merk dat de meeste titels in de maanden na de verschijningsdatum soms sterk in prijs dalen. Ik ben er eigenlijk mee gestopt om titels te reserveren als dat niet echt nodig is.
    Ik verzamel al jaren de Carl Barks Library series van Fantagraphics. Elke keer weer is deze te pre-orderen maar geven Amazon DE en UK op de releasedatum (en de weken erna) aan dat ze deze niet op voorraad hebben. Toch krijg ik steeds mijn exemplaar omdat ik deze direct pre-order (zo'n 6 of 9 maanden voor de release).
    Mijn redenatie: Ze krijgen deze gewoon te weinig binnen en de eerste bestellers krijgen 'm.

  16. #1616

    Standaard

    OK. Duidelijk. Dan gaat het dus niet om mainstream-titels en dan maakt het jou dus ook niet uit dat je in dat geval de volle mep betaalt, begrijp ik.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #1617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe belangrijk is dat voor jou? Ik merk dat de meeste titels in de maanden na de verschijningsdatum soms sterk in prijs dalen. Ik ben er eigenlijk mee gestopt om titels te reserveren als dat niet echt nodig is.
    Ik bestel veel comics en met de pre-order prijsgarantie heb ik juist gemerkt dat je flink kunt besparen. Vaak is de prijs lager, als ze voor het eerst te bestellen zijn en loopt de prijs op richting de releasedatum.

  18. #1618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    OK. Duidelijk. Dan gaat het dus niet om mainstream-titels en dan maakt het jou dus ook niet uit dat je in dat geval de volle mep betaalt, begrijp ik.
    Ja en nee.
    Ja, het betreft inderdaad geen mainstream, en mbt 'volle mep': deze titels zakken nooit echt in prijs. Altijd +-€ 25.

  19. #1619

    Standaard

    Dinsdagavond laat een titel besteld en vandaag twee dagen later al in de bus. Dat is zelfs voor Amazon een nieuw record denk ik.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #1620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dinsdagavond laat een titel besteld en vandaag twee dagen later al in de bus. Dat is zelfs voor Amazon een nieuw record denk ik.
    Dat bedoel ik dus. Daar kunnen Zoom, Zavvi of hoe ze ook allemaal heten, een puntje aan zuigen. Heb alleen maar goede ervaringen met Amazon (UK).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #1621

    Standaard

    Er was in de UK drie weken geleden een anime film op blu-ray uitgekomen, die ik graag wil hebben. Op Amazon was deze echter nog steeds niet buiten de UK te bestellen. Vanmorgen met Amazon gechat en ze zouden er voor zorgen dat de blu-ray deze maand nog beschikbaar zou komen en zie daar vanavond was ie ook voor ons in stock. Meteen besteld.

  22. #1622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Er was in de UK drie weken geleden een anime film op blu-ray uitgekomen, die ik graag wil hebben. Op Amazon was deze echter nog steeds niet buiten de UK te bestellen. Vanmorgen met Amazon gechat en ze zouden er voor zorgen dat de blu-ray deze maand nog beschikbaar zou komen en zie daar vanavond was ie ook voor ons in stock. Meteen besteld.
    ben nu benieuwd welke titel dit is
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #1623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ben nu benieuwd welke titel dit is
    De tweede film van de veel te vroeg gestorven Satoshi Kon, Millennium Actress.

  24. #1624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De tweede film van de veel te vroeg gestorven Satoshi Kon, Millennium Actress.
    Als het goed is krijg ik de 4K Collector's Edition vandaag via Zavvi binnen , verwacht het niet maar kan vast in de stemming komen via een 2e kijkbeurt van Paprika en Perfect Blue
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #1625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dinsdagavond laat een titel besteld en vandaag twee dagen later al in de bus. Dat is zelfs voor Amazon een nieuw record denk ik.
    Hier ook. Woensdagavond besteld en (met de goedkoopste verzendmethode) vandaag door DHL bezorgd.

    Waarom Zavvi etc als het Amazon kan?

Pagina 65 van 74 EersteEerste ... 1555616263646566676869 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •