Pagina 31 van 74 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Bij mij is het een unicum dat als ik iets bij bol bestel het de volgende dag binnen is.
    Dr gaat bijna altijd iets fout of wat niet afgesproken is, vind bol niet heel slecht , maar kan echt veel leren van amazon.

    Bij amazon is het bij mij standaard in 4 dagen binnen met free delivery en soms zelfs 2 of 3 dagen.

    Ik bedoel dus dat boll precies aangeeft of het de volgende dag wordt bezorgd of dat het een week duurt, bij amazon staat dat niet aangegeven, dus dat is altijd een gok.

  2. #752

    Standaard

    9 november een bestelling geplaatst en gisteren al in huis!

  3. #753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik bedoel dus dat boll precies aangeeft of het de volgende dag wordt bezorgd of dat het een week duurt, bij amazon staat dat niet aangegeven, dus dat is altijd een gok.

    Nou bij bol heb ik vaak zat bestellingen gehad waar dat niet bij was.
    Ik heb bij bol meer dan helft van mn bestellingen wel iets dat fout gaat.

    Of de aanbieding klopt niet, of ik vink aan dat ik het in 1 pakket wil hebben en sturen ze het in 3 keer naar me toe.
    Of ik moet weken wachten op iets wat op voorraad is etc etc

    Bij amazon heb ik daar minder problemen mee omdat ik altijd free delivery kies en het ondanks dat vaak heel snel wordt verzonden, en altijd omdat het een pakketje betreft met tracking.

    En ik krijg bij amazon altijd een estimate delivery en men is in de regel altijd aan de vroege kant, en als men laat is krijg ik vantevoren een mailtje.

    Gaat er iets fout met de levering (zoals van de week bij mij via marketplace) hadden ze 1 dvd direct verstuurd en de andere dvd meteen terug gestort.

  4. #754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Nou bij bol heb ik vaak zat bestellingen gehad waar dat niet bij was.
    Ik heb bij bol meer dan helft van mn bestellingen wel iets dat fout gaat.

    Of de aanbieding klopt niet, of ik vink aan dat ik het in 1 pakket wil hebben en sturen ze het in 3 keer naar me toe.
    Of ik moet weken wachten op iets wat op voorraad is etc etc

    Bij amazon heb ik daar minder problemen mee omdat ik altijd free delivery kies en het ondanks dat vaak heel snel wordt verzonden, en altijd omdat het een pakketje betreft met tracking.

    En ik krijg bij amazon altijd een estimate delivery en men is in de regel altijd aan de vroege kant, en als men laat is krijg ik vantevoren een mailtje.

    Gaat er iets fout met de levering (zoals van de week bij mij via marketplace) hadden ze 1 dvd direct verstuurd en de andere dvd meteen terug gestort.
    Ik vind Amazon ook veel beter dan Bol.com, hele snelle levering uit UK en bij Bol gaat het vaak wel mis.

    vb ik had een box besteld waar 1 cd beschafigt was, kreeg ik zonder gezeur gewoon een nieuwe box van Amazon. Zonder de oude terug te hoeven storen.

  5. #755

    Standaard

    De keren dat ik bij Bol bestelde wist ik dat het niet de volgende dag zou aankomen omdat het niet in stock was.

    Echter het nadeel wanneer het verstuurd werd was TNT, deze kunnen komen van 8u tot 18u 's avonds. Ze laten niets achter als je niet thuis bent, en hun website is niet al te best.

    Pakjes van Amazon komen hier in België altijd met bpost, en die man met zijn auto'tje is hier altijd tussen 7u45 en 9u00. Aangezien ik meestal werk met een late shift, is dit ideaal. Moest ik dan toch niet thuis zijn kan ik het gaan ophalen bij mijn postkantoor de dag nadien.

    Bij TNT kan je hier in België niets gaan ophalen naar mijn weten, ze proberen het gewoonweg nog eens tweemaal en daarna is het retour ermee.

  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Nou bij bol heb ik vaak zat bestellingen gehad waar dat niet bij was.
    Ik heb bij bol meer dan helft van mn bestellingen wel iets dat fout gaat.

    Of de aanbieding klopt niet, of ik vink aan dat ik het in 1 pakket wil hebben en sturen ze het in 3 keer naar me toe.
    Of ik moet weken wachten op iets wat op voorraad is etc etc

    Bij amazon heb ik daar minder problemen mee omdat ik altijd free delivery kies en het ondanks dat vaak heel snel wordt verzonden, en altijd omdat het een pakketje betreft met tracking.

    En ik krijg bij amazon altijd een estimate delivery en men is in de regel altijd aan de vroege kant, en als men laat is krijg ik vantevoren een mailtje.

    Gaat er iets fout met de levering (zoals van de week bij mij via marketplace) hadden ze 1 dvd direct verstuurd en de andere dvd meteen terug gestort.

    Het is jammer dat jij slechte ervaringen hebt met Boll, ik heb dat tot nu toe nog niet gehad, dus een discussie daarover heeft geen zin, ik heb ook nog maar 2 keer iets besteld bij amazon.co.uk en 1 keer via de amerikaanse amazon. Volgens mij was daar niets mis mee duurde 4 dagen na bestelling, vindt ik wel netjes uit engeland. Uit amerika duurde het 1 maand. Ik vindt alleen jammer dat je pas een estimate krijgt als je echt wat besteld. De reden dat ik niet vaker bij amazon bestel is omdat je moet betalen via credit card en omdat ik sommige titels met nederlandse subs wil. Jammer dat het in Nederland vaak duurder is dan bij amazon. De Alien anthology heb ik ook weg bij Amazon 40 euro goedkoper dan in nederland en ook met nederlandse subs, dat was geluk hebben. Jammer dat ze bij amazon het slecht aangeven of er ook nederlandse subs op staan.

  7. #757

    Standaard

    Hallo,

    ik heb tijdens de Black Friday Dealsweek best wel wat spullen gekocht (voornamelijk films en games), maar ik heb twee dagen geleden een product geannuleerd (nog op tijd).

    Het bedrag was al van mijn creditcard geschreven, dus betaald aan Amazon, maar ze hebben nog niets teruggestort.

    Weet iemand hoe lang dat duurt?

  8. #758

    Standaard

    Vreemd, ze halen het toch pas van je creditcard als ze gaan verzenden?

  9. #759

    Standaard

    De betaling gebeurt in feite net voordat men het product uit het rek wil gaan halen. Vanaf dan is het nog mogelijk een annulering te vragen als het product nog onderschept kan worden in het verzendingsproces.

    normaalgezien gebeuren credit Card annuleringen binnen de 24 maar kan het makkelijk twee dagen duren voordat je dat zelf kan zien bij je bank.

    Bij het detail overzicht van je bestelling zie je onderaan de credit Card afhoudingen, en daar onder komen meldingen van refunds te staan.

    Indien je niets bijzonder ziet gewoon even mailen. Amazon is sneller in reageren dan het forum hier, en ze weten meteen ook de details.

  10. #760

    Standaard

    Een tip (die misschien andere al ontdekt hebben): je kan pre-orders plaatsen met een ander product dat wel al uit is om aan 25 Pond te geraken, en toch dat product al opgestuurd krijgen zonder meerkost. Bij de laatste stap kies je "verstuur alles apart", waarna klikt op "free super saver delivery". Met wat geluk (het lukt niet altijd), blijven de verzenddata apart maar komt er bij verzendkosten 0 Pond te staan. Het werkt, ik heb het al ontelbare keren kunnen doen. Echter soms wil het ook weer niet werken. De afrekening op je credit card gebeuren ook apart, en zonder toevoeging van verzendingskosten.

  11. #761

    Standaard

    'Amazon.com bezig met Nederlandse webwinkel' door Theo Besteman

    AMSTERDAM - 's Werelds grootste webwinkel, Amazon, rolt zijn verkopen binnen enkele maanden uit in Nederland. Met alle voorbereidingen komt hij uiterlijk in de zomer met een site en aparte marketing naar de Nederlandse markt. Dat melden bronnen betrokken bij die stap.

    Komend jaar begint de Amazon.com-groep beperkt in Nederland, eerst met zijn eigen website, meldt een bron die benaderd is door een marketingbureau dat voor de Amerikanen werkt. Amazon.com, met vorig jaar $34,2 miljard omzet, polst vanuit zijn Britse, Franse en Duitse vestiging partijen in Nederland of zij, onder zijn voorwaarden, via Amazon.nl online willen verkopen.
    Ook tuigt het concern een eigen marketingafdeling op, die de toegang tot de webshop biedt. De levering gebeurt volgens deze bronnen in eerste instantie niet vanuit nieuwe verdeelcentra in Nederland. " Amazon neemt altijd alles in eigen beheer, dit gebeurt vanuit zijn distributiecentra net over de grens in Duitsland en vanuit Groot-Brittannië", aldus een kenner.

    Bron: Telegraaf.nl

  12. #762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Een tip (die misschien andere al ontdekt hebben): je kan pre-orders plaatsen met een ander product dat wel al uit is om aan 25 Pond te geraken, en toch dat product al opgestuurd krijgen zonder meerkost. Bij de laatste stap kies je "verstuur alles apart", waarna klikt op "free super saver delivery". Met wat geluk (het lukt niet altijd), blijven de verzenddata apart maar komt er bij verzendkosten 0 Pond te staan. Het werkt, ik heb het al ontelbare keren kunnen doen. Echter soms wil het ook weer niet werken. De afrekening op je credit card gebeuren ook apart, en zonder toevoeging van verzendingskosten.
    Ik had laatst dat één product lang opizch liet wachten en zodat ze de andere blu-ray alvast opstuurde. Maar de tweede blu-ray duurde zolang(op de site was hij wel de hele tijd in stock tenmiste dat stond erbij) dat ik hem als nog heb gecanceled. Maar ik kreeg niet alsnog verzendkosten van de eerste verzending.

    Je kunt een gokje wagen om het bewust te proberen.

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    'Amazon.com bezig met Nederlandse webwinkel' door Theo Besteman

    AMSTERDAM - 's Werelds grootste webwinkel, Amazon, rolt zijn verkopen binnen enkele maanden uit in Nederland. Met alle voorbereidingen komt hij uiterlijk in de zomer met een site en aparte marketing naar de Nederlandse markt. Dat melden bronnen betrokken bij die stap.

    Komend jaar begint de Amazon.com-groep beperkt in Nederland, eerst met zijn eigen website, meldt een bron die benaderd is door een marketingbureau dat voor de Amerikanen werkt. Amazon.com, met vorig jaar $34,2 miljard omzet, polst vanuit zijn Britse, Franse en Duitse vestiging partijen in Nederland of zij, onder zijn voorwaarden, via Amazon.nl online willen verkopen.
    Ook tuigt het concern een eigen marketingafdeling op, die de toegang tot de webshop biedt. De levering gebeurt volgens deze bronnen in eerste instantie niet vanuit nieuwe verdeelcentra in Nederland. " Amazon neemt altijd alles in eigen beheer, dit gebeurt vanuit zijn distributiecentra net over de grens in Duitsland en vanuit Groot-Brittannië", aldus een kenner.

    Bron: Telegraaf.nl
    De vraag is welke prijzen gaan ze hanteren. In de UK zijn alle blu-rays naar een tijdje tegen redelijk prijzen te krijgen.

  14. #764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    De vraag is welke prijzen gaan ze hanteren. In de UK zijn alle blu-rays naar een tijdje tegen redelijk prijzen te krijgen.
    als ze dezelfde service bieden als de andere Amazons en de prijzen gelijk zijn kies ik toch voor Amazon.nl

  15. #765

    Standaard

    Ik ben bang dat het dan wel over is met het gratis verzenden vanuit de UK....

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben bang dat het dan wel over is met het gratis verzenden vanuit de UK....
    Niet direct denk ik hoor. Tenslotte zijn ze nog niet van plan om te verzenden vanuit Nederland.

    Zolang er geen distributiecentrum komt in Nederland zal die verzending in de andere filialen volgens mij gratis blijven.

    Wanneer er wél een open gaat in Nederland zal het volgens mij gedaan zijn, al hebben de aparte landen blijkbaar toch enige eigen zeggenschap.

  17. #767

    Standaard

    Dat ze frankrijk maar gratis laten verzenden, dan ben ik veel blijer.
    Een amazon nl voegt volgens mij niet veel toe omdat je dan toch duurder uit zal zijn dan uk , tenminste dat denk ik.

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Niet direct denk ik hoor. Tenslotte zijn ze nog niet van plan om te verzenden vanuit Nederland.

    Zolang er geen distributiecentrum komt in Nederland zal die verzending in de andere filialen volgens mij gratis blijven.

    Wanneer er wél een open gaat in Nederland zal het volgens mij gedaan zijn, al hebben de aparte landen blijkbaar toch enige eigen zeggenschap.
    Ik hoop dat je gelijk hebt....ik koop veruit de meeste van mijn BD's bij amazon uk.

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Dat ze frankrijk maar gratis laten verzenden, dan ben ik veel blijer.
    Een amazon nl voegt volgens mij niet veel toe omdat je dan toch duurder uit zal zijn dan uk , tenminste dat denk ik.
    aangezien het distributie centre in Engeland zit
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  20. #770

    Standaard

    Van de week een typisch gevalltje van een blu-ray die na 3 weken nog niet aan was gekomen, na een korte mail werd er direct een nieuwe mijn kant uitgestuurd die er binnen 3 dagen was.
    Zonder gezeur weer perfect geregeld van Amazon !
    Ik word erg blij van die winkel

  21. #771

    Standaard

    Een medewerker van de pakketdienst van postnl vertelde mij onlangs dat veel Amazon UK-zendingen vanuit Amsterdam verstuurd worden; of daar ook ergens een depot zit? Op zendingen van Amazon UK zie ik inderdaad regelmatig een verzendadres in Nederland staan. Iemand die weet hoe dat zit? Dat zou ook de snelle levertijden verklaren.

  22. #772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Een medewerker van de pakketdienst van postnl vertelde mij onlangs dat veel Amazon UK-zendingen vanuit Amsterdam verstuurd worden; of daar ook ergens een depot zit? Op zendingen van Amazon UK zie ik inderdaad regelmatig een verzendadres in Nederland staan. Iemand die weet hoe dat zit? Dat zou ook de snelle levertijden verklaren.
    Ja, amazon verzendt vanuit Nederland.

  23. #773

    Standaard

    Hmm... ik wou 3 dagen geleden een film uit een bestelling van ca. 8 stuks annuleren, maar dat kon niet omdat de bestelling al klaar was gemaakt om verzonden te worden. Ik kon die film dus niet annuleren.

    Maar ik krijg pas net een bevestiging dat het pakket verzonden is. Ik had dus wel gewoon 3 dagen de tijd, maar het werkte niet. Raar..

  24. #774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Een medewerker van de pakketdienst van postnl vertelde mij onlangs dat veel Amazon UK-zendingen vanuit Amsterdam verstuurd worden; of daar ook ergens een depot zit? Op zendingen van Amazon UK zie ik inderdaad regelmatig een verzendadres in Nederland staan. Iemand die weet hoe dat zit? Dat zou ook de snelle levertijden verklaren.
    Komt allemaal uit de distributiecentra in de UK en gaat dan naar A'dam en daar de reguliere poststroom in. Staat als het goed is al wel een keer ergens vermeldt in dit draadje.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ja, amazon verzendt vanuit Nederland.
    Neen Amazon verzend vanuit de UK met een andere carrier naar Amsterdam, en van daar neemt postnl of een andere nationale carrier het over.

    Tenzij u andere informatie hebt?

    Het retouradres net hetzelfde, bij terugzendingen stuurt Postnl of een andere pakjesdienst dit pakket naar Schiphol? (in België gaat het naar Zaventem) en vandaar neemt een andere partij het pakket in ontvangst om het ofwel naar de UK terug te sturen of te vernietigen (volgens cijfers komende van de website van de retourafhandelaar van Amazon wordt meer dan de helft van de retours vernietigd, al worden nu steeds meer zaken verkocht als tweedehands door Amazon zelf -> AmazonWarehouse verkoper heet die op de marketplace, maar die verkopen enkel in de UK ivm garantieregelingen etc)
    Laatst aangepast door kristofke : 10-12-2011 om 20:42

Pagina 31 van 74 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •