Pagina 11 van 74 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #251

    Standaard

    Kan je je pakketje tracen dan? ik heb dat nergens gezien?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Kan je je pakketje tracen dan? ik heb dat nergens gezien?
    Woon je in NL misschien? misschien is het niet voor de vervoerder van NL beschikbaar? Mijn wordt via de Taxipost verstuurd in België (Belgische Post). Ik kan zowel op de site van amazon bij orders de status volgen als op de website van de post nog iets gedetailleerder waar het pakketje steeds gescand wordt. ik heb het traceernummer via mail gekregen bij verzenden.

    Na een tijtdje komt zelfs het uur dat ze ongeveer komen afleveren erop te staan
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  3. #253

    Standaard

    Tracen is voor Nederland niet mogelijk.

  4. #254

    Standaard

    1 december iets besteld... nog niet binnen
    The Garage

  5. #255

    Standaard

    Vind het vreemd dat zoveel mensen lang op hun pakketje moeten wachten. Ben benieuwd hoe lang het bij mij in het totaal gaat duren, als het bij mij ook lang gaat duren ligt het in ieder geval niet aan amazon.. want het was al na een dag 1 België, mijn pakket.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  6. #256

    Standaard

    Ligt gewoon aan de grote hoeveelheid online kerst shoppen.
    Is ieder jaar hetzelfde.
    Vooral uit de UK duurt het nu langer dan normaal.

  7. #257

    Standaard

    Dat zal het wel geweest zijn denk ik. Vandaag mijn blu-ray toch nog ontvangen, keurig verpakt. Ik helemaal blij

    Wel zag ik op het verzendlogo een adres in Amsterdam staan dus ik dacht huh, maar heb even wat opgezocht en het blijkt gwn een logistiek bedrijf te zijn, die de pakketjes relabelt en levert aan TNT omdat ze anders niet in het TNT systeem kunnen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  8. #258

    Standaard

    Ook hier netjes binnen nu! (madagascar 1 en 2)
    The Garage

  9. #259

    Standaard

    zondagavond verzonden, vandaag al aangekomen

  10. #260

    Standaard

    Allemaal blije mensen weer!!!!

  11. #261

    Standaard

    Hier vrijdag een aardig pakket besteld.
    En vandaag binnen gekomen in uitstekende staat.

    Tot nu mijn favo UK-internetwinkel.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Kan je je pakketje tracen dan? ik heb dat nergens gezien?
    Je kan Amazon een mailtje sturen of ze je het track and trace nummer door willen geven, heb ik ook een keer gedaan, en binnen 2 uur had ik antwoord met het track and trace nummer!!!

    Daarbij moet ik toch ook melden, dat ik Blu-Ray's had besteld, deze waren op dat moment nog niet leverbaar, dus ik moest toch wel een paar weken wachten, toen kreeg ik een mailtje dat ze verzonden waren, en later kreeg ik weer een mailtje dat ik geld terug kreeg, omdat ze de prijs hadden aangepast, en was op het moment van versturen goed koper geworden!!!!!

    Ik ben echt een amazon fan, geweldige winkel!!!!

  13. #263

    Standaard

    Amazon is hier voor het eerst te laat met leveren. Volgens hun eigen Delivery estimate had ik het gisteren al moeten ontvangen. Zelfs play.com was sneller! Zeer opmerkelijk.

    BIjft sowieso mijn favo UK-shop. Meestal zeer snelle levering.

  14. #264

    Standaard

    Niet zo opmerkelijk in deze drukste tijd van het jaar.

  15. #265

    Standaard

    ik zal mijn pakket ook hoop ik 1 dag na de verwachte leverdatum krijgen, dit zegt men Track en Trace atm

    09/12/2009 16:49 Uw pakket werd gesorteerd Antwerpen X Parcel Sorter
    09/12/2009 16:49 Het gewicht van uw pakket is gecontroleerd Antwerpen X Parcel Sorter
    09/12/2009 14:32 Uw pakket werd gesorteerd Antwerpen X Parcel Sorter
    09/12/2009 14:32 Het gewicht van uw pakket is gecontroleerd Antwerpen X Parcel Sorter
    07/12/2009 22:32 Pakketinformatie electronisch geregistreerd LCI

    De Post is blijkbaar dubbel werk aan het doen , hopelijk leveren ze het morgen uit.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  16. #266

    Standaard

    Wat ik niet begrijp.

    Jullie zeggen dat je bij Amazon geen extra kosten hoeft te betalen omdat het EU zending is. vb. bij Zending uit Jersey boven 22€ is dit wel het geval.

    Maar als ik bv. Pinocchio Blu Ray intyp krijg ik dit:

    In stock.
    Items for dispatch to UK will be sold by Amazon's Preferred Merchant
    .
    Indigostarfish.com is an independent Jersey-based merchant offering to supply goods to UK customers via the Amazon.co.uk website. Orders placed with Indigostarfish.com are subject to the Indigostarfish.com Terms & Conditions.

    Indigostarfish.com is a fully-licensed and independent Jersey-based company; as an Independent Merchant trading on the Amazon platform it is required to comply with strict operating parameters and is entirely committed to offering its customers the best selection at the lowest prices.
    Goods sold by Indigostarfish.com by way of personal import are "Community Goods" (i.e. in free circulation in the customs territory of the EU) and should not therefore be subject to customs duties when you import them from Jersey to the UK. They can only be dispatched to locations within the UK (England, Northern Ireland, Scotland, Wales and all BFPO addresses) and the Channel Islands.

    If you order an item that is messaged as being sold by Amazon's Preferred Merchant for dispatch to anywhere other than the UK, you are placing your Order with Amazon.co.uk. This will be subject to Amazon.co.uk's terms and conditions, and the appropriate VAT charges for the destination country will be applied to the order.


    Ik ben dit weekend van plan m'n eerste bestelling te plaatsen, maar zou graag weten of ik me aan extra kosten moet verwachten als ik meer dan 22€ in een keer koop? Las ergens dat dit bij Amazon.co.uk niet van toepassing was omdat het UK based was (EU) in tegenstelling tot Play (Jersey).

    Maar nu zie ik hier ook "jersey" bij vermeld staan. Dus Amazon regelt die kosten en telt ze bij totaalprijs als ik het goed begrepen heb.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 09-12-2009 om 22:15 Reden: .

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    If you order an item that is messaged as being sold by Amazon's Preferred Merchant for dispatch to anywhere other than the UK, you are placing your Order with Amazon.co.uk. This will be subject to Amazon.co.uk's terms and conditions, and the appropriate VAT charges for the destination country will be applied to the order.
    Het antwoord staat al in je bericht.

  18. #268

    Standaard

    De post doet het weer.. pipo's

    10/12/200913:32Pakket aangeboden - bestemmeling afwezig - bericht gelatenLEUVEN MAIL
    Is enkele minuten geleden, natuurlijk niemand hier geweest en geen bericht gevonden in de brievenbus.

    grr....

    Hiervoor dus speciaal thuis gebleven.. en dan bel ik, en jah dan zal de bel wel stuk geweest zijn en het briefje gaan vliegen volgens de klantendienst, haha

    en kan het ook morgen pas gaan ophalen.
    Laatst aangepast door timofp : 10-12-2009 om 12:51
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  19. #269

    Standaard

    Sjonge Sjonge, Was altijd zeer te spreken over amazon.co.uk, maar het volgende is zeer teleurstellend. TNT heeft een pakketje gesloopt en teruggestuurd naar amazon..
    Naja kan gebeuren, denk sturen ze wel vervangend exemplaar. Mooi dus niet, mag het product opnieuw gaan bestellen. Krijg het geen eens voor de toen betaalde prijs. Erg tegenvallende.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Sjonge Sjonge, Was altijd zeer te spreken over amazon.co.uk, maar het volgende is zeer teleurstellend. TNT heeft een pakketje gesloopt en teruggestuurd naar amazon..
    Naja kan gebeuren, denk sturen ze wel vervangend exemplaar. Mooi dus niet, mag het product opnieuw gaan bestellen. Krijg het geen eens voor de toen betaalde prijs. Erg tegenvallende.
    Volgens mij ligt de schuldvraag hier meer bij TNT dan bij amazon, veel bedrijven leggen de risico's v/h vervoer bij de klant, dus amazon doet het nog niet zo slecht. Maar ja uit coulance hadden ze misschien iets meer kunnen doen.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij ligt de schuldvraag hier meer bij TNT dan bij amazon, veel bedrijven leggen de risico's v/h vervoer bij de klant, dus amazon doet het nog niet zo slecht. Maar ja uit coulance hadden ze misschien iets meer kunnen doen.
    Probleem ligt ook bij TNT of Royal mail. Amazon kan er ook niet veel aan doen. Net een mailtje van ze gekregen en krijg een vervangend exemplaar voor dezelfde prijs. Prima opgelost dus.

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Probleem ligt ook bij TNT of Royal mail. Amazon kan er ook niet veel aan doen. Net een mailtje van ze gekregen en krijg een vervangend exemplaar voor dezelfde prijs. Prima opgelost dus.
    Dus eigenlijk was je aan het klagen terwijl je nog met ze aan het communiceren was........

  23. #273

    Standaard

    Hoelang duurt het ongeveer vooraleer je goederen die "in stock" zijn binnenkrijgt van Amazon UK?

    Ik zou vandaag een bestelling willen plaatsen, maar zou deze zeker voor 24 december 2009 moeten ontvangen (cadeaus). Het gaat om een tiental cd's + boxset The Beatles + Harry Potter (years 1-5).

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Hoelang duurt het ongeveer vooraleer je goederen die "in stock" zijn binnenkrijgt van Amazon UK?

    Ik zou vandaag een bestelling willen plaatsen, maar zou deze zeker voor 24 december 2009 moeten ontvangen (cadeaus). Het gaat om een tiental cd's + boxset The Beatles + Harry Potter (years 1-5).
    Zijt er maar zeker van dat je die nog volgende week ga binnen krijgen!


  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Hoelang duurt het ongeveer vooraleer je goederen die "in stock" zijn binnenkrijgt van Amazon UK?

    Ik zou vandaag een bestelling willen plaatsen, maar zou deze zeker voor 24 december 2009 moeten ontvangen (cadeaus). Het gaat om een tiental cd's + boxset The Beatles + Harry Potter (years 1-5).

    Ik heb vandaag een grote bestelling gedaan, en alles was op voorraad, en ik kan ze woensdag t/m vrijdag binnen verwachten, dat staat in mijn status. En mijn ervaring is dat je ze altijd op wat eerder krijgt, of op de laatste datum van je status.
    Dus volgens mij kan je gerust bestellen.

Pagina 11 van 74 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •