Pagina 12 van 74 EersteEerste ... 289101112131415162262 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #276

    Standaard

    Bedankt voor de info.

    Na wat rekenwerk (wisselkoersen + 4%) enkel de echt voordelige titels behouden. Mijn laatste grote bestelling van dit jaar is binnen enkele minuten een feit

  2. #277

    Standaard

    Ik ga dadelijk ook nog een bestelling doen, mijn tweede grote al in een week tijd, 350 euro in het totaal, dan maar even stoppen

    Ik ga ER S1-15 en The Shield S1-7 nog bestellen.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Ik ga dadelijk ook nog een bestelling doen, mijn tweede grote al in een week tijd, 350 euro in het totaal, dan maar even stoppen

    Ik ga ER S1-15 en The Shield S1-7 nog bestellen.

    Zitten er wel bij waar geen nl subs bij zitten, mocht je dat belangrijk vinden.

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dus eigenlijk was je aan het klagen terwijl je nog met ze aan het communiceren was........
    Eigenlijk wel ja. Beetje voorbarig. Baalde ook even stevig.

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Zitten er wel bij waar geen nl subs bij zitten, mocht je dat belangrijk vinden.
    en de laatste episode van 't vijfde seizoen mist 20 minuten ...

  6. #281

    Standaard

    Zo lang dat ik Engelse subs heb ben ik tevreden, ik denk dan ook maar, dan wordt mijn Engels toch maar wat beter en dat is mooi meegenomen . Nederlandse ondertitels is gemakkelijk, maar bij Engelse kan ik ook zo goed als alles volgen.

    Het verschil tussen Engelse ondertitels en Nederlandse is niet zo heel groot voor mij, echter kijken zonder (engelse) ondertitels vind ik wel een stuk moeilijker bij series waar snel en veel door elkaar wordt gepraat.


    Maar pff, wat is dat toch met die prijzen van Amazon.co.uk, die zijn zelfs meer wispelturiger dan de beurs. Een weekje geleden was The Shield s1-7 nog voor 49£, maar had toen al een grote bestelling, en heb dus gewacht. Sinds enkele dagen staat hij op 59£, dus wilde even wachten tot hij terug naar 59£ ging, en nu staat hij op 65£

    Hoe zit dat met hun prijzen, kan ik verwachten dat dit nog terug gaat dalen?
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  7. #282

    Standaard

    Ik had dus zaterdag een eerste bestelling gedaan, aangezien ik eindelijk een visa-kaart heb.

    Ik heb gisteren bericht gekregen dat de artikelen reeds verzonden zijn.

    Nu ik mijn Visa rekeningoverzicht bekijk valt er nergens iets te bespeuren van het bedrag dat ik aan Amazon overgemaakt heb. Is dat normaal?

    Eerste keer gebruikt dus geen limieten overschreden,....

    Duurt die verwerking zo lang??
    Ook een kleiner bedrag aan FRS staat er niet op.

    Heb in totaal vier betalingen gedaan, waarvan ik er twee op mijn afschrift kan vinden:

    Bol & Invelos (dvd profiler)
    Van Amazon en FRS geen spoor te bekennen.

  8. #283

    Standaard

    Gewoon ff wachten. Bij mij duurt het ook altijd een paar dagen voordat ik het op mijn rekening terug kan zien


  9. #284

    Standaard

    Dit is wel lastig. Ik moet waarschijnlijk dit weekend een elektronisch toestel (2 jaar extra garantie bij aankoop met visa) kopen ... en dan ga ik met beide bestellingen limiet van max. 600€ per 4 dagen overschrijden toch? En een verhoging kan je tijdens het eerste jaar niet hebben lees ik overal.

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dit is wel lastig. Ik moet waarschijnlijk dit weekend een elektronisch toestel (2 jaar extra garantie bij aankoop met visa) kopen ... en dan ga ik met beide bestellingen limiet van max. 600€ per 4 dagen overschrijden toch? En een verhoging kan je tijdens het eerste jaar niet hebben lees ik overal.
    Echt zeker weet ik het niet hoor, maar misschien is het zo dat het nog niet op je rekening staat, maar dat visa wel de exacte datum van betaling weet en dat er dus wel meer dan 4 dagen tussen zitten, ook in de ogen van visa. misschien even je bank contacteren?
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik had dus zaterdag een eerste bestelling gedaan, aangezien ik eindelijk een visa-kaart heb.

    Ik heb gisteren bericht gekregen dat de artikelen reeds verzonden zijn.

    Nu ik mijn Visa rekeningoverzicht bekijk valt er nergens iets te bespeuren van het bedrag dat ik aan Amazon overgemaakt heb. Is dat normaal?

    Eerste keer gebruikt dus geen limieten overschreden,....

    Duurt die verwerking zo lang??
    Ook een kleiner bedrag aan FRS staat er niet op.

    Heb in totaal vier betalingen gedaan, waarvan ik er twee op mijn afschrift kan vinden:

    Bol & Invelos (dvd profiler)
    Van Amazon en FRS geen spoor te bekennen.
    Mijn ervarig met Visa is dat ze in een nieuwe maand het pas gaan verwerken op je overzicht.
    Ik heb zaterdag ook besteld bij amazon, en krijg ook niks te zien. 3 weken geleden bij amazon.fr besteld, zie nog steeds niks in mijn overzicht. Maar heb de films natuurlijk allang binnen, dus betaald heb ik zeker!!!

    Wees maar niet bang, Visa komt nog wel met het overzicht, dus helaas geen mooi kerst cadeau, met misschien over het hoofd gezien!!!!

    PS. Ik heb mijn pakket, die ik zaterdag heb besteld, nu net binnen gekregen, ging zeker over 20 films!!!!

  12. #287

    Standaard

    Amai, de kerst nadert en amazon wordt sneller, was vorige week al redelijk vlot
    10 Dec 2009 03:44:09 PM Leuven BE Delivered
    10 Dec 2009 09:54:36 AM Leuven BE Out for delivery
    9 Dec 2009 04:49:34 PM Antwerpen BE Arrival Scan
    7 Dec 2009 10:32:03 PM Shipment has left seller facility and is in transit


    En nu blijkt het nog vlotter te gaan, vorige week was het al vlot, en gisteren heb ik besteld en vandaag is ie al in antwerpen gesorteerd.

    16 Dec 2009 12:43:21 PM Antwerpen BE Arrival Scan
    15 Dec 2009 09:17:52 PM Shipment has left seller facility and is in transit
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  13. #288

    Standaard

    Bij mij ook. Maandag 16u bericht gekregen dat het verzonden was. Deze voormiddag reeds ontvangen.

  14. #289

    Standaard

    Alleen jammer dat de post weigert te leveren op mijn studio, en dus gewoon doorrijd en als status zegt dat er niemand is, dan moet ik nog 1 of 2 dagen steeds wachten om het in het postkantoor te halen.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  15. #290

    Standaard

    Heb men pakketje vandaag al binnen. De pakkjesman van deze week had het er dus wel voor over om 20 meter te wandelen naar de deur (itt die van vorige week).
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  16. #291

    Standaard

    Is Amazon dicht tussen kerst en nieuw?

    Dit staat bij mijn bestelstatus:
    The following items will arrive after 25 Dec 2009. Items not yet dispatched:
    Delivery estimate: 8 Jan 2010 - 13 Jan 2010
    Dispatch estimate: 6 Jan 2010 - 11 Jan 2010

    Alle artikels zijn in stock ... vanwaar deze late verzenddatum?

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Is Amazon dicht tussen kerst en nieuw?

    Dit staat bij mijn bestelstatus:
    The following items will arrive after 25 Dec 2009. Items not yet dispatched:
    Delivery estimate: 8 Jan 2010 - 13 Jan 2010
    Dispatch estimate: 6 Jan 2010 - 11 Jan 2010

    Alle artikels zijn in stock ... vanwaar deze late verzenddatum?
    Wanneer heb je precies besteld?
    Ik heb gisteren een bestelling gedaan, en ze zijn vandaag verstuurd, en zal ze 28 December ontvangen.

    Ik heb nu meerdere malen bij hun besteld, en tot nu toe zijn de datums dat ze aangeven, ook de datum dat ze leveren.
    Als ze het versturen, krijg je nog een mailtje met precies de leverdatum. Als ze het versturen willen ze nog wel eens de leverdatum aanpassen en wat vervoegen. Dus wie weet!

  18. #293

    Standaard

    Bestelling is zondag geplaatst.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Bestelling is zondag geplaatst.
    Raar, ik heb ze een dag later besteld, en krijg de melding dat ik ze 28 December binnen zal krijgen. heb je al gekeken in je status of die misschien is veranderd?
    Anders misschien een mailtje schrijven????

  20. #295

    Standaard

    Er staat nog steeds hetzelfde.

    Het duurde wel enorm lang voordat m'n eerste bestelling op m'n Visa rekeninguittreksel stond.

    Dit is m'n tweede bestelling. Kan het iets met problemen van m'n Visa-rekening te maken hebben?

    Eerste bestelling was groot (kerstcadeaus + bestelling voor vader aangezien die geen Visa heeft) + nog een box voor mezelf. Deze is nog maar sinds deze week er af gegaan (bestelling rond 14/12). Daarnaast kleine bestelling bij FRS, DVDoutlet en Invelos.

    Heb een limiet van 600€ per 4 dagen.

    Kan dit hier aan liggen?

    Alle uitgaven zijn gebeurt eerste week dat ik m'n Visa had. Nu heb ik zowat alles waarvoor ik m'n Visa nodig had, en is m'n rekening al enkele dagen niet gebruikt. Op die bestelling van Amazon na.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 23-12-2009 om 21:51 Reden: .

  21. #296

    Standaard

    Vandaag nog steeds vanaf januari.

    M'n Visa rekening gechecked, en op geen enkele manier zijn m'n limieten overschreden.

    Dus moet wel degelijk aan Amazon liggen.

    Bestelling is niet dringend, wacht dus even af tot na kerstmis om contact op te nemen.

    Misschien heb ik een andere bestelformule genomen, maar zou me verwonderen.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 24-12-2009 om 09:43 Reden: .

  22. #297

    Standaard

    Mijn vader heeft zondag ook een bestelling gedaan via amazon, en hij belde me ook dat er zo een lange leveringstermijn was. het was the godfather op bluray geloof ik, en deze was op stok.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  23. #298

    Standaard

    Bij mij was normaal gezien alles op stock.

    Heb ergens op Engelstalig forum gelezen dat er een "Christmas Cut Off" is vanaf ongeveer 21 december. Men zou zich dus eerst op die zendingen (van voor die datum) concentreren omdat men hiervoor gegarandeert heeft (indien op stock) ze voor Kerstmis te leveren.

    Eens die erdoor zijn, zou men aan latere zendingen beginnen. Weet niet of deze uitleg klopt, maar is het meest aanneembare dat ik tot nog toe gelezen heb.

    In mijn geval is het nu niet dringend ... Heb genoeg materiaal liggen om de vakantie mee door te komen
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 24-12-2009 om 11:02 Reden: .

  24. #299

    Standaard

    Toch raar, ik heb afgelopen Maandag 21 december besteld, mijn aflever status was 28 december, en wat zie ik vanmiddag, ja hoor, heb alles mooi binnen!!!!!

    Ik denk niet dat het aan visa ligt, die doen daar naar mijn idee ook niet zo moeilijk, je moet er uiteindelijk toch voor betalen.

    een limit van € 600,- per 4 dagen??? Nou volgens mij kan ik alles opmaken als ik dat zou willen op een dag??

    Wat ik meestal doe, of hoe ik met mijn visa kaart omga is eigenlijk, als ik iets uit het buitenland bestel, wat wij heel veel doen, dan zorg ik altijd dat ik gelijk het bedrag vanuit mijn prive rekening gelijk op mijn visa stort, ik moet toch wel eerlijk bekkenen dat ik het heel vervelend vind, met de gedachten dat ik later nog visa terug moet gaan betalen. Dan zie ik bv mijn prive rekening, denk ik, zo zo, kan dit nog wel kopen, of dat nog wel, en dan krijg je ineens een mailtje van visa, dat je overzicht weer beschikbaar is, dat is dan altijd zo'n teleurstelling als ik het nog niet betaald heb!!!!

  25. #300

    Standaard

    Wist ik niet. Ga ik even moeten nagaan.

    Die rekeningoverzichten zijn alles behalve duidelijk.

    Uitgaven bij Amazon en FRS die pas weken later op m'n uittreksel verschijnen vind ik maar vreemd. Was al bang dat het hierdoor kwam dat levering van deze tweede bestelling zo lang duurde. Als het nog niet op m'n uittreksel staat, is het toch wel al betaald (betaling gebeurt aan hen toch onmiddellijk?).

    Het maakt me niet zoveel uit. Normaal zal ik m'n Visa maar 1 keer per maand gebruiken voor bestelling bij Amazon. Dus overzichtelijk zal het wel blijven
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 25-12-2009 om 00:07 Reden: .

Pagina 12 van 74 EersteEerste ... 289101112131415162262 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •