Pagina 13 van 74 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Wist ik niet. Ga ik even moeten nagaan.

    Die rekeningoverzichten zijn alles behalve duidelijk.

    Uitgaven bij Amazon en FRS die pas weken later op m'n uittreksel verschijnen vind ik maar vreemd. Was al bang dat het hierdoor kwam dat levering van deze tweede bestelling zo lang duurde. Als het nog niet op m'n uittreksel staat, is het toch wel al betaald (betaling gebeurt aan hen toch onmiddellijk?).

    Het maakt me niet zoveel uit. Normaal zal ik m'n Visa maar 1 keer per maand gebruiken voor bestelling bij Amazon. Dus overzichtelijk zal het wel blijven

    De overzicht is inderdaad alles behalve dan duidelijk, ze hebben het vernieuwd maar persoonlijk vind ik het niet overzichterlijker geworden.
    Als je met je visa betaald, word het ook gelijk wel afgeschreven. Alleen wat mij altijd opvalt bij Visa, dat is dat ze maar 1x in de maand de overzichten bij werken, dat is inderdaad heel vervelend. Ik heb ik maand december al 3 x wat besteld via mijn visa kaart, en nog steeds zie ik niks bij mijn overzicht. En dit is eigenlijk altijd wel zo. Dat zal wel weer in Januari worden dat ik de melding krijg dat mijn overzicht weer beschikbaar is.

  2. #302

    Standaard

    Is inderdaad gevaarlijk voor het geval dat je een grote bestelling even vergeet mee te rekenen

  3. #303

    Standaard

    Mijn levering die normaal 'after xmas' pas zou geleverd worden is ook al binnen
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Is inderdaad gevaarlijk voor het geval dat je een grote bestelling even vergeet mee te rekenen
    Dat is dus één v/d manieren hoe die CC maatschappijen geld verdienen.

  5. #305

    Standaard

    Ik ben erover aan het denken de box van E.R. te kopen op Amazon.co.uk (deze bevat de 15 seizoenen).
    Ik geraak er alleen niet goed uit hoeveel mij dit aan verzendkosten gaat bedragen???
    Weet iemand hoe dit wordt berekent?
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Inge1607 Bekijk bericht
    Ik ben erover aan het denken de box van E.R. te kopen op Amazon.co.uk (deze bevat de 15 seizoenen).
    Ik geraak er alleen niet goed uit hoeveel mij dit aan verzendkosten gaat bedragen???
    Weet iemand hoe dit wordt berekent?
    Moet je verder gaan met betalen en 1 pagina voor het bevestigen van de order, de daadwerkelijke betaling dus, laten ze de totale prijs zien. Wil je dat niet dan kun je de bestelde producten verwijderen. Suc6!!

  7. #307

    Standaard

    Zonet bericht gehad dat m'n bestelling "sneller dan verwacht" is vertrokken. Met een beetje geluk dus nog in 2009 binnen.

    Nu hopen dat m'n cd wow bestelling nog voor dit jaar is ...

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Zonet bericht gehad dat m'n bestelling "sneller dan verwacht" is vertrokken. Met een beetje geluk dus nog in 2009 binnen.
    Ik kreeg na mijn bestelling van de week een mailtje dat een deel van mijn bestelling pas vanaf eind Februari verzonden zou worden. Een uur geleden een mailtje met dat het toch eerder zou zijn en net een mailtje dat ze verzonden zijn

  9. #309

    Standaard

    Pakje voorzien voor 31 december (en eerst tweede week januari), deze ochtend reeds binnen.

    Heel erg tevreden over Amazon tot nog toe.

  10. #310

    Standaard

    Nog steeds 48u levering en dat in deze periode

    Geen play.com meer voor mij in 2009

  11. #311

    Standaard

    Play is langzaam.
    Pakje staat al 3 dagen op "packing"

    Amazon had ik op 1 dag binnen

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Inge1607 Bekijk bericht
    Ik ben erover aan het denken de box van E.R. te kopen op Amazon.co.uk (deze bevat de 15 seizoenen).
    Ik geraak er alleen niet goed uit hoeveel mij dit aan verzendkosten gaat bedragen???
    Weet iemand hoe dit wordt berekent?
    niet veel, enkele euro's in verhouding tot de prijs, 75 euro ofzo zijn de verzendkosten te verwaarlozen. en zeker als je bekijkt dat de prijs van de box zeer goedkoop is, 5 euro per seizoen van 22 afleveringen, dat is echt niks. Heb de doos twee weken geleden ook gekocht ginder.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  13. #313

    Standaard

    Mn harry potter box blu ray's toch weer netjes in 2 dagen binnen.
    Jammer altijd van die vat kosten maar een bedrijf om van te smullen.

  14. #314

    Standaard

    Ik heb net voor het eerst een kijkje op deze site genomen, en denk erover om de volgende dvd's te bestellen:
    ER seizoen 15
    Flame and citron
    Northface
    Max manus
    Katyn

    Maar ik kan nergens vinden of hier nederlandse ondertiteling op zit. Weet iemand waar ik dit kan vinden?
    Actions speak louder than words

  15. #315

    Standaard

    Aangezien het, op ER na, allemaal uitgaves zijn van lokale distributeurs is de kans op Nederlandse ondertitels zéér klein.

  16. #316

    Standaard

    Even een vraagje, misschien dat iemand hier een antwoord op heeft.

    Nu wil ik een box bestellen, maar staat er Currently unavailable. of ik moet hem van een andere verkoper kopen, dat wil ik dus niet.
    Maar wat verstaan hun nou onder Currently unavailable?? Ja dat hij tijdelijk niet voorraadig is, maar als ik naar bv andere films kijk, die ook niet voorraadig zijn, dan lees ik bv: Dispatched within 10 tot 14 days.
    En bij de box die ik dan ook wil hebben staat Currently unavailable, en kan hem dan ook niet bestellen, dan word ik door verwezen naar die andere verkoper, dus kan hem ook niet in pre-order zetten.

    Komt hij dan nog wel, zodat je hem later kan bestellen, of word dit een 10 jaren plan of zo???

  17. #317
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Currently unavailable betekent dat het product momenteel niet leverbaar is. Ze hebben het dus niet op voorraad, maar kunnen het momenteel ook niet bestellen bij de leverancier. Of het product weer leverbaar gaat worden is onduidelijk en het is dus een kwestie van afwachten.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  18. #318

    Standaard

    Best niet bestellen dus...


  19. #319

    Standaard

    Due to severe weather conditions, deliveries across the country are being delayed.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Due to severe weather conditions, deliveries across the country are being delayed.
    Vandaag binnen wat voor gister gepland stond

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Due to severe weather conditions, deliveries across the country are being delayed.
    Binnen UK waarschijnlijk wel (wanneer je de weersomstandigheden daar op tv ziet). Naar Nederland nog geen problemen. 4 Januari besteld en kreeg het binnen 48 uur thuis ! Last minute bestellingen rond de kerst, ook alles netjes op tijd binnen. Respect voor de afhandeling daar en de mensen van de post in Nederland . Wanneer de pond zo blijft staan, met het huidige prijsniveau en de vlotte verzending, hebben ze aan mij in 2010 weer een goede klant.

  22. #322

    Standaard

    Ondanks de weerwaarschuwing vandaag alweer een pakje, wat zijn die rakkers snel zeg!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #323

    Standaard

    Kan je ergens instellen dat je gelijk de prijs in €euro's ziet?

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ashley van Rijn Bekijk bericht
    Kan je ergens instellen dat je gelijk de prijs in €euro's ziet?
    Volgens mij niet, maar de koers van Amazon is meestal wel 'duurder' dan die van je CC maatschappij.....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #325

    Standaard

    Ik wilde me aanmelden voor een account, maar ze vragen om een vreemd soort adres, dus daarom, maar via CD wow besteld. Ze zijn ook wel erg duur.

Pagina 13 van 74 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •