Pagina 14 van 74 EersteEerste ... 41011121314151617182464 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #326

    Standaard

    Apart. Amazon is 's werelds grootste webwinkel en vaak redelijk goedkoop hoor!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #327

    Standaard

    55 eurie voor een tweede hands dvd box is toch veel geld en dan kan het nog beschadigd zijn ook. Als het niet duidelijk is of je het gewoon naar een nederlands adres kan sturen, zal ik er helemaal nooit wat bestellen. Betalings wijzen zijn ook niet duidelijk.

  3. #328

    Standaard

    Welke box dan? Heb je www.thehut.com , www.blahdvd.com, www.play.com al geprobeerd?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    55 eurie voor een tweede hands dvd box is toch veel geld en dan kan het nog beschadigd zijn ook. Als het niet duidelijk is of je het gewoon naar een nederlands adres kan sturen, zal ik er helemaal nooit wat bestellen. Betalings wijzen zijn ook niet duidelijk.
    Ik begrijp niet wat jij er allemaal niet duidelijk aan vindt. Amazon geeft duidelijk aan of iets naar Nederland kan. Dan staat er bij 'international delivery available'. Ik bestel er veel liever dan bij CDwow. Dan zijn pas echt prutsers. Daarnaast is Play vreselijk traag in levering. Alleen Blahdvd kan imo nog tippen aan Amazon...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    55 eurie voor een tweede hands dvd box is toch veel geld en dan kan het nog beschadigd zijn ook. Als het niet duidelijk is of je het gewoon naar een nederlands adres kan sturen, zal ik er helemaal nooit wat bestellen. Betalings wijzen zijn ook niet duidelijk.

    Als je het niet helemaal vertrouwd, misschien eerst het met iets goedkopers uitproberen. Naar adres Nederland moet toch gewoon kunnen ? CC is denk ik wel het makkelijkst (moet je alleen wel hebben). AmazonUK/FA/DU zijn (wanneer het op voorraad is) behoorlijk snel, zelfs van AmazonUS binnen een week thuis (niet de snelste verzendmethode gekozen en gelukkig geen douane).

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik begrijp niet wat jij er allemaal niet duidelijk aan vindt. Amazon geeft duidelijk aan of iets naar Nederland kan. Dan staat er bij 'international delivery available'. Ik bestel er veel liever dan bij CDwow. Dan zijn pas echt prutsers. Daarnaast is Play vreselijk traag in levering. Alleen Blahdvd kan imo nog tippen aan Amazon...
    Precies, bij mij werkt dat ook zo en zavvi en the hut zitten tussen play en blah in wat mij betreft.

  7. #332

    Standaard

    Klopt de info altijd van die site?
    Ik heb nog geen enkele blu-ray gezien die nederlands ondertiteld is.
    Bijvoorbeeld: The matrix box. normaal gezien weet ik dat die nederlands ondertiteld is. Maar daar staat dit er niet bij. Kan dit?

  8. #333

    Standaard

    Amazon is daar zeer laks in. Hier op het forum is een handige lijst te vinden met buitenlandse uitgaven met nederlandse ondertiteling. Deze staat onder Blu-ray Discussies.

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lollie-be Bekijk bericht
    Klopt de info altijd van die site?
    Ik heb nog geen enkele blu-ray gezien die nederlands ondertiteld is.
    Bijvoorbeeld: The matrix box. normaal gezien weet ik dat die nederlands ondertiteld is. Maar daar staat dit er niet bij. Kan dit?

    Dat klopt, bij amazon zie je zo goed als nooit de juiste informatie over ondertiteling. Soms willen mensen via een topic bij de film wel eens de vraag stellen welke ondertiteling er bij zit, en soms word daar ook goed antwoord op gegeven. Maar dat is inderdaad een drama!!!
    Ik heb ze ook wel eens een mailtje geschreven over bepaalde films, of ze konden vertellen wat voor ondertiteling er bij zat, maar daar kunnen ze geen antwoord op geven, denk dat het te veel werk voor ze is, jammer, want volgens mij kunnen hun verkoopcijfers enrom worden verhoogd, door er bij te zetten wat voor ondertiteling er bij zit!! Als je ziet op die topic's met vragen over ondertiteling, waar dat allemaal vandaan komt, zoveel landen kom je dan tegen. Je zou juist denken dat het voor een amazon juist interessant zou zijn om de ondertiteling er bij te zetten, maar helaas!!

    Maar gelukkig hebben wij DVD.nl en hebben ze inderdaad een hele mooie lijst waar je precies kan zien welke films ondertiteld zijn!
    Dit is natuurlijk weer met dank aan al die mensen die gewoon de Blu-Ray weer kopen, en niet zoveel uitmaakt of het met NL ondertiteling is. Maar nemen wel de moeite om dit hier te vermelden, zodat de mensen die het wel belangrijk vinden, met een gerust hart, een blu-ray kunnen kopen uit de UK.

    En ik kan wel bevestigen, ik heb nu denk ik +/- 60 Blu-Ray's gekocht, allemaal bij amazon.co.uk. Ik heb de flims uitgezocht via deze site, met NL sub. En nog nooit de mist in gegaan dat er 1 film tussen zat die geen NL sub heeft, dus als iets betrouwbaar is aan informatie over NL subs, dan moet je dus hier zijn!!!!

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Amazon is daar zeer laks in. Hier op het forum is een handige lijst te vinden met buitenlandse uitgaven met nederlandse ondertiteling. Deze staat onder Blu-ray Discussies.
    Niet alleen Amazon, maar zowat alle webwinkels zijn onbetrouwbaar wat de specificaties van een titel betreft.

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik begrijp niet wat jij er allemaal niet duidelijk aan vindt. Amazon geeft duidelijk aan of iets naar Nederland kan. Dan staat er bij 'international delivery available'. Ik bestel er veel liever dan bij CDwow. Dan zijn pas echt prutsers. Daarnaast is Play vreselijk traag in levering. Alleen Blahdvd kan imo nog tippen aan Amazon...
    Ik ben tot nu toe ook niet tevreden over cd wow, bezorging laat erg lang op zich laat wachten. Toen ik bij amazon een account aanmaakte moest je aangeven naar wat voor soort adres je je bestellen gestuurd wil hebben, want ze kunnen blijkbaar niet naar alle soort adressen leveren, maar ik weet dus niet wat ze precies bedoelen en wat voor adres soort ik dan heb. Ik heb het proces ook niet afgemaakt, zag ik gisteren dat mijn account wel bestaat, is ook erg vreemd. Ik heb wel een CC maar heb nog nooit gebruikt voor online bestellingen i.v.m. de veiligheid.

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik ben tot nu toe ook niet tevreden over cd wow, bezorging laat erg lang op zich laat wachten. Toen ik bij amazon een account aanmaakte moest je aangeven naar wat voor soort adres je je bestellen gestuurd wil hebben, want ze kunnen blijkbaar niet naar alle soort adressen leveren, maar ik weet dus niet wat ze precies bedoelen en wat voor adres soort ik dan heb. Ik heb het proces ook niet afgemaakt, zag ik gisteren dat mijn account wel bestaat, is ook erg vreemd. Ik heb wel een CC maar heb nog nooit gebruikt voor online bestellingen i.v.m. de veiligheid.
    CC kun je met een gerust hart gebruiken op het net. De CC maatschappijen willen dat je hun kaart gebruikt en zullen jou altijd de voordeel v/d twijfel geven als je een betaling betwist. Uiteraard zal er wel een onderzoek volgen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #338

    Standaard

    Voor mij geen cdwow meer. Een vijftal cd's besteld. Duurde vaak een maand vooraleer ze binnen waren. Maar het ergste was dat er geen enkele bij zat die niet beschadigd was. Koop je speciale Deluxe Edition is hij helemaal beschadigd, zit hij niet meer in het originele doosje maar in standaard jewel case waardoor het booklet en back cover er half uitsteken ... En heb geen zin alles 5 keer terug te moeten vooraleer het juiste product te krijgen. Als het dan nog telkens een maand duurt.
    Bij Amazon reeds 2 bestellingen gedaan en altijd goede en snelle service. UK lijkt me de goedkoopste.
    Die duurdere boxen die jij zegt, zijn waarschijnlijk niet door Amazon zelf aangeboden?
    Ik koop enkel maar dingen die in stock zijn bij Amazon. Bij die resellers zie ik toch wel vaak louche of misleidende dingen tussen staan, vb. blu-ray van Abbey Road voor meer dan 400€

  14. #339

    Standaard

    @Quadran
    Die resellers moeten dezelfde service geven van Amazon, dus louche of misleidend zijn niet de juiste termen om hen te beschrijven.
    Misschien dat je 2e hands bedoelt?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #340

    Standaard

    Ze verkopen soms nieuw en tweede hands, maar voor dezelfde prijs erg vreemd.

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    CC kun je met een gerust hart gebruiken op het net. De CC maatschappijen willen dat je hun kaart gebruikt en zullen jou altijd de voordeel v/d twijfel geven als je een betaling betwist. Uiteraard zal er wel een onderzoek volgen.
    Ben er meer bang voor dat criminelen mijn CC nummer kunnen gebruiken om mij in grote schulden te brengen.

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ben er meer bang voor dat criminelen mijn CC nummer kunnen gebruiken om mij in grote schulden te brengen.
    Ook bij dit geldt mijn vorige opmerking nog steeds.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #343

    Standaard

    Wacht al 10 dagen op een zending, zou dit nog steeds door het winterweer komen?
    Zijn er nog meer hier op dit forum die langer wachten dan normaal?

  19. #344

    Standaard

    Mijn bestelling van vorige week duurde ook 5 dagen ipv de 'normale' 2 dagen dat ik tot nu toe heb gehad.

  20. #345

    Standaard

    hier hetzelfde...heb ook iets besteld en heb het nog niet binnen...heb dat van mij dinsdag of woensdag besteld...kan gebeuren...

  21. #346

    Standaard

    Iets bestellen betekent niet dat er direct verzonden wordt....Meestal ontvang je daar een apart bericht over.

  22. #347

    Standaard

    14 januari verzonden, vandaag binnen gekregen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Iets bestellen betekent niet dat er direct verzonden wordt....Meestal ontvang je daar een apart bericht over.
    Klopt, maar na verzenden duurt het meestal bij mij 2 dagen, alleen afgelopen keer duurde het 5 dagen.

  24. #349

    Standaard

    The Wire complete boxset.
    19 januari besteld (s'avonds)
    19 januari verzonden
    21 januari binnen (s'ochtends)
    Goedkoopste verzendwijze!

  25. #350

    Standaard

    Mijn 2 bestellingen van begin januari zijn nooit aangekomen.
    Inmiddels de eerste vervangende zending na 2 dagen ontvangen, de 2e is onderweg.

Pagina 14 van 74 EersteEerste ... 41011121314151617182464 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •