Pagina 15 van 74 EersteEerste ... 51112131415161718192565 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #351

    Standaard

    Hier ook weer erg snel eergisteren verzonden, vandaag binnen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #352

    Standaard

    Ik heb op 25 december bij een trader van amazon.co.uk een boxset besteld. Hij is nog niet binnen. Het is echter een limited edition en nu is hij overal veel duurder. Ik kan mijn geld terug krijgen (prima service) maar wel balen want ik wil gewoon die box! Iemand anders ervaringen met langere levertijden vanuit de UK? Wellicht vanwege het slechte weer ofzo?

  3. #353

    Standaard

    Als ze niet willen leveren ben je je geld kwijt en je kan er niks aan doen.

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Als ze niet willen leveren ben je je geld kwijt en je kan er niks aan doen.
    Waar baseer je deze uitspraak op?

  5. #355

    Standaard

    Als ze niet leveren, kun je er toch niets aan doen? Zitten niet in nederland.

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Als ze niet leveren, kun je er toch niets aan doen? Zitten niet in nederland.
    Dat is waar, maar je geld ben je dan niet direct kwijt. Je bent nog altijd verzekerd middels je bank voor creditcard aankopen.

  7. #357

    Standaard

    Ook voor bestellingen gedaan bij traders ben je gedekt door Amazon, lees de regels eens door op de site!
    Je moet je dan wel aan de levertijd houden die Amazon noemt in je order onder my account.

    Verder wacht ik ook nog steeds op 2 niet-Amazon zendingen uit de USA van vlak voor en na de kerst.
    Zoals ik al eens eerder heb gezegd: eigenlijk is het beter om in december geen bestellingen te doen ivm de grote postdrukte.De kans op vermissing is in december het grootst!

  8. #358

    Standaard

    Zoals in mijn bericht te lezen valt, mn geld krijg ik gewoon terug. Ik heb al contact gehad met de trader. Vroeg me alleen af of er meer mensen nog wachten op hun pakket vanuit de UK? Het is met Royal Mail verzonden. 25 december besteld en 31 december verstuurd. De box die ik besteld heb is een limited edition. In een maand tijd is de prijs alweer gestegen en neemt het aantal af wat er nog te koop is.... Dus ipv geld terug, heb ik veeeeeel liever die box. Zal je dus net zien....dat net dit pakket "kwijt" moet raken.

  9. #359

    Standaard

    Sinds wanneer zijn de kosten voor verzenden en verpakking omhoog gegaan? Het was altijd 1,88 en nu kost het 2.24. Dit maakt ze voor een enkele bestelling een stuk minder interessant

  10. #360

    Standaard

    Ik wacht altijd tot ik meerdere artikelen wil bestellen. bv. 1 keer om de 2 maand.

  11. #361

    Standaard

    over vreemde (verkeerde?) prijzen gesproken
    :


    24 Complete seasons 1-6 £129.98








    24 Complete Seasons 1-7 (plus 24 - Redemption) £79.98






    wel leuk voordeel en een stuk goedkoper dan de seizoenen los bestellen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #362

    Standaard

    Bedankt voor de tip, heb me zojuist onderstaande box besteld. €95,50 incl verzenden, niet veel voor bijna 50 dvd's
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  13. #363

    Standaard

    Weet iemand zo hoeveel het scheelt als ik het gewoon naar een Engels adres laat versturen?
    Mijn zus woont in Engeland en kan het dus naar haar versturen. M'n ouders gaan er 19 februari heen dus kunnen het op terugweg meenemen.

    Stel ik bestel iets voor 70 pond. Dus dacht ik zo'n 75/80 euro.
    Laten dat dan 4 blurays zijn(zit een boxset bij, vandaar zoveel). Al een beetje op de site zitten koekeloeren, maar moet eerst creditcard invoeren wil ik de berekening kunnen zien.

    Als iemand mij kan laten zien hoeveel dit scheelt, weet ik of het echt de moeite waard is.

  14. #364

    Standaard

    Volgens mij is verzending binnen de UK gratis. Achter de producten, staat ook "this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery".

    Correct me, if I'm wrong, maar volgens betaal je geen verzendkosten.

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reverb Bekijk bericht
    Weet iemand zo hoeveel het scheelt als ik het gewoon naar een Engels adres laat versturen?
    Mijn zus woont in Engeland en kan het dus naar haar versturen. M'n ouders gaan er 19 februari heen dus kunnen het op terugweg meenemen.

    Stel ik bestel iets voor 70 pond. Dus dacht ik zo'n 75/80 euro.
    Laten dat dan 4 blurays zijn(zit een boxset bij, vandaar zoveel). Al een beetje op de site zitten koekeloeren, maar moet eerst creditcard invoeren wil ik de berekening kunnen zien.

    Als iemand mij kan laten zien hoeveel dit scheelt, weet ik of het echt de moeite waard is.
    Kun je zelf ook zien. Gewoon de bestelling tot het laatste moment afronden en net voordat je definitief bestelt zie je wat de verzendkosten en de totaalprijs zijn. Is het te veel naar je zin, dan annuleer je de boel...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reverb Bekijk bericht
    Weet iemand zo hoeveel het scheelt als ik het gewoon naar een Engels adres laat versturen?
    Mijn zus woont in Engeland en kan het dus naar haar versturen. M'n ouders gaan er 19 februari heen dus kunnen het op terugweg meenemen.

    Stel ik bestel iets voor 70 pond. Dus dacht ik zo'n 75/80 euro.
    Laten dat dan 4 blurays zijn(zit een boxset bij, vandaar zoveel). Al een beetje op de site zitten koekeloeren, maar moet eerst creditcard invoeren wil ik de berekening kunnen zien.

    Als iemand mij kan laten zien hoeveel dit scheelt, weet ik of het echt de moeite waard is.
    Als je het geduld hebt zou ik het doen, scheelt zo 4 tot 5 euro schat ik zo in.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RothaNL Bekijk bericht
    Volgens mij is verzending binnen de UK gratis. Achter de producten, staat ook "this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery".

    Correct me, if I'm wrong, maar volgens betaal je geen verzendkosten.
    Is helemaal correct en je kunt zelfs 1 maand gratis next day delivery uitproberen......
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #367

    Standaard

    Levering is tegenwoordig wel heel erg snel.
    SACD van Dire Straits dinsdagmiddag besteld en donderdagmiddag al in huis, alleen bol.com is sneller......
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #368

    Standaard

    Ik heb een bestelling ook vaak al na een dag of 2 in huis, echt top!
    Laatst aangepast door Bettina : 19-02-2010 om 16:38
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #369

    Standaard

    ik heb ook een bestelling gedaan.
    The matrix trilogy op blu-ray.
    Jammer genoeg nu pas gezien dat de levertijd 3 tot 6 weken is

  20. #370

    Standaard

    M'n bestelling is opnieuw heel erg snel aangekomen. Dag voor vermoedelijke levertijd. Enkel is m'n Pinocchio blu-ray zonder het "limited" kartonnen omhulsel

    M'n bestelling van Amazon US daarentegen is nog niet aangekomen (deze moest er gisteren al geweest zijn).

  21. #371

    Standaard

    Amazon verstuurd inderdaad erg snel. Er zat van de week bij mij slecht één dag tussen!

    Hulde aan Amazon

  22. #372

    Standaard

    Bij mij ook. Niet te geloven.

  23. #373

    Standaard

    Begrijp ik het goed:
    Amazon.co.uk verkoopt via hun verkoper: AMAZON'S JERSEY MERCHANT.
    Dat is dus Jersey hetgeen erop neerkomt dat je eventueel douanekosten zou kunnen krijgen?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Begrijp ik het goed:
    Amazon.co.uk verkoopt via hun verkoper: AMAZON'S JERSEY MERCHANT.
    Dat is dus Jersey hetgeen erop neerkomt dat je eventueel douanekosten zou kunnen krijgen?
    Fout, bij het afrekenen wordt de prijs veanderd naar de UK prijs incl VAT en krijg je niet te maken met douanekosten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #375

    Standaard

    Wat een service daar: TOP! ik had the matrix box blu-ray besteld maar die ging maar vanaf april binnen komen.
    Ik heb dan een week of 2 later een mail ontvangen dat het pakket toch vroeger ging toekomen. en ja hoor 2 dagen later een mail van uw pakket is verzonden en 2 dagen later had ik hem al.
    Echt top!!!!

    Dit was mijn eerste aankoop en er gaan zeker nog komen

Pagina 15 van 74 EersteEerste ... 51112131415161718192565 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •