Pagina 17 van 74 EersteEerste ... 71314151617181920212767 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #401

    Standaard

    De cd's moeten bij hen reeds beschadigd geweest zijn. Het postpakket is niet beschadigd, en was ook niet te klein.

    Bij één cd is jewelcase langs achteren gewoon doormidden. Zelfde voor een gatefold sleeve.

    Even Off topic maar weet niet waar ik het elders moet vragen:
    Heb trouwens elders goederen besteld (geen multimedia maar kleding).
    Het bedrag werd onmiddellijk gecrediteerd. 3 maanden later nog steeds niets. Wel enkele keren melding "warehouse - goods ready to ship" (nadat ik hen vroeg waar goederen bleven). Enkele dagen later terug status "in bestelling". Uiteindelijk vraag ik hen 3 keer via officiële weg met referentie e.d. om bestelling te cancellen. Geen reactie, geen refund.

    Vandaag staat iemand aan de deur met het pakje!

    Aangezien ik het niet wist dat het over deze bestelling ging aangenomen en getekend.

    M'n verwondering was groot dat het om deze "gecancelde" goederen ging.

    Kijk nu om goederen terug te sturen ... Het is groot en zwaar pak naar buitenland. Maar je moet zelf opdraaien voor het terugsturen.

    Maar ik had deze goederen al lang geannuleerd! Moet ik deze kosten dan zelf betalen?
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 24-03-2010 om 14:08 Reden: .

  2. #402

    Standaard

    Ik ben zeer benieuwd hoe mijn Dirty Harry box is verpakt en in welke staat ik hem ontvang

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Ik zag net de "estimated dispatch date" van Dumbo en Snow White: 21 april - 5 mei

    Daar word ik dan weer niet vrolijk van :sad:
    Kreeg vandaag een mailtje dat het vandaag verzonden is... beter

  4. #404

    Standaard

    items shipped March 15
    Delivery Estimate: 18 Mar 2010

    March 24 still no dvd's in my mailbox.

    Is ook de eerste keer (en laatste) dat ik een betselling plaats bij Amazon.UK

    Suck my balls!
    There are two types of people: those that talk the talk and those that walk the walk. People who walk the walk sometimes talk the talk but most times they don't talk at all, 'cause they walkin'. Now, people who talk the talk, when it comes time for them to walk the walk, you know what they do? They talk people like me into walkin' for them.

  5. #405

    Standaard

    Nieuwe werkkrachten? Zoals mijn cd's er uitzien. Dat is niet gewoon van te valllen. Lijkt wel of doosjes met een zaagmachine middendoor gezaagd zijn.

    En ook minder snel als van gewoonte ... Bestelling vrijdag geplaatst, vandaag binnen op 1 item na.

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Lahaije Bekijk bericht
    items shipped March 15
    Delivery Estimate: 18 Mar 2010

    March 24 still no dvd's in my mailbox.

    Is ook de eerste keer (en laatste) dat ik een betselling plaats bij Amazon.UK

    Suck my balls!
    Kan amazon misschien niets aan doen, kan kwijtgeaakt zijn bij/door de post. Op amazon kijken wanneer je kunt aangeven dat je ze niet gehad hebt en dan sturen ze nogmaals het bestelde toe.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Nieuwe werkkrachten? Zoals mijn cd's er uitzien. Dat is niet gewoon van te valllen. Lijkt wel of doosjes met een zaagmachine middendoor gezaagd zijn.

    En ook minder snel als van gewoonte ... Bestelling vrijdag geplaatst, vandaag binnen op 1 item na.

    Kerel dat is 1 dag minder snel dan normaal.....kom op zeg, kan me de frustatie van de doosjes voorstellen, maar over de snelheid van. verzenden moet je niet zeuren
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #408

    Standaard

    Versturen ze ook op zaterdag? Ja, dan is het inderdaad 1 dagje maar. Het is nog steeds velen malen sneller dan andere UK webshops. Als het goed is moet ik mijn pakketje die ik dinsdag heb besteld morgen, donderdag (delivery estimate), ontvangen. Hopelijk gaat dat ook gebeuren.

  9. #409

    Standaard

    Ik heb mijn pakketje de 21e besteld. Er staat dat het pakketje de 23e is verstuurd. Heb ik het pakketje deze week nog binnen of niet?
    --

  10. #410

  11. #411

    Standaard

    sweet mijn eerste bestelling gedaan op de 23ste
    vandaag al ontvangen !
    bovendien had ik gevraagd alles onder 1 verzending te sturen
    hebben ze opgesplitst in 3 pakketjes, zodat ik degene die beschikbaar zijn zo snel mogelijk heb, en dit zonder extra kosten

    wat een service man
    blijkbaar werkt de post ook sneller dan in belgie

    topservice daar !

    ga ik ongetwijfeld nog meer bestellen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #412

    Standaard

    Voor welke verzend optie hebben jullie dan gekozen? Bij mij staat er gewoon standaard..
    --

  13. #413

    Standaard

    Ik heb gekozen voor standaard verzending. Op 23 maart verzonden en vandaag 25 maart ontvangen. Supersnel vanuit UK. Express delivery is velen malen duurder en je krijgt je pakket (misschien) 1 dag eerder (maar wel aangetekend).

  14. #414

    Standaard

    Ik hoop dat ik hem dan ook vandaag of morgen binnen krijg. Als dat echt zo is, dan bestel ik zeker vaker bij amazon.co.uk. Ik dacht dat het minstens 2 weken zou duren of zo..
    --

  15. #415

    Standaard

    Afgelopen maandag een bestelling geplaatst en vandaag ontvangen. En het was niet de eerste keer dat het zo snel ging. Dat komt waarschijnlijk doordat Amazon.co.uk naar Nederland met TNT Post verzendt.

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bobbyc Bekijk bericht
    Ik heb gekozen voor standaard verzending. Op 23 maart verzonden en vandaag 25 maart ontvangen. Supersnel vanuit UK. Express delivery is velen malen duurder en je krijgt je pakket (misschien) 1 dag eerder (maar wel aangetekend).
    idem
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  17. #417

    Standaard

    Ho, wacht even. Jullie hebben gewoon via amazon.co.uk zelf gekocht, niet via marketplace toch? Ik namelijk wel en dan duurt het wel gewoon langer, toch?
    --

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ho, wacht even. Jullie hebben gewoon via amazon.co.uk zelf gekocht, niet via marketplace toch? Ik namelijk wel en dan duurt het wel gewoon langer, toch?
    Yep, marketplace duurt langer, kijk bij de marketseller voor een 'estimate'
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #419

    Standaard

    Via marketplace? Dus is het gewoon verzonden via Royal Mail? Dan kan je wel 1-4 weken wachten op je pakket.

  20. #420

    Standaard

    Hier ook eergisteren verzonden, vandaag binnen

    Via marketplace zal het wel wat langer duren lijkt me idd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #421

    Standaard

    7 items - delivery estimate: 27 Mar 2010 - 8 April 2010

    Dat staat er. Ik vond het al raar dat jullie je orders binnen 2 dagen binnen hadden. Het klopt dus gewoon
    --

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    7 items - delivery estimate: 27 Mar 2010 - 8 April 2010

    Dat staat er. Ik vond het al raar dat jullie je orders binnen 2 dagen binnen hadden. Het klopt dus gewoon
    Als het kan moet je vragen of het mogelijk is om het te versturen met Royal Mail Airsure (wel trackingnummer, maar niet aangetekend), dan heb je je pakket in 2-3 werkdagen in huis.

  23. #423

    Standaard

    Bestelling via Amazon.co.uk zelf geplaatst. Dus niet via marketplace. Als ze de dvd morgen versturen, heb ik hem dan binnen op zaterdag of niet?
    --

  24. #424

    Standaard

    Ik denk dinsdag (op z'n vroegst). Maar kijk ook ff naar de delivery estimate, die is wel redelijk accuraat.
    Laatst aangepast door bobbyc : 25-03-2010 om 17:58

  25. #425

    Standaard

    Ik denk ook dinsdag. Zaterdag zeker niet. Het duurt normaal gesproken twee of drie dagen.

Pagina 17 van 74 EersteEerste ... 71314151617181920212767 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •