Pagina 19 van 74 EersteEerste ... 91516171819202122232969 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #451

    Standaard

    Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar echt duur is het inderdaad niet na wat vergelijkingen te hebben gemaakt. Voor mijn gevoel is dat misschien zo door de shipping costs (die ik trouwens wel aan de hoge kant vindt) en de VAT die er nog bij komen.

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar echt duur is het inderdaad niet na wat vergelijkingen te hebben gemaakt. Voor mijn gevoel is dat misschien zo door de shipping costs (die ik trouwens wel aan de hoge kant vindt) en de VAT die er nog bij komen.
    Maar met wie vergelijk je dan?
    DIe VAT is maar 1 procent en dan alleen bij de artikelen die naar de UK door de prefered merchant verkocht worden.
    Shipping wordt in verhouding goedkoper als je meer artikelen bestelt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #453

    Standaard

    Van jou kom je ook niet gemakkelijk af Heb je al min of meer gelijk gegeven, in de meeste gevallen is Amazon het voordeligst, nogmaals, voor mijn gevoel is het prijzig, maar voor de service die je ervoor krijgt is het het allemaal waard. Ik zie alleen liever een systeem waarbij je eenmalig shipping costs betaald zoals bij nederlandse webshops het geval is, want wij betalen al genoeg aan importkosten : VAT.

  4. #454

    Standaard

    online bestellen aan Britse webshops lijkt me op dit moment niet zo slim ...

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Van jou kom je ook niet gemakkelijk af Heb je al min of meer gelijk gegeven, in de meeste gevallen is Amazon het voordeligst, nogmaals, voor mijn gevoel is het prijzig, maar voor de service die je ervoor krijgt is het het allemaal waard. Ik zie alleen liever een systeem waarbij je eenmalig shipping costs betaald zoals bij nederlandse webshops het geval is, want wij betalen al genoeg aan importkosten : VAT.
    Je komt zeker niet makkelijk van me af, maar dat komt omdat je steeds weer onwaarheden over Amazon verkondigt, al zet je er nu wel voor jouw gevoel neer.
    Importkosten: VAT??? Dat is 1 % meer voor ons...., is dus te verwaarlozen, was vorig jaar 4% meer, dat is al wat meer.
    Shipping costs is eenmalig hoger en daarna(veel) minder dan 1 euro per DVD/BD.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    online bestellen aan Britse webshops lijkt me op dit moment niet zo slim ...
    Ik neem aan dat je bedoelt dat er niet gevlogen wordt? Of is er iets gebeurt wat ik nog niet weet?
    Er varen natuurlijk ook nog boten en het is nog steeds goedkoper... het kan alleen wat langer duren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #456

    Standaard

    Inderdaad owv het vliegverkeer. Voor zover ik weet zijn mijn zendingen van Amazon altijd via luchtpost gekomen.

    Daarnaast kan ik je alleen maar bijtreden in je discussie met Mattia

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    Inderdaad owv het vliegverkeer. Voor zover ik weet zijn mijn zendingen van Amazon altijd via luchtpost gekomen.

    Daarnaast kan ik je alleen maar bijtreden in je discussie met Mattia
    Ik bedoel te zeggen dat de posterijen dan echt wel wat vrachtwagens met de boot laten gaan.

    Dank je wel, hij heeft nog steeds geen webwinkel genoemd die goedkoper is
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #458

    Standaard

    Nu heb ik toch wel iets vreemds aan de hand...Op 21 april een email gehad dat Saving Private Ryan op Blu-ray verstuurd is. Prima leek mij! Maar nu kijk ik in mijn account bij mijn recente orders en daar staat tot mijn verbazing bij dezelfde order "dispatching soon". Nog nooit meegemaakt...ben benieuwd wanneer hij nu binnenkomt. Misschien krijg ik 'm 2 voor de prijs van 1 in verband met mijn pre-order.
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  9. #459

    Standaard

    Kan je ook met iets anders dan met creditcard betalen bij amazone?
    Bv Paypal ofzo

  10. #460

    Standaard

    Ik heb daar al lang geleden een account aangemaakt maar nog nooit iets besteld. Ben ik gisteren even gaan kijken en dan staat er dat mijn account openbaar is, voor iedereen zichtbaar, dat kan toch niet de bedoeling zijn. Er staat wel https in de adres balk, hoe kan dit?

  11. #461

    Standaard

    Als ik mijn creditcard wil gebruiken, moet je een adres opgeven, als ik mijn adres opgeef is deze niet goed volgens hun, moet perse in united kingdom zijn. Op deze manier kan ik nooit wat bestellen, ben zowiezo al huiverig om mijn creditcard nummer in te voeren, ben nu al bang dat ze al genoeg gegevens hebben om deze te plunderen. weet nu niet meer wat ik moet doen.

  12. #462

    Standaard

    Geen idee wat je doet, maar je kunt gewoon een CC invoeren met een buitenlands adres, zoals velen hier op het forum.....

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Als ik mijn creditcard wil gebruiken, moet je een adres opgeven, als ik mijn adres opgeef is deze niet goed volgens hun, moet perse in united kingdom zijn. Op deze manier kan ik nooit wat bestellen, ben zowiezo al huiverig om mijn creditcard nummer in te voeren, ben nu al bang dat ze al genoeg gegevens hebben om deze te plunderen. weet nu niet meer wat ik moet doen.
    Niet zo bang zijn, je krijgt het geld altijd terug.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Geen idee wat je doet, maar je kunt gewoon een CC invoeren met een buitenlands adres, zoals velen hier op het forum.....

    Je moet 2 keer een land invullen, maar als alles ingevuld is, geeft hij aan dat het adres niet goed is.

  15. #465

    Standaard

    Het is me nu toch gelukt. Gebruiken jullie ook de amazon curreny converter? Is dat duurder of goedkoper of maakt dat niets uit.

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Het is me nu toch gelukt. Gebruiken jullie ook de amazon curreny converter? Is dat duurder of goedkoper of maakt dat niets uit.

    Waar lag het nou aan dan?

  17. #467

    Standaard

    Wauw, 23/4 besteld = 27/4 ontvangen
    Dat is wel heeeeel snel zeg!! Ze hebben er een fan bij hoor

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Het is me nu toch gelukt. Gebruiken jullie ook de amazon curreny converter? Is dat duurder of goedkoper of maakt dat niets uit.
    Mijn ervaring is dat je meestal iets duurder uit bent als je in euro's afrekent.

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joop Platell Bekijk bericht
    Mijn ervaring is dat je meestal iets duurder uit bent als je in euro's afrekent.
    Dan doe ik dat maar niet.

  20. #470

    Standaard

    Als je bestelling duurder is dan €20,- of 20 pond, dan hoef je toch geen verzendkosten te betalen? Ik meen dat ik hier zoiets had gelezen. Mijn bestelling komt iig boven de 20 pond uit, maar er komen wel verzendkosten (3 pond) bij. Klopt dit of doen zij (of ik) iets verkeerd?
    --

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Als je bestelling duurder is dan €20,- of 20 pond, dan hoef je toch geen verzendkosten te betalen? Ik meen dat ik hier zoiets had gelezen. Mijn bestelling komt iig boven de 20 pond uit, maar er komen wel verzendkosten (3 pond) bij. Klopt dit of doen zij (of ik) iets verkeerd?
    amazon.co.uk>alleen gratis verzenden binnen UK
    amazon.de>boven 20 euro gratis naar NL
    amazon.fr>boven de 20 euro gratis naar BE
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #472

    Standaard

    Ah oke, had de bestelling al geplaatst. Bedankt voor de informatie
    --

  23. #473

    Standaard

    Ik vindt amazon.uk duur geworden door de verhoogde verzendkosten

    thehut/blahdvd en play zijn nu vaak goedkoper

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik vindt amazon.uk duur geworden door de verhoogde verzendkosten

    thehut/blahdvd en play zijn nu vaak goedkoper
    Wat is er verhoogd dan?

    Item : CD/ DVD/ Vinyl

    Per Item: 0.39

    Per Delivery: 1.49

  25. #475

    Standaard

    1 blu ray:
    Postage & shipping 2,24 pound

    Is toch wel veel in vergelijk met andere internet shops

Pagina 19 van 74 EersteEerste ... 91516171819202122232969 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •