Pagina 2 van 74 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #26

    Standaard

    Hey,

    Mij is iets opgevallen op Amazon. Laatst had ik de Black Hawk Down 3 disc gekocht, voor iets van 11 pond, zoveel koste ie dan op site. Nu staat ie niet meer voor 11 pond maar voor 19 pond op de site! Het zelfde bij Panic Room en The shawshank Redemption. The Shawshank Redemption was eerst volgens mij iets van 5 pond..

    Misschien kijk ik fout, maar ik weet t toch bijna zeker!

    Groetjes, Robbert

  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rubbert
    Hey,

    Mij is iets opgevallen op Amazon. Laatst had ik de Black Hawk Down 3 disc gekocht, voor iets van 11 pond, zoveel koste ie dan op site. Nu staat ie niet meer voor 11 pond maar voor 19 pond op de site! Het zelfde bij Panic Room en The shawshank Redemption. The Shawshank Redemption was eerst volgens mij iets van 5 pond..

    Misschien kijk ik fout, maar ik weet t toch bijna zeker!

    Groetjes, Robbert
    Dat zullen wel tijdelijke prijzen zijn geweest. Zo gaat het altijd. Kijk maar is naar Bol.com bijvoorbeeld. Je moet er zelf gewoon bij zijn. Black Hawk Down, is zelfs voor 5 pond aangeboden. Exlusief verzendkosten.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rubbert
    Hey,

    Mij is iets opgevallen op Amazon. Laatst had ik de Black Hawk Down 3 disc gekocht, voor iets van 11 pond, zoveel koste ie dan op site. Nu staat ie niet meer voor 11 pond maar voor 19 pond op de site! Het zelfde bij Panic Room en The shawshank Redemption. The Shawshank Redemption was eerst volgens mij iets van 5 pond..

    Misschien kijk ik fout, maar ik weet t toch bijna zeker!

    Groetjes, Robbert
    Dat zullen wel tijdelijke prijzen zijn geweest. Zo gaat het altijd. Kijk maar is naar Bol.com bijvoorbeeld. Je moet er zelf gewoon bij zijn. Black Hawk Down, is zelfs voor 5 pond aangeboden. Exlusief verzendkosten.
    Ooow oke dan! Dan had ik nog eens mazzel! Bedankt voor je antwoord!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rubbert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rubbert
    Hey,

    Mij is iets opgevallen op Amazon. Laatst had ik de Black Hawk Down 3 disc gekocht, voor iets van 11 pond, zoveel koste ie dan op site. Nu staat ie niet meer voor 11 pond maar voor 19 pond op de site! Het zelfde bij Panic Room en The shawshank Redemption. The Shawshank Redemption was eerst volgens mij iets van 5 pond..

    Misschien kijk ik fout, maar ik weet t toch bijna zeker!

    Groetjes, Robbert
    Dat zullen wel tijdelijke prijzen zijn geweest. Zo gaat het altijd. Kijk maar is naar Bol.com bijvoorbeeld. Je moet er zelf gewoon bij zijn. Black Hawk Down, is zelfs voor 5 pond aangeboden. Exlusief verzendkosten.

    Ooow oke dan! Dan had ik nog eens mazzel! Bedankt voor je antwoord!
    Ik snap het nu wel, maar toch, hoe snel veranderen ze die prijs dan?? Nu is Panic Room bijv. weer 8 pond.. Hij is maar 2 weken 14,99 geweest, daarvoor 11. Iemand die dat weet?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rubbert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rubbert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rubbert
    Hey,

    Mij is iets opgevallen op Amazon. Laatst had ik de Black Hawk Down 3 disc gekocht, voor iets van 11 pond, zoveel koste ie dan op site. Nu staat ie niet meer voor 11 pond maar voor 19 pond op de site! Het zelfde bij Panic Room en The shawshank Redemption. The Shawshank Redemption was eerst volgens mij iets van 5 pond..

    Misschien kijk ik fout, maar ik weet t toch bijna zeker!

    Groetjes, Robbert
    Dat zullen wel tijdelijke prijzen zijn geweest. Zo gaat het altijd. Kijk maar is naar Bol.com bijvoorbeeld. Je moet er zelf gewoon bij zijn. Black Hawk Down, is zelfs voor 5 pond aangeboden. Exlusief verzendkosten.

    Ooow oke dan! Dan had ik nog eens mazzel! Bedankt voor je antwoord!
    Ik snap het nu wel, maar toch, hoe snel veranderen ze die prijs dan?? Nu is Panic Room bijv. weer 8 pond.. Hij is maar 2 weken 14,99 geweest, daarvoor 11. Iemand die dat weet?
    Mij lijkt het dat ze dit aanpassen naargelang er speciale acties zijn, verhogen ze de prijs eerst even om daarna een zogezegde grotere korting te kunnen geven. Dit geeft de klant het idee dat ze het best nu de DVD kopen, maar eigelijk is de prijs gewoon de basisprijs (of iets goedkoper)

    In dit geval verhoge ze de prijs dus eerst met 4€ om hem daarna met 7 te verlagen, dan kunnen ze er het etiket 50% Korting opkleven, maar eigelijk krijg je maar 3€ korting. 50% geet nu eenmaal een ander beeld dan 20% korting

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rubbert
    Ik snap het nu wel, maar toch, hoe snel veranderen ze die prijs dan?? Nu is Panic Room bijv. weer 8 pond.. Hij is maar 2 weken 14,99 geweest, daarvoor 11. Iemand die dat weet?
    Wat is eigenlijk je probleem? Er is toch niks aparts aan (tijdelijke) prijsverlagingen of -verhogingen.
    Of rol je ook iedere keer dat je in de supermarkt komt om van verbazing als er artikelen in de aanbieding zijn, die de week daarna weer 'normaal' geprijsd blijken te zijn?

  7. #32

    Standaard

    ik zit nu met een probleempje, en ik loop er echt wel vies van.

    Ik had vorige week donderdag de will & grace box, huff, xmen en een boek besteld bij amazon.co.uk

    en vandaag otnvang ik het, en het is toch wel het verkeerde !!!

    allemaal dvd R's en CDR's. één ervan was zelf al open.

    Nu heb ik de procedure overlopen die op hun webpage stond en zal ik het terugverzenden.
    Maar ze gaan daar dan toch niet anbetant doen over het feit dat het ene al open is, want het was al open in de doos toen ik ze opende.

    ook, al ik het verzendadres eropkleef, gewwon plakband zal wel voldoen zeker ? en over het andere bestemmingsadresse ? want ze vragen om het liefst in dezelfde doos terug te verzenden.

    iemand ervaring mee

  8. #33

    Standaard

    Dan heb je het besteld via de Amazon marktplaats, dan moet je dus bij die specifieke verkoper gaan zeuren. Want Amazon zelf verkoopt geen kopietjes.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  9. #34

    Standaard

    nee nee, het zijn geen kopietjes hoor, het is van amazon zelf. het zijn gewoon lege CDR en DVDR zoals ge ook in Carrefour enzo kunt kopen

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    nee nee, het zijn geen kopietjes hoor, het is van amazon zelf. het zijn gewoon lege CDR en DVDR zoals ge ook in Carrefour enzo kunt kopen
    Dus in plaats van de serie en film die je besteld hebt ontvang je van Amazon lege CD's en DVD's?

  11. #36

    Standaard

    ja, dat was een bestelling die een zekere david H uit wales had besteld

    ze hebben er dus gewoon de verkeerde verzendsticker opgeplakt

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    ja, dat was een bestelling die een zekere david H uit wales had besteld

    ze hebben er dus gewoon de verkeerde verzendsticker opgeplakt
    Heb je al wel contact gehad met iemand van de klantenservice van Amazon? En dus gemeld dat je de verkeerde spullen hebt gekregen.

    Als je al gemaild hebt lijkt het me dat Amazon niet moeilijk gaat doen als je het retour stuurt. Als je even een briefje in de doos erbij stopt en daarop uitlegt dat de verpakking al geopend was. En maar gewoon met de doos naar het postkantoor en daar laten verzenden naar het retouradres van Amazon.

  13. #38

    Standaard

    Als je wilt laten verzenden via amazon, betaal je dan voor de verzending en per item. Dus bijv 4 euro verzending en 2 euro per item, dus 6 euro verzendkosten?

  14. #39

    Standaard

    Als je wilt laten verzenden via amazon, betaal je dan voor de verzending en per item. Dus bijv 4 euro verzending en 2 euro per item, dus 6 euro verzendkosten?
    de verzendkosten (voor dvd's) zijn nu 1.49 pond per bestelling + .39 per item

  15. #40

    Standaard

    Hoi Allemaal,

    Ik heb een probleem probeer iets te bestellen en dan geeft hij bij Amazon.co.uk de volgende melding aan :

    *** Unfortunately the item cannot be delivered to your selected destination. You may either change the delivery address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the Update button. ***

    Wat betekent dit en heeft het met mij opgegeven adresgegevens te maken. Wil wel via iemands andere creditcard betalen misschien dat dat ermee te maken heeft ? Wie kan mij helpen ?

    Alvast bedankt.

    Gegroet,

    ScarfaceFred

  16. #41

    Standaard

    Misschien een hele stomme vraag maar als ik in ponden moet betalen met mijn cc, wordt dit dan automatisch omgerekend vanaf de euro of moet hier een aparte handeling voor vericht worden?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lucknopfler Bekijk bericht
    Misschien een hele stomme vraag maar als ik in ponden moet betalen met mijn cc, wordt dit dan automatisch omgerekend vanaf de euro of moet hier een aparte handeling voor vericht worden?
    Op de maandafrekening wordt alles automatisch omgerekend naar euro's.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jannes Bekijk bericht
    Op de maandafrekening wordt alles automatisch omgerekend naar euro's.
    Betaal je dan nog voor die omrekening naar euro's?
    Bedankt voor je antwoord!

  19. #44

    Standaard

    Voor zover ik weet zijn daar geen extra kosten mee gemoeid.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jannes Bekijk bericht
    Voor zover ik weet zijn daar geen extra kosten mee gemoeid.
    Thanks!

  21. #46

    Standaard

    Misschien dat je al antwoord hebt gehad, maar ik denk dat ik het weet. Amazon UK hanteert verzend restricties op bepaalde items die ze alleen naar de UK en enkele tot de UK behorende eilanden verstuurt. Voor details, ga naar de site en kies vervolgens Help --> Dispatch & Delivery --> Delivery restrictions.

    Groetjes Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface27 Bekijk bericht
    Hoi Allemaal,

    Ik heb een probleem probeer iets te bestellen en dan geeft hij bij Amazon.co.uk de volgende melding aan :

    *** Unfortunately the item cannot be delivered to your selected destination. You may either change the delivery address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the Update button. ***

    Wat betekent dit en heeft het met mij opgegeven adresgegevens te maken. Wil wel via iemands andere creditcard betalen misschien dat dat ermee te maken heeft ? Wie kan mij helpen ?

    Alvast bedankt.

    Gegroet,

    ScarfaceFred

  22. #47

    Standaard

    Wie weet wat de exchange rates ongeveer zijn en als ik een 6dvd boxset wil kopen?

    Ik las elders (weet niet meer waar) erg hoge exchange rates en kan iet 1-2-3 zien wat amazon vraagt voor mijn betselling.

    alvast bedankt.

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Hoelang duurt de verzending gemiddeld genomen?
    Ik heb van de week iets besteld, dan weet ik ongeveer wanneer het komt.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Hoelang duurt de verzending gemiddeld genomen?
    Ik heb van de week iets besteld, dan weet ik ongeveer wanneer het komt.
    Bij mij duurt het meestal een week.

Pagina 2 van 74 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •