Pagina 20 van 74 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    1 blu ray:
    Postage & shipping 2,24 pound

    Is toch wel veel in vergelijk met andere internet shops
    Dat is €2,60. Blu-ray discs zijn op amazon.co.uk vergeleken met andere sites soms wel 2 of 3x zo goedkoop, dan maakt het niet uit dat je €0,50 meer verzendkosten betaalt dan bij bol.com. Daarnaast komt het uit het buitenland en kun je titels bestellen die hier nog niet eens zijn uitgekomen (of misschien wel nooit uit zullen komen). Ik ga iig niet moeilijk lopen doen om verzendkosten, is vaak niet meer dan €3,- en bestel vaak meerdere dingen tegelijk.
    --

  2. #477

    Standaard

    Gewoon even hier kijken en misschien is er wel een goedkopere dan amazon.co.uk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #478

    Standaard

    Deze site is voor mij alleen interessant voor titels die niet in nederland verkrijgbaar zijn. Op het moment wacht ik nog even af of het niet in nederland uitkomt.

  4. #479

    Standaard

    Kreeg net de blu-ray van red cliff binnen van amazon. Duidelijke re-seal, compleet met vingerafdrukken op beide discs! slecht hoor.

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Kreeg net de blu-ray van red cliff binnen van amazon. Duidelijke re-seal, compleet met vingerafdrukken op beide discs! slecht hoor.
    Dat gebeurt niet alleen bij Amazon.
    Heb ik ook al meegamaakt bij Bol, en FRS
    Bij deze heb ik de blu rays terugggestuurd

    Vindt dit ook niet de manier om zaken te doen.
    Ik bestel splinternieuwe met originele seal, en niet 2de hands (geresealde)

  6. #481

    Standaard

    Ik had een vraag , ik wil een collectie opbouwen van Blu-Ray's , en nou zag ik daar goeie titels zoals Pitch Black en andere voor 2 voor 15 pond , en veel mooie films zoals Iron Man voor onder 10 pond. Nou wou ik weten of ik daar mijn winst uit kan halen als ik dus over de 22 pond bestel (moet ik dus 10% bijbetalen) , wat betaal je aan verzendkosten , wat zijn de betaal-opties , en hoe zit het met de levertijd? En heel belangrijk , aangezien ze geen NL subs hebben , was dan English for the hard hearing met Engelse subs? Ik versta natuurlijk Engels , maar in sommige films kan je sommige dingen gewoon niet verstaan , en ik heb geen zin om midden in een actie scene terug te gaan.

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten1988 Bekijk bericht
    Ik had een vraag , ik wil een collectie opbouwen van Blu-Ray's , en nou zag ik daar goeie titels zoals Pitch Black en andere voor 2 voor 15 pond , en veel mooie films zoals Iron Man voor onder 10 pond. Nou wou ik weten of ik daar mijn winst uit kan halen als ik dus over de 22 pond bestel (moet ik dus 10% bijbetalen) , wat betaal je aan verzendkosten , wat zijn de betaal-opties , en hoe zit het met de levertijd? En heel belangrijk , aangezien ze geen NL subs hebben , was dan English for the hard hearing met Engelse subs? Ik versta natuurlijk Engels , maar in sommige films kan je sommige dingen gewoon niet verstaan , en ik heb geen zin om midden in een actie scene terug te gaan.
    Verzenden is zeer snel, heb mijn bestellingen vaak al binnen 5 dagen binnen, soms zelfs eerder. Sommige hebben wel nederlandse subs. Volgens mij hebben we hier op het forum ergens een topic erover. Maar vaak alleen engels. Ik vind het wel goed te doen, de engelse subs.
    Betaalopties is alleen creditcard.

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten1988 Bekijk bericht
    , was dan English for the hard hearing met Engelse subs?
    Ondertiteling voor doven en slechthorenden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #484

    Standaard

    Oke , dan moet ik alleen nog weten wanneer er winst uit te halen is , dus onder of boven de 22 pond , of nog een bepaald bedrag daarboven , en ik hoorde ook dat er niet altijd betaalt moest worden , wat natuurlijk van het "rad van geluk" afhing.

  10. #485
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten1988 Bekijk bericht
    Oke , dan moet ik alleen nog weten wanneer er winst uit te halen is , dus onder of boven de 22 pond , of nog een bepaald bedrag daarboven , en ik hoorde ook dat er niet altijd betaalt moest worden , wat natuurlijk van het "rad van geluk" afhing.
    Je bedoelt eventuele Douane kosten? Amazon.co.uk is gevestigd in Engeland. En Europeese landen onderling, mogen vrij handelen. Dus komen er nooit Dounae kosten bij kijken.

  11. #486

    Standaard

    Hoe kan ik alle artikelen van een bepaalde verkoper op de marketplace doorkijken? Het is me ooit eens gelukt maar ik kan deze optie voor de aparte verkoper nu nergens terugvinden. Altijd makkelijk om op prijs te zoeken (laag naar hoog).
    Laatst aangepast door Nielsje : 09-07-2010 om 13:34
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Hoe kan ik alle artikelen van een bepaalde verkoper op de marketplace doorkijken? Het is me ooit eens gelukt maar ik kan deze optie voor de aparte verkoper nu nergens terugvinden. Altijd makkelijk om op prijs te zoeken (laag naar hoog).
    Ik weet niet hoe je 't apart kan opzoeken, maar ben naar seller profile gegaan en dan de storefront. Dit is een link:

    http://www.amazon.co.uk/gp/shops/sto...=AVXB5JQRCA15O

    Dus gewoon zo doen:

    - Klik op de persoon waarvan je wilt kopen/andere producten van wilt bekijken.
    (Dus sellers profile)

    Eenmaal daar zie je de rating die hij/zij gekregen heeft en dan links boven staat er ''storefront''. Daar klik je op en dan zie je alle producten die de verkoper verkoopt.
    --

  13. #488

    Standaard

    Zover was ik ook al gekomen, maar toch bedankt. Ik krijg echter geen scherm met alle producten maar de optie "Search by keyword(s) for the product you are looking for".
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Zover was ik ook al gekomen, maar toch bedankt. Ik krijg echter geen scherm met alle producten maar de optie "Search by keyword(s) for the product you are looking for".
    Zoek gewoon op ''DVD'', aangezien achter elke film titel op Amazon, DVD achter staat als het om een dvd-uitvoering gaat. Dus door ''DVD'' in te voeren, zie je meteen alle dvd's die de verkoper aanbied. Zelfde als je naar blu-rays zoekt, zoek je op blu-ray of blu ray.
    --

  15. #490

    Standaard

    Wow, dat was weer een moment van intelligentie van me , bedankt.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #491

    Standaard

    Als je pre-ordert (Inception, 6 december), wanneer schrijft Amazon dan het geld af? Eind van deze maand of pas als het product verzonden is?

  17. #492
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Als je pre-ordert (Inception, 6 december), wanneer schrijft Amazon dan het geld af? Eind van deze maand of pas als het product verzonden is?
    Amazon schrijft het geld pas af bij het verzenden.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Amazon schrijft het geld pas af bij het verzenden.
    En als de prijs op moment van verschijnen lager is, passen ze hem in je order aan.

  19. #494

    Exclamation opm

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    En als de prijs op moment van verschijnen lager is, passen ze hem in je order aan.
    Jou Vragen zijn allemaal op amazon.co.uk te vinden


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Amazon schrijft het geld pas af bij het verzenden.
    There are no friends for Life,
    Just as there are no enemies for Life.

  20. #495

    Standaard

    En ? daarom mag je het hier toch wel gewoon vragen ?
    Dacht dat een forum en met name dit topic daarvoor was...

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    En ? daarom mag je het hier toch wel gewoon vragen ?
    Dacht dat een forum en met name dit topic daarvoor was...
    Ik denk dat je niet klakkeloos zo maar moet gaan vragen, zelf een beetje moeite doen is niet verkeerd en dan onthoud je het ook beter.
    Ik moet wel zeggen dat het help gedeelte van amazon niet echt lekker overzichtelijk is...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #497
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik moet wel zeggen dat het help gedeelte van amazon niet echt lekker overzichtelijk is...
    Bevestigd alleen maar mijn haat-liefde verhouding met Amazon

    Prijzen daar zijn ook altijd misleidend, op de hoofdpagina 9,99 £ voor een bepaalde
    blu-ray schijf tot het in je basket zit en je checkout klikt ... huh wat plots 10,29 £

    Pas op zal ook wel ergens iets over dit gedrag in hun helppagina's staan, maar zoals je
    zegt overzichtelijk is anders.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Prijzen daar zijn ook altijd misleidend, op de hoofdpagina 9,99 £ voor een bepaalde
    blu-ray schijf tot het in je basket zit en je checkout klikt ... huh wat plots 10,29 £
    De prijzen op de website van Amazon.co.uk zijn inclusief 17,5% BTW. Dat is het bedrag dat ze in Engeland aan BTW betalen. In Nederland is dat percentage echter 19% en in België 21%. Als je bij Amazon.co.uk een bestelling plaatst wordt er dus geen 17,5% BTW berekend over het bedrag, maar 19% als je in Nederland woont en 21% als je in België woont. Vandaar het prijsverschil. Dit is wettelijk zo geregeld.

    http://www.amazon.co.uk/gp/help/cust...deId=502576#eu

  24. #499
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zie je wel dat het in de help-pagina's staat, bedankt om me erop te wijzen Frank
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #500

    Standaard

    Voelt iemand zich geroepen om voor mij iets via amazon.co.uk te bestellen?
    Ik heb geen creditcard meer, dus zodoende

    Ik betaal natuurlijk vooraf met een extra vergoeding van 5 euro exclusief de binnenlandse verzendkosten

    pm me please

Pagina 20 van 74 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •