Pagina 21 van 74 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #501

    Standaard

    men kan het toch ook rechtstreeks naar jou laten sturen, zo spaar je wat verzendkosten uit

  2. #502

    Standaard

    Plaatse net een order, omdat iets in mijn mandje flink in prijs was gedaald.
    En zag ik tussen de verzendoptie naast de
    Express & Standaard
    FREE Super Saver Delivery staan.

    Dus die maar gekozen dan maar paar daagjes langer wachten, want is 3-5 dagen.
    Toch leuk dat eindelijk de rest van europa ook van die optie kan genieten.

  3. #503

    Standaard

    Ik heb gevonden wat de voorwaarden zijn om gratis verzenden binnen Europa te krijgen:

    How do I get FREE Super Saver Delivery?

    1. Place over £25 of eligible items in your Shopping Basket.*
    2. Proceed to checkout.
    3. Make sure your items are being delivered to a single delivery address in the eligible European destination.
    4. Select Super Saver Delivery as your delivery method. The delivery time for Super Saver Delivery orders is 3 to 5 business days after dispatch.
    5. Select "Group my items into as few deliveries as possible" as your delivery preference.
    6. Place your order.**

    * Eligible items are those purchased directly from Amazon.co.uk, excluding gift certificates and certain electrical items (where this is stated on the item's product information page). If your order qualifies for FREE Super Saver Delivery, you will still be charged a delivery fee for any ineligible items in the order.
    **Cancelling items, combining orders, or changing your delivery address, speed, or preference might affect your order's eligibility for Super Saver Delivery.
    Zie hier voor meer FAQ's
    Laatst aangepast door peptalk : 10-10-2010 om 15:52
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #504

    Standaard

    Ik heb mijn open order van de Alien en Back To The Future boxen ook overgezet naar gratis verzending, dit kan eenvoudig door bij je overzicht van open orders "change shipping speed" te kiezen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #505

    Standaard

    thx for the tip pep meteen ook moulin rouge bij mijn bestelling van Depeche Mode blu-ray toegevoegd en shipping aangepast, leuk dat ze nu ook gratis verzenden naar België ervoor enkel maar amazon.fr :s

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    thx for the tip pep meteen ook moulin rouge bij mijn bestelling van Depeche Mode blu-ray toegevoegd en shipping aangepast, leuk dat ze nu ook gratis verzenden naar België ervoor enkel maar amazon.fr :s
    amazon.de ook boven de 20 euro
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    amazon.de ook boven de 20 euro
    allright ! maar amazon.co.uk is in't algemeen goedkoper

  8. #508

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    Plaatse net een order, omdat iets in mijn mandje flink in prijs was gedaald.
    En zag ik tussen de verzendoptie naast de
    Express & Standaard
    FREE Super Saver Delivery staan.
    Zo, dat is even een goeie tip! Heb meteen allerlei bluray pre-orders gecancelled en gegroepeerd (o.a. Depeche Mode, Fantasia/Fantasia 2000, Beauty & the Beast).
    Laatst aangepast door Oakey : 10-10-2010 om 12:17

  9. #509

    Standaard

    Ook heel erg goed nieuws voor degene die boeken bestellen bij amazon uk (ik dus...); ben ik mooi die 4 pond standaardkosten per bestelling kwijt !

  10. #510

    Standaard

    Heb ook gebruik gemaakt van de gratis verzenden
    Bedankt voor je uitleg

    True Blood Season 2

  11. #511
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Amazon UK Announces Free Delivery for 17 European Countries


    Amazon.co.uk today introduced its free delivery service for customers in 17 European countries, both inside and outside the European Union. As of today, millions of items from Amazon UK's stores are eligible for free delivery, which is available on all orders over £25 (GBP25).

    In October 2009, Ireland became the first country outside the UK to benefit from free delivery at Amazon UK. From today, the service is available in Spain and a further 16 countries around Europe including Belgium, Denmark, Greece, Italy, Luxembourg, The Netherlands, Norway, Poland, Portugal, San Marino and Sweden.

    Before today, European customers incurred delivery rates that depended on the type of article and the country. For example, for a Spanish buyer buying Blu-ray movies from Amazon UK, shipping was £0.49 per item and £1.49 per delivery.

    "Free delivery has been an important part of the great value Amazon shopping experience for many years and we are delighted to announce its availability to even more European customers in time for Christmas," said Brian McBride, Managing Director of Amazon.co.uk Ltd. "The aim is for European customers to be able to purchase anything they want to buy online at a low price from a vast selection of products. Now, tens of millions of customers in Europe can also benefit from delivery to their door, absolutely free of charge."

    Last year, Amazon.co.uk extended its offer to customers across Europe to include a wider selection of products from stores including electronics, home & garden, baby, jewellery & watches, clothing & shoes, sports & leisure, health & beauty and DIY & tools. Previously, customers across Europe could only purchase items from the books, music, dvd & video, software & videogames and toys stores. Now, items from all these stores can also be shipped for free on orders over GBP25 to a further 17 countries across Europe.

    European customers can also take advantage of Amazon Currency Converter™. Customers using a Visa or MasterCard issued in Euros, Danish Krone, Norwegian Krone or Swedish Krona can pay in that currency at Amazon.co.uk. The exchange rate is displayed at the time of ordering, so customers know exactly what they are paying in their preferred currency rather than having to wait for their card statement.

    For more information on Amazon.co.uk's delivery services, including terms and conditions for free delivery and eligible products, please visit Amazon's help page.
    http://www.blu-ray.com/news/?id=5279

    Super.

  12. #512

    Standaard

    Ik vraag me wel af of die Free Delivery nu echt vanaf 25 pond is. Als ik twee Blu-ray's in mijn mandje leg met een totale waarde van ongeveer 23 pond kan ik ook gratis verzenden selecteren. Als ik één product van ongeveer 20 pond in mijn mandje heb kan het weer niet. Zou Amazon dit gedaan hebben om grotere/gegroepeerde transacties te genereren?

  13. #513

    Standaard

    Eventjes een zeurderige vraag: verstuurt amazon.co.uk ECHT vanuit Engeland, en niet vanuit het belastingparadijs de kaaiman eilanden of zoiets? Ik las laatst een bericht van iemand die een groot item had besteld (dat als pakket verstuurd moest worden en niet door een brievenbus past) bij een Engelse website, dat door de douane onderschept werd. Het was welliswaar een Engelse site, maar ze verstuurden van buiten de EU...

  14. #514

    Standaard

    Amazon heeft volgens mij zelfs een distributiecentrum hier in NL zitten. Maar de discs die ik afgelopen tijd heb besteld komen ECHT uit de UK.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Eventjes een zeurderige vraag: verstuurt amazon.co.uk ECHT vanuit Engeland, en niet vanuit het belastingparadijs de kaaiman eilanden of zoiets? Ik las laatst een bericht van iemand die een groot item had besteld (dat als pakket verstuurd moest worden en niet door een brievenbus past) bij een Engelse website, dat door de douane onderschept werd. Het was welliswaar een Engelse site, maar ze verstuurden van buiten de EU...
    Ja dat doen ze, alleen een bestelling die voor een Engels adres bestemd is wordt verzonden vanaf Jersey.
    Bijna alle (andere) Engelse websites verzenden vanaf 1 van de Kanaaleilanden en dat geldt voor alle andere landen buiten het Verenigd Koninkrijk als verzonden van buiten de EU.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Amazon heeft volgens mij zelfs een distributiecentrum hier in NL zitten.
    Komt omdat ze TNT post als huisvervoerder hebben
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #516

    Standaard

    Je moet ook goed opletten of het wel van Amazon afkomstig is wat je koopt, aangezien je meestal ook de optie hebt om het van derde te kopen en die kunnen zomaar eens ergens anders zitten.
    Dat staat er dan wel altijd bij natuurlijk.
    Ook als je regio A Blu-rays of Regio 1 Dvd's besteld kan het ook zomaar zijn dat ze vanuit de VS verstuurd worden, ook dan staat het er bij trouwens, maar het is wel even opletten.

  17. #517

    Unhappy

    Ben wel benieuwd wie deze gratis verzending uitvoert in Nederland: hoop niet dat mijn pakketjes een week ergens bij iemand in de slaapkamer staan voordat ze door een paar kinderen bij mij worden afgeleverd....

  18. #518

    Standaard

    Toch leuk leuk nieuws die gratis verzending naar België en Nederland. Dat scheelt toch weer enkele pondjes per bestelling die we kunnen investeren in nog meer entertainment producten

  19. #519

    Standaard

    Dit is echt extreem goed nieuws. Het was al m'n favoriete webwinkel, maar nu gaan de remmen helemaal los.

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    Plaatse net een order, omdat iets in mijn mandje flink in prijs was gedaald.
    En zag ik tussen de verzendoptie naast de
    Express & Standaard
    FREE Super Saver Delivery staan.

    Dus die maar gekozen dan maar paar daagjes langer wachten, want is 3-5 dagen.
    Toch leuk dat eindelijk de rest van europa ook van die optie kan genieten.
    Nou de site geeft dan wel langere verzendtijden aan en op 'n sticker op de doos zag ik ook ergens Economy staan maar die bestelling was maandagavond verzonden en lag Woensdag al op mij te wachten dus kan niet zeggen dat het lager duurt. Dus 1e ervaring met Super free delivery is Top Gratis en net zo snel als altijd in huis.

  21. #521

  22. #522

    Standaard

    Als jullie bij Amazon.co.uk kopen, betalen jullie direct in euro of in GBP? Wat is het voordeligste?

    Ik heb vandaag een item besteld die nog in pre-order is. Ik heb voor "euro" gekozen. Het bedrag in euro dat op de e-mail vermeld is, is dat het bedrag dat ik ga moeten betalen of zal hat afhangen van de wisselkoers op de dag dat mijn bestelling zal verstuurd worden?
    Laatst aangepast door BASIL : 15-10-2010 om 12:57

  23. #523

    Standaard

    Maandagmiddag wat besteld met FREE Super Saver Delivery, woensdagochtend verstuurd, donderdagochtend in huis! Nog steeds lekker snel!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Als jullie bij Amazon.co.uk kopen, betalen jullie direct in euro of in GBP? Wat is het voordeligste?

    Ik heb vandaag een item besteld die nog in pre-order is. Ik heb voor "euro" gekozen. Het bedrag in euro dat op de e-mail vermeld is, is dat het bedrag dat ik ga moeten betalen of zal hat afhangen van de wisselkoers op de dag dat mijn bestelling zal verstuurd worden?
    Ponden is voordeliger, mits de koers niet veel omhoog schiet, want betaling is pas bij verzenden.
    ALs je voor euro kiest dan verandert het bedrag niet meer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ponden is voordeliger, mits de koers niet veel omhoog schiet, want betaling is pas bij verzenden.
    ALs je voor euro kiest dan verandert het bedrag niet meer.
    goeie vraag
    dan ga ik in het vervolg ook maar voor pond kiezen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Pagina 21 van 74 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •