Pagina 22 van 74 EersteEerste ... 121819202122232425263272 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #526

    Standaard

    Hmm, ik heb zojuist 24 ge-preordered. Wanneer de VAT er bij komt, is het ineens meer dan de aangegeven 33.99. Het scheelt maar een paar cent (pence), maar toch.
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #527

    Standaard

    De prijzen die je ziet op Amazon.co.uk gelden voor Engeland. Het is immers een Engelse winkel in eerste instantie gericht is op de Engelse bevolking. Bij het afrekenen krijg je echter altijd de juiste prijs te zien.

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ponden is voordeliger, mits de koers niet veel omhoog schiet, want betaling is pas bij verzenden.
    ALs je voor euro kiest dan verandert het bedrag niet meer.
    Bedankt Peptalk

    Ik ga afwachten wat de euro zal doen. Indien, de Euro nog sterker wordt dan ga ik voor £ kiezen. Indien het niet mogelijk is, dan ga ik mijn bestelling cancelen en terug bestellen.

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd wie deze gratis verzending uitvoert in Nederland: hoop niet dat mijn pakketjes een week ergens bij iemand in de slaapkamer staan voordat ze door een paar kinderen bij mij worden afgeleverd....
    Vandaag de Alien Anthology BD binnen gekregen via de gratis verzending en gewoon via de oude vertrouwde manier met de TNT.
    Zondag verzonden en vandaag, dus Dinsdag de box binnen .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #530

    Standaard

    sinds een paar dagen zie ik i.v.p de normale topsellers alleen maar de music topsellers op de website van amazon staan. Ik kan ook niet meer gewoon zoeken op blu-rat, want hij zoekt alleen maar in de categorie music. Hebben hier meer last van?

  6. #531

    Standaard

    Complimenten voor amazon.co.uk.

    Met de komst van de gratis verzending wordt alles nog eens zeer snel geleverd ook. Meerdere 3D-BD's besteld en binnen 3 dagen al in de bus!

  7. #532

    Standaard

    yup supertevreden Gratis verzending en lekker snel en goede service
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Amazon heeft volgens mij zelfs een distributiecentrum hier in NL zitten. Maar de discs die ik afgelopen tijd heb besteld komen ECHT uit de UK.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht


    Komt omdat ze TNT post als huisvervoerder hebben
    Amazon.co.uk heeft enkel distributiecentra in de UK. Wat ze wel doen is vaste vervoerders aanduiden per land. En bestellingen worden dagelijks in één grote shipping naar dat land verstuurd vanwaaruit dan de landelijke vervoerder het overneemt.

    Voor België is dit bijvoorbeeld Taxipost, en worden de paketten eerst naar Charleroi verstuurd. Als ik tracking informatie aanvraag bij Taxipost zit het pakket zogezegd vanaf het versturen al in Charleroi, zonder enige vermelding van het verlaten van de UK of zo.

    Voor Nederland lijkt mij dat ze dezelfde afspraak met TNT hebben.

    Vandaar ook dat ze het zo goedkoop kunnen doen. Individueel per pakje vanuit de UK verzenden zou te kostelijk zijn met een tracking service.

    Wat soms ook kan gebeuren is dat bepaalde objecten niet in voorraad zijn bij Amazon.co.uk maar wel in Frankrijk of Duitsland, dat je je pakket uit één van die landen krijgt. Weliswaar met een Engelstalige factuur maar het etiket vermeld een ander filiaal. Dit wordt trouwens natuurlijk enkel gedaan als het product volledig identiek is.

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Complimenten voor amazon.co.uk.

    Met de komst van de gratis verzending wordt alles nog eens zeer snel geleverd ook. Meerdere 3D-BD's besteld en binnen 3 dagen al in de bus!
    Die snelle levering is al sinds eind 2008,...wel mooi natuurlijk dat ze voor de gratis levering de zelfde verzendmethode behouden.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Die snelle levering is al sinds eind 2008,...wel mooi natuurlijk dat ze voor de gratis levering de zelfde verzendmethode behouden.
    Niet snelle verzending hebben ze al veel langer, alleen niet dat het gratis is

  11. #536

    Standaard

    MMhhhh Hebben ze ineens gratis verzending naar Nederland geknepen Je moet nu voor 25 pound bestellen om er voor in aanmerking te komen Dat was toch minder????
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  12. #537
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nee John is sedert de invoering van gratis verzenden altijd 25 £ geweest.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #538

    Standaard

    Ok dan zal ik me wel vergist hebben, ik dacht bijna zeker te weten dat ik ook een paar bestellingen onder die grens had gedaan, maar bewaar nooit wat
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  14. #539
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Ok dan zal ik me wel vergist hebben, ik dacht bijna zeker te weten dat ik ook een paar bestellingen onder die grens had gedaan, maar bewaar nooit wat
    Ik heb ook een aantal bestellingen onder de 25 pond met de gratis verzendoptie toegezonden gekregen. Officieel is het 25 pond, maar misschien afhankelijk van wat je besteld, heb je soms voor lagere bedragen ook al geluk. Kwestie van proberen dus. En ja, ik bewaar dus wel altijd alles. Vandaar dat ik het zeker weet.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Officieel is het 25 pond, maar misschien afhankelijk van wat je besteld, heb je soms voor lagere bedragen ook al geluk.
    Officieel is het inderdaad 25 pond, maar ik heb zondag een bestelling geplaatst voor 23,17 pond en toen kreeg ik ook de optie om deze gratis te verzenden. Uiteraard gedaan.

  16. #541

    Standaard

    Heeft iemand al eens te maken gehad met juist hele trage levering van Amazon? Ik heb op 16 oktober 3 BR's besteld (Graduate, Delicatessen en Mulholland Drive). Volgens de site waren alle items op voorraad, maar The Graduate werd pas verzonden op 30 oktober.

    Daarna werd het stil. Op de site bleef ik zien, dat de andere items op voorraad waren, maar er werd maar niets verzonden. Op 12 november kreeg ik een mailtje, dat de twee BR's niet op voorraad waren. Wel gek, want op de site stond nog steeds In Stock! Dus ik gelijk gemaild, of ze wilden kijken wat er aan de hand was. Het antwoord kwam dezelfde dag:

    Thank you for contacting Amazon.co.uk with your concerns for these items.
    Although this item is still listed in our catalogue as being available we are currently unable to obtain a copy and our catalogue will shortly be updated to reflect this item's new status.

    We would like to offer our sincerest apologies for any inconvenience to you over your order.
    While we do our best to adhere to our estimates, our inventory is constantly changing based on information we receive directly from our suppliers, and occasionally, changes in our supply chain can add time to your order.
    Please be advised that I have contacted our buying team with regard to this delay and they are currently looking into it. Once we receive any update on the order status you will be notified immediately.
    Toch staat er vandaag nog steeds In Stock bij beide items. Zulke voorraadindicaties zijn juist zo goed om te bepalen waar je snel je spullen in huis kan krijgen, maar Amazon heeft er blijkbaar toch problemen mee.

    Nu boeken ze het geld nog niet af (gelukkig maar!), maar wachten is nooit leuk als je elke dag ziet dat je bestelling op voorraad is (en je het gevoel krijgt dat iedereen die schijfjes krijgt behalve jezelf).

  17. #542

    Standaard

    Kan ik bij amazon.co.uk nog te maken krijgen met een rekening van de TNT ? of leverd amazon.co.uk vanaf het 'vaste' land van Engeland?



    edit:

    Laat maar las het ietsje terug in dit topic al.
    1e order bij amazon.com met Gratis verzending scheelt het toch mooi 5,5 pond.

    Gran turismo voor maar 43 euro besteld !!

    edit 2:

    vandaag ontvangen, heel snel.
    Alleen niet zo bijzonder als het lijkt, verzendadres is in Amsterdam (gyroscoopweg 108).

    Dus snelle levering voor een goeie prijs.

    Amazon.co.uk 1e postieve ervaring.
    Laatst aangepast door le-nnart : 30-11-2010 om 22:03
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  18. #543

    Standaard

    Even een vraagje,

    Ik heb nog nooit wat in het buitenland (via internet) gekocht, maar nu wil graag (met creditcard) de special edition van Inception, met dat koffertje, kopen op amazon.co.uk. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden of iets dergelijks, zoals wat er fout kan gaan? Ik hoor soms nog wel eens wat over de douane en dergelijke. Alvast bedankt

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kip Bekijk bericht
    Even een vraagje,

    Ik heb nog nooit wat in het buitenland (via internet) gekocht, maar nu wil graag (met creditcard) de special edition van Inception, met dat koffertje, kopen op amazon.co.uk. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden of iets dergelijks, zoals wat er fout kan gaan? Ik hoor soms nog wel eens wat over de douane en dergelijke. Alvast bedankt
    Bij Amazon UK hoef je niet bang te zijn voor douane, je betaald immers de belasting (VAT) al bij het afrekenen.

  20. #545
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Iemand anders problemen als ze proberen via amazon.co.uk iets te kopen/bestellen op de marketplace/3rd party merchant?
    Ik woon in NL, heb een postadres in NL en als ik iets probeer te bestellen dan krijg ik bij checkout dat er een probleem bij de verzending is, als ik dan op lees meer klik dan staat er dat er gewoon verzonden wordt naar NL.
    Ik kan dus via amazon.co.uk alleen bij de officiele amazon partner bestellen....

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yoeri Bekijk bericht
    Iemand anders problemen als ze proberen via amazon.co.uk iets te kopen/bestellen op de marketplace/3rd party merchant?
    Ik woon in NL, heb een postadres in NL en als ik iets probeer te bestellen dan krijg ik bij checkout dat er een probleem bij de verzending is, als ik dan op lees meer klik dan staat er dat er gewoon verzonden wordt naar NL.
    Ik kan dus via amazon.co.uk alleen bij de officiele amazon partner bestellen....
    Sommige verkopers versturen niet naar het buitenland. Alleen sellers die bij het item "international" shipment hebben staan doen dit. Als dit niet zo is krijg je een fout melding te zien.

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Heeft iemand al eens te maken gehad met juist hele trage levering van Amazon? Ik heb op 16 oktober 3 BR's besteld (Graduate, Delicatessen en Mulholland Drive). Volgens de site waren alle items op voorraad, maar The Graduate werd pas verzonden op 30 oktober.

    Daarna werd het stil. Op de site bleef ik zien, dat de andere items op voorraad waren, maar er werd maar niets verzonden. Op 12 november kreeg ik een mailtje, dat de twee BR's niet op voorraad waren. Wel gek, want op de site stond nog steeds In Stock! Dus ik gelijk gemaild, of ze wilden kijken wat er aan de hand was. Het antwoord kwam dezelfde dag:

    Toch staat er vandaag nog steeds In Stock bij beide items. Zulke voorraadindicaties zijn juist zo goed om te bepalen waar je snel je spullen in huis kan krijgen, maar Amazon heeft er blijkbaar toch problemen mee.
    Toch maar een update. Heeft niemand met Amazon problemen gehad, dat artikelen volgens de site op voorraad zijn, maar dat er maar niet wordt verzonden? Mijn spullen zijn nog steeds niet binnen, terwijl ze wel op voorraad zouden moeten zijn!

    Ik heb navraag gedaan bij Amazon over de betrouwbaarheid van hun voorraadindicator, maar ze geven alleen maar melding dat ik nog enkele weken moet wachten Dit is waardeloos, je moet er toch vanuit kunnen gaan dat als de site dagelijks aangeeft dat alles op voorraad is, dat er dan snel verzonden wordt?

  23. #548

    Standaard

    Nog nooit last van gehad bij amazon.co.uk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #549

    Standaard

    Vreemd verhaal mail ze eens met dit verhaal of bestel eens helemaal opnieuw.

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Toch maar een update. Heeft niemand met Amazon problemen gehad, dat artikelen volgens de site op voorraad zijn, maar dat er maar niet wordt verzonden? Mijn spullen zijn nog steeds niet binnen, terwijl ze wel op voorraad zouden moeten zijn!

    Ik heb navraag gedaan bij Amazon over de betrouwbaarheid van hun voorraadindicator, maar ze geven alleen maar melding dat ik nog enkele weken moet wachten Dit is waardeloos, je moet er toch vanuit kunnen gaan dat als de site dagelijks aangeeft dat alles op voorraad is, dat er dan snel verzonden wordt?
    Heb je het niet toevallig via marketplace besteld, i.p.v. Amazon zelf?

Pagina 22 van 74 EersteEerste ... 121819202122232425263272 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •