Pagina 24 van 74 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #576

    Standaard

    Hmm, toch vreemd. Ik had de Friends box besteld op oudjaarsdag maar blijkbaar kunnen ze mijn Creditcard niet afschrijven. Heb de order nu gecancelled en heb geprobeerd de box opnieuw te bestellen, maar dat wil niet lukken..

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hmm, toch vreemd. Ik had de Friends box besteld op oudjaarsdag maar blijkbaar kunnen ze mijn Creditcard niet afschrijven. Heb de order nu gecancelled en heb geprobeerd de box opnieuw te bestellen, maar dat wil niet lukken..
    Iemand meer problemen bij Amazon? Mijn CC is nu voor de tweede keer (aparte bestelling) geweigerd.

  3. #578

    Standaard

    Is je credit card niet verlopen? Mijne is nl. per 1-1 verlopen, heb nog geen nwe ontvangen dus moet nu de bank bellen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #579

    Standaard

    Kan dat dan? Ik heb hem ergens begin 2009 aangeschaft meen ik me te herinneren en is geldig tot 2014 dus..

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Iemand meer problemen bij Amazon? Mijn CC is nu voor de tweede keer (aparte bestelling) geweigerd.
    Mijn laatste bestelling bij Amazon.com van 31 december jl. is zonder problemen verlopen en heb op dit moment even geen nieuwe bestellingen in de pijplijn zitten. Ik weet het niet maar misschien heeft het te maken met de BTW verhoging in Engeland, die wordt bij Amazon.co.uk vandaag ingevoerd. En ik weet niet of je hier al aan gedacht hebt maar je kan de twee volgende dingen doen, ten eerste Amazon een mailtje sturen en vragen wat het probleem is en ten tweede even contact opnemen met je credit card maatschappij of er bij hun iets aan de hand is.

  6. #581

    Standaard

    Bestelling plaatsen gaat prima, heb net even een pre-order opnieuw besteld, scheelt ook weer VAT/BTW: Er gaat nu idd geld vanaf i.p.v. dat er wat bijkomt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #582

    Standaard

    Het gaat om Amazon UK en ik heb al meerdere mailtjes verstuurd. Ik denk dat het probleem ergens bij de bank ligt, dus die ga ik vandaag of morgen maar eens bellen.

  8. #583

    Standaard

    Zit je niet toevallig aan je max. voor deze maand?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #584

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kan dat dan? Ik heb hem ergens begin 2009 aangeschaft meen ik me te herinneren en is geldig tot 2014 dus..
    als je inlogt zie je in je betalingscherm tot hoelang hij geldig is. Of je pakt de kaart effe.

    'Boerenl*lverstand' modus: Geldig tot 1/11 (zoals mijn kaart) houdt dus in januari 2011.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #586

    Standaard

    Zojuist gebeld. De rabobank heeft enige tijd geleden mijn rekening omgezet van een Studentenpakket naar een Basispakket, maar heeft daarbij niet vermeld dat mijn CC per 27/12 kwam te vervallen. Er wordt nu een nieuwe aangevraagd. Case closed!

  12. #587

    Standaard

    26e van december een pakketje besteld en vandaag 7 januari meld de chauffeur dat hij onderweg is. (best snel met nieuwjaarsdag e.d. er tussen door.)

    Weet iemand of er nog een actie komt met Blu-Rays zoals de 3 voor 2 actie die ze een tijdje geleden hadden?

  13. #588

    Standaard

    Opnieuw een positieve ervaring met Amazon.co.uk, ik heb op 5 januari jl. een pre-order geplaatst met een extra bestelling (The Omen Trilogy) die gewoon op voorraad was. Om kosten te besparen wilde ik beide items laten uitleveren op de datum van de pre-order maar Amazon besloot toch The Omen Trilogy eerder uit te leveren en hij viel vandaag al in de bus, zonder bijkomende kosten en wederom eerder dan de verwachte leverdatum van 10 januari .

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Opnieuw een positieve ervaring met Amazon.co.uk, ik heb op 5 januari jl. een pre-order geplaatst met een extra bestelling (The Omen Trilogy) die gewoon op voorraad was. Om kosten te besparen wilde ik beide items laten uitleveren op de datum van de pre-order maar Amazon besloot toch The Omen Trilogy eerder uit te leveren en hij viel vandaag al in de bus, zonder bijkomende kosten en wederom eerder dan de verwachte leverdatum van 10 januari .
    Dat doen ze heel vaak bij preorders, blijkbaar is het logistiek gemakkelijker om die als losse pakketjes te versturen ofzo.

  15. #590

    Standaard

    Echt supersnelle levering zeg!! Ik had 9/1 's avonds een bestelling geplaatst en vandaag al geleverd. Bol heeft vaak langer de tijd nodig ondanks voorradig. én geen verzendkosten,dat is helemaal super. Kortom, ik ben heel blij met amazon.co.uk

  16. #591

    Standaard

    De verzending naar België is dit jaar ook al sneller dan vorig jaar.

    Enige waar je soms op moet wachten met FREE super saver delivery is het moment dat ze het gaan versturen vanuit het magazijn, je komt vaak achteraan in de wachtrij.

    Maar tegenwoordig is het na twee dagen al binnen na verzendingsbericht:

    Bestellen op maandag, verzendingsbericht op dinsdagavond, paketscan in Antwerpen op woensdagnamiddag, donderdagochtend levering.

    Vroeger zat er zo goed als altijd nog een extra dag tussen versturen en aankomst in sorteercentrum (Antwerpen voor mij).

    Moest er in België nog zoiets bestaan als een avondpostronde is het 24u levering

    7 Jan 2011 12:32:37 PM Antwerpen BE Delivered
    7 Jan 2011 06:38:03 AM Antwerpen BE Out for delivery
    6 Jan 2011 10:37:18 PM Antwerpen BE Arrival Scan
    6 Jan 2011 06:16:54 PM Charleroi BE Arrival Scan
    5 Jan 2011 09:51:51 PM Bruxelles BE Order has been handed over to the carrier and is in transit
    Laatst aangepast door kristofke : 13-01-2011 om 23:12

  17. #592

    Standaard

    Negatieve ervaring met amazon:

    Ik kreeg een re-sealed oftewel een 2e hands exemplaar met allemaal vingerafdrukken en krassen op de disc. Meteen een retourtje...

  18. #593

    Standaard

    Ik kreeg zo net de nieuwe versie binnen blijkt het een brushed up resealed exemplaar te zijn, kom op hé . Ik bestel niet voor niets een nieuwe waar geen vingerafdrukken op zitten.

  19. #594

    Standaard

    Ik heb er werkelijk nog nooit een probleem gehad en heb er al een paar 100 dingen gekocht van dvds blu ray's tot labtop accu etc etc alles supersnel en in perfecte staat.

    Als amazon uk een vrouw was geweest dan was ik hopeloos verliefd op dr.

  20. #595

    Standaard

    Bij Play.com moet ik altijd een week wachten na verzending tot ik mijn bestelling in huis heb. Afgelopen dinsdag is de blu-ray van Sin City (Theatrical en Recut & Extended version) verstuurd en vandaag (3 dagen later) al in huis!

  21. #596

    Standaard

    Heb vandaag 2 nieuwe Death Race's ontvangen zodat ze zeker weten dat het goed zit en de andere mag ik houden :P. Ben zeer tevreden met hun klantenservice!

  22. #597

    Standaard

    Rekent amazon vanaf heden helemaal geen verzendkosten maar naar Nederland? Want ik kan nu gewoon een item bestellen van 5 pond gratis naar Nederland laten sturen!

  23. #598

    Standaard

    kan je bij amazon alleen betalen met creditcard of ook met paypal?

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Rekent amazon vanaf heden helemaal geen verzendkosten maar naar Nederland? Want ik kan nu gewoon een item bestellen van 5 pond gratis naar Nederland laten sturen!
    Ik heb het geprobeerd met Somers Town van £4,47 en ook met Good Morning van £12,93 en dan krijg ik ook de optie idd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Rekent amazon vanaf heden helemaal geen verzendkosten maar naar Nederland? Want ik kan nu gewoon een item bestellen van 5 pond gratis naar Nederland laten sturen!
    Het kan ook zijn dat je nieuwe bestelling automatisch wordt toegevoegd aan een nog openstaande eerdere bestelling en dat je daarom voor de Super Saver Delivery-optie kunt kiezen.

Pagina 24 van 74 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •