Pagina 3 van 74 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #51

    Standaard Tnt

    Ik heb nu een aantal keren besteld bij Amazon.co.uk, en bevalt prima. Altijd voor een goeie prijs, goed verpakt en redelijk snelle verzending (via deutsche post).

    Nu kreeg ik gisteren een bevestiging van versturen van mijn pakketje. Tot mijn verbazing stond er vandaag al iemand van TNT aan de deur. Verstuurd door een BV in Nederland.

    Nu vraag ik mij af, zal ik in 2009 ook al mijn bestellingen zo snel ontvangen via TNT of zullen ze alles na de drukke december maand weer via hun bestaande partners versturen?

  2. #52

    Standaard

    Hmm, ik kreeg vandaag een mailtje dat er een DVD was verzonden. Ben benieuwd hoe lang dat dan gaat duren


  3. #53

    Standaard

    Zondag een blu ray box besteld, gisteren binnen, top!
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  4. #54

    Standaard

    Beste tot nu toe, in vervolg koop ik bij Amazon, 3 verstuurde titels op 8 december vandaag mogen ontvangen.
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 10-12-2008 om 17:57
    What ?

  5. #55

    Standaard

    Ik zweer bij Amazon.com en .co.uk
    .co.uk is de laatste tijd megasnel; 2 dagen na verzenden binnen! (the Dark Knight Batmask LE; Doctor Who series 4)

    Het zal best wat duurder zjn dan Play, maar de snelle verzending is me dat meer dan waard.

  6. #56
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het zal best wat duurder zjn dan Play, maar de snelle verzending is me dat meer dan waard.
    Ook de verpakkingswijze is 10 keer beter, dan bij Play.com. Bij Play.com is het de ene keer een bubbeltjes enveloppe en dan andere keer netjes een kartonnendoosje.

  7. #57

    Standaard

    Betaal je via Amazon.co.uk nog inklaring/douanekosten op een box van 55 pond?

  8. #58

    Standaard

    Lijkt me niet.
    .co.uk is de Engelse afdeling van Amazon, dus dat zou dan gewoon gelden als binnen de EU. Maar zeker weten doe je nooit. Bij Play.com zou je ook extra kosten kunnen krijgen (ook al gebeurt het nooit)


  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Betaal je via Amazon.co.uk nog inklaring/douanekosten op een box van 55 pond?
    Nee, Amazon.co.uk verzendt niet vanaf de Kanaaleilanden, maar vanuit de UK zelf. Bovendien wordt bij bestellingen naar Nederland het Nederlandse BTW-tarief gehanteerd. Twee keer BTW betalen hoef je sowieso niet.

    Voordeel van Amazon.co.uk is bovendien dat ze gebruik maken van TNT in plaats van het prutsende Royal Mail, wat betekent dat je bestellingen een paar dagen na verzending al in ontvangst kunt nemen.

  10. #60

    Standaard

    Als je iets besteld hoelang duurt het dan voordat het is verzonden. Is dit meestal binnen 24uur ?
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maver21 Bekijk bericht
    Als je iets besteld hoelang duurt het dan voordat het is verzonden. Is dit meestal binnen 24uur ?
    Als je een bestelling plaatst, krijg je tijdens de checkout - vóór je betaalt en de order afrondt - te zien wanneer de bestelling ongeveer wordt verzonden ("dispatch estimate") en een verwachting van wanneer je de bestelling kunt ontvangen ("delivery estimate"). De daar vermelde data kloppen bijna altijd, zo is mijn ervaring.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Als je een bestelling plaatst, krijg je tijdens de checkout - vóór je betaalt en de order afrondt - te zien wanneer de bestelling ongeveer wordt verzonden ("dispatch estimate") en een verwachting van wanneer je de bestelling kunt ontvangen ("delivery estimate"). De daar vermelde data kloppen bijna altijd, zo is mijn ervaring.
    ok, nou ik heb gister namelijk hellboy 2 besteld en de dispatch estimate staat gepland voor vandaag 29december maar hij is nog niet verzonden. Komt dit vanavond nog?

    Het is voor de eerste keer dat ik wat bij Amazon heb besteld dus daarom deze vragen
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maver21 Bekijk bericht
    ok, nou ik heb gister namelijk hellboy 2 besteld en de dispatch estimate staat gepland voor vandaag 29december maar hij is nog niet verzonden. Komt dit vanavond nog?
    Ik heb even mijn laatst verzonden bestellingen gecheckt en daarvoor ontving ik rond 20.00/21.00 uur bevestigingen per email dat de order verzonden was. Dus nog effe geduld hebben.

  14. #64

    Standaard

    Bij mij stond de estimate voor een bestelling op 29 december, en ik heb inderdaad om 20.16 (om precies te zijn ) een dispatch mailtje gekregen


  15. #65

    Standaard

    het is nu 21.36 maar bij mij nog steeds niks verzonden, hij moet toch echt volgens de site vandaag worden verzonden dus ben benieuwd
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  16. #66

    Standaard

    Een estimate is geen definitieve datum he Het is een verwachten verzenddatum. Kan altijd wat later worden. Maar het komt wel goed hoor Amazon is een topwinkel!


  17. #67

    Standaard

    Twee bestellingen deze week binnen drie dagen binnen gekregen van amazon.co.uk, erg netjes.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #68

    Standaard

    Even een vraagje,

    hoe komt dat ik een aantal dagen geleden Hellboy 2 had besteld toen deze nog op voorraad was, nu ga ik net kijken en is de bluray out of stock.

    Dispatch estimate: 31 Dec 2008
    Delivery estimate: 6 Jan 2009 - 7 Jan 2009

    Dit staat er bij mijn order. Beetje vage zooi :x
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maver21 Bekijk bericht
    Even een vraagje,

    hoe komt dat ik een aantal dagen geleden Hellboy 2 had besteld toen deze nog op voorraad was, nu ga ik net kijken en is de bluray out of stock.

    Dispatch estimate: 31 Dec 2008
    Delivery estimate: 6 Jan 2009 - 7 Jan 2009

    Dit staat er bij mijn order. Beetje vage zooi :x
    Het lijkt mij dat jij (voorlopig) één van de laatste exemplaren uit de voorraad krijgt. Verder zou de verwachte datum van op de post doen gisteren moeten zijn en zou de blu ray volgende week bij je binnen moeten komen.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door calexico26 Bekijk bericht
    Het lijkt mij dat jij (voorlopig) één van de laatste exemplaren uit de voorraad krijgt. Verder zou de verwachte datum van op de post doen gisteren moeten zijn en zou de blu ray volgende week bij je binnen moeten komen.
    Leg uit, dat snap ik even niet.

    Hoe komt het dan dat mijn order status dan helemaal niet meer is bijgewerkt sinds dat ik die order heb geplaatst
    Laatst aangepast door Maver21 : 01-01-2009 om 17:13
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  21. #71

    Standaard

    Even geduld hebben, je ontvangt je blu-ray ongetwijfeld zo snel mogelijk. Vergeet niet dat de feestdagen pas net achter de rug zijn.

  22. #72

    Standaard

    Ik had even een mailtje gestuurd naar amazon en ik krijg net een zeer zeer nette verontschuldigingsmail terug met daarin onder andere,


    I have checked your order and regret to inform that we have not received this item in our Fulfilment Centre.

    Sometimes unexpected fluctuations in supply can add time to our original availability estimates listed on the website.

    Please understand that as a retailer, we rely solely on the supply from our supplier. On this occasion, we have found that this item has been delayed and our supplier has not been able to let us know exactly when they expect to have more in stock.
    Ik heb hem inmiddels maar gecanceled en kijken waar ik hem anders kan bestellen
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  23. #73

    Standaard

    Dit is een beetje offtopic maar geld wel voor amazon.
    Ik heb een nieuwe creditcard en daar staat dat je wisselkoersopslag kunt krijgen.
    Geld dat ook op pond.
    Want ik een bestelling van ongeveer 280 pond en als ik dan met de creditcard betaal, rekenen ze dan niet teveel?
    Het is namelijk 2%.


    Four **** Trader & SafeTrader


  24. #74

    Standaard

    Zeer tevreden over mijn eerste bestelling bij Amazon.co.uk.

    30 December 9 dvd's besteld, die op 2 januari verzonden waren. Er werd toen vermeld dat de delivery estimate 6 januari zou zijn. En inderdaad zojuist bezorgd! Tegen zulke levertijden kan Play niet op.

  25. #75

    Standaard

    hier ook een eerste bestelling, six feet under complete collection en cd grace jones, 10-15 dagen , verwacht rond 15 jan en vandaag reeds ontvangen en heel goed verpakt!
    Schitterend!

Pagina 3 van 74 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •