Pagina 5 van 74 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #101

    Standaard

    tipje; vaak staat de film voor dezelfde prijs bij een van de aanbieders op de amazon.co.uk marketplace, als je daar bestelt heb je vaak geen VAT en alleen verzendkosten!
    Bedankt voor de tip!

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    tipje; vaak staat de film voor dezelfde prijs bij een van de aanbieders op de amazon.co.uk marketplace, als je daar bestelt heb je vaak geen VAT en alleen verzendkosten!
    Even een vraagje over die marketplace: Als ik 2 dvd's bestel en ze worden beiden verkocht door media moguls (via Amazon dus) dan worden wel 2 keer de postage en packing geteld (zie hieronder). Dat is als je bij Amazon besteld toch niet zo?

    Amazon.co.uk Marketplace Order Summary Items: £7.14 Postage & Packing: £3.58

  3. #103

    Standaard

    Nope, al die andere partijen die via amazon aanbieden hanteren hun eigen verzendkosten...

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Erg raar dan inderdaad.

    Probeer hier eens. Als het goed is wordt je dan gevraagd om in te loggen. Dan moet je order kunnen selecteren, maar er is ook een tabblad 'E-mail'. Als je daarop klikt, kun je zelf een ordernummer invoeren etc. Heb je die al eens geprobeerd? Anders weet ik het ook niet. Maar Amazon is niet zo dat ze je lekker links laten liggen. Ze hebben goeie service, vind ik, dus ik verwacht ook wel dat je contact met ze krijgt.
    Dat heb ik idd al eens geprobeerd. Nu voor de 3e keer.

    Vandaag kreeg ik wel email van amazon, maar dat ging alleen maar over of ik een of het product wil oordelen dat ik onlangs gekocht heb.

    Iemand die wel eens contact heeft gehad met amazon? En zoja, hoelang duurt het meestal voordat er gereageerd wordt?

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan Bekijk bericht
    Dat heb ik idd al eens geprobeerd. Nu voor de 3e keer.

    Vandaag kreeg ik wel email van amazon, maar dat ging alleen maar over of ik een of het product wil oordelen dat ik onlangs gekocht heb.

    Iemand die wel eens contact heeft gehad met amazon? En zoja, hoelang duurt het meestal voordat er gereageerd wordt?
    Ik heb ze onlangs gemaild over een beschadigde dvd. Binnen een half uur had ik antwoord en hadden ze direct ook al een nieuwe dvd gratis in bestelling gezet. De beschadigde dvd hoefte ik ook niet terug te sturen.
    Zelf heb ik tot nu toe alleen maar goede ervaringen met amazon.co.uk, ook met de service.

  6. #106

    Standaard

    tipje; vaak staat de film voor dezelfde prijs bij een van de aanbieders op de amazon.co.uk marketplace, als je daar bestelt heb je vaak geen VAT en alleen verzendkosten!

    Heb vandaag je tip opgevolgd en een bestelling op de marketplace gemaakt, ben benieuwd. Vraag me wel af of de aangeboden dvd's ook inderdaad nieuw zijn, maar er is maar een manier om daar achter te komen!

  7. #107

  8. #108

    Standaard

    Waarschijnlijk zonder. The Good, the Bad and the Ugly en A Fistful of Dynamite zijn ook bij VanLeest te koop (voor € 5,-) zonder sleeve.

  9. #109

    Standaard

    De 3 voor 2 actie (Blu-ray) op de site is flink uitgebreid... Ik zal helaas ook weer mijn slag moeten slaan
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow Bekijk bericht
    Ik heb ze onlangs gemaild over een beschadigde dvd. Binnen een half uur had ik antwoord en hadden ze direct ook al een nieuwe dvd gratis in bestelling gezet. De beschadigde dvd hoefte ik ook niet terug te sturen.
    Zelf heb ik tot nu toe alleen maar goede ervaringen met amazon.co.uk, ook met de service.
    Hoe kan ik amazon op een andere manier bereiken? Is er een email adres waar ze iig op antwoorden op verschillende soorten vragen?
    Want ik word hier een beetje moe van. Nog steeds helemaal niks van ze gehoord.
    Ik check nog eens extra alle spam op mijn email adres maar ook daar zit niks tussen.

    20 pond betaald voor niks

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan Bekijk bericht
    Hoe kan ik amazon op een andere manier bereiken? Is er een email adres waar ze iig op antwoorden op verschillende soorten vragen?
    Want ik word hier een beetje moe van. Nog steeds helemaal niks van ze gehoord.
    Ik check nog eens extra alle spam op mijn email adres maar ook daar zit niks tussen.

    20 pond betaald voor niks
    Ik heb ze via de site een email gestuurd naar hun algemene customer service adres, voor verschillende soorten vragen. Hier kreeg ik heel snel antwoord op, zoals gezegd. Wat het precieze adres is, weet ik niet. Dit werd niet zichtbaar op de site en het email adres waarmee is geantwoord, kan volgens hen geen directe e-mail ontvangen.

    Het lijkt me niet dat je 20 pond voor niets hebt betaald. Ik heb geen idee hoe, maar uiteindelijk krijg je je geld ongetwijfeld terug

  12. #112

    Standaard

    Nu dan toch antwoord van amazon. Of ik mijn geld terug wou of de dvd nog een keer toezenden.
    Ik koos voor het laatste en daar krijg ik snel antwoord op.
    Ik zou nu denken dat mijn vorige mails niet aangekomen zijn.

    Iig hoop ik dat het nu opgelost is.

  13. #113

    Standaard

    Vrijdagavond 3 Blu-Rays besteld uit de 3=2 actie en vandaag lagen ze dus keurig netjes in de bus.
    Toppie

  14. #114

    Standaard

    nou dan heb je geluk, ik wacht al 9 dagen op een aantal DVD's

  15. #115

    Standaard

    Vervelend. Heb die box van Six Feet Under besteld, later gelezen dat er best wel wat beschadigingen zijn bij sommige schijven. Bij mij ook 2 schijven van seizoen 2 ernstig bekrast. Kunnen ze geen aparte seizoenen naleveren als vervanging, moet ik die hele box weer terug sturen. Krijg ik een nieuwe. Maar dus een grote kans dat ook daar weer wat mee is. Njah, we zullen maar afwachten.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Vervelend. Heb die box van Six Feet Under besteld, later gelezen dat er best wel wat beschadigingen zijn bij sommige schijven. Bij mij ook 2 schijven van seizoen 2 ernstig bekrast. Kunnen ze geen aparte seizoenen naleveren als vervanging, moet ik die hele box weer terug sturen. Krijg ik een nieuwe. Maar dus een grote kans dat ook daar weer wat mee is. Njah, we zullen maar afwachten.
    Die kans is inderdaad wel groot. Ik heb de box Six Feet Under onlangs ook bij amazon gekocht. Die dvd's zitten, op een enkele na, ook helemaal onder de kleine krasjes en vingerafdrukken. Vreemd.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow Bekijk bericht
    Die kans is inderdaad wel groot. Ik heb de box Six Feet Under onlangs ook bij amazon gekocht. Die dvd's zitten, op een enkele na, ook helemaal onder de kleine krasjes en vingerafdrukken. Vreemd.
    Ja, ik stond er ook nogal van te kijken. Hij was nog helemaal in seal. Ik wacht gewoon tot dat ik die andere ontvangen heb, kijk wat in beide boxen defect is en zorg dat ik 24 goede schijven heb voordat ik iets terugstuur. Ik moet toch maar 2 schijven vervangen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ja, ik stond er ook nogal van te kijken. Hij was nog helemaal in seal. Ik wacht gewoon tot dat ik die andere ontvangen heb, kijk wat in beide boxen defect is en zorg dat ik 24 goede schijven heb voordat ik iets terugstuur. Ik moet toch maar 2 schijven vervangen.
    Dat is wel zo handig ja. Zelf hoef ik volgens mij niet direct dvd's te vervangen, ik heb tenminste geen enorm zware beschadigingen gezien. Maar zo'n beetje elke dvd uit de box zag er wel behoorlijk intensief gebruikt uit. En dat terwijl de seal er inderdaad omheen zat en ik de box toch echt voor nieuw heb gekocht.

  19. #119

    Standaard

    Ja, vreemd inderdaad. Zal wel iets misgegaan zijn bij de fabriek ofzo. Kan me niet voorstellen dat amazon met opzet beschadigde spullen verkoopt, maar je weet het nooit. Ik kom er wel overheen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  20. #120

    Standaard

    Als ik een refund van de marketplace krijg van amazon.com waar sturen ze het geld naar?
    Terug naar de cc of paypal?


    Four **** Trader & SafeTrader


  21. #121

    Standaard

    bij het lezen van dit bericht ook mijn six feet box bekeken..die zat ook nog in seal en ik ben niet van plan van hem onmiddelijk te gaan bekijken en hier bijna alles oké, behalve seizoen 4...daar zitten de discs ook vol kleine krasjes en stipjes...één disc ziet er heel erg vies uit.
    Bij seizoen 5 zie ik hier en daar ook iets..

    Hopelijk geen invloed bij het afspelen...ik heb echt geen zin om die dingen helemaal te gaan uittesten. Onlangs een disc moeten terugsturen van black books bij hmv die was ook erg gekrast en nochtans ook geseald. pfff

  22. #122

    Standaard

    Heb vandaag je tip opgevolgd en een bestelling op de marketplace gemaakt, ben benieuwd. Vraag me wel af of de aangeboden dvd's ook inderdaad nieuw zijn, maar er is maar een manier om daar achter te komen!
    Vandaag is de eerste van de twee bestellingen binnengekomen. Had Collatoral (2disc versie) voor het belachelijke bedrag van 1 pond (nieuw) gekocht. Ik betaalde nog meer voor de verzendkosten dan voor de dvd zelf. De dvd was netjes geseald en zag er ook nieuw uit. Dit gaan we dus vaker proberen!

  23. #123

    Standaard

    Ik kan helemaal niets bestellen via de marketplace.
    Zodra ik de order wil afrekenen krijg ik de melding dat het niet mogelijk is om te verzenden naar mijn adres!!??

    Hoe kan dat nou terwijl jullie dat wel allemaal voor elkaar krijgen?
    Heb ook al een ander adres geprobeerd maar dat maakt niets uit.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  24. #124

    Standaard

    Sommige mensen versturen alleen binnen de UK.

    het is trouwens prima gegaan met die Six Feet Under box, had de nieuwe box 1 dag na verzending al binnen. Hier zaten ook een paar defecte schijven in, maar ik heb de dvd's die kapot waren kunnen vervangen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  25. #125

    Standaard

    Zijn er aanbieders die via Market place met Paypal werken en zo ja, hoe kun je dat zien?

Pagina 5 van 74 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •