Pagina 51 van 74 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1251

    Standaard

    Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat Amazon UK verzendkosten gaat rekenen, hoe jammer je dat ook kunt vinden. Vond het juist altijd al een opmerkelijk iets dat ze dat niet deden. Bovendien moest je toch minstens 20 tot 25 pond besteden om er gebruik van te kunnen maken. Als het uit kwam was het meegenomen, maar vaak genoeg bleef ik daar onder. Ik ging echt geen extra Blu-rays erbij nemen om maar aan dat bedrag te komen.
    Hun verpakkingswijze is altijd prima, ze leveren over het algemeen snel, houden je prima op de hoogte over de status van je bestelling, hun klantenservice is top, de keuze aan producten enorm, dus die paar euro extra... Voor dat geld ga ik het niet ophalen in Engeland. Amazon US rekent al veel langer verzend- en handlingkosten en ook daar heb ik in het verleden regelmatig wat besteld. Maar ja, in Nederland zijn er een hoop mensen die de € 1,95 verzendkosten van bol.com al te veel vinden. Ik ga hierdoor mijn bestelgedrag bij Amazon UK echt niet veranderen. De alternatieven zijn gewoon minder aantrekkelijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #1252

    Standaard

    Of ik echt minder ga bestellen moet nog blijken, maar ik zal vast wel wat opsparen, aangezien de vaste kosten per bestelling het duurste zijn (zo'n €3.75 voor blu-ray's).

  3. #1253

    Standaard

    Ik ben het grotendeels eens met wat Marcel zegt, maar het is wel te betreuren dat de kosten zo hoog zijn (ik denk niet dat je er voor minder dan 5 euro afkomt), én het gaat Amazon klanten kosten. Ik zal er in de toekomst waarschijnlijk alleen uitzonderlijk nog iets bestellen, zoals de limited editions van Game Of Thrones. Play en Zavvi zijn qua prijzen weer in de running. Eens te meer wordt het per titel goed kijken waar die het goedkoopst is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #1254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik ga hierdoor mijn bestelgedrag bij Amazon UK echt niet veranderen. De alternatieven zijn gewoon minder aantrekkelijk.
    Idem. Als ik het goed begrijp, ben je zo'n 3,60 pond kwijt dus zo'n 5 euro. En daarvoor wordt het uit Engeland verstuurd. Als ik het vergelijk met € 1,95 van Bol dan vind ik € 5 prima kunnen. Dan is het gewoon in 1x wat meer bestellen om het uit te smeren. Ik koop weleens schijven via de winkels binnen Amazon en dan zijn de verzendkosten wel wat meer. Wel zal ik dan meer vergelijken bij gangbare titels. Maar het aanbod van de andere titels is bij Amazon toch aanzienlijk meer.

  5. #1255

    Standaard

    Allemaal goed en wel voor een lichtgewicht als een dvd.

    Het zal snel anders worden als er eens een zware special editing uitkomt.

    ik bestel bv mijn katteneten bij Amazon, vorige week nog besteld met gratis verzending, vandaag 27 pond verzending voor dezelfde bestelling.

  6. #1256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht

    ik bestel bv mijn katteneten bij Amazon, vorige week nog besteld met gratis verzending, vandaag 27 pond verzending voor dezelfde bestelling.
    £4,70 per deliver + £0,50 per KG.

    In jouw geval is dat dus 45 KG aan kattenvoer ?!
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #1257

    Standaard

    Inderdaad heel jammer. Ook heel vreemd, want zelfs de verzendkosten van hun partners zijn al lager. En vaak waren die producten al goedkoper. Het gaat daarom weer veel belangrijker worden om nog eens goed prijzen te vergelijken, ik begin al vaker via Ebay te kopen omdat het prijstechnisch interessanter is.

    Ze zijn aan mij geen klant kwijt, maar ze zullen wel (veel) minder bestellingen kunnen verwachten.
    Met korting online Chinees shoppen:
    MisterTao.com - recommender: DutchJohan

  8. #1258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    £4,70 per deliver + £0,50 per KG.

    In jouw geval is dat dus 45 KG aan kattenvoer ?!
    Ja is dat onmogelijk misschien? 2 katten kunnen heel wat eten op een maand. Maar daar moet ik dus niet meer voor bij Amazon zijn.

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Idem. Als ik het goed begrijp, ben je zo'n 3,60 pond kwijt dus zo'n 5 euro. En daarvoor wordt het uit Engeland verstuurd. Als ik het vergelijk met € 1,95 van Bol dan vind ik € 5 prima kunnen. Dan is het gewoon in 1x wat meer bestellen om het uit te smeren. Ik koop weleens schijven via de winkels binnen Amazon en dan zijn de verzendkosten wel wat meer. Wel zal ik dan meer vergelijken bij gangbare titels. Maar het aanbod van de andere titels is bij Amazon toch aanzienlijk meer.
    Het probleem in deze vind ik dat Amazon nogal eens stunt met prijzen en om dan bijvoorbeeld die 5 euro verzendkosten te betalen, dat vind ik dan jammer.

  10. #1260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het probleem in deze vind ik dat Amazon nogal eens stunt met prijzen en om dan bijvoorbeeld die 5 euro verzendkosten te betalen, dat vind ik dan jammer.
    Dan is het koopje er wel af idd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1261

    Standaard

    Dan nog blijf je het voordeel hebben van de betere uitgaves en service daar, dan je voor dezelfde titel hier zou hebben.

    Het nu moeten betalen van verzendkosten is misschien niet leuk, maar wel begrijpelijk.

    En omdat ik nu verzendkosten moet betalen daar, ga ik echt niet hier mindere kwaliteit kopen.

  12. #1262

    Standaard

    Ik denk dat amazon wel eens op zijn stappenzal terugkeren als ze merken dat heel wat internationale klanten wegblijven, want volgens mij halen ze net het meeste uit de internationale klanten. Een boycot is hier wel op zijn plaats.
    Ben blij dat ik de Werner Herzog collection nog gepreorderd heb met gratis verzending.
    Vanaf nu worden het dus enkel grote bestellingen plaatsen en dit maximaal 3 of 4 keer per jaar, ipv dat ik nu maandelijks eens 2 of 3 bestelde.

  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik denk dat amazon wel eens op zijn stappenzal terugkeren als ze merken dat heel wat internationale klanten wegblijven, want volgens mij halen ze net het meeste uit de internationale klanten. Een boycot is hier wel op zijn plaats.
    Ben blij dat ik de Werner Herzog collection nog gepreorderd heb met gratis verzending.
    Vanaf nu worden het dus enkel grote bestellingen plaatsen en dit maximaal 3 of 4 keer per jaar, ipv dat ik nu maandelijks eens 2 of 3 bestelde.
    En dat baseer je op? Dus de Bol.com van Engeland verdiend meer aan haar internationale klanten dan aan haar eigen binnenlandse klanten? Vreemde veronderstelling.

  14. #1264

    Standaard

    Overigens zeg ik niet, dat het niet kan. Maar het is geen logische redenering. En vraag me af hoe je tot deze redenatie komt en staaf je dat ergens op?

  15. #1265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Overigens zeg ik niet, dat het niet kan. Maar het is geen logische redenering. En vraag me af hoe je tot deze redenatie komt en staaf je dat ergens op?
    Waarom zou het niet logisch zijn, er zijn heel wat internationale klanten die bij amazon UK shoppen.
    Dit omdat ook niet alles uit is in elk ander land of vanwege de prijzen, de soort uitgave.
    Ik ben er al 1 van en er zitten hier al tientallen op het forum alleen al die via amazon shoppen.
    Hoeft niet zo onlogisch te zijn.

  16. #1266

    Standaard

    Op dit forum misschien wel en dan ook meestal enkel DVD,s en Blu-ray,s ,...maar hoeveel mensen in je kennissenkring ken jij die ooit iets bij Amazon bestellen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #1267

    Standaard

    Oude uitgaves en cd's zijn goed te doen via de third party sellers, daar betaalde je altijd al verzendkosten over. Balen bij nieuwe releases van vooral series en bij boeken, daar gaan de verzendkosten voor een hardcover flink doortellen.
    Benieuwd of amazon de wel blijft bij de gratis verzending vanaf 20 euro, al kan ik makkelijk iets bij vrienden net over de grens in Duitsland laten bezorgen.
    Toch lijkt het erop of de posttarieven in landen als UK en NL dit veroorzaken, DE heeft aanmerkelijk lagere tarieven.
    Send a maniac to catch a maniac...

  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Allemaal goed en wel voor een lichtgewicht als een dvd.

    Het zal snel anders worden als er eens een zware special editing uitkomt.

    ik bestel bv mijn katteneten bij Amazon, vorige week nog besteld met gratis verzending, vandaag 27 pond verzending voor dezelfde bestelling.
    Ik bestelde ook ons hondeneten via Amazon UK. Dit gaat nu ook niet meer lukken door de hoge verzendkosten, Amazon DE verzend het uberhaupt niet naar België, enkel Amazon FR heeft wel gratis verzending voor 15KG zakken naar België, de keus ginder is echter wel veel beperkter. Het gekke is dat als je ginder bepaalde merken koopt het als nog van Amazon in de UK komt, maar als je via de Franse site besteld krijg je wel gratis verzending .
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Op dit forum misschien wel en dan ook meestal enkel DVD,s en Blu-ray,s ,...maar hoeveel mensen in je kennissenkring ken jij die ooit iets bij Amazon bestellen.
    Eigenlijk ben ik in mijn vrienden, kennisen en familiekring de enige die films koopt. Zo populair zijn films dus idd niet. Ze vinden het überhaupt geldverspilling (downloaden is eigenlijk hun keyword). Walg ik even van maar is nu zo.

  20. #1270

    Standaard

    Ik ook vind dit heel erg jammer. Hopelijk wordt hiermee de blu-ray verkoop in Nederland weer beter waardoor er weer meer uitgegeven gaat worden .

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Waarom zou het niet logisch zijn, er zijn heel wat internationale klanten die bij amazon UK shoppen.
    Dit omdat ook niet alles uit is in elk ander land of vanwege de prijzen, de soort uitgave.
    Ik ben er al 1 van en er zitten hier al tientallen op het forum alleen al die via amazon shoppen.
    Hoeft niet zo onlogisch te zijn.
    Dit was zijn stelling: want volgens mij halen ze net het meeste uit de internationale klanten.

    Het meeste????
    Dus daarom mijn vraag, waarop baseert hij dat. Lijkt mij eerder dat er meer UK klanten zijn die er bestellen dan internationaal.

  22. #1272

    Standaard

    Als men grote hoeveelheden katten- en hondenvoer gaat bestellen via Amazon uk dan snap ik wel wel waarom ze het gratis verzenden hebben gestaakt. En ik voelde me al schuldig iedere keer dat ik twee blu-rays van net iets meer dan 22 pond bestelde..

  23. #1273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Benieuwd of amazon de wel blijft bij de gratis verzending vanaf 20 euro, al kan ik makkelijk iets bij vrienden net over de grens in Duitsland laten bezorgen.
    Alternatief daar is wom.de . Eens je in hun adresbestand zit, krijg je om de maand of zo een free shipping weekeinde, en dan is het de kwestie om daarbij alles bij elkaar te laten komen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #1274

    Standaard

    We zijn niet de enigen die klagen over het afschaffen van de Free Super Saver Delivery naar andere landen dan het Verenigd Koninkrijk. Er zijn inmiddels al honderden klachten hierover bij Amazon UK binnengekomen. Zie hier.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #1275

    Standaard

    Sorry voor de betrokkenen, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat diegenen die deze service gebruikten (of beter misbruikten) voor goedkoop katten- en hondeneten de boel verziekt hebben voor diegenen die bij Amazon "normale" zaken als boeken en dvd's kopen, en dat Amazons beslissing om de FSSD af te schaffen is ingegeven als wapen tegen dit soort misbruiken. Ik zal wel weer op een paar zere tenen trappen, maar ik heb gesproken. Als je zoiets doet dan maak je de business van Amazon kapot, met als gevolg dat nu iedereen op de blaren moet zitten.

    Anderzijds moet ik toch ook een vermanende vinger naar Amazon opsteken. Als je als retailer zowel dvd's als katteneten aanbiedt tegen dezelfde leveringsvoorwaarden, dan ben je verblind door winstbejag en dan ben je niet goed bezig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 51 van 74 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •