Pagina 56 van 74 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1376

    Standaard

    Ach, mannen, dat houdt het leven spannend... Als alles zo voorspelbaar zou zijn, dan wordt het wel erg saai.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #1377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ach, mannen, dat houdt het leven spannend... Als alles zo voorspelbaar zou zijn, dan wordt het wel erg saai.
    Dat zeggen we volgende keer ook als je je creditcardinfo niet kan vinden op een site Marcel .

  3. #1378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat zeggen we volgende keer ook als je je creditcardinfo niet kan vinden op een site Marcel .
    Mag hoor, ik hou wel van onverwachte gebeurtenissen... Blijkt overigens bij zavvi wel degelijk een probleem met de website te zijn, zo lieten ze weten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #1379

    Standaard

    Amazon heeft Animal Farm opnieuw verstuurd, deze keer vanuit Zwitserland.
    Hij zou moeten aankomen rond de 12e november.
    Volgens Amazon zijn ze de originele zending in Brussel kwijtgeraakt.
    Heb elke dag de status gecontroleerd en het staat nog steeds op Brussel.
    Hopelijk beter geluk met de 2e zending.

  5. #1380

    Standaard

    Vanuit Zwitserland? Daar heeft Amazon helemaal geen activiteiten.

  6. #1381

    Standaard

    Toch was het Zwitserland dat in de mail stond.
    Anyway, dat pakje is gisteren veilig toegekomen.
    De originele bestelling is nog steeds spoorloos.

  7. #1382

    Standaard

    Als het uit Zwitersland komt is het geen bestelling verzonden door Amazon. Amazon heeft geen acitviteiten in Zwitserland, het is compleet oninteressant om een e-commerce warenhuis op te starten in Zwitserland om de Europese markt te bedienen omdat alles voor uitvoer door de douane moet. Een pakje van 25 euro uit Zwitserland wordt door de douane hetzelfde behandeld als een pakje uit Amerika of China, kortom er moet op betaald worden.

  8. #1383

    Standaard

    En toch vezenden base.com, dvd.co.uk en anderen van die groep ook wel eens vanuit Zwitserland, maar amazon is wel bijzonder of Jurgen moet het bij een marketplace seller gekocht hebben natuurlijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1384

    Standaard

    Het gaat idd over Marketplace Amazon:


    "Dear Mr De Waele

    thanks for your e-mail.

    I am wondering that you haven't received the item until now.
    We have posted it a long time ago.
    I am afraid that the package got lost in the mail or we will receive it back in our warehouse soon.

    Please be so kind and tell us if we should post the item again (delivery time about 2 weeks, dispatched from Switzerland) or if you prefer a refund.

    We are truly sorry.

    We wish you a nice day
    ."
    Laatst aangepast door jurgen42u : 14-11-2014 om 19:22

  10. #1385

    Standaard

    Ik zat voor de grap mijn bestelniveau bij amazon.co.uk van de afgelopen jaren eens te vergelijken. In 2011 (het topjaar) deed ik er 34 bestellingen. Dit jaar zijn het er tot nu toe niet meer dan 7. De laatste is al 3 maanden geleden en ik zie mezelf er niet heel snel meer iets bestellen.

    Ik ga er niet vanuit dat ik de trend zet, maar ik ben toch wel benieuwd of ze echt iets voelen van het stoppen met gratis verzenden.

  11. #1386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zat voor de grap mijn bestelniveau bij amazon.co.uk van de afgelopen jaren eens te vergelijken. In 2011 (het topjaar) deed ik er 34 bestellingen. Dit jaar zijn het er tot nu toe niet meer dan 7. De laatste is al 3 maanden geleden en ik zie mezelf er niet heel snel meer iets bestellen.

    Ik ga er niet vanuit dat ik de trend zet, maar ik ben toch wel benieuwd of ze echt iets voelen van het stoppen met gratis verzenden.
    Ik denk wel dat ze het zullen voelen, want bij mij is het zelfde. Elke maand bestelde ik er wel iets, nu amper nog iets...
    BD (1243) What i Watch

  12. #1387

    Standaard

    Ik heb ook bijna niets meer besteld en niet alleen om de verzendkosten, maar ook om hun (vaak veel) hogere prijzen. Ik heb nog de mogelijkheid van gratis verzenden naar m'n familie in de UK en dat helpt zelfs niet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1388

    Standaard

    Heb voor de grap ook maar eens gekeken alleen in uk
    2009 23 orders
    2010 52 orders
    2011 169 orders
    2012 55 orders
    2013 25 orders
    2014 5 orders
    Dus erg aflopend al is dat ook omdat ik iets minder koop want moet ruimte maken

  14. #1389

    Standaard

    Hoe is het mogelijk dat de lightning deals direct op 100% springen op het moment dat ze beschikbaar worden? Ik zat net te wachten om er 2 te kopen, maar had zelfs de kans niet!

  15. #1390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Hoe is het mogelijk dat de lightning deals direct op 100% springen op het moment dat ze beschikbaar worden? Ik zat net te wachten om er 2 te kopen, maar had zelfs de kans niet!
    Dat is een bekend iets...dan is er erg veel animo. Je moet voordat de teller afloopt herhaaldelijk klikken op de plaats waar het bestelknopje komt te staan. In het verleden was het zelfs nog zo dat het met de ene browser sneller ging dan de andere. Ik heb firefox en dat gaat altijd prima.

  16. #1391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is een bekend iets...dan is er erg veel animo. Je moet voordat de teller afloopt herhaaldelijk klikken op de plaats waar het bestelknopje komt te staan. In het verleden was het zelfs nog zo dat het met de ene browser sneller ging dan de andere. Ik heb firefox en dat gaat altijd prima.
    Heb net eens gekeken en blijkbaar kan je het al toevoegen aan je shoppingcart voordat de deal start. Zal de prijs dan aangepast worden op het moment dat de deal start? Dan moet je eigenlijk artikels direct toevoegen aan je shoppingcart als men ze post bij de upcoming deals?

  17. #1392

    Standaard

    Dat trucje heb ik ook weleens in het verleden gedaan, maar toen lukte het niet, misschien nu wel. Gewoon proberen met een andere titel?

  18. #1393

    Standaard

    Ik blijf bestellen bij amazon UK, ondanks hun hogere prijzen.
    De voornaamste redenen zijn: snelheid bij levering en kwaliteit van de service na aankoop.
    Bij mij 2 zaken die primeren boven de prijs, zie het als DE Fnac van de online winkels.
    Ik heb bij geen enkele andere webshop zo'n goede aftersales service dan bij amazon.

  19. #1394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb ook bijna niets meer besteld en niet alleen om de verzendkosten, maar ook om hun (vaak veel) hogere prijzen. Ik heb nog de mogelijkheid van gratis verzenden naar m'n familie in de UK en dat helpt zelfs niet...
    En wat ook niet echt helpt is dat de koers van het Engelse pond dit jaar zo omhoog geschoten is...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #1395

    Standaard

    Ik bestel ook graag bij amazon.co.uk ondanks de dure verzending. Vaak komen films en series daar eerder uit en op blu-ray terwijl vaak blu-ray wordt overgeslagen bij ons. Ook voor boxsets is dit een interessante plek.

  21. #1396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat trucje heb ik ook weleens in het verleden gedaan, maar toen lukte het niet, misschien nu wel. Gewoon proberen met een andere titel?
    Het werkt niet om het artikel vooraf in je shoppingcart te doen. Enige optie is zoals je had geschreven om enkele seconden voor het verschijnen van de bestelknop op die plaats te beginnen klikken.

  22. #1397

    Standaard

    Ik bestel tegenwoordig maar als ik een heel deel artikelen heb, het artikel hier niet kan krijgen of als de prijzen hier hoger zijn dan daar en met de verzending nog steeds goedkoper uitkomt.
    Ook ik bestel er veel minder. Niet alleen door de shipping costs, maar ook omdat vaak Blu-rays hier gewoon goedkoper zijn of net hetzelfde bedrag hebben.

    Bv. comics en cd's zou ik dan wel eens daar durven bestellen. Vooral dan soundtracks die hier duurder of niet te krijgen zijn.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #1398

    Standaard

    Ik wilde deze week de star wars box bestellen, maar dan 2x. Kon het alleen maar per 1 doen. Met de kans dat je de andere niet hebt omdat je te laat bent met nog een keer bestellen. Iemand ervaring mee?

  24. #1399

    Standaard

    Dat is gewoon ingebouwd en terecht, want zo krijg je dat mensen misbruik gaan maken van leuke acties.

  25. #1400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is gewoon ingebouwd en terecht, want zo krijg je dat mensen misbruik gaan maken van leuke acties.
    Ehm. Zo'n actie is daar toch voor? Dat er dingen gekocht worden? ZOu wat anders zijn als er 10 tegelijk besteld werden. Maar 2 moet toch kunnen?Dat vind ik geen misbruik maken.

Pagina 56 van 74 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •