Pagina 6 van 74 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zijn er aanbieders die via Market place met Paypal werken en zo ja, hoe kun je dat zien?
    Voor het betalingsverkeer van Marketplace maakt Amazon gebruik van een eigen betaaldienst, Amazon Payments. Een CC is dus noodzakelijk om iets op Marketplace te kunnen bestellen.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Voor het betalingsverkeer van Marketplace maakt Amazon gebruik van een eigen betaaldienst, Amazon Payments. Een CC is dus noodzakelijk om iets op Marketplace te kunnen bestellen.
    Ok duidelijk

  3. #128

    Standaard

    kwam dit probleem tegen op forum; geen beste zaak, is bij mij gebeurd bij theHut
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    kwam dit probleem tegen op forum; geen beste zaak, is bij mij gebeurd bij theHut
    Ik heb het nog nooti meegemaakt via Amazon.co.uk. Alles is altijd netjes gesealed en echt in nieuwstaat.
    Ik denk dat een aantal van die buyers via de marketplace hebben gekocht en gedacht hebben dat ze via amazon zelf kochten.

  5. #130

    Standaard

    mhm, wacht al een paar dagen op mijn West Wing box...iedereen op dit forum heeft hem al binnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #131

    Standaard

    Bij 1 order van mij staat:
    Items:
    Dispatch estimate: 13 Feb 2009 - 16 Feb 2009
    Delivery estimate:20 Feb 2009 - 3 Mar 2009

    Is ie nu wel of niet verzonden?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Bij 1 order van mij staat:
    Items:
    Dispatch estimate: 13 Feb 2009 - 16 Feb 2009
    Delivery estimate:20 Feb 2009 - 3 Mar 2009

    Is ie nu wel of niet verzonden?
    Bij Amazon krijg je altijd een confirmation mail als de items zijn verzonden. Als je die niet hebt gehad, is hij bijna zeker niet verzonden.

  8. #133

    Standaard

    Ik heb nu al slechte ervaringen met marketplace.
    Heb de scarface box pas na een maand ontvangen en nu blijkt de punten van de box beschadigd te zijn en er is helemaal geen moneyclip.

    Bij de amazon.co.uk zelf had ik een aantal dingen 9 februari besteld en is pas nu (25 februari distpached.
    Ze zeggen dat het 27 februari al binnen is, ben benieuwd.


    Four **** Trader & SafeTrader


  9. #134

    Standaard

    mhm, nog steeds geen box (geen mail gevonden)

    marketplace: aantal goede deals, maar helaas 1 bekraste dvd en gescheurd hoesje...was 3 euro nog iets, dus ga er geen werk van maken, maar netjes is anders...heb iig een slechte beoordeling gegeven, die is zichtbaar!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David P. Bekijk bericht
    Vandaag is de eerste van de twee bestellingen binnengekomen. Had Collatoral (2disc versie) voor het belachelijke bedrag van 1 pond (nieuw) gekocht. Ik betaalde nog meer voor de verzendkosten dan voor de dvd zelf. De dvd was netjes geseald en zag er ook nieuw uit. Dit gaan we dus vaker proberen!

    Duur man

    Ik heb een hele shitload DVD's voor 0.01 euro gekocht en nog best aardige titels ook (o.a Little Britain S2)!!
    Komt totaal op zo'n 1,80 euro incl verzenden. Van de 20 bestelde heb ik er intussen 3 binnen gekregen en alle drie zijn ze in nieuwstaat. Goeie deal
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  11. #136

    Standaard

    Vandaag al mijn 22 items gekregen, me moeder weer boos
    Dat ik teveel bestel, ik moet maar verhalen vertellen van gasten met 1500 dvd's.
    Ik ben nog nuchter .


    Four **** Trader & SafeTrader


  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Vandaag al mijn 22 items gekregen, me moeder weer boos
    Dat ik teveel bestel, ik moet maar verhalen vertellen van gasten met 1500 dvd's.
    Ik ben nog nuchter .
    Gewoon de vergelijking maken, dat je in ieder geval niet aan de drank of drugs bent.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Gewoon de vergelijking maken, dat je in ieder geval niet aan de drank of drugs bent.
    Ik vergelijk altijd met de kleren die m'n moeder altijd koopt En dan zijn we weer vriendjes


  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Duur man

    Ik heb een hele shitload DVD's voor 0.01 euro gekocht en nog best aardige titels ook (o.a Little Britain S2)!!
    Komt totaal op zo'n 1,80 euro incl verzenden. Van de 20 bestelde heb ik er intussen 3 binnen gekregen en alle drie zijn ze in nieuwstaat. Goeie deal
    Het zou eens tijd worden dat je daar ook met Paypal zou kunnen betalen, staat vaak zoveel goedkoop spul op dat ik dan weer niet kan kopen :sad:

  15. #140

    Standaard

    Is er ook een optie om een artikel toe te voegen aan een al geplaatste (nog niet verzonden) bestelling of moet je dan een mailtje sturen?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Is er ook een optie om een artikel toe te voegen aan een al geplaatste (nog niet verzonden) bestelling of moet je dan een mailtje sturen?
    Waarschijnlijk wel mogelijk via 'Combine Orders'

    Nieuwe artikel eerst volgens normale procedure bestellen en vervolgens op 'Your Account' klikken en kiezen voor 'Combine Orders' in de rechterkolom onder 'View by Order'.

  17. #142

    Standaard

    Nog nooit problemen gehad, nu helaas 2 orders zoek en geen contact met seller (via marketplace) (gaat om west wing complete box en John Adams) (niet de goedkoopste dus )
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #143

    Standaard

    Bedankt Qzyn.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nog nooit problemen gehad, nu helaas 2 orders zoek en geen contact met seller (via marketplace) (gaat om west wing complete box en John Adams) (niet de goedkoopste dus )
    Heb je geen mail gekregen met een e-mail adres van de verkoper? Had ik wel toen ik een keer wat besteld had via de marketplace. Het klinkt niet alsof je iets voor een paar euro hebt gekocht. Ik denk dat Amazon je anders nog wel kan helpen.

    Ik heb zondag nog 2 comics besteld (Dragon Ball Vizbig Vol. 3 en Watchmen) en die zijn vandaag binnen gekomen Weer lekker snel via TNT


  20. #145

    Standaard

    Heb bij amazon een claim ingediend. De verkoper heeft overigens een 70% negatieve score, dom, had beter op moeten letten.

    Gaat in totaal om 85 euro, dus krijg het nu terug...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #146

    Standaard

    Hier ook een zeer snelle verzending van "the Wire season 5".
    Mijn eerste bestelling bij hun van dinsdagavond, nu deze vrijdag al bezorgd.

    Minpuntje: Beetje wazige berekening van eindbedrag en hoge wisselkoers van 1,13 volgens de invoice.

    Prijs op website wordt teruggerekend naar een netto bedrag (engelse btw eraf??) , daar worden dan de verzendkosten bij opgeteld en daar komt weer dan 19% BTW (VAT)bij.
    En dit kan je pas zien als de bestelling definitief maakt dacht ik.

    Maar goed, deze was ondanks dit alles de helft goedkoper als bij Play.com
    Do you respect wood?

  22. #147

    Standaard

    Wisselkoers klopt denk ik wel aardig. Op DIT moment is de wisselkoers 1,11.

    En voor zover ik weet komt eerst de 19% erbij voordat de verzendkosten erbij komen. Dat is bij mij wel altijd zo geweest. En je kan dit allemaal zien voordat je je order bevestigd. Staat ook bij de op een na laatste knop waar je op moet klikken om te bestellen. Staat bij ' (you can review this order before it's final)'


  23. #148

    Standaard

    Vandaag weer supersnelle service: eergisteren verzonden, vandaag binnen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #149

    Standaard

    hier lekker traag, vorige week de u2 box besteld en nog steeds niet verzonden, release was maandag...

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Wisselkoers klopt denk ik wel aardig. Op DIT moment is de wisselkoers 1,11.

    En voor zover ik weet komt eerst de 19% erbij voordat de verzendkosten erbij komen. Dat is bij mij wel altijd zo geweest. En je kan dit allemaal zien voordat je je order bevestigd. Staat ook bij de op een na laatste knop waar je op moet klikken om te bestellen. Staat bij ' (you can review this order before it's final)'
    Had op een site gwk.nl dacht ik dat ie op 1,03 stond.
    Maakt voor deze niet zo veel uit.
    Die knop heb ik niet gezien. maar kan ook komen omdat dit mijn eerste bestelling bij amazon was, maar zal hier op letten de volgende keer.
    Do you respect wood?

Pagina 6 van 74 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •