Pagina 61 van 74 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1501

    Standaard

    Fijn die 10 pond korting, Thor en The last jedi in 4k gepreordered. Tot op heden in Nederland nog geen Disney/marvel 4k blurays op de markt, dus maar met korting in de UK gekocht.

  2. #1502

    Standaard

    Net van alles besteld daar... Dus nu wederom weer wat besteld.... Korting is korting....

  3. #1503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Net van alles besteld daar... Dus nu wederom weer wat besteld.... Korting is korting....
    Overigens kreeg ik 5 pond, als ik de amazon app download op mijn mobiel. Op uk instellen en dan kreeg ik de korting, Blade runner 2049 bestelt. Minus die korting €28, altijd goedkoper dan in Nederland

  4. #1504

    Standaard

    Apart: mijn laatste bestelling werd bezorgd door UPS i.p.v. Post.nl. Is dat nieuw? Ik heb dat in al de jaren dat ik bij amazon.co.uk bestel nog nooit eerder meegemaakt.

  5. #1505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Apart: mijn laatste bestelling werd bezorgd door UPS i.p.v. Post.nl. Is dat nieuw? Ik heb dat in al de jaren dat ik bij amazon.co.uk bestel nog nooit eerder meegemaakt.
    Bij mij laatste tijd veel door UPS bezorgd (1 of 2 dagen na verzending) en eentje door Asendia (?), maar die laatste is al twee dagen te laat

  6. #1506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Apart: mijn laatste bestelling werd bezorgd door UPS i.p.v. Post.nl. Is dat nieuw? Ik heb dat in al de jaren dat ik bij amazon.co.uk bestel nog nooit eerder meegemaakt.
    Bij mij vandaag nog met PostNL bezorgd. Zag wel dat de adressticker is aangepast met douanegegevens, en kreeg ook geen track en trace info in de mail.

  7. #1507

    Standaard

    Zo irritant dat je op de marktplaats van Amazon niet meteen kunt zien of een item naar NL wordt verzonden, dat merk je pas als deze in het winkelmandje zit en je een verzendadres hebt ingevuld.
    Wat mij daarnaast opvalt de laatste weken, is dat de verzendkosten van normaal 1,82 pond ineens hoger zijn. Ook dat zie je pas bij het afrekenen, in het laatste scherm.

  8. #1508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Zo irritant dat je op de marktplaats van Amazon niet meteen kunt zien of een item naar NL wordt verzonden, dat merk je pas als deze in het winkelmandje zit en je een verzendadres hebt ingevuld.
    Wat mij daarnaast opvalt de laatste weken, is dat de verzendkosten van normaal 1,82 pond ineens hoger zijn. Ook dat zie je pas bij het afrekenen, in het laatste scherm.
    Heb je dan bij je Amazon account standaard geen verzendadres ingevuld dan? Bij mij staat bij elk artikel of het wel of niet naar Nederland wordt verzonden. Tja, en dat de verzendkosten soms duurder worden, is niet ongebruikelijk. Voor dat bedrag kan ik het nog steeds niet zelf ophalen. Verstuur zelf maar eens wat in Nederland of bestel eens bij Amazon USA, of erger nog, bij Amazon Canada: dan schrik je pas van de verzendkosten. En de verschuldigde verzendkosten zie je altijd pas bij het afrekenen, dus dat is verder niet nieuw. Maar dat bedoelde je ook niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #1509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb je dan bij je Amazon account standaard geen verzendadres ingevuld dan? Bij mij staat bij elk artikel of het wel of niet naar Nederland wordt verzonden. Tja, en dat de verzendkosten soms duurder worden, is niet ongebruikelijk. Voor dat bedrag kan ik het nog steeds niet zelf ophalen. Verstuur zelf maar eens wat in Nederland of bestel eens bij Amazon USA, of erger nog, bij Amazon Canada: dan schrik je pas van de verzendkosten. En de verschuldigde verzendkosten zie je altijd pas bij het afrekenen, dus dat is verder niet nieuw. Maar dat bedoelde je ook niet.
    Heb je misschien een plaatje voor me hoe dat er dan uitziet bij jou? Die vermelding dat een item wel of niet naar NL wordt verzonden. Ik zie dat niet staan.

  10. #1510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Heb je misschien een plaatje voor me hoe dat er dan uitziet bij jou? Die vermelding dat een item wel of niet naar NL wordt verzonden. Ik zie dat niet staan.
    Wellicht bedoeld hij niet de marketplace.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #1511

    Standaard

    Amazon.co.uk heeft weer een 5 for £30.00-actie en een 2 for £25.00-actie voor Blu-rays. Wat speciaal bij die laatste actie wel een beetje jammer is is dat veel van de titels erin met z'n 2en vaak al onder die 25 pond uit komen zonder de actie.

  12. #1512

    Standaard

    Sinds deze week zijn heel wat artikels (in eerste plaats muziek) niet meer leverbaar aan België.

    Dit is vroeger nog geweest maar was toen technische fout.
    Is dit opnieuw een bug of definitief?

  13. #1513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Sinds deze week zijn heel wat artikels (in eerste plaats muziek) niet meer leverbaar aan België.

    Dit is vroeger nog geweest maar was toen technische fout.
    Is dit opnieuw een bug of definitief?
    Ik had het ook gemerkt, maar dan voor Nederland. Allerlei blu-rays en DVD's. Volgens hun eigen voorwaarden zouden deze gewoon naar Europa verstuurd moeten kunnen worden. Ik kon op de site alleen nergens een goed contactformulier vinden, waar je dit kunt aangeven.

  14. #1514

    Standaard

    Had ik ook al gezien. Echt raar. Met bijvoorbeeld The Cannonball Run. En dan, als de prijs weer een paar pond gestegen is, kan het ineens wel weer...
    "Bond. James Bond."

  15. #1515

    Standaard

    Het heeft er niet mee te maken dat het product via een Marketplace-verkoper wordt verkocht? Er zijn er namelijk een aantal die niet naar het Europese vasteland versturen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #1516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het heeft er niet mee te maken dat het product via een Marketplace-verkoper wordt verkocht? Er zijn er namelijk een aantal die niet naar het Europese vasteland versturen.
    Nee, gewoon Amazon UK als verkoper. Zie bijvoorbeeld:

    Knipsel.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 19-10-2018 om 09:02

  17. #1517

    Standaard

    Ik zie b.v. de BR van Cannonball Run https://www.amazon.co.uk/Cannonball-...9932636&sr=8-1 en daar staat inderdaad niet naar Nederland. En als je dan op de toelichting klikt, staat achter movie's dat het naar de meeste landen verzonden kan worden. Vreemd.

  18. #1518

    Standaard

    Ik zie tegenwoordig ook veel Blu-rays die exclusief voor Prime members zijn. Beetje irritant.

  19. #1519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Alleen vandaag en morgen £ 10 korting bij een besteding boven £ 50 met de code BIGTHANKS
    Het is weer BIGTHANKS dag. De voorwaarden zijn iets veranderd. Het is vandaag £ 5 korting bij besteding boven £ 25.
    Minder korting dus, maar wel je zit wel sneller op het bedrag.

    Ik heb zelf Captain Marvel 3D en Mirai (winnaar animatie van het jaar in Japan) besteld. De eerste heeft nog geen release datum en de ander komt in mei uit, dus Brexit proof, omdat ze los verstuurd zullen worden.
    Laatst aangepast door tmvde : 19-03-2019 om 10:49

  20. #1520

    Standaard

    Apart, allerlei pre-orders (Avengers: Endgame, Bumblebee, Glass, Shazam!) kunnen niet naar Nederland geleverd worden:

    This item does not ship to the Netherlands

  21. #1521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Apart, allerlei pre-orders (Avengers: Endgame, Bumblebee, Glass, Shazam!) kunnen niet naar Nederland geleverd worden:

    This item does not ship to the Netherlands
    Op de site zie ik staan kan wel: https://www.amazon.co.uk/Avengers-En...=UTF8&qid=&sr= BR idem.

  22. #1522
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij staat dat bij elke pre-order nu. Kans is dat ze straks wel naar Nederland versturen. Of toch Brexit-voorbereidingen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Op de site zie ik staan kan wel: https://www.amazon.co.uk/Avengers-En...=UTF8&qid=&sr= BR idem.
    Het kan inderdaad weer, blijkbaar hadden ze een vinkje verkeerd staan

  24. #1524

    Standaard

    die titels zijn nog niet beschikbaar, dus ook niet verzendbaar.....

  25. #1525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    die titels zijn nog niet beschikbaar, dus ook niet verzendbaar.....
    Dat is het niet. Ze worden gewoon niet verkocht aan iemand met een adres in NL.

    Ik had het met Amazon.de en de Wizard of Oz.
    https://www.amazon.de/Zauberer-von-O...1&s=dvd&sr=1-1

    Wordt niet verzonden naar NL en is al lang al uit. Ook bepaalde audio-CD's worden niet naar NL verzonden vanaf .de

    Waar het precies aan ligt is onduidelijk. Ik heb Endgame in de pre-order bij zavvi.nl en dat is ook gewoon een UK uitgave.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 61 van 74 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •