Pagina 64 van 74 EersteEerste ... 1454606162636465666768 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tip voor mijzelf is dus om een duidelijke reseal meteen te openen en te checken.....
    Ik verwijder altijd bij ontvangst van een Blu-ray of DVD de (plastic) verpakking en controleer of de juiste schijven aanwezig zijn. Ook ik heb wel eens een verkeerde set ontvangen, maar kon die toen helaas niet meer ruilen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #1577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik verwijder altijd bij ontvangst van een Blu-ray of DVD de (plastic) verpakking en controleer of de juiste schijven aanwezig zijn. Ook ik heb wel eens een verkeerde set ontvangen, maar kon die toen helaas niet meer ruilen.
    Mmm, ik dus niet. Ik heb nog zat gesealde in de kast liggen, die ik nog moet kijken. Maar ik ga voortaan dus wel degene die een reseal hebben (wat ik op zich niet erg vind, als ze maar goed zijn) wel openen.

  3. #1578

    Standaard

    Morgen vanaf 9.00 uur Amazon Prime Day.

  4. #1579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Morgen vanaf 9.00 uur Amazon Prime Day.
    Weet niet, of hij doorgaat vandaag: https://forum.blu-ray.com/showthread...t=amazon+prime

  5. #1580
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Naar aanleiding van een pakket wat verloren is gegaan ergens in Frankrijk en het feit dat mijn refund nog altijd niet werd voldaan, kwam ik er achter dat Amazon de manier van contacteren heeft veranderd. Er is blijkbaar geen enkele manier meer om contact via mail te regelen, er is alleen nog de telefonische mogelijkheid, qua klant ondersteuning toch wel een achteruitgang wat mij betreft.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #1581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Naar aanleiding van een pakket wat verloren is gegaan ergens in Frankrijk en het feit dat mijn refund nog altijd niet werd voldaan, kwam ik er achter dat Amazon de manier van contacteren heeft veranderd. Er is blijkbaar geen enkele manier meer om contact via mail te regelen, er is alleen nog de telefonische mogelijkheid, qua klant ondersteuning toch wel een achteruitgang wat mij betreft.
    Dat is geen goed nieuws, Stefaan. Amazon staat (stond?) juist bekend om hun voortreffelijke klantencontact. Waarom zijn websites van webwinkels toch als de dood voor contact met klanten? Op heel veel sites van webwinkels moet je tot in de gekrochten van de website duiken om ergens een telefoonnummer, e-mailadres enz. te vinden. Deze zouden verplicht pontificaal op de homepage moeten staan. Ik wil geen contact met een stomme robot maar met een levende persoon. Hoe moeilijk is dat? Hoe moeilijk is het om een e-mailadres als info@amazon.co.uk te maken? Enfin, van mij is onlangs ook een pakket van Amazon UK in Frankrijk zomaar zoek geraakt en ik zou daarvan ook een refund ontvangen. Heb nog niet gekeken of dat inmiddels gebeurd is.

    [EDIT] Je kunt wel met ze chatten (ook zo lekker klantvriendelijk maar niet heus).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #1582
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Naar aanleiding van een pakket wat verloren is gegaan ergens in Frankrijk en het feit dat mijn refund nog altijd niet werd voldaan, kwam ik er achter dat Amazon de manier van contacteren heeft veranderd. Er is blijkbaar geen enkele manier meer om contact via mail te regelen, er is alleen nog de telefonische mogelijkheid, qua klant ondersteuning toch wel een achteruitgang wat mij betreft.
    Ze hebben gewoon een chat functie hoor.

  8. #1583
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja, en echt geen idee hoe ik daar zo overheen gekeken heb, staat echt groot op pagina als je er op zoekt

    Nu na chat deze week is het opgelost en werd refund reeds voldaan. Ik kan dus weer rustig slapen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #1584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ja, en echt geen idee hoe ik daar zo overheen gekeken heb, staat echt groot op pagina als je er op zoekt

    Nu na chat deze week is het opgelost en werd refund reeds voldaan. Ik kan dus weer rustig slapen
    De chatfunctie is een chatbot.
    Of is er ook de mogelijkheid om een echt persoon van de klantenservice via de chat te spreken?

  10. #1585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De chatfunctie is een chatbot.
    Of is er ook de mogelijkheid om een echt persoon van de klantenservice via de chat te spreken?
    Het begin is een chatbot, waarbij standaard vragen je probleemsituatie schetsen, maar uiteindelijk krijg je wel een echte medewerker voor je als het probleem met de standaardvragen niet worden opgelost.

  11. #1586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Het begin is een chatbot, waarbij standaard vragen je probleemsituatie schetsen, maar uiteindelijk krijg je wel een echte medewerker voor je als het probleem met de standaardvragen niet worden opgelost.
    Niet helemaal.
    Ik heb bijna een week geleden een bestelling gedaan welke nog steeds niet verzonden is (product was wel op voorraad). Ik wilde checken wanneer het verzonden gaat worden. Volgens die bot zijn ze er mee bezig (dat zegt ie al 2 dagen) en daarna krijg ik de keuze uit bestelling annuleren / andere vraag / het antwoord was duidelijk.
    Ik kan dus geen echte medewerker spreken.

  12. #1587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Niet helemaal.
    Ik heb bijna een week geleden een bestelling gedaan welke nog steeds niet verzonden is (product was wel op voorraad). Ik wilde checken wanneer het verzonden gaat worden. Volgens die bot zijn ze er mee bezig (dat zegt ie al 2 dagen) en daarna krijg ik de keuze uit bestelling annuleren / andere vraag / het antwoord was duidelijk.
    Ik kan dus geen echte medewerker spreken.
    Dit is dus het virus dat je tegenwoordig bij alle grote webshops aantreft. Telefoonnummers, e-mailadressen etc. ze bestaan allemaal niet meer of zijn diep weggestopt op de site. Deze bedrijven willen niet dat je als klant met ze contact opneemt want dat is alleen maar lastig en kost ze geld, ook al maken ze miljoenen of miljarden winst. Wen er maar aan dat je straks alleen met (sprekende) robots te maken krijgt die alleen standaardvragen kunnen beantwoorden met nietszeggende standaardzinnen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #1588

    Standaard

    Ik zie onder de chat ook een link "Need help over phone? We can call you. " Zie https://www.amazon.co.uk/hz/contact-...encoding=UTF8&

    Is dat al geprobeerd?


  14. #1589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik zie onder de chat ook een link "Need help over phone? We can call you. " Zie https://www.amazon.co.uk/hz/contact-...encoding=UTF8&

    Is dat al geprobeerd?

    Niet door mij aangezien ik daar mijn vraag niet belangrijk genoeg voor vind.

  15. #1590

    Standaard

    Ik kreeg vandaag de volgende mail:

    Hello,

    As you have placed an order on Amazon.co.uk and selected an EU delivery address in the past, we wanted to let you know that from 1 January 2021, when the Brexit transition period ends, you’ll see some changes when you shop on Amazon.co.uk and select an EU delivery address. These changes could include:

    - VAT (or the regional equivalent, if applicable, https://www.amazon.co.uk/vatrates) being due in the country of delivery, or your package may be subject to customs duties, taxes and fees (“Import Fees”)
    - the collection of VAT, or an estimation of Import Fees (“Import Fee Deposit” https://www.amazon.co.uk/ifd), which may result in a price change at checkout.

    We will continue to accept eligible returns. If the reason for return is the result of an error (e.g. if the item is defective / damaged / incorrect), any costs incurred for the return will be paid by Amazon. Otherwise, any costs incurred for the return (including transport costs, as well as any associated import fees or customs where applicable) will be payable by the person returning the goods https://www.amazon.co.uk/returnshelp.

    We hope this helps and we see you again soon.

    Regards,

    Customer Service Department
    Amazon.co.uk


    Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that can't accept incoming e-mail. Please don't reply to this message

  16. #1591
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat zullen ze dan straks brexit-ziek zijn bij Amazon UK. Aan de andere kant; kunnen we net zo goed weer direct bij Amazon.com of andere Amerikaanse webshops bestellen. Maar wellicht worden ze nog creatief door dingen via Amazon.nl of DE te leveren of er komt nog iets van een akkoord.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1592

    Standaard

    Waarom geen bijhuis openen in Ierland Amazon.ie !
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #1593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarom geen bijhuis openen in Ierland Amazon.ie !
    Inderdaad, de releases hebben vaak beide leeftijdskwalificaties (UK en Ierland).

  19. #1594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarom geen bijhuis openen in Ierland Amazon.ie !
    Ze zullen bij Amazon wel weten of dat rendabel is of niet. Zelf heb ik geen idee hoe groot de omvang van de handel tussen amazon.co.uk en consumenten van het Europese continent is.

  20. #1595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wat zullen ze dan straks brexit-ziek zijn bij Amazon UK. Aan de andere kant; kunnen we net zo goed weer direct bij Amazon.com of andere Amerikaanse webshops bestellen. Maar wellicht worden ze nog creatief door dingen via Amazon.nl of DE te leveren of er komt nog iets van een akkoord.
    Je kunt nu natuurlijk ook al UK releases kopen via Amazon.NL en (in mindere mate) Amazon.DE.

  21. #1596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je kunt nu natuurlijk ook al UK releases kopen via Amazon.NL en (in mindere mate) Amazon.DE.
    En je hebt natuurlijk altijd nog EBAY.

  22. #1597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En je hebt natuurlijk altijd nog EBAY.
    Duur en helpt niet i.v.m. douane.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #1598

    Standaard

    Ik vind Ebay de laatste tijden totaal niet interessant qua prijzen. Ik zie dat veel verkopers er mbt verzendkosten een verdienmodel op nahouden en daardoor zich giga uit de markt prijzen. En inderdaad, douanekosten blijven hetzelfde.

  24. #1599

    Standaard

    Af en toe is Ebay wel handig voor speciale releases. Ik heb er bijvoorbeeld veel van de Premium Collection titels van HMV en Fopp gekocht die ze via hun eigen website alleen in GB verkopen. En voor OOP titels komt het ook wel eens van pas. Maar niet voor het meer gangbare werk inderdaad.

  25. #1600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Af en toe is Ebay wel handig voor speciale releases. Ik heb er bijvoorbeeld veel van de Premium Collection titels van HMV en Fopp gekocht die ze via hun eigen website alleen in GB verkopen. En voor OOP titels komt het ook wel eens van pas. Maar niet voor het meer gangbare werk inderdaad.
    Klopt hoor, mijn laatste uitgaven daar zijn twee Target exclusives geweest. Ook als je bijv. Shout uitgaves mét slipcases wilt hebben en je koopt ze niet direct na release, dan kan EBay een goede bron zijn (door foto’s Ed).

Pagina 64 van 74 EersteEerste ... 1454606162636465666768 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •