Pagina 69 van 74 EersteEerste ... 1959656667686970717273 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1701

    Standaard

    Ik heb net de spaanse steelbook met nl subs gekocht bij amazon.nl. Je kunt nu ook met ideal betalen trouwens.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #1702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Nou, mijn 4K Limited Editie van The Thing is binnen! Maarrrrr....nadat ik meerdere klachten hoorde over deze disc, heb ik hem zelf even bekeken en helaas is ook deze defect. Op een aantal plaatsen in de film zie je digitale artefacten. Oftewel het beeld is compleet onkijkbaar. In mijn geval van minuut 36 tot 44. En ook de docu erna had problemen.

    Wie deze film op 4k heeft gekocht raadt ik aan de hele film even te checken. Ik hoor verschillende klachten, ook vastlopers. Hangt misschien ook samen met welke speler je hebt. Klachten die ik tot nu toe gehoord heb zijn van mensen met een Oppo of Panasonic.

    Hoe dan ook, ik moet hem helaas retour gaan sturen. Ik durf geen vervangend exemplaar te vragen, want grote kans dat je dan weer tegen hetzelfde aanloopt. Er zit dus niks anders op dan een teruggave te vragen ben ik bang. Hoe jammer ook, want de uitgave zag er verder mooi uit
    Het is dus niet het schijfje zelf dat problemen heeft maar de soort speler dat men heeft?
    Ik lees alleen maar klachten over een slechte audiomix. Ik heb nog niets gelezen over slechte afspeelbaarheid of artefacts in het beeld.

  3. #1703

    Standaard

    Apart dit:

    Zaterdag doe ik een bestelling. Met de snelste verzendoptie zou het 20 oktober bezorgd worden.

    Een dag later staat bij hetzelfde product dat het met de snelste verzendoptie 15 oktober bezorgd wordt.

    In beide gevallen is Amazon degene die het levert (dus geen verschillende verkooppartijen).

    Navraag gedaan: bij mijn bestelling zou het product vanuit het ene fulfillmentcenter komen en bij huidige bestellingen vanuit een ander, waarbij die laatste sneller zou zijn.
    De bestelling is geannuleerd en vervolgens heb ik een nieuwe bestelling geplaatst.

    Raar dat als je later besteld je het 5 dagen eerder hebt.

  4. #1704

    Standaard

    En vervolgens afwachten met welke bezorgdienst Amazon UK het verstuurt. Normaal gesproken was dat altijd DHL, maar tegenwoordig versturen ze tot mijn spijt ook via PostNL en hun eigen bezorgdienst, niet bepaald de twee meest flexible partijen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #1705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Je kunt nu ook met ideal betalen trouwens.
    Ja, bij Amazon.nl kan je inderdaad met IDEAL betalen. Maar dat kan de klant niet bij de UK versie. En het zou fijn zijn als hun die mogelijkheid ook hadden mijn inziens.

  6. #1706

    Standaard

    Ideal wordt alleen in Nederland gebruikt, niet in andere landen. En al helemaal niet in de UK.

  7. #1707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ideal wordt alleen in Nederland gebruikt, niet in andere landen. En al helemaal niet in de UK.
    Bij Zavvi anders wel, en die zit toch echt in de UK. Dus wat je zegt klopt niet.

  8. #1708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bij Zavvi anders wel, en die zit toch echt in de UK. Dus wat je zegt klopt niet.
    Zavvi zit op Guernsey wat een van de kanaaleilanden is. In tegenstelling tot wat veel mensen denken is dat geen onderdeel van de UK.

    Maar op zich maakt dat niet uit: Britse bedrijven kunnen in theorie wel iDeal aanbieden als betalingsoptie, dus op dat punt heb je wel gelijk. Maar Oakey heeft gelijk dat iDeal alleen in Nederland gebruikt wordt in de zin dat alleen Nederlandse gebruikers ermee kunnen betalen. Het is maar hoe je het definieerd.

  9. #1709

    Standaard

    Vandaag kreeg ik een bericht over inklaringskosten van PostNL, voor een pakje dat ik bij Amazon.co.uk had besteld, maar dan via de 'marktplaats' zeg maar. Het gaat om een grote verkoper en ik heb keurig VAT afgerekend. Volgens PostNL hebben zij het niet goed gedaan en niet doorgegeven aan PostNL dat de VAT al verrekend was. Ik heb ook contact opgenomen met de verkopende partij en die geven aan dat alles keurig in orde is via IOSS. Dus beide partijen zeggen dat ze het juiste doen.
    En PostNL laat je dan eerst betalen en dan moet je maar zien of je de kosten terugkrijgt. Je kunt dus van tevoren nooit zeker weten dat je geen gezeik krijgt, helaas...

  10. #1710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Vandaag kreeg ik een bericht over inklaringskosten van PostNL, voor een pakje dat ik bij Amazon.co.uk had besteld, maar dan via de 'marktplaats' zeg maar. Het gaat om een grote verkoper en ik heb keurig VAT afgerekend. Volgens PostNL hebben zij het niet goed gedaan en niet doorgegeven aan PostNL dat de VAT al verrekend was. Ik heb ook contact opgenomen met de verkopende partij en die geven aan dat alles keurig in orde is via IOSS. Dus beide partijen zeggen dat ze het juiste doen.
    En PostNL laat je dan eerst betalen en dan moet je maar zien of je de kosten terugkrijgt. Je kunt dus van tevoren nooit zeker weten dat je geen gezeik krijgt, helaas...
    Ik dacht dat je bij marktplaats verkopers op amazon niet kunt zien bij je bestelling of je de VAT betaalt van je eigen land, alleen bij bestellingen bij amazon zelf? Er zou ook een IOSS labeltje op het pakje moeten staan als de verkoper daadwerkelijk lid is.
    Je kunt lang wachten op poat.nl trouwens, bij mij zijn ze ook een onderzoek begonnen, maar dat gaat maanden duren...

  11. #1711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik dacht dat je bij marktplaats verkopers op amazon niet kunt zien bij je bestelling of je de VAT betaalt van je eigen land, alleen bij bestellingen bij amazon zelf? Er zou ook een IOSS labeltje op het pakje moeten staan als de verkoper daadwerkelijk lid is.
    Je kunt lang wachten op poat.nl trouwens, bij mij zijn ze ook een onderzoek begonnen, maar dat gaat maanden duren...
    En zo lang krijg je het pakje ook niet? Ik heb inmiddels 1,5 week geleden betaald en niet eens een bevestiging ontvangen van het terugvragen van de inklaringskosten.

  12. #1712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    En zo lang krijg je het pakje ook niet? Ik heb inmiddels 1,5 week geleden betaald en niet eens een bevestiging ontvangen van het terugvragen van de inklaringskosten.
    Als je betaalt, krijg je (als het goed is) wel je pakje, alleen het onderzoek naar het terug krijgen van je kosten duurt zo verschrikkelijk lang....

  13. #1713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je betaalt, krijg je (als het goed is) wel je pakje, alleen het onderzoek naar het terug krijgen van je kosten duurt zo verschrikkelijk lang....
    Vandaag de melding dat ik opnieuw bezwaar moet maken als ik de pakjes heb ontvangen. Ik had dat dus al gedaan, compleet met bewijsstukken, maar dat is te vroeg, mag pas als het pakje bezorgd is. Echt zo idioot! Bovendien hebben ze de informatie al...

  14. #1714

    Standaard

    Geen aankoop bij Amazon UK, wél een soortgelijk probleem. Ik had een dubbel-LP besteld in Amerika en al BTW betaald via PayPal, direct bij het afrekenen (ik moest wel, ik kon niet aangeven dat ik dat niet wilde). Bij invoer is wéér BTW ingehouden... Ik heb negen dagen (!) na het indienen van mijn verzoek een bevestiging ontvangen per mail:

    Er wordt een onderzoek uitgevoerd om na te gaan of uw bezwaar gegrond is. PostNL informeert over de uitkomst van dit onderzoek. Als uw bezwaar gegrond is, dienen we bij de Dienst Invoerrechten en Accijnzen van de Belastingdienst een verzoek in voor teruggave van de kosten. Houdt u er rekening mee dat het 4 maanden kan duren voordat dit verzoek is afgehandeld. We kunnen tussentijds helaas geen informatie voor u bij de Belastingdienst opvragen.
    Dus eerst stellen ze een onderzoek in of mijn klacht gegrond is en zo ja, dan dienen ze een verzoek in bij de Belastingdienst en vanaf dán kan het nog vier maanden duren voordat ik het geld terugkrijg...

    Vier maanden! Vier! Ik ben benieuwd. Ik reken in elk geval nergens op.
    Laatst aangepast door Leijo : 26-10-2021 om 06:40
    "Bond. James Bond."

  15. #1715

    Standaard

    Ze hebben deze regeling onnodig complex gemaakt door bij invoer te eisen dat de verzendende partij de BTW van het land van bestemming in rekening moet brengen (en afdragen). Het had zoveel makkelijker kunnen zijn door de BTW van het land van oorsprong in rekening te brengen, zoals ook gebeurt als je daar als toerist op bezoek bent. En ja, soms pakt dat voordeliger voor je uit, maar in net zoveel gevallen ook niet. Ik word echt moe van dat gezeur over 'oneerlijke' concurrentie. Dat is er altijd al geweest en zal ook altijd blijven. In veel gevallen gaat het bovendien om producten die hier niet eens verkrijgbaar zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #1716

    Standaard

    Bij mij staat er nu al sinds vorige week vrijdag een bestelling van amazon.co.uk op status "Initiated customs clearance process Mouscron, BE" via DHL track & trace.

    Het een Blu-ray van Amazon.co.uk zelf, dus niet via "market place" van €7,50 incl. verzendkosten.
    Nog nooit eerder problemen gehad met Amazon.co.uk bestellingen sinds invoering Brexit, altijd binnen 3 dagen in huis.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #1717
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij mij hangt de UHD van Suicide Squad al enkele dagen op delayed at customs bij DPD NL. Ik wacht rustig af. Andere bestellingen lopen wel gewoon door. Meestal valt hij wel een keer op de deurmat. Een keer heb ik na enkele weken iets dubbel ontvangen en moest het terugsturen. Wel opvallend dat het meestal goed gaat en heel soms niet...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Bij mij staat er nu al sinds vorige week vrijdag een bestelling van amazon.co.uk op status "Initiated customs clearance process Mouscron, BE" via DHL track & trace.
    Volgens laatste update blijkt het pakketje terug gestuurd te zijn naar Amazon en is nu opnieuw verzonden
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #1719
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik krijg nu opeens ook bij Amazon UK allerlei BTW betaal verzoeken en extra administratiekosten waardoor er eerst 12 euro betaald moet worden aan DPD, terwijld de kosten al door Amazon verrekend zijn, naast een week vertraging. Denk dat ik maar niet betaal en dan wordt het denk ik vanzelf teruggestuurd. Dan maar niet de UK-versie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1720

    Standaard

    Het is ook opvallend dat bij jou nu opeens DPD als vervoerder van Amazon UK ten tonele verschijnt. Normaal gesproken is dat (bij mij in ieder geval) altijd DHL.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #1721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik krijg nu opeens ook bij Amazon UK allerlei BTW betaal verzoeken en extra administratiekosten waardoor er eerst 12 euro betaald moet worden aan DPD, terwijld de kosten al door Amazon verrekend zijn, naast een week vertraging. Denk dat ik maar niet betaal en dan wordt het denk ik vanzelf teruggestuurd. Dan maar niet de UK-versie.
    O zwaar irritant. Ik heb tot nu toe geen problemen met Amazon UK gehad, alleen heb ik nu een Amazon UK bestelling met 3 items die (vanwege niet allemaal op voorraad) alle drie los verstuurd worden. Vroeger - voor Brexit, vond ik dat goede service, nu heb ik dat eigenlijk liever niet als het risico is dat ik bij iedere zending €4 moet dokken plus btw… de eerste 2 pakjes staan voor levering morgen en overmorgen gepland via DHL.

    Het zou ook een DPD ding kunnen zijn. Voorheen kreeg ik bijna alles van Amazon DE via DPD, niet echt een geweldig bedrijf qua tracking enzo maar nooit iets kwijtgeraatkt.

  22. #1722

    Standaard

    vraagje, heeft iemand True Romance UHD ( B09GJHSPHV ) of the game ( B094QK7ZBN ) al kunnen bestellen op amazon.co.uk ?
    Volgens Blu-ray.com is deze telkens in stock, maar als ik op amazon.co.uk kijk niet.
    "
    Temporarily out of stock We are working hard to be back in stock as soon as possible."




  23. #1723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    vraagje, heeft iemand True Romance UHD ( B09GJHSPHV ) of the game ( B094QK7ZBN ) al kunnen bestellen op amazon.co.uk ?
    Volgens Blu-ray.com is deze telkens in stock, maar als ik op amazon.co.uk kijk niet.
    "
    Temporarily out of stock We are working hard to be back in stock as soon as possible."
    Die laatste heb ik een tijd geleden al eens kunnen bestellen maar die lijkt momenteel inderdaad niet bij amazon.co.uk zelf te bestellen te zijn. In ieder geval niet voor internationale klanten dan. Maar als je klikt op de prijs onder 'new from' dan zie je wel (2) aanbieders die hem aanbieden aan internationale klanten.

    True Romance UHD is een beetje hetzelfde laken en pak. Maar daar is het wel meteen duidelijk als je de productpagina opent: ik zie daar dan wel "add to basket". Maar ook hier is het niet amazon.co.uk die verkoopt: het is een partij met naam "DVD Overstocks".

  24. #1724

    Standaard

    True Romance UHD heb ik zowaar besteld bij Zavvi en die was best vlot binnen zonder enige extra kosten. Just a thought...

  25. #1725

    Standaard

    ok, bedankt voor de feedback.

Pagina 69 van 74 EersteEerste ... 1959656667686970717273 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •