Pagina 7 van 74 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje Bekijk bericht
    Had op een site gwk.nl dacht ik dat ie op 1,03 stond.
    Maakt voor deze niet zo veel uit.
    Die knop heb ik niet gezien. maar kan ook komen omdat dit mijn eerste bestelling bij amazon was, maar zal hier op letten de volgende keer.
    Voor correcte valutakoersen kun je beter www.xe.com kijken.

    Op de site van GWK worden de wisselkoersen weergegeven die gelden voor hun eigen wisseldiensten.
    De 1,03 op de site van GWK is bedrag in Euros dat je voor een Pond krijgt als je bij hen geld komt wisselen terwijl de werkelijke waarde van de Pond hoger is.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #152

    Standaard

    Maandag is er een stapel soundtracks verstuurd naar mij.
    En vandaag al binnen!!!

    Supersnel! En alle cd's waar geen seal omheen zat zijn allen krasvrij.

  3. #153

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb eigenlijk een vraagje over amazon.co.uk. Ik wil hier iets bestellen maar als ik bij de "kassa" kom loop ik vast. Ik krijg steeds dit bericht:

    There is a slight problem with your order. (See below.)

    The credit card number did not match the card type that you selected. Please check the credit card number and select the proper credit card type from the dropdown menu.

    Ik gebruik een mastercard en er staat een 12 cijferig nr op (1111 1111 1111 (niet de echte natuurlijk)), mijn naam en een verloop datum. Kan iemand mij alsjeblieft precies vertellen hoe ik alles in moet vullen als ik daar kom.

    Dankjewel

  4. #154

    Standaard

    Heb je spaties gebruikt? Zo ja, niet doen.

  5. #155

    Standaard

    Hoort een creditcard geen 16 cijfers te hebben?


  6. #156

    Standaard

    hoi,
    zou iemand mij kunnen helpen bij het bestellen van de BR's Wall E, Pinocchio en Sleeping Beauty op amazon? blijkbaar zijn die nu in 3kopen = 2 betalen. zo'n 34 pond incl verz.
    ik heb totaal geen ervaring met online shoppen en niet in bezit van creditcard of paypal.
    PM als je kan helpen, thx

  7. #157

    Standaard

    Heeft er ook iemand problemen met de blu-ray actie 3 voor 2?
    Als ik er 3 wil bestellen wordt er niet de korting afgehaald bij het laatste scherm als je de order wilt doorzetten...
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan Bekijk bericht
    Heeft er ook iemand problemen met de blu-ray actie 3 voor 2?
    Als ik er 3 wil bestellen wordt er niet de korting afgehaald bij het laatste scherm als je de order wilt doorzetten...
    Nee, geen problemen mee. Heb het gisteren nog even geprobeerd. Wilde weten hoeveel 3 dvd's van 8,98 zouden kosten. Dat kwam neer op een prijs van ongeveer 8 euro per bluray. Geen geld op zich. Hoewel er niet veel goede titels van die prijs tussen zitten.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Nee, geen problemen mee. Heb het gisteren nog even geprobeerd. Wilde weten hoeveel 3 dvd's van 8,98 zouden kosten. Dat kwam neer op een prijs van ongeveer 8 euro per bluray. Geen geld op zich. Hoewel er niet veel goede titels van die prijs tussen zitten.
    Ik heb hetzelfde probleem. Gister was dit idd ook nog een probleem maar vandaag gaat de korting er ook bij mij niet meer vanaf.

  10. #160

    Standaard

    Ik heb hetzelfde probleem....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman Bekijk bericht
    Ik heb hetzelfde probleem. Gister was dit idd ook nog een probleem maar vandaag gaat de korting er ook bij mij niet meer vanaf.
    Verrek je hebt gelijk. Maar goed, het zal wel tijdelijk zijn want de actie is volgens mij nog niet afgelopen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Verrek je hebt gelijk. Maar goed, het zal wel tijdelijk zijn want de actie is volgens mij nog niet afgelopen.
    Laten we het hopen aangezien de prijs voor een blu-ray hier in NL teveel verschilt..net nog even geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem helaas .
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  13. #163

    Standaard

    De hele 3 for 2 Pagina is nu verdwenen, maar de link is er nog wel.

    Toen ze de vorige keer hun aanbod films in de 3 for 2 actie veranderde ging er iets fout waardoor er tijdelijk 3 films kon worden gekocht voor de prijs van 1, en hier is vervolgend (via het AVS forum) flink gebruik van gemaakt en heeft Aamzon gehoorlijk zijn vingers gebrand.

    Misschien hebben ze daarom nu de actie tijdelijk weggehaald om er nieuwe titels aan toe te voegen/te verwijderen
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #164

    Standaard

    3=2 doet het weer, nieuwe titels toegevoegd, o.a. X-Men

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar Bekijk bericht
    3=2 doet het weer, nieuwe titels toegevoegd, o.a. X-Men
    Yep..klopt helemaal..maar meteen een bestelling gedaan .
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  16. #166

    Standaard

    Het is er niet echt beter op geworden. Wilde graag Wall E, Cars en Pinocchio hebben voor 3=2.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #167

    Standaard

    Actie is er weer, maar wel véél minder titels
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #168

    Standaard

    Maandag verzonden vandaag al in huis!
    Compliment voor amazon.co.uk

  19. #169

    Standaard

    Jammer dat ik geen creditcard heb

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje Bekijk bericht
    [...]Minpuntje: Beetje wazige berekening van eindbedrag en hoge wisselkoers van 1,13 volgens de invoice.

    Prijs op website wordt teruggerekend naar een netto bedrag (engelse btw eraf??) , daar worden dan de verzendkosten bij opgeteld en daar komt weer dan 19% BTW (VAT)bij.
    En dit kan je pas zien als de bestelling definitief maakt dacht ik.

    Maar goed, deze was ondanks dit alles de helft goedkoper als bij Play.com
    Ja sinds het bij Play verplicht is om in Euro's te bestellen is Amazon, ondanks de btw en verzendkosten toch vaak goedkoper. Play hanteert een achterlijke koers.

    Als je bij Amazon iets besteld dan halen ze er inderdaad eerst de engelse btw eraf (15% voor cd's/dvd's/blu-ray, op boeken zit daar geen btw). Daarna komt de item delivery rate er bij (0,39 pond voor een schijfje, 0,99 voor een boek). Dan komt daarna de nl btw eroverheen (6% voor boeken en 19% voor schijfjes).
    Nou weet ik het niet helemaal meer zeker want het kan ook best zo zijn dat over de item delivery costs van een boek toch 19% btw wordt geheven (en over het boek zelf dus 6%).

    Als laatste de Delivery costs afhankelijk of er een boek bij je bestelling zit, dan is 3.99 pond, als het alleen schijfjes zijn dan 1.49. En ja daar komt ook weer BTW over.
    Tel het allemaal bij elkaar op en vermenigvuldig met de koers (1.12 momenteel).

    En toch is bijvoorbeeld de Band of Brothers BR uiteindelijk goedkoper bij Amazon (33.98) dan bij Play .

    Het afschaffen van de BTW zo echt een enorme hoeveelheid administratieve rompslomp schelen :wink:.

  21. #171

    Standaard

    Heeft er weleens iemand een a-z complaint ingedient? Ik heb namelijk via de marketplace een dvd besteld en die is niet aangekomen. Een paar keer een emailtje gestuurd naar de verkoper, maar die reageert niet.

  22. #172

    Standaard

    Je moet even de volgende webpagina checken

    http://www.amazon.co.uk/gp/help/cust...nodeId=3149571

    Staat exact op wanneer je een klacht kunt indienen. Let er op dat je eerst de verkoper via de amazon website moet berichten over de levering.
    Let er ook op dat je maar 5 claims ooit mag indienen m.b.t. kopen via marketplace.

    Als die DVD uit de UK moet komen dan kan het best eens 14 dagen duren voordat hij aankomt, maar als het meer dan 30 dagen geleden is dat je hem besteld hebt dan kun je altijd een claim indienen.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dolfigirl Bekijk bericht
    Jammer dat ik geen creditcard heb

    Ik heb nou soms net het tegenovergestelde

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rood Bekijk bericht
    Je moet even de volgende webpagina checken

    http://www.amazon.co.uk/gp/help/cust...nodeId=3149571

    Staat exact op wanneer je een klacht kunt indienen. Let er op dat je eerst de verkoper via de amazon website moet berichten over de levering.
    Let er ook op dat je maar 5 claims ooit mag indienen m.b.t. kopen via marketplace.

    Als die DVD uit de UK moet komen dan kan het best eens 14 dagen duren voordat hij aankomt, maar als het meer dan 30 dagen geleden is dat je hem besteld hebt dan kun je altijd een claim indienen.

    Weet ik dat het best eens langer kan duren, maar ik zit ruim 25 dagen nu te wachten en er word niet gereageerd op emails. Heb genoeg tijd er tussen zitten voor antwoord. Die 5 claims vind ik maar weinig ik bestel regelmatig (5-10 x per maand) wat dvds via marketplace. Wat moet je doen als al die 5 claims gebruikt zijn? ( niet dat die van mij verbruikt zijn)

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coinchantal Bekijk bericht
    Heeft er weleens iemand een a-z complaint ingedient? Ik heb namelijk via de marketplace een dvd besteld en die is niet aangekomen. Een paar keer een emailtje gestuurd naar de verkoper, maar die reageert niet.

    Gewoon een claim indienen en als de verkoper het niet afhandeld betaalt Amazon je aankoopbedrag terug

    Na de 5 claims kun je gewoon blijven kopen via marketplace maar zal Amazon niet meer garant staan.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Pagina 7 van 74 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •