Pagina 72 van 74 EersteEerste ... 226268697071727374 LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 1841 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.co.uk

  1. #1776
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo wou ik Highlander 4K bestellen, maar aan het einde van het proces krijg ik ook een dergelijke melding. Kan niet, mag niet? Nooit eerder gehad, tenzij het van derden komt. Nu ga ik met Kerst eindelijk weer eens naar London en daar me slag slaan bij Fopp, als die tenminste ook al niet weg is...

    Denk dat het gewoon een systeem dingetje van Amazon is...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nu ga ik met Kerst eindelijk weer eens naar London en daar me slag slaan bij Fopp, als die tenminste ook al niet weg is...
    Ah, dan gaan we elkaar misschien ontmoeten want ik zit ook in Londen. Een tip: er is nog een HMV in het Westfield shopping center, zeer gemakkelijk te bereiken met de underground (halte Shepherd's Bush).
    Laatst aangepast door Werner : 08-12-2022 om 15:02
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #1778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zojuist contact gehad met de Customer Service van Amazon UK en het blijkt inderdaad zo te zijn dat bepaalde (Arrow?) titels niet buiten het Verenigd Koninkrijk verkocht/verzonden (mogen) worden:
    Ik denk: hoe zo dan? Hoe moeilijk is het om een artikel in een doos te stoppen en te versturen, of dit nu naar het binnenland of het buitenland gaat? Handel is handel, toch? Zal wel weer met het Britse protectionisme te maken hebben sinds de invoering van de Brexit.
    Mijn contact met Amazon heeft blijkbaar geholpen, want morgen zou Robin Hood: Prince of Thieves 4K Limited Edition al geleverd worden en is pas vandaag verzonden. Ze hebben de levering op uiterst dringend gezet. Ik ben dus benieuwd.

    Ik ben benieuwd naar mijn pre-order van The Last Emperor: 4k Limited Edition voor binnen 2 maanden.

  4. #1779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Mijn contact met Amazon heeft blijkbaar geholpen, want morgen zou Robin Hood: Prince of Thieves 4K Limited Edition al geleverd worden en is pas vandaag verzonden. Ze hebben de levering op uiterst dringend gezet. Ik ben dus benieuwd.
    Mijn exemplaar van Robin Hood: Prince of Thieves 4K Limited Edition is nu eindelijk ook verzonden. Ben benieuwd!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #1780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zo wou ik Highlander 4K bestellen, maar aan het einde van het proces krijg ik ook een dergelijke melding...
    Deze had ik gepre-ordered. Toen geen meldingen gehad. Hij is inmiddels op voorraad, maar verzending laat op een of andere manier nog op zich wachten. Ik hoop wel dat ik 'm alsnog ontvang...

  6. #1781

    Standaard

    Update: Nog niets ontvangen, ondanks dat ik gisteren een email gekregen heb dat het vandaag geleverd zou worden.

    Update 2: net gezien dat ik een nieuwe email ontvangen voor levering voor volgende week donderdag
    Laatst aangepast door jurgen42u : 09-12-2022 om 19:00

  7. #1782

    Standaard

    Ik heb nu wel het dieptepunt van verzending bereikt bij amazon UK. Ik heb een bestelling zonder verpakking ontvangen, de sticker was gewoon op de blu-ray box geplakt (zat wel plastic om de box heen).....

  8. #1783

    Standaard

    Dan ben je niet de enige. Ik stond er ook versteld van wat ik zag. De boxset zat in zijn normale seal seal - gescheurd, dat wel - met adressticker erop. De boxset was sterk afgeprijsd en in acceptabele staat aangekomen, maar toch...dit verwacht je niet.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #1784

    Standaard

    Mogelijks een nieuwe besparingsstrategie van Amazon. Enkele weken geleden kwam Amazon in het nieuws dat ze miljoenen dollars verliezen door de crisis. Duizenden afzakkingen, maar dan dit er ook nog eens bovenop. Het gaat overal slecht

  10. #1785

    Standaard

    Mijn bestelling van Nope 4K kwam afgelopen maandag nog gewoon in een stevige envelop...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #1786

    Standaard

    Ik las hier al iets over op AVforums. Daar vermeldde iemand dat je tegenwoordig bij sommige bestellingen ergens onderaan bij het bestellen iets aan moet vinken als je amazon verpakking eromheen wilt. Als je dat niet aanvinkt wordt het zonder extra verpakking verstuurd. Volledige inhoud is dan dus zichtbaar en er is geen bescherming. Ik zal daar bij mijn volgende bestelling zeker alert op zijn in ieder geval.

    (Zie post #3576 in de link hierna.)
    Laatst aangepast door Steve G. : 26-01-2023 om 13:10

  12. #1787

  13. #1788

    Standaard

    Dank voor deze info, even scherp op zijn dus
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #1789

    Standaard

    1 bestelling bij Amazon UK geplaatst die in 3 aparte zendingen verzonden is.
    Meestal bezorgd DHL en een enkele keer PostNL, maar nu was het 1x DHL en 2x DPD. Van die laatste is er een bij de douane geopend (zending met een waarde van +-€ 15). (leverde overigens geen vertraging op).
    Zending binnen, en de inhoud van de geopende envelop is aan gort. Alsof iemand met een hamer er op heeft staan meppen; de keepcase finaal versplinterd, inlay gescheurd.
    Van Amazon direct een refund gekregen (hoefde niet eens een foto te laten zien) maar ongelofelijk dat ze er daar zo mee om gaan.

  15. #1790

    Standaard

    Dat had ik dus laatste keer ook met een aparte order, heel de keepcase aan gort alsof iemand erop had staan dansen. Helaas was dit eentje die OOP was......

  16. #1791

    Standaard

    Ik heb het ook gemerkt dat Amazon UK tegenwoordig soms ook andere bezorgdiensten gebruikt dan DHL. En dat vind ik persoonlijk niet fijn. DHL vind ik erg betrouwbaar en ze gaan zorgvuldig met de verpakking om, is mijn ervaring. Gelukkig maakt Amazon UK (nog) niet gebruik van de eigen bezorgdienst, want daar word je ook niet vrolijk van. Pluspunt is dat hun klantenservice wel erg goed is. Ik hoop dat er in de nabije toekomst een situatie ontstaat waarbij je als klant zelf kunt kiezen via welke bezorgdienst je je bestelling wil laten bezorgen. Bij sommige webwinkels in Nederland kan dat al.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #1792

    Standaard

    Afgelopen week weer een bestelling die via DPD werd verzonden en wederom kwam hier de 'delayed by customs' melding.
    Uiteindelijk alsnog 1 dag voor de aangegeven bezorgdag geleverd. Ditmaal niet geopend en alles intact.

  18. #1793

    Standaard

    Er is geen peil op te trekken door wie je pakketje van Amazon UK wordt geleverd. Amazon zelf, DHL, PostNL, DPD, ze zijn allemaal al eens langsgekomen. Gelukkig weten 3 van de 4 wel mijn brievenbus te vinden. Bij DHL ben ik meestal gesloten, ondanks dat ik geen winkel ben.

  19. #1794

    Standaard

    Klopt, ik word daar ook niet gelukkig van. Was zou gewend aan DHL. Het zou fijn zijn wanneer je als klant zelf zou kunnen kiezen, zoals bij diverse webshops in Nederland het geval is. De eigen bezorgdienst van Amazon is met afstand de klantonvriendelijkste.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #1795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Er is geen peil op te trekken door wie je pakketje van Amazon UK wordt geleverd. Amazon zelf, DHL, PostNL, DPD, ze zijn allemaal al eens langsgekomen. Gelukkig weten 3 van de 4 wel mijn brievenbus te vinden. Bij DHL ben ik meestal gesloten, ondanks dat ik geen winkel ben.
    Ik heb dezelfde ervaring met Amazon zelf, DHL, PostNL en dus sinds kort zelfs DPD. Het gaat zelfs zover dat 1 bestelling soms gesplitst wordt in twee pakjes die elk van een andere verzender komen......

  21. #1796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb dezelfde ervaring met Amazon zelf, DHL, PostNL en dus sinds kort zelfs DPD. Het gaat zelfs zover dat 1 bestelling soms gesplitst wordt in twee pakjes die elk van een andere verzender komen......
    Dit zijn Zavvi taferelen.

  22. #1797

    Standaard

    De boxset van Arrow Bruce Lee limited edition 4k HDR ontvangen in een goedkope kartonnen doos. Bijna alle hoeken ingedeukt. Kan m retourneren, maar niet omruilen. Zou een nieuwe moeten kopen tegen een hogere prijs. Belachelijk. Ik denk dat ik m maar hou. Slechte service, deze keer.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #1798

    Standaard

    Je zou bijna denken: dit had je kunnen verwachten als je een Bruce Lee-boxset bestelt
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #1799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    De boxset van Arrow Bruce Lee limited edition 4k HDR ontvangen in een goedkope kartonnen doos. Bijna alle hoeken ingedeukt. Kan m retourneren, maar niet omruilen. Zou een nieuwe moeten kopen tegen een hogere prijs. Belachelijk. Ik denk dat ik m maar hou. Slechte service, deze keer.

    Ik heb hetzelfde voor met de Bruce Lee box, verstuurd door Arrow zelf. Een hoekje was ingedeukt, die ikzelf terug hersteld heb. De deuk is weg, maar de plooien zijn er nog steeds. Heb een 14 tal euro teruggekregen van Arrow.

  25. #1800

Pagina 72 van 74 EersteEerste ... 226268697071727374 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •