De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Real Time" chatsessie met Matt Stone - South Park

    Beste mensen,

    Ik heb op de site van South Park (http://www.southparkstudios.com) gelezen dat er een "real time" chat-gesprek komt met Matt Stone (een van de makers van South Park. Hij gaat dan allerlei vragen die wij voor hem hebben voor ons beantwoorden.

    Dit chatgesprek gaat plaatsvinden op Dinsdag 5 april. Wordt hier eventueel door het DVD.nl-team aandacht ana besteed of wordt er iemand voor uitgezonden hier informatie op te doen over de regio 2 releasedata's van de series van south park. Of met eventueel andere vragen over de serie. Uiteraard is er ook meer informatie op te doen over Team America. De andere film die door de makers is gemaakt en nog op DVD moet uikomen.

    Wat ik wou weten is of hier door DVD.nl een initiatief over genomen kan worden of dat dat door iemand anders kan gebeuren en DVD.nl hier zijn steun in betuigd door deze informatie op deze site te tonen.

    Laat ons graag iets weten.

    Met Vriendelijke Groet,
    Huub de Ridder
    Extended Versions

  2. #2

  3. #3

    Standaard Plaatsing

    Is dit eigenlijk wel het juiste forum om dit te plaatsen, of moet dit bericht ergens anders staan?
    Extended Versions

  4. #4

    Standaard

    bekeken 49 keer, geen enkele reactie dan die van jou.....misschien helemaal geen interesse?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het wel een cool initiatief van Stone. Helaas blijkt er niet al te veel interesse te zijn
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  6. #6

    Standaard No Reply's

    Hey,

    Volgens mij heb je gelijk. Maar ik had op zn minst een reactie van een DVD.nl-moderator verwacht. Nou ja, geeft niet. Ik kijk wel of ik het zelf kan doen. En dan plaats ik gewoon alle info hier in een forum.

    Groeten,
    Huubske
    Extended Versions

  7. #7

    Standaard

    Als je contact met hem hebt vraag dan iig of er een vervolg op team america komt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •