Bekijk uitslag poll: Valt J.P. 2?

Stemmers
17. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja, maar ik ben het daar niet mee eens

    0 0%
  • Ja, gelukkig wel!

    5 29,41%
  • Nee, helaas niet

    7 41,18%
  • Nee, gelukkig niet

    5 29,41%
De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Valt het cabinet J.P. 2 of niet?

    Wat denken jullie gaan ze vallen? Wil je dat het valt maar denk je van niet? of anders om? en waarom?

    Ik denk zelf dat ze niet gaan vallen. Denk ook niet dat dat goed is. Het gaat dan nog wel meer dan een half jaar duren voordat er weer een normaal cabinet zit en dat is nooit goed voor een land, laten ze maar lekker uitzitten. D66 is op zijn bek gegaan, tuurlijk maar wat wil je?! Een minister voor de gekozen burgemeester, oh sorry voor bestuurlijke vernieuwing, dat is het enige wat zij willen het lijkt wel een one-isseu partij geworden en dat is zonde. Laten ze nou maar blij zijn met al dat geld voor onderwij en laat het onderwijs het goed besteden dan zijn we veel verder met dit land dan met een gekozen burgemeester!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  2. #2

    Standaard

    Van mij mag deze coalitie zijn tijd afmaken, de bezuinigingen hebben ook mijn portemonee geraakt, en het is een feit : een bezuinigingskabinet geeft altijd weer in het laatste regeringsjaar een gedeelte van de meevallers die dan komen weer terug aan de kiezers.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #3

    Standaard

    Het kabinet valt niet. Het D66-congres is voor.

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Thank God een kabinet met die matennaaiers van een PvdA zat ik nou net niet op te wachten.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Thank God een kabinet met die matennaaiers van een PvdA zat ik nou net niet op te wachten.
    Ik snap niet waarom de PVDA de schuld krijgt van dat hele gekozen burgemeester-gedoe. Wat iedereen lijkt te vergeten is dat Van Thijn gedaan heeft wat ie al ruim een jaar in de media heeft geroepen: namelijk tegen een wet stemmen waarin een burgemeester geen gezag meer heeft over de politie. Als ie dat al zo'n tijd heeft lopen roepen dat moeten al die D66-ers niet lopen janken dat ie het gedaan heeft om het parlement ten val te brengen. Ze wisten namelijk al een jaar lang waar ze aan toe waren en hadden daar dus op kunnen anticiperen. IMO klinkt dat anti-PVDA-gejammer meer als stemmenwinnende 'zieligdoenerij'.

    Ik ben trouwens niet eens PVDA-aanhanger, maar ben wel ooit D66-aanhanger geweest en ik vind het tegenwoordig maar een zielloze, en vooral achterhaalde partij.

  6. #6

    Standaard

    Dat punt heeft de Graaf toegegeven tijdens dat debat en daarna bleef hij tegenstemmen.

    De gekozen burgemeester is in de basis al een slecht plan! ben blij dat het niet door gaat.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •