Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 160 van 160 worden weergegeven.
  1. #151
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Annemarie Postma, dat is nou niet iemand waarvan ik een tekst echt serieus kan nemen.
    Heb ze eerlijk gezegd nog nooit gezien, maar ik kan bovenstaande tekst wel volledig onderschrijven. Het is blijkbaar zelfs zover gekomen dat je als je kritiek op de paus hebt, automatisch gestenigd wordt.
    Valt wel mee hoor, hier in Nederland mag je op alle geloofsovertuigingen gewoon kritiek geven, vraag maar aan Theo van Gogh


    En Theo had gelijk! Want een geloof is ook maar een mening en je mag meningsverschillen hebben! Die man durfde gewoon de waarheid op tafel te gooien.
    En zijn dood bewijst maar dat we in ons eigen land niet meer veilig zijn voor buitenlanders die menen dat allah's volgelingen de westerse wereld moeten veroveren.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Want een geloof is ook maar een mening
    Volgens mij snap jij iets niet...

  3. #153
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Je bent van mening dat datgene dat JIJ lees zo is, of anders gezegd; iedereen interpreteert de tekst op zijn eigen manier en is het dus een mening.
    Je bent van mening dat God of Allah of iets dergelijks bestaat.

  4. #154
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Volgens mij is een geloof een levensovertuiging, en een mening is een aspect gebaseerd op een levensovertuiging. 8)

    De RK kerk heeft veel macht verloren in onze samenleving maar is nog erg machtig in de wereld. Evenals de Islam nog veel macht heeft maar deze niet specifiek richt op het vernietigen van de wereld. De paar mafkezen die daar wel op uit zijn vindt je ook bijn de Christenen.

    Religieuze tolerantie is mogelijk als onnozelen die denken een mening te kunnen uiten gebaseerd op onwetendheid zich even informeren.

    Nee ik ben absoluut niet religieus of gelovend maar ik heb in mijn leven wel de kracht van het geloof gezien bij mensen en de rust die zij daar uit haalden.

    Religie is geen mening dus. 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  5. #155
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Volgens mij is een geloof een levensovertuiging, en een mening is een aspect gebaseerd op een levensovertuiging. 8)

    De RK kerk heeft veel macht verloren in onze samenleving maar is nog erg machtig in de wereld. Evenals de Islam nog veel macht heeft maar deze niet specifiek richt op het vernietigen van de wereld. De paar mafkezen die daar wel op uit zijn vindt je ook bijn de Christenen.

    Religieuze tolerantie is mogelijk als onnozelen die denken een mening te kunnen uiten gebaseerd op onwetendheid zich even informeren.

    Nee ik ben absoluut niet religieus of gelovend maar ik heb in mijn leven wel de kracht van het geloof gezien bij mensen en de rust die zij daar uit haalden.

    Religie is geen mening dus. 8)

    Sorry was even vergeten dat jouw mening ook meteen een feit was....

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath


    Sorry was even vergeten dat jouw mening ook meteen een feit was....

    Dat je 't niet vergeet! :P:P
    Stom van je, Argo!

  7. #157
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath


    Sorry was even vergeten dat jouw mening ook meteen een feit was....

    Dat je 't niet vergeet! :P:P
    Stom van je, Argo!

    Ja, ik wist ook even niet wat ik dacht...hoe kon ik zo brutaal zijn... :wink:

  8. #158
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath


    Sorry was even vergeten dat jouw mening ook meteen een feit was....

    Dat je 't niet vergeet! :P:P
    Stom van je, Argo!

    Ja, ik wist ook even niet wat ik dacht...hoe kon ik zo brutaal zijn... :wink:
    Ach in het hiernamaals mag je je excuses geven, mocht die er niet zijn, mijn excuses dab had jij gelijk. :wink:
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  9. #159
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Als er een hiernamaals zou zijn wil nog niet zeggen dat jij gelijk had.

  10. #160
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Een hiernamaals inpliceert iemand als Allah, God, Crom, e.d.

    Hun bestaan zou dan een feit zijn en niet langer een mening.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •