Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Full House

  1. #26

    Standaard seizoen 4

    Seizoen 4 komt volgens de releaselijst op dvd-home uit op 19 augustus. Dus eindelijk gaan ze dan toch verder. Werd ook wel tijd, seizoen 3 is al bijna anderhalf jaar uit...

    Greetz, Peter

  2. #27

    Standaard

    Nu mag seizoen 5 en de rest toch wel eens uitkomen... Duurt wel erg lang!

  3. #28

    Standaard

    hallo iedereen! ik zie dat dit topic al meer dan 6 jaar oud is, dus ik hoop dat er nog iemand is die dit leest... Ik woon in België en heb zelf ook jaren geleden de eerste 4 seizoenen besteld. Ik verwachtte natuurlijk dat alle seizoenen zouden uitkomen, maar dat is jammer genoeg niet gebeurd... In Amerika en Canada zijn wel alle seizoenen uitgebracht, maar dat zijn natuurlijk regio 1 dvd's, die kunnen onze spelers niet lezen... Ik heb wel vrienden in Canada wonen, dus ik zou er zeker wel kunnen aan geraken, maar daar ben je ook niet veel mee... Ik wil zo ontzettend graag alle dvd's hebben. Hebben jullie een idee?

  4. #29

    Standaard

    aangezien de dvd's nooit gaan uitkomen in Europa heb ik beslist om een regio 1 dvd speler aan te kopen + de seizoenen 5 tot 8 uit Canada. dan kan ik de dvd's kopiëren naar regio 2 dvd's. denk dat dat de enige mogelijkheid is. mensen verklaren mij waarschijnlijk gek maar ik ben een fan van't eerste uur!!

  5. #30

    Standaard

    Bij amazon de zijn seizoen 1 tm 4 in de 2 voor 18 euro aktie met nl ondertiteling

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kimpie77 Bekijk bericht
    aangezien de dvd's nooit gaan uitkomen in Europa heb ik beslist om een regio 1 dvd speler aan te kopen + de seizoenen 5 tot 8 uit Canada. dan kan ik de dvd's kopiëren naar regio 2 dvd's. denk dat dat de enige mogelijkheid is. mensen verklaren mij waarschijnlijk gek maar ik ben een fan van't eerste uur!!
    Kijk eens op onderstaande website en typ je merk en type speler in of je huidige speler niet regiovrij is te maken:
    http://www.videohelp.com/dvdhacks

    Bijvoorbeeld zo'n beetje alle Philips DVD spelers zijn namelijk regiovrij te maken. Tevens kun je via allerlei internationale sites ook zelf in de VS of Canada bestellen. Kijk eens wat verder op het forum hier zou ik zeggen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Ik heb altijd dvd-spelers van een paar tientjes gehad (van de Blokker en dat soort winkels) en deze waren allemaal standaard regiovrij.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •