Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 129 worden weergegeven.

Discussie: Jurassic park 3 box

  1. #26

    Standaard

    um, is de film wel de moeite waard??

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobbertG
    Stukken minder dan deel 1 en 2, maar wel vermakelijk voor een keertje :wink:
    Dat vindt ik niet.
    Er zit een lekker tempo in, nieuwe dino's en natuurlijk Sam Neill.
    Om nou te zeggen dat 'ie BETER is dat het origineel is moeilijk... Hij is in elk geval more entertaining.
    In elk geval, VEEL beter dan Deel 2 IMO.
    Superman Returns

  3. #28

    Standaard

    Ik heb 'm een hele tijd geleden ook een keer voor heel weinig geld bij "vanLeest" gehaald maar toen kreeg ik een gebruikte (althans 1 die uit de schappen kwam) .. toen werd mij verteld dat dat echt de allerlaatste waren. Vreemd dat ze nu toch weer te verkrijgen zijn.

    Ik vind de box overigens wel mooi, zeker voor dat geld !!
    5 Star Trader | SafeTrader - 583 deals and counting !!
    If Martians fell from the sky, what would that do to God? Would we put the weapon down, or aim it up at the sky?
    To the movies

  4. #29
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    um, is de film wel de moeite waard??
    Tja, ikzelf vind zowel de box als de film zelf de moeite waard, niets mis mee.

  5. #30

    Standaard

    ik vind de film ook goed iets beter als 2 , en even goed als 1 eigenlijk ( misschien net iets minder )
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  6. #31

    Standaard

    Is het een LE?
    En dat tweede plaatje, is die box daar niet veel breder...ben net even langs de FRS geweest...hij zag er veel dunner uit?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  7. #32
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Is het een LE?
    En dat tweede plaatje, is die box daar niet veel breder...ben net even langs de FRS geweest...hij zag er veel dunner uit?
    Hij is inderdaad niet zo heel groot, iets groter dan een keepcase, en ongeveer zo dik als ongeveer 3 keepcases opgestapeld gok ik. Hier een foto van de box naast R1 deluxe box van JP 1 en 2. In mijn box van deel 3 zitten trouwens 2 filmcells, hebben anderen dat ook?

    Deel 3 is voor mij zonder twijfel de zwakste film van de 3 (ik snap nog steeds niet waarom veel mensen deel 2 zo slecht vinden )

  8. #33
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Had de de box afgelopen weekend ook gekocht voor de spotprijs van 8,99 dankzij de free id card

  9. #34

    Standaard

    hem em vandaag ook gekocht. gelukkig hadden ze er nog één.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    In mijn box van deel 3 zitten trouwens 2 filmcells, hebben anderen dat ook?
    nee maar 1

  10. #35

    Standaard

    Ik heb geen flauw idee hoeveel vestigingen er zijn en waar precies maar bij Bravo (ook van Vanessa's hubbie) zit de Box in de de twee voor 17,50 actie. Dus als je er dan in slaagt om een leuke andere DVD er bij te vinden betaal je nog maar 8,75! (beetje mierenn**kerij, ik weet het ) Er zit iig een Bravo in Groningen (waar gisteren nog slechts één box lag) en in Batavia Stad (tip: neem je vriendin niet mee anders loop je de hele zomer in iets te grote, overjarige kleding rond :wink: ) en ik heb geen flauw idee of ze ze daar hebben.

  11. #36

    Standaard

    Klinkt leuk voor die prijs. Ik heb JP3 nooit kunnen vinden (nadat ik 1 en 2 gekocht had) en vind het toch zonde dat ik ze niet alle drie heb. Vanmiddag maar eens langs de frs
    To lazy to be an evil genius

  12. #37
    Dane
    Guest

    Standaard

    Alleen jammer natuurlijk dat JP3 hier niet met engels DTS is uitgebracht, de film is niet top, maar het DTS geluid op de r1 versie is toch wel erg goed, heb de dvd dan ook, net als JP 1 en 2 vervangen door de r1 DTS versies.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aronofsky
    Ik heb geen flauw idee hoeveel vestigingen er zijn en waar precies maar bij Bravo (ook van Vanessa's hubbie) zit de Box in de de twee voor 17,50 actie. Dus als je er dan in slaagt om een leuke andere DVD er bij te vinden betaal je nog maar 8,75! (beetje mierenn**kerij, ik weet het ) Er zit iig een Bravo in Groningen (waar gisteren nog slechts één box lag) en in Batavia Stad (tip: neem je vriendin niet mee anders loop je de hele zomer in iets te grote, overjarige kleding rond :wink: ) en ik heb geen flauw idee of ze ze daar hebben.
    heeft iemand ook een adres / telefoonnummer / internetpagina van deze winkel (Bravo, liefst in Groningen)??

    BVD!!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    heeft iemand ook een adres / telefoonnummer / internetpagina van deze winkel (Bravo, liefst in Groningen)??

    BVD!!
    Herestraat 78
    9711LL Groningen
    Tel: 050 3133436
    Dit zou hem moeten zijn...succes!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aronofsky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    heeft iemand ook een adres / telefoonnummer / internetpagina van deze winkel (Bravo, liefst in Groningen)??

    BVD!!
    Herestraat 78
    9711LL Groningen
    Tel: 050 3133436
    Dit zou hem moeten zijn...succes!
    Hartstikke bedankt

    gelijk gebeld maar ze waren op

    gelukkig kwamen er in de loop van de week waarschijnlijk weer nieuwe

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aronofsky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    heeft iemand ook een adres / telefoonnummer / internetpagina van deze winkel (Bravo, liefst in Groningen)??

    BVD!!
    Herestraat 78
    9711LL Groningen
    Tel: 050 3133436
    Dit zou hem moeten zijn...succes!
    Hartstikke bedankt

    gelijk gebeld maar ze waren op

    gelukkig kwamen er in de loop van de week waarschijnlijk weer nieuwe
    ik was gister midag in het spui Den haag
    En die haden deze box nog staan


    €9,99
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  17. #42

    Standaard

    Maar is dit nu een limited edition, of kan ik over een week of 2 ook nog gewoon deze box kopen?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  18. #43

    Standaard

    Volgens mij is het een tijdelijke actie.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Maar is dit nu een limited edition, of kan ik over een week of 2 ook nog gewoon deze box kopen?
    Het is, zoals vaker bij Universal (zie ook Schindler's List L.E.) volgens mij een redelijk massaal geproduceerde Limited Edition.(de logica hiervan ontgaat mij ook een beetje ) Ik denk dat deze box gewoon out of print (of production, zo je wilt) is en dat Breukhoven gewoon nog een aardig stel overgebleven exemplaren op de kop heeft weten te tikken. Als je hem wilt zou ik echter niet te lang wachten want als ze niet meer bij de frs/bravo liggen dan ben je overgeleverd aan andere retailers die hem iets minder scherp (qua prijs dan) aanbieden, bijvoorbeeld deze of deze

  20. #45
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    iets minder scherp?

    zeg maar gerust 3 keer zo duur!

  21. #46

    Standaard

    Maar, zoals zo vaak hebben we een onbetwiste belgische winnaar namelijk PROXIS!!!Chapeau en de bloemen heb ik al in de brievenbus gepropt dus die komen jullie kant op!

    P.S.vreemd genoeg heb ik bij proxis ook die schindler's list box gekocht (twee stuks, ik zit nog steeds te twijfelen bij wat voor gelegenheid ik die tweede cadeau kan doen ) voor slechts 20 euro p/st.

    P.P.S.ik zal de volgende keer beter mijn best doen een sarcastische opmerking wat betreft de prijsstelling wat duidelijker te uiten

  22. #47

    Standaard

    Vanmiddag gehaald, en hij ziet er leuk uit. Wel opgezet met het idee van zo goedkoop mogelijk een leuk boxje neerzetten, maar voor 10 euro zeker aardig.


    Maaruh.. heeft iedereen nou hetzelfde stukje moviereel?
    To lazy to be an evil genius

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Morgen eens even kijken of ze em bij FRS Assen ook hebben.

  25. #50

    Standaard

    Jammer dat hel deel 3 is, en niet deel 1.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •