De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD NL-Versie Bride and Prejudice - The Bollywood Musical

    Voor diegene die hiervoor geinteresseerd in zijn:


    Bride & Prejudice is vanaf 21-7-2005 te koop op DVD R2 NL

    Gr.

    Punjabi
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Cool! 8) Ik kon nl. geen tijd vinden om 'm te bekijken in die korte tijd dat hij draaide in de bioscopen.

    Wat is de bron eigenlijk? Want ik kan niets erover vinden op DVD-Home.nl.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anwar Potter
    Cool! 8) Ik kon nl. geen tijd vinden om 'm te bekijken in die korte tijd dat hij draaide in de bioscopen.

    Wat is de bron eigenlijk? Want ik kan niets erover vinden op DVD-Home.nl.
    Bron is de distribiteur A-Film, ik had ze gemaild en kreeg die info en staat nu ook op hun site

    http://www.a-film.nl/movie_view.php?id=355

    synopsis:

    BRIDE & PREJUDICE; VANAF 21 JULI OP DVD VERKRIJGBAAR!

    Als Mrs. Bakshi uit een Indiaas dorpje tijdens een bruiloft vastberaden op zoek gaat naar geschikte huwelijkskandidaten voor haar vier dochters is het de intelligente en koppige Lalita (Aishwarya Rai) die zich daar tegen verzet. Zij wil trouwen uit liefde en dat veroorzaakt heel wat kopzorgen bij haar moeder. Dan ontmoet Lalita de rijke Amerikaan Will Darcy (Martin Henderson) en er slaat direct een vonk over. Maar zijn het vonken van liefde of van juist van minachting?Lalita vindt Darcy eigenlijk maar een Californische snob en Lalita komt op Darcy over als een mooie dame die alleen niet erg veel van de wereld weet. En net als ze beiden ten onder lijken te gaan aan hun eigen vooroordelen en aan de roddels die inmiddels verspreidt worden, keert de zaak zich ten goede van de twee. Als ze hun trots de baas kunnen en hun vooroordelen opzij kunnen zetten is er eindelijk plaatsvoor wederzijdse liefde.
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Bedankt, Punjabi-saheb! Zou je me hun e-mailadres aub kunnen geven want ik wilde ze nog vragen over de release van een zogenaamde Deepa Mehta Box met daarin de films FIRE, EARTH, BOLLYWOOD HOLLYWOOD en CAMILLA, die gerapporteerd werd door DVD-Home.nl.

    [code]27-01-2005 Deepa Metha Box (Bollywood Hollywood, Earth, Fire, Camilla) Speelfilm A-Film Home Entertainment [/code]

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anwar Potter
    Bedankt, Punjabi-saheb! Zou je me hun e-mailadres aub kunnen geven want ik wilde ze nog vragen over de release van een zogenaamde Deepa Mehta Box met daarin de films FIRE, EARTH, BOLLYWOOD HOLLYWOOD en CAMILLA, die gerapporteerd werd door DVD-Home.nl.

    [code]27-01-2005 Deepa Metha Box (Bollywood Hollywood, Earth, Fire, Camilla) Speelfilm A-Film Home Entertainment [/code]
    Namaskar,

    Hierbij je gevraagde info:
    A-Film Distribution BV
    Roos Schregardus
    +31 (0)20 344 51 66
    roos@a-film.nl

    Laat mij/ons ook ff weten als je meer info hebt over de Deepa Mehta Box ?
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Hallo Anwar,

    De box is inderdaad uitgebracht op 27 januari.
    Je kunt de dvd-box bestellen via Free Record Shop.

    Groeten,
    Roos

  7. #7

    Standaard

    Ik heb net effe op de site van FRS gezocht naar deze box, zonder resultaat.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anwar Potter
    Ik heb net effe op de site van FRS gezocht naar deze box, zonder resultaat.
    Klopt ff moet je die Roos terug mailen?
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  9. #9
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard Re: DVD NL-Versie Bride and Prejudice - The Bollywood Musica

    He Punjabi,

    Zit in Surat, Gujarat in India en ga 'm morgen hier halen...! Maar ik wil ook graag de Ned. versie, dus goed dat ik weet dat ie binnenkort in NL uitkomt...

  11. #11

    Standaard Re: DVD NL-Versie Bride and Prejudice - The Bollywood Musica

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glen Zeeland
    He Punjabi,

    Zit in Surat, Gujarat in India en ga 'm morgen hier halen...! Maar ik wil ook graag de Ned. versie, dus goed dat ik weet dat ie binnenkort in NL uitkomt...
    Surat hoe kom je daar terrecht? werk/vakantie? Ik ben in december naar me neef geweest in Chennai (Madras) die ging trouwen, dus had ik een eigen Bride and Prejeduce :wink:
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard Re: DVD NL-Versie Bride and Prejudice - The Bollywood Musica

    Namasté, Punjabi, sab thik he?
    Ik werk hier in Surat. Zit hier elke 6 weken 'n maandje of zo. Maar zo lollig is 't hier nou niet... monsoon is begonnen, alles ondergelopen, 'n hoop regen... 25000 mensen dakloos, alleen al hier. En het is weer malariatijd, he. Grappig is, dat ik gisterenavond hier op m'n hotelkamertje zat te zoeken naar Bride & Prejudice, en kwam ik deze site tegen met jouw naam, en je woont in mijn geboorteplaats, Dordrecht. Mijn moeder woont er nog steeds, dus ik kom er nog zeer regelmatig. Ik ben zelf verhuisd naar Zeeland; wat rustiger.
    Weet jij trouwens of Dhoom ook in Nederland op DVD te krijgen is?

  13. #13

    Standaard Re: DVD NL-Versie Bride and Prejudice - The Bollywood Musica

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glen Zeeland
    Namasté, Punjabi, sab thik he?
    Ik werk hier in Surat. Zit hier elke 6 weken 'n maandje of zo. Maar zo lollig is 't hier nou niet... monsoon is begonnen, alles ondergelopen, 'n hoop regen... 25000 mensen dakloos, alleen al hier. En het is weer malariatijd, he. Grappig is, dat ik gisterenavond hier op m'n hotelkamertje zat te zoeken naar Bride & Prejudice, en kwam ik deze site tegen met jouw naam, en je woont in mijn geboorteplaats, Dordrecht. Mijn moeder woont er nog steeds, dus ik kom er nog zeer regelmatig. Ik ben zelf verhuisd naar Zeeland; wat rustiger.
    Weet jij trouwens of Dhoom ook in Nederland op DVD te krijgen is?
    Haha toevallig dan! Aha, ja ik ben in NL geboren maar me ouders zijn Indiers (Geen Surinamers!) dus ben ik ook van Indiase afkomst. Dhoom is verkrijgbaar alleen via die surinaamse hindoestaanse videotheken enzo in Rotterdam en Den Haag.
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •